ik kan na 2 weken vakantie ook al de basis woorden van dat betreffende land, kwestie van willen. Zeker als je als prof nogal eens andere talen moet spreken is het zaak dat je zelf erachter aan zit.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 12:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, kan best moeilijk worden. Spelers die al 2 jaar bij PSV spelen, die moeten het Nederlands wel machtig zijn. Maar bijvoorbeeld Manco en die nieuwe Mexicaan. Daarvan kun je niet verwachten/eisen dat ze meteen alles verstaan.
Precies. Ze hoeven geen hoogdravende filosofische discussies te begrijpen. Gewoon wat voetbaltermen leren.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:32 schreef KELDER het volgende:
[..]
ik kan na 2 weken vakantie ook al de basis woorden van dat betreffende land, kwestie van willen. Zeker als je als prof nogal eens andere talen moet spreken is het zaak dat je zelf erachter aan zit.
Volgens mij maar 1xquote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:15 schreef -SG- het volgende:
Amrabat heeft twee keer gescoord voor het olympisch elftal.
Het is 2-0 geworden.
Volgens FOK!'s informatie niet en volgens VI's informatie wel.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Lens scoorde een keer en Amrabat een keer, volgens mijn informatie.
Hij moet gewoon vaker aan spelen toe komen. Hier zie ik dat niet zo snel gebeuren. Dus is een vertrek wel te begrijpen.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:26 schreef blueangel_ het volgende:
Naar 't schijnt willen we Vayrynen kopen
Bij Heerenveen vond ik het een heerlijke middenvelder, nadien ben ik 'm wat uit het oog verloren. Wat vinden jullie er nu eigenlijk van?
bovendien heeft hij gewoon betere spelers voor zich!quote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hij moet gewoon vaker aan spelen toe komen. Hier zie ik dat niet zo snel gebeuren. Dus is een vertrek wel te begrijpen.
Waarvan je er 1 veel te goedkoop van ons gekregen hebt, dus ik verwacht een tegenprestatiequote:Op zondag 1 juni 2008 02:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
bovendien heeft hij gewoon betere spelers voor zich!
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Modder gooien. De RvC en hun hoer Reker hebben er belang bij hun "tegenstanders" zwart te maken.
Op deze manier hopen ze Valckx te beschadigen en zo hun eigen draagvlak te vergroten onder de supporters.
Dat zegt Valckx zelf.quote:Stan Valckx heeft in zijn periode als technisch manager van PSV 1,25 miljoen euro verdiend met de verkoop van spelers.
Tussen 2004 en 2007 ontving hij bij elke transfer naast zijn vaste salaris vijf procent van de opbrengst.
Dat zegt Valckx, die eerder deze maand wegens een vertrouwensbreuk met directeur Jan Reker op non-actief werd gesteld, vrijdag in NRC Handelsblad.
Je vraagt je af wat Lemic daar gedaan heeft bij Sevilla, die vent moet een partij goed kunnen ouwehoeren.quote:Valckx: "Dat wantrouwen was niet nodig. We hadden met Lemic de afspraak - en Jan was het daarmee eens - dat hij betaald zou worden als Koné naar Galatasaray zou gaan. Die club wilde tien miljoen betalen. Later bood Sevilla dankzij tussenkomst van Lemic veertien miljoen. Logisch dus dat Lemic hiervoor ook beloond wilde worden. Hij had ook tegen PSV kunnen zeggen: ik regel het bij Sevilla voor elf of twaalf miljoen. Lemic heeft daar juist in het belang van de club gehandeld."
quote:
Hoezo weer?quote:Op zondag 1 juni 2008 21:42 schreef HL_Dog43 het volgende:
Zijn we weer kampioen?
nog een kleine 330 dagen wachtenquote:
Dacht ik ook alquote:Op maandag 2 juni 2008 00:23 schreef jorienvdherik het volgende:
Waarom zei die niet gewoon die verdediger die gekocht is deze week ?
Van Gelder wilde waarschijnlijk een nieuwtje horen, geen bekende naam.quote:Op maandag 2 juni 2008 00:23 schreef jorienvdherik het volgende:
Waarom zei die niet gewoon die verdediger die gekocht is deze week ?
Geen idee, maar ik verwacht niet dat het veel zal zijn ... door het verlies van onze topspits Sterchele bij een verkeersongeval, zullen de meeste financiele middelen naar zijn vervanging moeten gaan (quote:
Väyrynenquote:Nog vier a vijf spelers mogen vertrekken
Jan Reker heeft in De Telegraaf laten weten dat er van de huidige selectie nog vier a vijf mogen vertrekken. Op de loonlijst staan nu 28 spelers, inclusief de aankopen Manco, Amrabat en Rodríguez. "We willen een selectie van 23 of 24 spelers. Afgelopen seizoen kwamen jonge talenten te weinig aan spelen toe omdat de selectie te groot was."
Daarvan moet ie mij toch nog overtuigenquote:Op maandag 2 juni 2008 15:39 schreef rubbereend het volgende:
nummer 22 in de selectie die nooit klaagt en als het moet mee kan op niveau........... daar heb je er niet heel van.
ik heb liever dat zo'n jeugdspeler dan verhuurd wordt ipv 158 minuten in een heel seizoen te spelenquote:Op maandag 2 juni 2008 17:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Sorry, maar voor spelers als van der Leegte geef ik toch liever een jeugdspeler de kans eerlijk gezegd. Die gast heeft het leuk gedaan bij degradatieclubjes maar wat hij weer bij PSV te zoeken heeft is me echt een raadsel.
Zn oom brengt een hoop geld in het laatje...quote:Op maandag 2 juni 2008 17:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Sorry, maar voor spelers als van der Leegte geef ik toch liever een jeugdspeler de kans eerlijk gezegd. Die gast heeft het leuk gedaan bij degradatieclubjes maar wat hij weer bij PSV te zoeken heeft is me echt een raadsel.
Mwoh, heb je nog steeds kans dat hij net zo min aan spelen toekomt. Eerlijk gezegd vind ik dat je plaatsen als die van van der Leegte in de selectie gewoon zo veel mogelijk met eigen jeugd moet vullen. Die krijgen dan mooi een kans om aan te haken bij het niveau van de trainingen en kunnen zich eerder in de kijker van de technische staf spelen.quote:Op maandag 2 juni 2008 19:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik heb liever dat zo'n jeugdspeler dan verhuurd wordt ipv 158 minuten in een heel seizoen te spelen
Waarin Gomes zal vertellen dat voor hem het boek dicht is. Ik kan me niet voorstellen dat Huub "iedereen móet Nederlands spreken" Stevens Gomes kan overhalen om nog te blijven. Laten we maar snel Isaksson halen voordat die het EK gaat spelen...quote:
Dan kan je tolken, maar de voertaal NL houden.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 12:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, kan best moeilijk worden. Spelers die al 2 jaar bij PSV spelen, die moeten het Nederlands wel machtig zijn. Maar bijvoorbeeld Manco en die nieuwe Mexicaan. Daarvan kun je niet verwachten/eisen dat ze meteen alles verstaan.
quote:Stan Valckx, de voormalig technisch manager van PSV, heeft volgens voormalig PSV-voorzitter Harry van Raaij helemaal geen 1,25 miljoen euro verdiend aan transfers, zoals onlangs naar buiten kwam. De technisch directeur raakte in opspraak toen bleek dat hij zelf geld verdiende aan transfers. De oud-voorzitter meldt dinsdag in het AD dat Valckx niet veel verdiend heeft aan de transfers en dat bonussen bovendien heel normaal zijn in het bedrijfsleven.
Volgens Van Raaij kreeg Valckx slechts een gedeelte van het netto transferresultaat. Door deze clausule kon Valckx alleen een bonus krijgen, indien PSV een positief transfersaldo boekte. Van Raaij meldt dat dit positieve saldo in de afgelopen drie jaar slechts eenmaal in de boeken geschreven werd, waardoor de technisch directeur Valckx ook weinig profijt heeft gehad van de constructie.
De populaire oud-voorzitter van de Eindhovenaren is verbolgen dat het contract dat hij met Valckx afsloot, verkeerd geïnterpreteerd werd door de huidige clubleiding: ‘Ik krijg de indruk dat alles weer op het bordje wordt geschoven van deze oud-voorzitter. Mijn opvolgers Rob Westerhof en Frits Schuitema zijn nota bene allebei bij mij langs geweest voor een uitvoerig uitleg over het contract van Stan. Ik voel me in mijn goede eer aangetast.’
quote:
Dit riekt weer naar de zoveelste poging van "de groep Timmer" om mensen doelbewust te beschadigen en de supporters zand in de ogen te strooien.quote:
Dat hebben ze toch al enkele malen eerder bewezen?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:20 schreef ErikT het volgende:
Wat een gepruts. Kunnen ze niet lezen en schrijven bij PSV?
Daar had Westerhof toch helemaal geen tijd voor!! En de RvC hield een wedstrijdje "kijken wie de grootste heeft nu Hiddink weg is".quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:20 schreef ErikT het volgende:
Wat een gepruts. Kunnen ze niet lezen en schrijven bij PSV?
Schuitema moet zijn eigen falen als voorzitter toch indekken. Hij heeft zelf een jaar lang de dagelijkse leidnig gehadquote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dit riekt weer naar de zoveelste poging van "de groep Timmer" om mensen doelbewust te beschadigen en de supporters zand in de ogen te strooien.
Van Westerhof kan je natuurlijk wel verwachten dat hij dat contract niet goed gelezen had, die deed PSV er immers "even bij".![]()
![]()
![]()
Culina en Van der Leegte zijn toch niet van het niveau dat PSV wil nastreven? Lijkt me.quote:Op maandag 2 juni 2008 15:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Väyrynen
Mendez?
De Jong en Alcides zijn al weg
wie moeten er nog meer weg? Jongens als Culina en van der Leegte zijn gewoon bruikbare spelers in de breedte die je naar mijn mening niet zomaar weg moet doen.
Culina speelde dit seizoen bij vlagen erg goed hoorquote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:12 schreef RayMania het volgende:
[..]
Culina en Van der Leegte zijn toch niet van het niveau dat PSV wil nastreven? Lijkt me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |