dat opzich wel ff fijn na al het geouwehoerquote:Op donderdag 29 mei 2008 15:42 schreef the_legend_killer het volgende:
Het is wel rustig de laatste tijd
Klopt niet.quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat opzich wel ff fijn na al het geouwehoer
quote:PSV breekt contract Bakkal open
Geschreven op donderdag, 29 mei om 17:01
Het contract van Otman Bakkal is opengebroken en met twee jaar verlengd tot medio 2012. Dat maakt PSV donderdagmiddag op de officiële website bekend. De oude verbintenis van de 23-jarige middenvelder liep door tot de zomer van 2010. De Eindhovense middenvelder, momenteel op pad met de Olympische selectie, doorliep bijna de hele jeugdopleiding op De Herdgang. Eerder kwam de middenvelder op huurbasis uit voor FC Den Bosch, FC Eindhoven en FC Twente, waarna hij definitief zijn plaats in de selectie veroverde bij de Eindhovenaren.
Afgelopen seizoen speelde Bakkal 31 competitiewedstrijden voor PSV, waarin hij acht keer scoorde. Via zijn zaakwaarnemer liet Bakkal weten “erg blij” te zijn met het vertrouwen dat PSV met deze contractverlenging in hem heeft uitgesproken.
Ja, 10 miljoen euro of zo.quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:11 schreef rubbereend het volgende:
belangrijk; de minimum transfersom zal nu wel omhoog zijn
wie zal die kiezenquote:Ooijer bevestigt wens om te vertrekken
André Ooijer hoopt na het EK snel een nieuwe werkgever te vinden. De verdediger van Blackburn Rovers denkt niet dat hij bij zijn huidige club volgend seizoen veel aan spelen toe zal komen.
"Ik richt me nu op het EK, maar ik heb er al met mijn zaakwaarnemer over gesproken. Hij weet wat mijn plannen zijn. Ik sta open voor een transfer, want ik heb een zin om op de bank te gaan zitten", aldus Ooijer tegenover The Daily Star.
Het contract van de 33-jarige Ooijer werd afgelopen februari nog met één seizoen verlengd. Desalniettemin ziet de international geen toekomst voor zichzelf bij The Rovers. Feyenoord, PSV en in mindere mate Ajax werden al met de routinier in verband gebracht.
Blackburn nam Ooijer medio 2006 over van PSV. Ondanks een beenbreuk wist de verdediger in twee seizoenen tot 47 wedstrijden te komen.
Feyenoord, want daar kunnen ze hem beter gebruiken. PSV zal hem wel niet willen betalen wat Feyenoord voor hem over heeft en in Rotterdam is hij zeker van een basisplaats.quote:
Leuke speler. Speelt bij mijn oude clubje in Gorinchem. Heeft hier Unitas al de regionale beker bezorgt iig.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:00 schreef methodmich het volgende:
Een PSV-delegatie heeft afgelopen zaterdag in Waalwijk de Braziliaan Mille Mendes van Unitas nogmaals bekeken. Heeft ook al een stage mogen lopen bij PSV. Ben toch wel benieuwd. Veel Belgische clubs willen hem. Voor Nederlandse clubs is hij duur natuurlijk, minimaal 405000 euro jaarsalaris. Wellicht durft PSV het toch aan en verhuren ze hem eerst nog.
Ooijer heeft natuurlijk ook nog een jeugdverleden daar en hij is natuurlijk een Amsterdammer. Dus voor Ajax kiezen zou me niks verbazen.quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:40 schreef HL_Dog43 het volgende:
Zou me ook niets verbazen. Eerst Stam naar Ajax,Hofland naar Feyenoord. Nu Ooijer... nee zou me zeker niet verbazen als dat gebeurd.
Mwah als je dit leestquote:Op donderdag 29 mei 2008 22:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ooijer heeft natuurlijk ook nog een jeugdverleden daar en hij is natuurlijk een Amsterdammer. Dus voor Ajax kiezen zou me niks verbazen.
quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:06 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Mwah als je dit leest
AFC AJAX #995 : nog 5 te gaan
Ik hoop echt zo dat ie naar ajax gaat - kan ie mooi de nieuwe urzaiz uithangen.quote:Kluivert zegt gelijk 'ja' tegen Ajax
Door ROGIER DEELSTRA
ZEIST - Patrick Kluivert blijft solliciteren naar een terugkeer bij Ajax. De spits zou direct 'ja' zeggen bij een aanbieding van zijn oude liefde, ook als het om een stageplaats als trainer zou gaan.
afbeelding vergroten Patrick Kluivert, die vanaf komend seizoen de cursus coach betaald voetbal gaat volgen bij de KNVB in Zeist. FOTO ANP
,,Als Ajax belt, zeg ik 'ja'. Dat is zeker,'' aldus Kluivert in een interview met de supportersvereniging van Ajax, dat op Ajaxlife TV is uitgezonden. ,,Maar dan moeten ze wel bellen."
Kluivert stond afgelopen seizoen in Frankrijk bij Lille, maar kwam door blessures weinig in actie. Hij kreeg dan ook geen contractverlenging.
Is het niet als voetballer, dan zou de Amsterdammer (31) ook een stage op trainingscomplex De Toekomst aangrijpen. ,,Natuurlijk is AZ ook een optie, want ik ken Louis van Gaal goed. Maar het liefst ga ik zeker bij Ajax stage lopen."
De oud-international, die twee zoontjes in de Ajax-jeugd heeft rondlopen, zegt verder het niet eens te zijn met de kritiek op de jeugdopleiding van de club. ,,Ik heb het niveau gezien waarin mijn zoons spelen... Petje af hoor."
Kluivert ging verder in op de sportieve problemen van de laatste jaren. ,,Ajax moet Ajax weer worden, weer lekker gaan voetballen en niet te veel op de beurs gaan rommelen. Het moet weer een echte voetbalclub worden, zoals in De Meer en dan komt alles goed."
naja kluivert speelde behoorlijk goed naar mijn idee, hij was alleen 90% vd tijd geblesseerd helaasquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:51 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik hoop echt zo dat ie naar ajax gaat - kan ie mooi de nieuwe urzaiz uithangen.
Veel beter zal ie niet geworden zijn nadat ie bij ons weg ging
en dan zat ook nog eens 6% van zijn tijd op de bank. maar in die 4% kon je wel zien dat hij in principe een hele begaafde voetballer isquote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:20 schreef WooZ het volgende:
[..]
naja kluivert speelde behoorlijk goed naar mijn idee, hij was alleen 90% vd tijd geblesseerd helaas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |