abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59906514
Vraagje.. Ik heb al een tijdje last van striemen op me biceps en op me rugvleugels. Nu heb ik weer een hele serie ontdekt op me onderrug en ontstaan er weer nieuwe op me armen en ik word er echt schijtziek van
Zijn er paardemiddeltjes tegen striemen verkrijgbaar? Ik smeer al met nivea en neem veel vitamines maar het wil maar niet helpen, ze blijven groter worden en nieuwe blijven ontstaan
Ik ben een superster want ik drink jupiler!
  zaterdag 5 juli 2008 @ 12:37:55 #227
188134 Beauregard
1818 - 1893
pi_59906722
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 12:24 schreef Fuzzysham het volgende:
Vraagje.. Ik heb al een tijdje last van striemen op me biceps en op me rugvleugels. Nu heb ik weer een hele serie ontdekt op me onderrug en ontstaan er weer nieuwe op me armen en ik word er echt schijtziek van
Zijn er paardemiddeltjes tegen striemen verkrijgbaar? Ik smeer al met nivea en neem veel vitamines maar het wil maar niet helpen, ze blijven groter worden en nieuwe blijven ontstaan
Lees dit eens. http://www.bodybuildingli(...)-oftewel-striae.html

Helaas is er dit te lezen:
quote:
Hoe verwijder ik ze?

Helaas, striemen gaan nooit meer weg. Ze gaan nooit weg maar de intensiteit van de kleur vermindert wel in de tijd. Dit proces kan echter jaren duren maar hangt wederom af van persoon tot persoon. Mijn ervaring is echter dat wanneer je bruiner wordt (naar de zomer toe) dat de striae minder zichtbaar is doordat je huid meer de bruin/rode toer opgaat. Als je er ziek van wordt en ze wil voor een paar uur verbergen: Fond de teint, voelt wel vuil aan en is eigenlijk ook maar vuil bucht maar het helpt wel.
  zaterdag 5 juli 2008 @ 14:58:37 #228
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_59908894
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 23:48 schreef McGilles het volgende:

[..]

Ik heb een bak van 500ml kwark binnen een minuut op, geen probleem.
Dat doe ik je niet na, ben toch wel 5 min mee bezig. En als ik er een berg musli door gooi wel 15 ofzo.
  zaterdag 5 juli 2008 @ 16:36:27 #229
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_59910143
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 14:58 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Dat doe ik je niet na, ben toch wel 5 min mee bezig. En als ik er een berg musli door gooi wel 15 ofzo.
Jij hebt andere kwaliteiten toch ? 10 pizzas op een dag ofzo
pi_59910471
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 14:58 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Ik heb gisterenavond nog even zitten testen voor het slapengaan, deed er 49 seconden over. Een 500ml bakje magere kwark van de c1000, koningskwark.
  zaterdag 5 juli 2008 @ 17:11:51 #231
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_59910657
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 16:59 schreef McGilles het volgende:

[..]

Ik heb gisterenavond nog even zitten testen voor het slapengaan, deed er 49 seconden over. Een 500ml bakje magere kwark van de c1000, koningskwark.
c1000
pi_59921712
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 16:59 schreef McGilles het volgende:

[..]

haha lol 49 sec
pi_59941447
In 2 minuten is een bak koningskwark hier weggewerkt. Water erbij nemen, that is the trick.
  maandag 7 juli 2008 @ 09:37:00 #234
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_59941948
Vanaf vandaag maar weer eens begonnen met schoon eten geen drank en cardio weer opschroeven.. kijken of ik nu eens die abs kan vinden die ik al 25 jaar kwijt ben
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
  maandag 7 juli 2008 @ 10:55:26 #235
140141 ivosnivo
pi_59943285
quote:
Op maandag 7 juli 2008 08:56 schreef Devlinsect het volgende:
In 2 minuten is een bak koningskwark hier weggewerkt. Water erbij nemen, that is the trick.
Jullie genieten er ook niet van, ik zet altijd een rustig muziekje op. Doe me voeten in een waterbadje, steek wat wierrook aan en schenk mezelf een glas wijn in. Daarna begin ik aan me kwark.
  maandag 7 juli 2008 @ 13:48:12 #237
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_59947140
quote:
Op maandag 7 juli 2008 10:55 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Jullie genieten er ook niet van, ik zet altijd een rustig muziekje op. Doe me voeten in een waterbadje, steek wat wierrook aan en schenk mezelf een glas wijn in. Daarna begin ik aan me kwark.
ivo

hier hoort nog een deuntje bij: 'i'm to sexy for my kwark, to sexy for my kwark, to sexy by farrrrr'
pi_59947523
quote:
Op maandag 7 juli 2008 08:56 schreef Devlinsect het volgende:
Gewoon zonder water deed ik het, blijf oefenen jongen
pi_59951481
quote:
Op maandag 7 juli 2008 10:55 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

je mist de dvd met sex in the city...

Heb trouwens straps gekocht voor het deadliften, mijn grip gaat gewoon minder hard vooruit dan mijn hams, glutes en onderrug. Erg jammer maar helaas.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_59952378
quote:
Op maandag 7 juli 2008 17:05 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

Heb trouwens straps gekocht voor het deadliften, mijn grip gaat gewoon minder hard vooruit dan mijn hams, glutes en onderrug. Erg jammer maar helaas.
Ik heb die dingen in een ver verleden ook aangeschaft, kon er alleen niet goed mee overweg (m.a.w. het duurde te lang om ze goed om de stang te krijgen) dus heb ik ze nooit meer gebruikt.
  maandag 7 juli 2008 @ 21:13:47 #241
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_59957263
die kwark lukt me niet, maar zon pwt shake tik ik wel in luttele seconden achterover
pi_59959373
quote:
Op maandag 7 juli 2008 17:41 schreef McGilles het volgende:

[..]

Ik heb die dingen in een ver verleden ook aangeschaft, kon er alleen niet goed mee overweg (m.a.w. het duurde te lang om ze goed om de stang te krijgen) dus heb ik ze nooit meer gebruikt.
ja ben er ook mee bezig om het goed vast te krijgen, oefen als ik voor de buis hang op een halter met wat gewicht, en dan meteen ff die curls meepakken (gay... )
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_59961016
quote:
Op maandag 7 juli 2008 17:05 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

Heb hier ook straps maar sinds ik magnesium heb, heb ik ze nooit meer gebruikt. Scheelt echt een hoop bij mij, is dat geen optie?
pi_59966624
quote:
Op maandag 7 juli 2008 23:15 schreef Semargofni het volgende:

[..]

Heb hier ook straps maar sinds ik magnesium heb, heb ik ze nooit meer gebruikt. Scheelt echt een hoop bij mij, is dat geen optie?
Nee, dat wordt in mijn gym niet gewaardeerd helaas
Anders had ik dat ook wel gedaan.
pi_59994537
Goh, misschien zouden jullie me wat info kunnen geven over voeding voor dat je gaat fitnessen.
3 jaar niet meer gesport, en ben maandag begonnen, de bedoeling is wat aftevallen 1.95 bij 105kg.21jaar

Ze hebben een mooi schema gemaakt, 15min fietsen, 15min crosstrainer, en 2km roeien (vandaag 20min buikspieren er bij gedaan)
Daarna doe ik beetje krachttraining 3x10 herhalingen waarbij de laatste paar keer echt moeite moet doen.
Daar ben ik lekker zelfstandig mee bezig, en vooral omdat ik dat leuk vind leuker dan cardio.
Maarja dat moet natuurlijk ook als je wilt afvallen.

Maar nu komt het ben pas 2x geweest deze week, ik eet eigenlijk helemaal niks als ik er heen ga gewoon zo uit bed(09.00), en als ik thuis kom (12.00) gewoon broodje kaas met melk ofzo.
Dit lijkt me nou niet echt goed.
Wat kun je het beste eten van te voren gewoon brood?

Is het ook niet beetje tegenstrijdig afvallen en dan krachttraining erbij doen?
Ik had de OP natuurlijk ook al gelezen, maar om nou echt veel spieren te ontwikkelen was niet echt de opzet, beetje is natuurlijk mooi meegenomen, hoofddoel was bierbuik eraf zegmaar 10kg zou mooi zijn.

Maar om nou elke keer na het sporten paar eieren te bakken lijkt me ook niet echt gezond.

Ik hoop dat jullie me wat info kunnen geven,
Alvast bedankt

Geerd
Ik zwaai naar dieren.
  woensdag 9 juli 2008 @ 14:42:47 #246
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_59996195
Kwa voeding is het niet zo ingewikkeld eigelijk. Veel kleine porties en zoveel mogelijk magere producten.

Dus:
8:00 ontbijt !!!!!!
10:30 tussendoor 1
13:00 lunch
15:30 tussendoor 2
18:00 avondeten
20:30 tussendoor 3

zo heb je al 6 eetmomenten, dat is een stuk gezonder dan 3 maaltijden per dag.
Probeer je voeding dus over die 6 maaltijden te verspreiden, en wel zo dat ontbijt / lunch / avondeten iets grotere porties zijn en de tussendoortjes kleiner.
Daarnaast veel mager eten (vetvrij) denk daarbij aan kipfilet en dat soort zaken. Ook kan je ervoor kiezen om brood ed te vervangen door fruit, je eet weinig maar wel veel vezels dus een vol gevoeg. En het belangrijkste 6 dagen NIET snoepen, en 1 dag beetje eten waar je zin in hebt.

Verder is je schema verrot, nu ga je eerst je lichaam uitputten en vervolgens nog even lekker wat spieren slopen. Hierdoor heb je eigelijk geen energie meer voor je krachttraining en heeft deze dan ook weinig nut.
Het zou beter zijn om eerst wat krachttraining doen en daarna zwaar aan de cardio. Daardoor wordt je cardio efficienter. (als je eerst energie kwijt raakt door krachttraining en vervolgens gaat cardio'en zul je eerder je vetreservers aanspreken dan andersom).

uiteraard is dit mijn visie, en ik ben ook maar een boer van het platteland
pi_59999405
Cardio + resultaten werkt het best op een lege maag. Ik zou dus wel op een lege maag cardio-en zodat je sneller afhaalt. Krachttraining zou ik dan skippen op de ochtenden.

Koolhydraten alleen in de ochtend innemen, lunch zo weinig mogelijk en avondeten een paar aardappelen of een handje rijst. Scoor die eiwitten door whey en extra vlees op je brood te doen. Dus niet 2 plakjes kipfilet op een boterham, nee 100 gram kipfilet erop!

Fugie heeft gelijk met krachttraining voor de cardio.

Uiteraard is dit mijn visie
pi_60034428

En deze beste man is geloof ik gestopt met fanatiek prof bodybuilding toch?
  zondag 13 juli 2008 @ 12:10:47 #249
37305 BushRanger
in Wellington
pi_60072415
Ik begin een beetje een probleem te krijgen met m'n broeken, hoe doen jullie dat? Ik kan nu niet echt zeggen dat ik lijk op die kerel hier boven, maar als ik een broek neem met mijn breedte maat, dan passen m'n bovenbenen niet. Maar ja, een wijdere broek voor de benen resulteert in een broek die van m'n kont afzakt. Vanmiddag zo'n tien broeken aan gehad, inclusief 'loose fit' en het wil niet lukken. Hoe pakken jullie dat aan? Ben toch wel benieuwd...
  zondag 13 juli 2008 @ 20:44:17 #250
140141 ivosnivo
pi_60082587
quote:
Op zondag 13 juli 2008 12:10 schreef BushRanger het volgende:
Ik begin een beetje een probleem te krijgen met m'n broeken, hoe doen jullie dat? Ik kan nu niet echt zeggen dat ik lijk op die kerel hier boven, maar als ik een broek neem met mijn breedte maat, dan passen m'n bovenbenen niet. Maar ja, een wijdere broek voor de benen resulteert in een broek die van m'n kont afzakt. Vanmiddag zo'n tien broeken aan gehad, inclusief 'loose fit' en het wil niet lukken. Hoe pakken jullie dat aan? Ben toch wel benieuwd...
Meer squaten, die van mij blijven sinds kort op me reet hangen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')