Het begon allemaal hiermee.. voor een trein "springen": hoe gaat dat?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 17:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ja, hoe?
ik hoor wel eens dat ze met hun rug tegen de trein aan gaan staan, maar dan "spring" je er toch niet voor? en doe je het bij het station perron 10 waar henny en de kinderwagen ook zijn? of doe je het op een donker trein spoor?
is het SPRINGEN of staan? en kom je er onder of schiet je weg?
ervaringen kunnen jullie hier posten![]()
Hoi -Mylove- Ga je al JT's zijn hits/cd's afquote:Op woensdag 21 mei 2008 00:38 schreef -Futuresex-Lovesound- het volgende:
Een verschrikkelijk iets vooral als men het anderen toewenst ... doodsverwensingen.
Ik geloof er niets van dat het de meest snelle en pijnloze manier is. Volgens mijn is een spuitje of een overdosis nog de beste manier. Het uitgaan in een roes, misschien niet de snelste manier maar toch het lijkt me wel de beste manier.quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:43 schreef julian6 het volgende:
als ik ooit zelfmoord zou willen plegen (nu niet, heb een geweldig leven) dan zou ik denk ik ook voor de trein springen. Snel en pijnloos, heb de vorige draad ook helemaal doorgelezen en kon geen betere manier tegenkomen
Bij een spuitje weet ik het niet, maar hoe kom je aan zo'n spuitje? Bij een overdosis zul je een ongelooflijke pijn in je buik hebben voor je gaat, dus echt pijnloos is het niet.quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:49 schreef -Futuresex-Lovesound- het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van dat het de meest snelle en pijnloze manier is. Volgens mijn is een spuitje of een overdosis nog de beste manier. Het uitgaan in een roes, misschien niet de snelste manier maar toch het lijkt me wel de beste manier.
Dat is bij het voor de trein springen toch ook zo?quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:58 schreef julian6 het volgende:
Nee, voor je zo'n spuit in je arm prikt heb je nog altijd de keuze om het NIET te doen.
Dan ben je niet overtuigd van je actie, ... maar als je het 100% zeker weet dan zou ik toch echt zeggen een overdosis is the way to go.quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:58 schreef julian6 het volgende:
Of net nadat je het gedaan hebt de ambulance te bellen.
De vraag is merk je er nog iets van? En anders geen overdosis maar een CDI.quote:Op woensdag 21 mei 2008 01:01 schreef julian6 het volgende:
Bij een overdosis zul je een ongelooflijke pijn in je buik hebben voor je gaat, dus echt pijnloos is het niet.
Misschien voor jou, maar het leed wat je anderen daarmee aandoet, zoals de machinist die jou laatste blik nog tijden op zijn netvlies gegrift ziet staan, is zeer waarschijnlijk erger dan de situatie waar jij je in bevindt.quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:43 schreef julian6 het volgende:
als ik ooit zelfmoord zou willen plegen (nu niet, heb een geweldig leven) dan zou ik denk ik ook voor de trein springen. Snel en pijnloos, heb de vorige draad ook helemaal doorgelezen en kon geen betere manier tegenkomen
Doe het maar mooi in het noorden van het land, zodat ik er geen last van heb. Waarom pleeg je niet gewoon op een normale manier zelfmoord zodat niemand er last van heeft? Rotte hond dat je bent.. beetje een machinist een trauma bezorgen en mij te laat laten komen..quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:43 schreef julian6 het volgende:
Als je al zo diep zit dat je zelfmoord pleegt, maakt je dat toch niets meer uit, de wereld is dan toch kut, jij wil gewoon weg, no matter what.quote:Op woensdag 21 mei 2008 01:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Misschien voor jou, maar het leed wat je anderen daarmee aandoet, zoals de machinist die jou laatste blik nog tijden op zijn netvlies gegrift ziet staan, is zeer waarschijnlijk erger dan de situatie waar jij je in bevindt.
quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:11 schreef kyraaa het volgende:
Ik heb zoiets van: Legaliseer de pil van Drion. Mensen die niet willen leven, mogen zelf bepalen. Je hebt er immers ook niet om gevraagd om geboren te worden.
Dat begrijp ik dan nooit ... waarom doet zo iets nu genoegen, of waarom zou je het willen zien?quote:Op woensdag 21 mei 2008 19:30 schreef Mwanatabu het volgende:
weetikveel hoeveel idioten die uit de raampjes hingen om maar vooral stukjes uitgesmeerde mens te kunnen spotten.
Net als dat ene topic hier ergens met filmpjes en plaatjes van dood(gaande) mensen.quote:Op woensdag 21 mei 2008 19:35 schreef -Futuresex-Lovesound- het volgende:
[..]
Dat begrijp ik dan nooit ... waarom doet zo iets nu genoegen, of waarom zou je het willen zien?
quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:45 schreef intraxz het volgende:
[..]
Net als dat ene topic hier ergens met filmpjes en plaatjes van doode (doodgaande) mensen.![]()
![]()
Ongeveer hetzelfde verhaal hier maar dan bij Hengelo gebeurt..quote:Op woensdag 21 mei 2008 19:30 schreef Mwanatabu het volgende:
Daar lag dus een jongen onder die er eerst al 2 uur rond had lopen banjeren, omwonenden hadden de politie al meerdere keren gebeld omdat hij een verwarde indruk maakte, maar de politie vond het niet nodig om even wat moeite te doen. 2 uur vertraging en weetikveel hoeveel idioten die uit de raampjes hingen om maar vooral stukjes uitgesmeerde mens te kunnen spotten.
Speklaplucht?quote:Op woensdag 21 mei 2008 19:30 schreef Mwanatabu het volgende:
En op mijn eerste werkdag bij mijn huidige werkgever zat ik in de trein, net Zutphen uit, en toen was er ineens de noodrem en een speklaplucht
Je zou die avond maar hutspot en speklapjes etenquote:Op woensdag 21 mei 2008 19:30 schreef Mwanatabu het volgende:
En op mijn eerste werkdag bij mijn huidige werkgever zat ik in de trein, net Zutphen uit, en toen was er ineens de noodrem en een speklaplucht
geroosterd vleesquote:Op maandag 26 mei 2008 12:17 schreef Alexxxxx het volgende:
Ach, het schijnt dat mensen die in de brand hebben gestaan een BBQ lucht om hun lijk heen hebben hangen....
sausje erbij enzo...quote:
Dat ligt er maar net aan wat je neemt. Met een overdosis heroine (Gerookt, gespoten, gechineest, ..) zal je in een zware roes raken en dan stopt langzaam je ademhaling er mee. Voel je niets van.quote:Op woensdag 21 mei 2008 01:23 schreef julian6 het volgende:
Ja zeker, vlak voor je knock out gaat. Voor de trein lijkt me toch beter, ik snap dan ook goed waarom zoveel mensen het doen.
En als je defenitief hebt besloten dat je dood wilt, denken mensen toch zeer goed na over hoe ze het gaan doen. Dat ze uiteindelijk, na weken nadenken, beslissen voor de trein te springen zegt me toch al genoeg.
bang voor de realiteit. Niet zo aanstellenquote:Op woensdag 21 mei 2008 20:45 schreef intraxz het volgende:
[..]
Net als dat ene topic hier ergens met filmpjes en plaatjes van dood(gaande) mensen.![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |