quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:11 schreef kyraaa het volgende:
Ik heb zoiets van: Legaliseer de pil van Drion. Mensen die niet willen leven, mogen zelf bepalen. Je hebt er immers ook niet om gevraagd om geboren te worden.
Dat begrijp ik dan nooit ... waarom doet zo iets nu genoegen, of waarom zou je het willen zien?quote:Op woensdag 21 mei 2008 19:30 schreef Mwanatabu het volgende:
weetikveel hoeveel idioten die uit de raampjes hingen om maar vooral stukjes uitgesmeerde mens te kunnen spotten.
Net als dat ene topic hier ergens met filmpjes en plaatjes van dood(gaande) mensen.quote:Op woensdag 21 mei 2008 19:35 schreef -Futuresex-Lovesound- het volgende:
[..]
Dat begrijp ik dan nooit ... waarom doet zo iets nu genoegen, of waarom zou je het willen zien?
quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:45 schreef intraxz het volgende:
[..]
Net als dat ene topic hier ergens met filmpjes en plaatjes van doode (doodgaande) mensen.![]()
![]()
Ongeveer hetzelfde verhaal hier maar dan bij Hengelo gebeurt..quote:Op woensdag 21 mei 2008 19:30 schreef Mwanatabu het volgende:
Daar lag dus een jongen onder die er eerst al 2 uur rond had lopen banjeren, omwonenden hadden de politie al meerdere keren gebeld omdat hij een verwarde indruk maakte, maar de politie vond het niet nodig om even wat moeite te doen. 2 uur vertraging en weetikveel hoeveel idioten die uit de raampjes hingen om maar vooral stukjes uitgesmeerde mens te kunnen spotten.
Speklaplucht?quote:Op woensdag 21 mei 2008 19:30 schreef Mwanatabu het volgende:
En op mijn eerste werkdag bij mijn huidige werkgever zat ik in de trein, net Zutphen uit, en toen was er ineens de noodrem en een speklaplucht
Je zou die avond maar hutspot en speklapjes etenquote:Op woensdag 21 mei 2008 19:30 schreef Mwanatabu het volgende:
En op mijn eerste werkdag bij mijn huidige werkgever zat ik in de trein, net Zutphen uit, en toen was er ineens de noodrem en een speklaplucht
geroosterd vleesquote:Op maandag 26 mei 2008 12:17 schreef Alexxxxx het volgende:
Ach, het schijnt dat mensen die in de brand hebben gestaan een BBQ lucht om hun lijk heen hebben hangen....
sausje erbij enzo...quote:
Dat ligt er maar net aan wat je neemt. Met een overdosis heroine (Gerookt, gespoten, gechineest, ..) zal je in een zware roes raken en dan stopt langzaam je ademhaling er mee. Voel je niets van.quote:Op woensdag 21 mei 2008 01:23 schreef julian6 het volgende:
Ja zeker, vlak voor je knock out gaat. Voor de trein lijkt me toch beter, ik snap dan ook goed waarom zoveel mensen het doen.
En als je defenitief hebt besloten dat je dood wilt, denken mensen toch zeer goed na over hoe ze het gaan doen. Dat ze uiteindelijk, na weken nadenken, beslissen voor de trein te springen zegt me toch al genoeg.
bang voor de realiteit. Niet zo aanstellenquote:Op woensdag 21 mei 2008 20:45 schreef intraxz het volgende:
[..]
Net als dat ene topic hier ergens met filmpjes en plaatjes van dood(gaande) mensen.![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |