Studentenhaver!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:55 schreef Oblivion het volgende:
Brein voedsel, kennelijk vraagt je lichaam erom.
Eieren dus!![]()
Walnoten, hazelnoten en amandelen.
Bosbessen!
nogal zout.quote:Op woensdag 21 mei 2008 16:23 schreef Mini_rulez het volgende:
Cup-a-soup met een snee geroosterd brood is ook best gezond.
grappige site!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:24 schreef Liejannuh het volgende:
Op www.hungry-girl.com kun je leuke en lekkere en verantwoorde tussendoortjes vinden.
Er is ook een boek van.quote:
als je grote hoeveelheden suiker gezond wilt noemen ja..quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:21 schreef LoudGirl het volgende:
ontbijtkoek!
Is er dan ooit bewezen dat die dingen slecht voor je zijn?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:37 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik zie allemaal tussendoortjes die bol staan van de kunstmatige geur-, kleur-, en smaakstoffen. Jullie denken toch niet écht dat dat gezond is?
Probeer het maar eens op jezelf.quote:Op maandag 26 mei 2008 12:35 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Is er dan ooit bewezen dat die dingen slecht voor je zijn?
Overgewicht is in elk geval wel ongezond, en mager zijn ze wel...
Noten. Vega kaas in blokjes. (Zit geen troep in) Een heerlijk eitje...quote:Op maandag 26 mei 2008 13:35 schreef Mini_rulez het volgende:
Het weglaten bedoel je? Dat zou ik best willen, maar het kost zo veel tijd om alles helemaal zelf te maken. Ik las het topic over je zoontje, wat een opgave... Bij jullie kan het natuurlijk niet anders, maar als je er niet echt last van ondervindt vraag ik me af of de voordelen wel opwegen tegen al die moeite.
Maar goed, weet jij dan tussendoortjes die niks kunstmatigs bevatten, behalve groente of fruit?
Ik krijg altijd alleen maar honger van een appel.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:21 schreef Ewelina het volgende:
Zelfgemaakte smoothies, gewoon van magere yoghurt en wat fruit!![]()
Verder gewoon een paar boterhammen, of fruit (appels zijn bijvoorbeeld makkelijk mee te nemen) of idd zo'n zak met snaaigroenten
Of een lekkere salade
zijn allebei niet vreselijk ongezond ( beter dan bijv chips) maar weer wel ongezonder dan magere yoghurt, magere kwark enz.quote:Op maandag 9 juni 2008 12:54 schreef casper019 het volgende:
en dingen als rijste pap? vla? zijn dat een beetje gezonde/normale tssendoortjes?
Klinkt goed. Gewoon even een minuutje in de blender en eten maar?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:25 schreef Biancavia het volgende:
Komkommer, augurken, crackers, cupasoup, ontbijtkoekrepen, sultana's, krentenbol, fruityoghurt.
Als dat gekookte aardappels en curry/barbecue saus zijn..ja soort van..quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:22 schreef MrKawada het volgende:
[ afbeelding ]
dit vind ik nou een lekker gezond tussendoortje
Het lijkt iets van vis te zijn maar wel uit de frituur en dat is natuurlijk nog steeds matig.quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:12 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Als dat gekookte aardappels en curry/barbecue saus zijn..ja soort van..
Indien het gefrituurd is en die saus pindasaus is -->x1000
Sowieso vette hap ja.quote:Op donderdag 3 juli 2008 15:19 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Het lijkt iets van vis te zijn maar wel uit de frituur en dat is natuurlijk nog steeds matig.
(de meeste) currysausen bevatten geen vet. Alleen suikers. Kluns.quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:36 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Sowieso vette hap ja.
Overigens, je bent ook dom als je denkt dat curry veel meer of minder gezond (dwz vet) is dan pindasaus.
Deze postquote:Op donderdag 3 juli 2008 18:58 schreef Flashwin het volgende:
[..]
(de meeste) currysausen bevatten geen vet. Alleen suikers. Kluns.
Low fat aanhanger ofzo? Newsflash, suiker is ook niet goed voor de lijnquote:Op donderdag 3 juli 2008 18:58 schreef Flashwin het volgende:
[..]
(de meeste) currysausen bevatten geen vet. Alleen suikers. Kluns.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |