Tof dat je m'n entree betaalt schatquote:Op woensdag 21 mei 2008 21:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
Owjah Pietje swarma mikkie en CP zijn mijn introducees
Dan nog. Wet van verminderde meeropbrengst gaat ook op voor conditie. Op een gegeven moment zit je aan een maximum...quote:Op donderdag 22 mei 2008 00:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
Haha ik houd nog geen eens 5 minuten volmaar kom op zij trainen iedere dag
kweet niet hoeveel uur
quote:
lekker glaasje waterquote:
Lees je in FOK!junkquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:32 schreef swarmahoer het volgende:
nu al een database errort is half 10 hoezo druk :S
ik weet niet waaruit maar ik ben bij de poolpartyquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:34 schreef Dupje het volgende:
Goeiemorgen!
Kan ik hieruit concluderen dat Swarma, Yasha, Pietje en Mikkie iig van de partij zijn?
Nee. Of nouja, ik weet het nog niet. Klinkt gezellig, maar ik moet echt even kijken hoe e.e.a. met m'n werk uitpakt.quote:Op donderdag 22 mei 2008 09:34 schreef Dupje het volgende:
Goeiemorgen!
Kan ik hieruit concluderen dat Swarma, Yasha, Pietje en Mikkie iig van de partij zijn?
5 juliquote:
Okquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nee. Of nouja, ik weet het nog niet. Klinkt gezellig, maar ik moet echt even kijken hoe e.e.a. met m'n werk uitpakt.
volgends mij welquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wie ken je eigenlijk van deze groep, alleen swarma?
Euhm, dat de prijs iets omhoog gaat, veel discussie over de band (omdat die nogal prijzig is), en over waar we het bier gaan halenquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:43 schreef swarmahoer het volgende:
dank u
wat is dr allemaal besloten met de vergadering?
Ja en Bram, Anne en hooibaal (die laatste 2 zijn hier helaas niet meer zoveel).quote:Op donderdag 22 mei 2008 09:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wie ken je eigenlijk van deze groep, alleen swarma?
Jongeeee je moet gewoon even die 2e post van deze pagina lezenquote:Op donderdag 22 mei 2008 10:05 schreef swarmahoer het volgende:
hoelaat is het eigelijk en is er ook een bbq ?
heb je geen fiets? of ga lopenquote:Op donderdag 22 mei 2008 10:23 schreef LastRequest het volgende:
Goeiemorgen.. ik wilde vanavond in Utrecht gaan stappen maar dat kan gewoon niet door de busstaking
Die rijdt alleen in de spits, en dan zit ik nog op school.. Ik kan 's avonds pas weg
Indeedquote:Op woensdag 21 mei 2008 16:40 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ja. Morgane's pa is de eigenaar van Interhobby, dus zij zal dit wel weten. En Dupje, nouja eigenlijk wilde ik jou gewoon ff beetje plagen
Ik kom ook!! Moet wel tot een uurtje of 9/half 10 werken dus ik ben wat later.quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:36 schreef Dupje het volgende:
[..]
Jep! Tuurlijk!
Het tuinfeest met het thema De Foute Kooi is op zaterdag 5 juli vanaf 20:30 tot 02:00 in onze villa op de Oosterhoutsedijk.
Entree is 14 euro (mja, is iets omhoog gegaan vanwege oa de bierprijzen).
Er komt een goeie coverband spelen (Solid), een Dweilorkestje en er is een DJ.
Laat even weten als je komt (en of je met introducee komt of niet), zodat we rekening kunnen houden met het aantal mensen.
t zit je ook niet meequote:
Neequote:
die smiley zat ik ook aan te denken maar geen idee waar die staatquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |