Vertel, vertel!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:30 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik denk dat je iets mist...
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:30 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik denk dat je iets mist...
Slijmerdquote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:36 schreef Maneki.Neko het volgende:
Moet solliciteren per mail of moet het hier in dit topic? Ander kun je het misschien beter sluiten om verder baggeren te voorkomen?
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:30 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Neuh, daar ging deniet over. Die ging, zoals gezegd, over de manier waarop. Jullie wisten dit eerder dan ik.
Ook niet altijd hoor. Je hebt altijd de nachtwakers van kindjes die diep in de nacht gevoed worden. Of de ouders van zieke kindjes. Maar die zullen niet zo snel stennis schoppen.quote:
Ah ik zie dat ik me niet aangesproken hoef te voelen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:02 schreef SHE het volgende:
een hele naargeestige kliek van lelijke, onvolwassen en hysterische wijven.
Dat je er uberhaupt nog aandacht aan schenkt, aan dat gekakelquote:Op zaterdag 24 mei 2008 10:32 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ah ik zie dat ik me niet aangesproken hoef te voelen.
Ik heb zelfkennis!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 10:34 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat je er uberhaupt nog aandacht aan schenkt, aan dat gekakel.
Je vindt jezelf dus wel hysterisch en onvolwassen?
Die gedachte kwam bij mij ook al op. Zó leuk lijkt het me niet om crew te zijn eerlijk gezegd. Modjes gaan vaak nog harder tegen elkaar tekeer dan users onderling.quote:Op zondag 25 mei 2008 21:32 schreef poemojn het volgende:
zo'n topic openen is wel dé manier om eventuele sollicitanten te ontmoedigen zeg
Ik vind ze vóór de schermen vele malen leuker dan ik ze achter de schermen vond. Dat stelt echt niet zo veel voor hoor, van wat ik me herinner althans.quote:Op zondag 25 mei 2008 22:03 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Die gedachte kwam bij mij ook al op. Zó leuk lijkt het me niet om crew te zijn eerlijk gezegd. Modjes gaan vaak nog harder tegen elkaar tekeer dan users onderling.
Daarentegen ben ik -ook vanwege bovenstaande- wél een beetje benieuwd naar de discussies achter de schermen.
Dat dusquote:Op zondag 25 mei 2008 22:26 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
...
Verder heb ik over de hele kwestie geen mening, behalve dat ik Lois en BE gewoon stoere wijven vind, maar dit wilde ik even gezegd hebben.
Toch gek he, dat die stoere wijven het zo lang en zo gezellig uithouden met de rest van al die OUDmutsen?quote:Op zondag 25 mei 2008 22:26 schreef Duderinnetje het volgende:
want ik ken OUD niet goed genoeg, behalve dat ik Lois en BE gewoon stoere wijven vind, maar dit wilde ik even gezegd hebben.
Zitten toch zat leuke dames tussen?quote:Op maandag 26 mei 2008 19:03 schreef Moonah het volgende:
[..]
Toch gek he, dat die stoere wijven het zo lang en zo gezellig uithouden met de rest van al die OUDmutsen?
Of zouden daar stiekem toch ook een heleboel leuke dames tussen zitten?
Nah, kan me haast niet voorstellen.![]()
Niet veel maar ze bestaanquote:Op maandag 26 mei 2008 19:03 schreef Moonah het volgende:
[..]
Toch gek he, dat die stoere wijven het zo lang en zo gezellig uithouden met de rest van al die OUDmutsen?
Of zouden daar stiekem toch ook een heleboel leuke dames tussen zitten?
Nah, kan me haast niet voorstellen.![]()
Oh dus die nieuwe controversiele mod die zo op de radio wordt gepresenteerd is niet voor OUD?quote:Op maandag 26 mei 2008 20:30 schreef Lois het volgende:
Verwacht niet vandaag al een uitslag hoor, het kan zomaar een paar dagen duren.
Yep.quote:Op maandag 26 mei 2008 19:44 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Zitten toch zat leuke dames tussen?
Ah ja, dit gaat dus over een ander subforumquote:
quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:01 schreef Brighteyes het volgende:
Ik weet niet of dit door iedereen op prijs wordt gesteld, maar zo langzaamaan begint de verwarring wat groot te worden.
Lois en ik willen toch wel graag vertellen dat Five niet zomaar aan de kant geschoven wordt. Hij gaf zelf aan te willen stoppen.
In de gesprekken en de stappen daarna is helaas onduidelijkheid ontstaan en zo is de sollicitatie-procedure iets sneller opgestart dan had moeten gebeuren. Heel vervelend inderdaad.
We waren van plan nog een 'Five bedankt!' topic te openen, maar daar wilden we mee wachten tot met Five besproken was hoe het verder zou gaan.
Dat was erg irritant idd. Onder andere.quote:Op maandag 26 mei 2008 21:13 schreef Moonah het volgende:
[..]
Yep.
't Was dan ook cynisch bedoeld.
Maar goed, dat kwam dus niet uit de verf.![]()
Maarehm, ik begrijp dus dat Five weer zwart is?
Dan maak ik meteen van de gelegenheid gebruik:
Five, bedankt voor je inzet.
Ik vond je manier van modden niet altijd even oké ( "" bv), maar dat is een kwestie van smaak.
Is er iets met Knut ? Vertel, ik ben zeer nieuwsgierig.quote:Op maandag 26 mei 2008 21:08 schreef Leah het volgende:
Gezien de "beschrijving" zou het ook nog Havoc kunnen zijn, of Knut? Was daar ook ooit niet iets mee?
van onzin als ik het me goed herinnerquote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:30 schreef Leah het volgende:
Ik heb geen idee. Er staat me iets van bij dat Knut ook in een grijs verleden eens mod was?
Maar dat zou ik ook zomaar mis kunnen hebben hoor.
Ik zit je te pesten, ik ben Knut onder een tweede account. Knut is nog steed crew. Siteadmin van de weblogquote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:30 schreef Leah het volgende:
Ik heb geen idee. Er staat me iets van bij dat Knut ook in een grijs verleden eens mod was?
Maar dat zou ik ook zomaar mis kunnen hebben hoor.
jij niet? of Knut niet??quote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:38 schreef GI het volgende:
Ow. Maar Knut is inderdaad ook mod geweest van onzin. Maar ik ga er zomaar even van uit dat ik helemaal geen goede mod voor oud zou zijn
.
Ik vrees dat hij dat vanmiddag zelf al heeft gedaanquote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:12 schreef moussy het volgende:dit riekt best wel naar een overkapt kijk ons eens een mod uitkotsen
""
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |