Vertel, vertel!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:30 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik denk dat je iets mist...
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:30 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik denk dat je iets mist...
Slijmerdquote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:36 schreef Maneki.Neko het volgende:
Moet solliciteren per mail of moet het hier in dit topic? Ander kun je het misschien beter sluiten om verder baggeren te voorkomen?
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:30 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Neuh, daar ging deniet over. Die ging, zoals gezegd, over de manier waarop. Jullie wisten dit eerder dan ik.
Ook niet altijd hoor. Je hebt altijd de nachtwakers van kindjes die diep in de nacht gevoed worden. Of de ouders van zieke kindjes. Maar die zullen niet zo snel stennis schoppen.quote:
Ah ik zie dat ik me niet aangesproken hoef te voelen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:02 schreef SHE het volgende:
een hele naargeestige kliek van lelijke, onvolwassen en hysterische wijven.
Dat je er uberhaupt nog aandacht aan schenkt, aan dat gekakelquote:Op zaterdag 24 mei 2008 10:32 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ah ik zie dat ik me niet aangesproken hoef te voelen.
Ik heb zelfkennis!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 10:34 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat je er uberhaupt nog aandacht aan schenkt, aan dat gekakel.
Je vindt jezelf dus wel hysterisch en onvolwassen?
Die gedachte kwam bij mij ook al op. Zó leuk lijkt het me niet om crew te zijn eerlijk gezegd. Modjes gaan vaak nog harder tegen elkaar tekeer dan users onderling.quote:Op zondag 25 mei 2008 21:32 schreef poemojn het volgende:
zo'n topic openen is wel dé manier om eventuele sollicitanten te ontmoedigen zeg
Ik vind ze vóór de schermen vele malen leuker dan ik ze achter de schermen vond. Dat stelt echt niet zo veel voor hoor, van wat ik me herinner althans.quote:Op zondag 25 mei 2008 22:03 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Die gedachte kwam bij mij ook al op. Zó leuk lijkt het me niet om crew te zijn eerlijk gezegd. Modjes gaan vaak nog harder tegen elkaar tekeer dan users onderling.
Daarentegen ben ik -ook vanwege bovenstaande- wél een beetje benieuwd naar de discussies achter de schermen.
Dat dusquote:Op zondag 25 mei 2008 22:26 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
...
Verder heb ik over de hele kwestie geen mening, behalve dat ik Lois en BE gewoon stoere wijven vind, maar dit wilde ik even gezegd hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |