quote:Hoi.
Zoals in de titel te lezen is zoeken we een extra mod voor OUD. Wat we vooral naar op zoek zijn is iemand die overdag de tijd heeft om een oogje in het zeil te houden. En tevens ook niet benauwd is om de lontjes te doven in de vuurtjes die kunnen ontstaan.
Aaibaar, gedreven, verdraagzaam is altijd mooi meegenomen
Mailen kan tot zondagavond 20u naar forum@fok.nl
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 21:50 schreef miss_sly het volgende:
Daarmee niet gezegd dat dat voor de andere genoemden niet geldt, natuurlijk
Tja what about Five...die wist ook van nietsquote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:32 schreef Belana het volgende:
ehm? mis ik iets? en five dan?
Nee, niet op het feit dat er een andere mod komt. Wél op de manier waarop en dat is: "quote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:59 schreef Leah het volgende:
Dat is sneu voor Five. Heeft ie er zelf ook nog wat over te zeggen?
Neuh, daar ging dequote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:28 schreef Leah het volgende:
Met ":') " kan ik niet zoveel. Maar, mijn interpretatie van
dan, je was er wel klaar mee?
Neuh, nu kan ik binnenkort als user reageren en hoef ik me niet meer in te houdenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:30 schreef m@x het volgende:
We kunnen je natuurlijk ook feliciteren Five. Je bent eindelijk van ons af
Dan doe ik met je mee:quote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:30 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Neuh, daar ging deniet over. Die ging, zoals gezegd, over de manier waarop. Jullie wisten dit eerder dan ik.
Ben ik nog op tijd?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:31 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Neuh, nu kan ik binnenkort als user reageren en hoef ik me niet meer in te houden
Ja, dat is raar....quote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:30 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Neuh, daar ging deniet over. Die ging, zoals gezegd, over de manier waarop. Jullie wisten dit eerder dan ik.
Ik ook niet, is dat het geval dan?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:19 schreef easy-going het volgende:
Ik zie nergens staan dat de mod in plaats van five komt
Ik mis even een essentiëel detail.....quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:01 schreef Brighteyes het volgende:
Hij gaf zelf aan te willen stoppen.
Hij bouwt het wel heel langzaam op hequote:Op donderdag 22 mei 2008 22:19 schreef Swetsenegger het volgende:
Ah... een OUD rel in wording. ordinaire tvp
die heel lang onder de oppervlakte sudderen barsten het mooist uit. Ik houd moed....quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:26 schreef easy-going het volgende:
[..]
Hij bouwt het wel heel langzaam op he
Ja, maar binnen de genoemde smaakjes zijn er ook weer allerlei varianten. Zo kan je kiezen voor modden met fluwelen handschoentjes of voor een wat directere aanpak. Ik persoonlijk ben voorstander van de laatste manier en hoopte ook dat door de komst van Five het hypocriete gekonkel wat ik hier af en toe voorbij zie komen (persoonlijke mening!) nu eens wat harder aangepakt zou worden door de modjes.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:08 schreef nebelung het volgende:
Op een andere manier?
Wat kun je dan allemaal met OUD? Modden of usen, meer smaken zijn er toch niet? (mag ik toch in godsnaam hopen).
pardon? ga ff snel een end fietsen zeg.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:54 schreef SHE het volgende:
Five heerst; en was 1 van de weinigen die dit kippenhok nog een beetje dragelijk hield.
voor mij hoeven fluwelen handschoentjes ook niet, een directe aanpak is prima. ik zie niet anders bij lois en BE hoor. daarnaast is het laatste jaar alles gewoon ok hier, maar bestaat een groep mensen die het altijd graag over OUD heeft alsof er alleen maar hypocriete kutwijven rondlopen die aan 1 stuk door lopen te hufteren en dat is gewoon niet waar.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:10 schreef m@x het volgende:
[..]
Ja, maar binnen de genoemde smaakjes zijn er ook weer allerlei varianten. Zo kan je kiezen voor modden met fluwelen handschoentjes of voor een wat directere aanpak. Ik persoonlijk ben voorstander van de laatste manier en hoopte ook dat door de komst van Five het hypocriete gekonkel wat ik hier af en toe voorbij zie komen (persoonlijke mening!) nu eens wat harder aangepakt zou worden door de modjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |