Toch gek he, dat die stoere wijven het zo lang en zo gezellig uithouden met de rest van al die OUDmutsen?quote:Op zondag 25 mei 2008 22:26 schreef Duderinnetje het volgende:
want ik ken OUD niet goed genoeg, behalve dat ik Lois en BE gewoon stoere wijven vind, maar dit wilde ik even gezegd hebben.
Zitten toch zat leuke dames tussen?quote:Op maandag 26 mei 2008 19:03 schreef Moonah het volgende:
[..]
Toch gek he, dat die stoere wijven het zo lang en zo gezellig uithouden met de rest van al die OUDmutsen?
Of zouden daar stiekem toch ook een heleboel leuke dames tussen zitten?
Nah, kan me haast niet voorstellen.![]()
Niet veel maar ze bestaanquote:Op maandag 26 mei 2008 19:03 schreef Moonah het volgende:
[..]
Toch gek he, dat die stoere wijven het zo lang en zo gezellig uithouden met de rest van al die OUDmutsen?
Of zouden daar stiekem toch ook een heleboel leuke dames tussen zitten?
Nah, kan me haast niet voorstellen.![]()
Oh dus die nieuwe controversiele mod die zo op de radio wordt gepresenteerd is niet voor OUD?quote:Op maandag 26 mei 2008 20:30 schreef Lois het volgende:
Verwacht niet vandaag al een uitslag hoor, het kan zomaar een paar dagen duren.
Yep.quote:Op maandag 26 mei 2008 19:44 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Zitten toch zat leuke dames tussen?
Ah ja, dit gaat dus over een ander subforumquote:
quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:01 schreef Brighteyes het volgende:
Ik weet niet of dit door iedereen op prijs wordt gesteld, maar zo langzaamaan begint de verwarring wat groot te worden.
Lois en ik willen toch wel graag vertellen dat Five niet zomaar aan de kant geschoven wordt. Hij gaf zelf aan te willen stoppen.
In de gesprekken en de stappen daarna is helaas onduidelijkheid ontstaan en zo is de sollicitatie-procedure iets sneller opgestart dan had moeten gebeuren. Heel vervelend inderdaad.
We waren van plan nog een 'Five bedankt!' topic te openen, maar daar wilden we mee wachten tot met Five besproken was hoe het verder zou gaan.
Dat was erg irritant idd. Onder andere.quote:Op maandag 26 mei 2008 21:13 schreef Moonah het volgende:
[..]
Yep.
't Was dan ook cynisch bedoeld.
Maar goed, dat kwam dus niet uit de verf.![]()
Maarehm, ik begrijp dus dat Five weer zwart is?
Dan maak ik meteen van de gelegenheid gebruik:
Five, bedankt voor je inzet.
Ik vond je manier van modden niet altijd even oké ( "" bv), maar dat is een kwestie van smaak.
Is er iets met Knut ? Vertel, ik ben zeer nieuwsgierig.quote:Op maandag 26 mei 2008 21:08 schreef Leah het volgende:
Gezien de "beschrijving" zou het ook nog Havoc kunnen zijn, of Knut? Was daar ook ooit niet iets mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |