Allah is op vele manieren te zien, beste is via de cartoons van nekschot hier is hij samen met Andre :quote:
ik ook, maar hij slaat de plank hier volledig mis. Hij moet niet op de stoel van de rechter gaan zittenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:03 schreef Klopkoek het volgende:
Ik vind die de Wit altijd uit de toon vallen bij andere SP'ers.
dat is de gek die denkt dat de Slag om Arnhem een succes wasquote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:00 schreef Caesu het volgende:
leuk deze PVV-er kende ik nog niet.
Hou je kk cartoons voor jequote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:02 schreef salutem het volgende:
[..]
Allah is op vele manieren te zien, beste is via de cartoons van nekschot hier is hij samen met Andre :
[ afbeelding ]
Ik snap je niet echt. Wat is nou precies het punt van De Wit waar hij de plank missloeg?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:06 schreef Aoristus het volgende:
[..]
ik ook, maar hij slaat de plank hier volledig mis. Hij moet niet op de stoel van de rechter gaan zitten
Ik heb het al eerder gezegd, het moet hier niet gaan om de zogeheten vrijhied van meningsuiting, maar om de vrijheid van internetgebruik / media expressie. Het OM heeft het enige gereedschap gebruikt wat voorhanden was, namelijk een huiszoekingsbevel. Er bestaat namelijk nog geen recht dat bepaalt dat internetpseudoniemen anders of hetzelfde behandeld worden dan natuurlijke personen.
Link?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:11 schreef Aoristus het volgende:
Femke Halsema moet ook nog even alles betwijfelen. Welja, gooi maar zand in de machine. Mens, ga toch koken ! veel beter.
Worteltaart?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:11 schreef Aoristus het volgende:
Femke Halsema moet ook nog even alles betwijfelen. Welja, gooi maar zand in de machine. Mens, ga toch koken ! veel beter.
Nog meer anale fixatie! Wat een originaliteitquote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:13 schreef salutem het volgende:
[..]
Nou voorruit omdat je er om vraagt :
[ afbeelding ]
Plaatje voor salutem
en nu ??quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:13 schreef salutem het volgende:
[..]
Nou voorruit omdat je er om vraagt :
[ afbeelding ]
Plaatje voor salutem
Dank u zeer!quote:
De PVV was in ieder geval al een aanfluiting.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:48 schreef Klopkoek het volgende:
Spoeddebat begint om 19:30
(zag ik op TV)
Ben bang dat het de grote Geert Wilders show zal worden.
Ik zie cartoonisten op gelijke voet als columnisten. Rutte verwijst naar rechtspraak waarin gesteld wordt dat het vrije woord belangrijker is dan de gevoelens van een groep lange tenen.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:34 schreef Aoristus het volgende:
Ja hoor Rutte, cartoonisten moeten boven de wet staan, in het belang van de vrijheid van meningsuiting
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:46 schreef Meki het volgende:
[..]
Jij vindt dat absurd er overdreven. Maar jij kan daar nietover oordelen.\
alle cartoons hebben allemaal een politieke achtergrond bij zich, het manipuleert en geeft de valse betekenissen aan de kijkers van de smerige racistische cartoons.
Vrijheid van meningsuiting is het absoluut niet, dat maak jij ervan om het goed te praten.
zijn er eigenlijk nog columnisten die onder een pseudoniem posten?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:36 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik zie cartoonisten op gelijke voet als columnisten. Rutte verwijst naar rechtspraak waarin gesteld wordt dat het vrije woord belangrijker is dan de gevoelens van een groep lange tenen.
En het OM mag natuurlijk altijd wel boven de wet staan ?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:34 schreef Aoristus het volgende:
Ja hoor Rutte, cartoonisten moeten boven de wet staan, in het belang van de vrijheid van meningsuiting
Uhm het is een bevoegdheid die de OVJ toekomt.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:40 schreef salutem het volgende:
[..]
En het OM mag natuurlijk altijd wel boven de wet staan ?
http://www.elsevier.nl/op(...)blogid/77/index.html
Dat is een mening van de Elsevierquote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:40 schreef salutem het volgende:
[..]
En het OM mag natuurlijk altijd wel boven de wet staan ?
http://www.elsevier.nl/op(...)blogid/77/index.html
Ja, Starfuckert van geenstijl bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:40 schreef Aoristus het volgende:
[..]
zijn er eigenlijk nog columnisten die onder een pseudoniem posten?
Welk artikel uit Sv is dat die de bevoegdheden van de OVJ bepaalt?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Uhm het is een bevoegdheid die de OVJ toekomt.En dat zeg ik als jurist. De vraag gaat om of het proportioneel is, maar de bevoegdheid hebben ze.
Die zal dan volgende week wel van zijn bed gelicht wordenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:43 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, Starfuckert van geenstijl bijvoorbeeld.
Je hebt gelijk. Het word tijd dat jij niks meer mag zeggen.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:30 schreef Meki het volgende:
spoeddebat over dat ze racisten moeten gaan verdedigen
waar gaat dit heen ??
Met alle respect, maar probeer eens los te komen van die aangeleerde hulpeloosheid. Jij spreekt nu zelf over wij/zij, vele autochtonen komen daar niet mee weg, zo eerlijk moet jij zijn.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:25 schreef Meki het volgende:
wij worden niet gezien als Nederlanders. maar als werktuig en als tweederangs burgers.
Je hebt toch een paspoort? Of moet jij opstaan voor blanken, ben jij als laatste aan de beurt bij de tandarts/dokter/wat dan ook, kijkt de overheid de andere kant op wanneer jij benadeeld wordt?quote:Nederlander zullen wij nooit worden omdat de erkenning nooit zal plaats vinden maar eigen volk gaat toch eerst krijgen wij dan te horen.
Toen zat ik mezelf net effe lekker af te trekken, nou goed?quote:Waar was jij toen PVV zei dat alle moskeeen en de koran verboden moest worden ?. En de Imaams het land uit moesten.
Art 97 lid 1 sub a jo art 67 lid 1 sub b Strafvordering jo art 137c lid 2 ,137d lid 2 Strafrecht.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:45 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Welk artikel uit Sv is dat die de bevoegdheden van de OVJ bepaalt?
Volgens mij heeft een OvJ nog steeds een machtiging nodig van de rechter(-commissaris).quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Art 97 lid 1 sub a jo art 67 lid 1 sub b Strafvordering jo art 137c lid 2 ,137d lid 2 Strafrecht.
Wat zei ze dan?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:57 schreef Mutant01 het volgende:
PVV-er: uhm uhm uhm uhm uhm uhm. Maar dat was een bedreiger.
Uit Art 97: "bij dringende noodzakelijkheid en indien het optreden van de rechter-commissaris niet kan worden afgewacht"quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Art 97 lid 1 sub a jo art 67 lid 1 sub b Strafvordering jo art 137c lid 2 ,137d lid 2 Strafrecht.
Kan achteraf gegeven worden (lees art 97 even na). Uit het debat blijkt dat de machtiging trouwens gegeven is.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:48 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Volgens mij heeft een OvJ nog steeds een machtiging nodig van de rechter(-commissaris).
Halsema had het over de aangifte van Wilders jegens die ene kunstenaar.quote:
Machtiging R-C schijnt gegeven te zijnquote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:49 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Uit Art 97: "bij dringende noodzakelijkheid en indien het optreden van de rechter-commissaris niet kan worden afgewacht"
Dat lijkt mij niet het geval, toch?
Dat verhaal ken ik. Zei de PVV daarop dat rozen een bedreiging zijn?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Halsema had het over de aangifte van Wilders jegens die ene kunstenaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |