abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 mei 2008 @ 22:53:18 #226
91076 Steeven
Ad Fontes
pi_58791767
Waarom kappen ze de discussie af en gaan volgende week verder? Belachelijk. Ik volgde het niet meer, maar het werd zeker te heet voor Ballin? Een aan een partij gelieerde voorzitter moet ook verdwijnen voor een onafhankelijke .
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
  † In Memoriam † dinsdag 20 mei 2008 @ 22:54:03 #227
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_58791789
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 22:52 schreef Wokkel het volgende:

[..]

Natuurlijk niet. Maar een huis binnenvallen, doorzoeken. De financiele handel en wandel doorzoeken. Nacht in de cel. En als slagroom op de taart drie jaar bezig zijn met onderzoek.

Voor 8 tekeningen???? Kom op, dat neemt niemand serieus. Deze arrestatie is gewoon een politieke arrestatie om te laten zien dat in Nederland wel wordt opgetreden tegen vervelende islam pesters.
Zo zie ik dat ook en NL staat te kakken in de wereld. NL als eerste gevallen voor de islam(terror).
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
  dinsdag 20 mei 2008 @ 22:54:44 #228
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_58791812
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 22:53 schreef Steeven het volgende:
Waarom kappen ze de discussie af en gaan volgende week verder? Belachelijk. Ik volgde het niet meer, maar het werd zeker te heet voor Ballin? Een aan een partij gelieerde voorzitter moet ook verdwijnen voor een onafhankelijke .
het parlement vroeg zelf om een schorsing totdat ze de brief van HB ( ) hebben.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
  dinsdag 20 mei 2008 @ 22:55:07 #229
91076 Steeven
Ad Fontes
pi_58791824
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 22:54 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Zo zie ik dat ook en NL staat te kakken in de wereld. NL als eerste gevallen voor de islam(terror).
Die NSB-cultuur zit er nog wel goed in hoor. Zoiets verdwijnt niet zomaar.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
  dinsdag 20 mei 2008 @ 22:55:47 #230
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_58791850
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 22:47 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Dan hoeven ze hem ook niet op zo'n manier van zijn bed te lichten, je bent tegenstrijdig in je woorden.
Adres bekend, maar niet de naam en dan niet via de ISP? Ben jij soms de sms-ende HB?
Er zijn andere opsporingsmethoden dan internet. Welke ingezet zijn weet ik niet.

Ik snap dat je ziet dat er een tegenstrijdigheid in zou kunnen zitten in wat ik zojuist schreef, die zag ik inderdaad aankomen. Het hangt echter volledig af van het vergrijp. Bij een zwaar vergrijp zou ik sommatie van de gegevens bij de ISP begrijpelijk vinden. Bij een klein vergrijp als deze niet.

Nu ga ik écht m'n PC en tv uitzetten . Dankje voor het weerwoord en discussie deze avond.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_58791872
Ohja, wat een naaier die voorzitter en wat hier gebeurt ik dacht even dat die tweede termijn niet uitgesteld werd...

Wat hier namelijk gebeurt is het volgende:
De minister van justitie ontwijkt een aantal cruciale vragen betreffende het debat met het alibi dat hij deze eerst aan het OM moet voorleggen en daarna in een brief aan de tweede kamer zal beantwoorden. Dat betekend dat hier dus geen debat meer over zou komen en mogen deze antwoorden onvolledig, onjuist, onbevredigend zijn dan ontloopt hij elke mogenlijkheid om daar verantwoordlijk voor gesteld te worden.
Dan nog de opmerking van de voorzitter, we hebben het hier over een juridische zaak, een zaak met veel details, interpetaties waar ook veel connecties gelegd kunnen worden en waar ook een debat over nodig is. En dat allemaal in een termijn van één minuut, hou toch asjeblieft op!

Halsema, u maakt de GroenLinks leden trots verder kudos voor o.a verdonk, rutte, van der ham en zelfs(! ) Bosma.

Jorizz | 20-05-08 | 22:53

Ben zelf t elui om analyseren en te bezope
  dinsdag 20 mei 2008 @ 22:58:01 #232
91076 Steeven
Ad Fontes
pi_58791936
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 22:56 schreef salutem het volgende:
Ohja, wat een naaier die voorzitter en wat hier gebeurt ik dacht even dat die tweede termijn niet uitgesteld werd...

Wat hier namelijk gebeurt is het volgende:
De minister van justitie ontwijkt een aantal cruciale vragen betreffende het debat met het alibi dat hij deze eerst aan het OM moet voorleggen en daarna in een brief aan de tweede kamer zal beantwoorden. Dat betekend dat hier dus geen debat meer over zou komen en mogen deze antwoorden onvolledig, onjuist, onbevredigend zijn dan ontloopt hij elke mogenlijkheid om daar verantwoordlijk voor gesteld te worden.
Dan nog de opmerking van de voorzitter, we hebben het hier over een juridische zaak, een zaak met veel details, interpetaties waar ook veel connecties gelegd kunnen worden en waar ook een debat over nodig is. En dat allemaal in een termijn van één minuut, hou toch asjeblieft op!

Halsema, u maakt de GroenLinks leden trots verder kudos voor o.a verdonk, rutte, van der ham en zelfs(! ) Bosma.

Jorizz | 20-05-08 | 22:53

Ben zelf t elui om analyseren en te bezope
Normaal sta ik recht tegenover Groenlinks, maar dit optreden was wel een waard. Dat is de 1e keer in mijn korte leven dat ik een duim opsteek voor Groenlinks. Ik voel me een beetje vies nu.
pi_58791957
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 22:54 schreef hmmmz het volgende:

[..]

het parlement vroeg zelf om een schorsing totdat ze de brief van HB ( ) hebben.
Omdat de voorzitter ze nog 1 minuut spreektijd wilde geven, inclusief het indienen van de moties. Dat kan natuurlijk nooit.

Van welke partij is die voorzitster? Ongelooflijk die was er hier allang uitgevlogen.
pi_58792104
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 22:58 schreef Steeven het volgende:

[..]

Normaal sta ik recht tegenover Groenlinks, maar dit optreden was wel een waard. Dat is de 1e keer in mijn korte leven dat ik een duim opsteek voor Groenlinks. Ik voel me een beetje vies nu.
Ik had hetzelfde. Sowieso kun je van alle linkse partijen het best met GL dealen (tenzij je D '66 ook als links meetelt). Wie weet komt er ooit nog een kabinet van D'66, GL en VVD: zonder betutteling en zo liberaal als democratisch mogelijk is in Nederland .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_58792106
Ik neem aan dezelfde als verbeet, doch zou de voorzitter neutraal moeten zijn.
  dinsdag 20 mei 2008 @ 23:05:55 #236
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_58792161
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 22:58 schreef Wokkel het volgende:

[..]

Omdat de voorzitter ze nog 1 minuut spreektijd wilde geven, inclusief het indienen van de moties. Dat kan natuurlijk nooit.

Van welke partij is die voorzitster? Ongelooflijk die was er hier allang uitgevlogen.
idd, schorsing is daarom ook meer dan terecht
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_58792177
Voorzitter was alles behalve neutraal, er wordt hier gewoon een uitzonderlijk smerig spelletje gespeeldt
sjeemig this kasbinet makes me pissed
  † In Memoriam † dinsdag 20 mei 2008 @ 23:08:41 #238
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_58792231
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 22:55 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Er zijn andere opsporingsmethoden dan internet. Welke ingezet zijn weet ik niet.

Ik snap dat je ziet dat er een tegenstrijdigheid in zou kunnen zitten in wat ik zojuist schreef, die zag ik inderdaad aankomen. Het hangt echter volledig af van het vergrijp. Bij een zwaar vergrijp zou ik sommatie van de gegevens bij de ISP begrijpelijk vinden. Bij een klein vergrijp als deze niet.

Nu ga ik écht m'n PC en tv uitzetten . Dankje voor het weerwoord en discussie deze avond.
Als het vergrijp zo klein is dan rechtvaardigt het niet zo'n buitenproportionele inval. Dan hadden ze bijvoorbeeld gewoon kunnen aanbellen en vragen of hij mee wilde komen naar het bureau.
Laten we wel wezen: het gaat hier om tekeningen waar je misschien de smaak van kunt betwisten, maar om daar mensen voor op te pakken met veel bombarie en dan 30 uur in de cel te zetten en te verhoren....

Ik zie hier een politiek statement in: hou je gedeisd, geen satire meer!!
Ik weet niet wie ik enger vind, gristenhonden of geitenneukers, maar alletwee hebben ze iets met godsdienst als grote levensdrijfveer. Maar artikel 147 speelt geen rol, neuh....

U ook bedankt, slaap wel.
  † In Memoriam † dinsdag 20 mei 2008 @ 23:09:53 #239
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_58792261
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 23:03 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik had hetzelfde. Sowieso kun je van alle linkse partijen het best met GL dealen (tenzij je D '66 ook als links meetelt). Wie weet komt er ooit nog een kabinet van D'66, GL en VVD: zonder betutteling en zo liberaal als democratisch mogelijk is in Nederland .
Ideaal moment om eensgezind het aftreden van HB te eisen en daarmee de regering te laten vallen.
pi_58792841
Zo gaat dat in Nederland
racisten worden beschermd .. en de tweede kamer beschermt ook racisten

Maar kunstwerk tegen Wilders wordt beloond met 250 uur werkstraf
http://www.ad.nl/binnenland/article1558531.ece
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_58792843
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 22:46 schreef Steeven het volgende:

[..]
Hij kan we cursussen draaikonterij en slap ouwehoeren voor gevorderden gaan geven, is 'ie een kei in.
Alle CDA ers zijn daar overigens keien in
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_58792931
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 23:40 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Alle CDA ers zijn daar overigens keien in
Er is maar een grootmeester in draaikonterij en dat is Wouter "Grand-Master-Draaikont" Bos.
pi_58793027
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 23:39 schreef Meki het volgende:
Zo gaat dat in Nederland

Je kent het verschil tussen een eis van de OvJ en een uitspraak van de rechter? De OvJ eiste 240 uur werkstraf, de rechter sprak de kunstenaar vrij.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_58793066
Volledig verslag van het debat door Iblis:
1,5 dag in de gevangenis voor een paar tekeningetjes?
Jusqu'ici tout va bien...
pi_58793071
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 23:39 schreef Meki het volgende:
Zo gaat dat in Nederland

in hoger beroep vrijgesproken.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_58793135
Rechtspraak is rechtspraak
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_58793330
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 23:58 schreef Meki het volgende:
Rechtspraak is rechtspraak
Vrijspraak is vrijspraak inderdaad.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 21 mei 2008 @ 07:25:31 #249
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_58795000
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 23:54 schreef Caesu het volgende:

[..]

in hoger beroep vrijgesproken.
Waar staat dat? Vanmiddag is er namelijk nog een zitting over...
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_58795027
inderdaad ja.
moet vrijgesproken zijn.
vandaag pro forma zitting gerechtshof.
want wilders was verhinderd ofzo.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')