Zo zie ik dat ook en NL staat te kakken in de wereld. NL als eerste gevallen voor de islam(terror).quote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:52 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Maar een huis binnenvallen, doorzoeken. De financiele handel en wandel doorzoeken. Nacht in de cel. En als slagroom op de taart drie jaar bezig zijn met onderzoek.
Voor 8 tekeningen???? Kom op, dat neemt niemand serieus. Deze arrestatie is gewoon een politieke arrestatie om te laten zien dat in Nederland wel wordt opgetreden tegen vervelende islam pesters.
het parlement vroeg zelf om een schorsing totdat ze de brief van HB (quote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:53 schreef Steeven het volgende:
Waarom kappen ze de discussie af en gaan volgende week verder? Belachelijk. Ik volgde het niet meer, maar het werd zeker te heet voor Ballin? Een aan een partij gelieerde voorzitter moet ook verdwijnen voor een onafhankelijke.
Die NSB-cultuur zit er nog wel goed in hoor. Zoiets verdwijnt niet zomaar.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:54 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Zo zie ik dat ook en NL staat te kakken in de wereld. NL als eerste gevallen voor de islam(terror).
Er zijn andere opsporingsmethoden dan internet. Welke ingezet zijn weet ik niet.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:47 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dan hoeven ze hem ook niet op zo'n manier van zijn bed te lichten, je bent tegenstrijdig in je woorden.
Adres bekend, maar niet de naam en dan niet via de ISP? Ben jij soms de sms-ende HB?
Normaal sta ik recht tegenover Groenlinks, maar dit optreden was wel eenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:56 schreef salutem het volgende:
Ohja, wat een naaier die voorzitter en wat hier gebeurt ik dacht even dat die tweede termijn niet uitgesteld werd...
Wat hier namelijk gebeurt is het volgende:
De minister van justitie ontwijkt een aantal cruciale vragen betreffende het debat met het alibi dat hij deze eerst aan het OM moet voorleggen en daarna in een brief aan de tweede kamer zal beantwoorden. Dat betekend dat hier dus geen debat meer over zou komen en mogen deze antwoorden onvolledig, onjuist, onbevredigend zijn dan ontloopt hij elke mogenlijkheid om daar verantwoordlijk voor gesteld te worden.
Dan nog de opmerking van de voorzitter, we hebben het hier over een juridische zaak, een zaak met veel details, interpetaties waar ook veel connecties gelegd kunnen worden en waar ook een debat over nodig is. En dat allemaal in een termijn van één minuut, hou toch asjeblieft op!
Halsema, u maakt de GroenLinks leden trotsverder kudos voor o.a verdonk, rutte, van der ham en zelfs(!
) Bosma.
Jorizz | 20-05-08 | 22:53
Ben zelf t elui om analyseren en te bezope
Omdat de voorzitter ze nog 1 minuut spreektijd wilde geven, inclusief het indienen van de moties. Dat kan natuurlijk nooit.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:54 schreef hmmmz het volgende:
[..]
het parlement vroeg zelf om een schorsing totdat ze de brief van HB () hebben.
Ik had hetzelfde. Sowieso kun je van alle linkse partijen het best met GL dealen (tenzij je D '66 ook als links meetelt). Wie weet komt er ooit nog een kabinet van D'66, GL en VVD: zonder betutteling en zo liberaal als democratisch mogelijk is in Nederlandquote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:58 schreef Steeven het volgende:
[..]
Normaal sta ik recht tegenover Groenlinks, maar dit optreden was wel eenwaard. Dat is de 1e keer in mijn korte leven dat ik een duim opsteek voor Groenlinks. Ik voel me een beetje vies nu.
idd, schorsing is daarom ook meer dan terechtquote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:58 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Omdat de voorzitter ze nog 1 minuut spreektijd wilde geven, inclusief het indienen van de moties. Dat kan natuurlijk nooit.
Van welke partij is die voorzitster? Ongelooflijk die was er hier allang uitgevlogen.
Als het vergrijp zo klein is dan rechtvaardigt het niet zo'n buitenproportionele inval. Dan hadden ze bijvoorbeeld gewoon kunnen aanbellen en vragen of hij mee wilde komen naar het bureau.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:55 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Er zijn andere opsporingsmethoden dan internet. Welke ingezet zijn weet ik niet.
Ik snap dat je ziet dat er een tegenstrijdigheid in zou kunnen zitten in wat ik zojuist schreef, die zag ik inderdaad aankomen. Het hangt echter volledig af van het vergrijp. Bij een zwaar vergrijp zou ik sommatie van de gegevens bij de ISP begrijpelijk vinden. Bij een klein vergrijp als deze niet.
Nu ga ik écht m'n PC en tv uitzetten. Dankje voor het weerwoord en discussie deze avond.
Ideaal moment om eensgezind het aftreden van HB te eisen en daarmee de regering te laten vallen.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:03 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde. Sowieso kun je van alle linkse partijen het best met GL dealen (tenzij je D '66 ook als links meetelt). Wie weet komt er ooit nog een kabinet van D'66, GL en VVD: zonder betutteling en zo liberaal als democratisch mogelijk is in Nederland.
Alle CDA ers zijn daar overigens keien inquote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:46 schreef Steeven het volgende:
[..]
Hij kan we cursussen draaikonterij en slap ouwehoeren voor gevorderden gaan geven, is 'ie een kei in.
Er is maar een grootmeester in draaikonterij en dat is Wouter "Grand-Master-Draaikont" Bos.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:40 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Alle CDA ers zijn daar overigens keien in
Je kent het verschil tussen een eis van de OvJ en een uitspraak van de rechter? De OvJ eiste 240 uur werkstraf, de rechter sprak de kunstenaar vrij.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:39 schreef Meki het volgende:
Zo gaat dat in Nederland
racisten worden beschermd .. en de tweede kamer beschermt ook racisten
Maar kunstwerk tegen Wilders wordt beloond met 250 uur werkstraf
http://www.ad.nl/binnenland/article1558531.ece
in hoger beroep vrijgesproken.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:39 schreef Meki het volgende:
Zo gaat dat in Nederland
racisten worden beschermd .. en de tweede kamer beschermt ook racisten
Maar kunstwerk tegen Wilders wordt beloond met 250 uur werkstraf
http://www.ad.nl/binnenland/article1558531.ece
Vrijspraak is vrijspraak inderdaad.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:58 schreef Meki het volgende:
Rechtspraak is rechtspraak
Waar staat dat? Vanmiddag is er namelijk nog een zitting over...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |