Kebab halen?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:32 schreef eer-ik het volgende:
0% zin om te koken.
Ik dacht ik het stiekem kon doen, maar je hebt me doorquote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:21 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
en dan toch mij nog een kusje geven he?
Dat moet ik ook weer eens doen, da's lang geleden.quote:
Wel lekker ja.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:58 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat moet ik ook weer eens doen, da's lang geleden.
Heujquote:
heyquote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Heuj
Je leest vast niet terug, maar volgens mij had ik je gisteravond nog gevraagd of je nog steeds BE doet, en zo ja, waar?
Waag het niet om weg te gaan, dan ben ik de enige Zeeuw hierquote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En heb die vraag gemist. Ik ben afgelopen zomer al afgestudeerd, mag hier dus eigenlijk niet meer komen![]()
![]()
Maar ik studeerde het aan de HZ in Vlissingen.
Ik ben hier toch alleen nog maar 's avonds, en dat zal nog wel ff zo blijven.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Waag het niet om weg te gaan, dan ben ik de enige Zeeuw hier
Maar het zou erg toevallig zijn als je nu ook 3e jaars, daarom vroeg ik het me af
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Toen ik afgestuurde was ik intussen al 5e jaars
hey Yessequote:
Ik ga zo naar de kuipquote:
3de jaars stage had ik gelijk bij het eerste bedrijf, maar een afstudeerstage was gewoon onmogelijkquote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh, das wel minder
Heb ik weer eens veel mazzel meegehad
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:30 schreef Yesse het volgende:
Ik ga zo naar de kuipnaja, pathé de kuip.. Maar dan kan ik wel heel eventjes mn favoriete stadion bekijken
![]()
Wat zal ik dan eens gaan doenquote:En sorry piliEn ik ga nog even lezen over het heelal en het universum
![]()
Bedankt voor de tip, daar gaan we dus vroeg voor solliciterenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
3de jaars stage had ik gelijk bij het eerste bedrijf, maar een afstudeerstage was gewoon onmogelijkEn Rutte maar zeggen dat er genoeg stageplaatsen zijn
Belkin heeft er een die ook audio doet als het goed is...quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:36 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik moet maar eens een KVM switch kopen. Ik vind het nog wel eens leuk om mijn laptop aan te sluiten aan mijn monitor, toetsenbord en muis. Wel leuk, OS X is fijn en ik werk als het kan toch liever op mijn 17" monitortje dan op mijn 12" iBookje.
Alleen even kijken of ik een goedkoop ding kan vinden dat niet alleen monitor, toetsenbord en muis doet, maar ook audio. Dat zou wel ideaal zijn, hoef ik helemaal geen kabels meer te wisselen. Als het echter aanzienlijk meer kost (het moet gewoon goedkoop blijven), dan maar niet. Ik kan ook gewoon een cd of lp opzetten als ik muziek wil.
Ik had gelukkigquote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, daar gaan we dus vroeg voor solliciteren
Zou me trouwens zwaar vallen, voor het laatste half jaar niet door kunnen
Om het even ergens anders over te hebben.. Jouw username is toch niet toevallig afgeleid van een voetbalvereniging? Er was namelijk een team met die naam op het toernooi in Texel waar wij ook waren en dat team was de 2e dag plots verdwenenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had gelukkignog één vak niet gehaald, dus kon daar mooi de lessen van volgen en in alle rust op voorbereiden. Daarnaast natuurlijk zo'n 30-40 uur in de week bij mijn bijbaantje gewerkt. Dus ik verdiende wel wat
Ja, ik had er al een gevonden, maar die was dan gelijk weer 40 euro duurder dan een simpele Sitecom die alleen KVM doet. Drie keer zo duur dus (die Sitecom is +/- 20 euro), dat is me te veel van het goede.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:35 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Belkin heeft er een die ook audio doet als het goed is...
Is dit serieus?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:48 schreef nicomart het volgende:
[..]
Om het even ergens anders over te hebben.. Jouw username is toch niet toevallig afgeleid van een voetbalvereniging? Er was namelijk een team met die naam op het toernooi in Texel waar wij ook waren en dat team was de 2e dag plots verdwenen
Neeeeeeuh...quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Je hebt toch niet stiekem een leven gekregen he![]()
Nee die voetbalverenigingen hebben het van ons gejat.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:48 schreef nicomart het volgende:
[..]
Om het even ergens anders over te hebben.. Jouw username is toch niet toevallig afgeleid van een voetbalvereniging? Er was namelijk een team met die naam op het toernooi in Texel waar wij ook waren en dat team was de 2e dag plots verdwenen
Tsja, keuzes makenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:49 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, ik had er al een gevonden, maar die was dan gelijk weer 40 euro duurder dan een simpele Sitecom die alleen KVM doet. Drie keer zo duur dus (die Sitecom is +/- 20 euro), dat is me te veel van het goede.
Da's makkelijk, dan maar goedkoop en muziek op andere manieren luisteren.quote:
Wat?quote:
Ik niet, voor mij is de vakantie nu definitief begonnen.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 21:53 schreef Houniet het volgende:
Tering wat heb ik het druk op school deze week!
Je moet je tyfussmoel houwe, rattekopquote:Op dinsdag 20 mei 2008 21:53 schreef Houniet het volgende:
Tering wat heb ik het druk op school deze week!
GVD, krijg ik zelfs die melding als ik op het quickquote knopje druk. Maar dan alleen in het berichtvenster.quote:FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer. <br /><br /><i><small>(db:query:Kon geen verbinding maken met MySQL.)</small></i>
Daar moet je ook gewoon niet naar kijken.quote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:00 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
GVD, krijg ik zelfs die melding als ik op het quickquote knopje druk. Maar dan alleen in het berichtvenster.
[..]
Daar moet je ook gewoon niet naar kijken.
F5quote:FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(query_failed)
F5quote:FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(query_failed)
(query_failed)
(query_failed)
(query_failed)
(query_failed)
(query_failed)
FOK! is weer in topvorm. (appeltje+A, appeltje+c, je weet maar nooit waar het goed voor is).quote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[..]
F5
[..]
F5
Ik kijk
[..]
F5
[..]
F5
[..]
F5