Wel eens net Navision gewerkt? (ERP pakket). Ellende, moet er nog steeds een project voor herkansen. Ik kende het hele programma niet op mijn mondeling omdat ik uit gemakszucht gewoon alles exporteerde naar Excel. Paar handige formules op loslaten en ik kon ermee werken. Veel efficienter dan het programma leren kennen.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Eens
En dan ken ik het topje van de ijsberg alleen maar
Neequote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:30 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Heb je trouwens mijn geweldige concerttip in Barcelona nog meegekregen, Lein?
Ik ken bijna niks van die pakketten, HZ kreeg Exact niet eens werkendquote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:37 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Wel eens net Navision gewerkt? (ERP pakket).
Hate Eternal heb ik wel iets van volgens mij. Eens zien... Ahja, harde herrie. De andere 2 namen zeggen me niks. Massive Attack is niet geheel mijn ding inderdaad. Al heb ik me er nooit in verdiept, misschien maar eens doen, het is al lang geleden dat ik besloot dat ik het niks vond, misschien tijd voor een tweede kans.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:37 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Nee. Vertel eens even heel snel!
De 25e komen :
HATE ETERNAL
CEPHALIC CARNAGE
SKELETONWITCH
Ken je die toevallig?
Misschien ga ik donderdag naar Silverstein (hihi) en ik wilde vrijdag naar Morcheba maar dat is uitverkocht. En ik zag dat Massive Attack speelt ergens op een festival in zuid Spanje. En omg, ik hou van Massive Attack!!!. Maar dat is niet echt jouw ding zekerz?
Exact Globe.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ken bijna niks van die pakketten, HZ kreeg Exact niet eens werkend
Ik doe ook Bedrijfseconomie, toch ben ik het wel behoorlijk met je eens. Ik zie het wel als een heel mooie basis voor mijn verdere loopbaan en studie maar meer ook niet. Het is niet de kant die ik uit wil zoveel is mij nu wel zeker, het biedt mij niet de uitdaging danwel de voldoening die een opleiding danwel werk mij moet bieden.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:31 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Maar verder vind ik bedrijfseconomie soms wel wat saai hoor.
Geen idee welke versie, maar HZ kennende zal het wel voor Windows geweest zijnquote:
Pure BE is ook eigenlijk wel saai, maar op mn stageplaats komt er zoveel meer bij dat het wel leuk isquote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:45 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik doe ook Bedrijfseconomie, toch ben ik het wel behoorlijk met je eens.
Ik typte dus ook net een verhaal dat ik het in de praktijk wel een stuk boeiender vind dan de theorie in de colleges. En dat ik uiteindelijk allicht toch meer de juridische kant op wil, maar dat zie ik wel na deze studie. Voltijd studeren wordt het in ieder geval niet meer.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:46 schreef Piles het volgende:
Pure BE is ook eigenlijk wel saai, maar op mn stageplaats komt er zoveel meer bij dat het wel leuk is
Dat moetje doen VOOR je het inlevertquote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:47 schreef Renesite het volgende:
* Renesite heeft maar eens een hele serie taalfouten getackeld. Darn darn darn.
Ah oke, nee ik zag het want een vriend van me is op tour met die bands dus wellicht dat ik even een kijkje neem. Herrie kan ik op zijn tijd goed verdragen, even wat anders dan die eeuwige salsa en Spaanse pop hehe.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:41 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Hate Eternal heb ik wel iets van volgens mij. Eens zien... Ahja, harde herrie. De andere 2 namen zeggen me niks. Massive Attack is niet geheel mijn ding inderdaad. Al heb ik me er nooit in verdiept, misschien maar eens doen, het is al lang geleden dat ik besloot dat ik het niks vond, misschien tijd voor een tweede kans.
Ik doelde op My Brightest Diamond: http://www.myspace.com/mybrightestdiamond
Op de MySpace staat ook de locatie en datum van haar concert in Barcelona. Ik heb haar vorig jaar in Tivoli De Helling gezien, was een geweldig optreden. Geweldige stem en prachtige muziek, heel intens, zeker in zo'n klein zaaltje.
Same story voor Commerciële economie, dat biedt ook niet echt de nodige uitdaging. Maar goed, die vind ik wel weer ergens andersquote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:45 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik doe ook Bedrijfseconomie, toch ben ik het wel behoorlijk met je eens. Ik zie het wel als een heel mooie basis voor mijn verdere loopbaan en studie maar meer ook niet. Het is niet de kant die ik uit wil zoveel is mij nu wel zeker, het biedt mij niet de uitdaging danwel de voldoening die een opleiding danwel werk mij moet bieden.
Zal ik doen.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:55 schreef Leinonlein het volgende:
Massive Attack vind ik zo mooi he! Maar het is wel duidelijk iets waar je van moet houden, ik vind het iig heerlijk ontspannend. Laat maar weten wat je ervan vond als je het geluisterd hebt!
Het heeft met gothic helemaal niks te maken (de laatste keer dat ik enthousiast werd van een gothicmetal bandje is lang geleden). Het is een klassiek geschoolde zangeres met een zeer veelzijdige stem die prachtige muziek maakt. Er is ook een topic op FOK! over trouwens: My Brightest Diamondquote:Ah ik zal eens kijken wat het is, meestal ben ik altijd wel te vinden voor een concert! Het is toch niet iets gothic achtigs he? (omdat er een zangeres is?)
http://www.luchtverkeersleider.nl/quote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:57 schreef Leinonlein het volgende:
Ik wil overigens nog wel heel graag verder studeren maar ik weet nog niet precies wat.
Dat is een erg bekend probleem. Vandaar dat ik dit maar eens af maak, dan ga werken en dan zie ik wel wat er op mijn pad komt en wat ik wil.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:04 schreef KaheemSaid het volgende:
Kaheem weet nog niet welke kant die op wil. De juridische kant is wel intressant, maar ik vind zoveel intressant. Klote zooi!
Goed zo!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:59 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Zal ik doen.
[..]
Het heeft met gothic helemaal niks te maken (de laatste keer dat ik enthousiast werd van een gothicmetal bandje is lang geleden). Het is een klassiek geschoolde zangeres met een zeer veelzijdige stem die prachtige muziek maakt. Er is ook een topic op FOK! over trouwens: My Brightest Diamond
De laatste keer dat ik enthousiast van gothic (dan wel new wave) werd is nog niet lang geleden. Welgeteld twee minuten geleden, toen ik The Sisters of Mercy's Dominion/Mother Russia aanzette! TSOM is een band die ik nog graag een keer live wil zien.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:59 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Zal ik doen.
[..]
Het heeft met gothic helemaal niks te maken (de laatste keer dat ik enthousiast werd van een gothicmetal bandje is lang geleden).
Ja dat heb ik ook, ik ga straks eerst even rust nemen en me oriënteren op de studiemarkt. Ik iwel het liefst iets met marketing, cultuur, taal, communicatie en nieuwe media. Liefst gecombineerd en het liefst in Berlijnquote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:07 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat is een erg bekend probleem. Vandaar dat ik dit maar eens af maak, dan ga werken en dan zie ik wel wat er op mijn pad komt en wat ik wil.
Ja, dan heb je het over andere gothic. Door de manier waarop het gevraagd werd (vanwege de zangeres) zocht ik het even in dat andere gothic.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:07 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik enthousiast van gothic (dan wel new wave) werd is nog niet lang geleden. Welgeteld twee minuten geleden, toen ik The Sisters of Mercy's Dominion/Mother Russia aanzette! TSOM is een band die ik nog graag een keer live wil zien.
Een hoop rustquote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:11 schreef PieterBas het volgende:
Nog iets gemist vandaag?
Efteling rock veroorzaakt ook geen stijve piemel bij mij, zo is het dan ook wel weer!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:11 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, dan heb je het over andere gothic. Door de manier waarop het gevraagd werd (vanwege de zangeres) zocht ik het even in dat andere gothic.
Bauhaus ken ik niet echt, maar dit klinkt voor mij zeker als een reden om het te gaan luisteren. Hierbij even een bijdrage op het gebied Sisters of Mercy: 1959!quote:Bauhaus wordt volgens mij ook nogal eens gothic genoemd. Daarvan heb ik het laatste album alweer enkele dagen op mijn platenspeler liggen. Go away white is echt geweldig. Jammer dat ze die niet nog eens live gaan doen, na de release zijn ze volgens mij gestopt.
quote:
Vertel er even bij over wat voor iets het gaat, een bedrijf, winkel, onderwijsinstelling.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:26 schreef Leinonlein het volgende:
Ik ben lekker leuk bezig met een concurrentie analyse.
Zijn er nog dingen die niet mogen missen?
Het gaat om een online travel agency, vakantie appartementen die worden verhuurd over het internet. Dus de punten die jij noemt gaan niet zo op aangezien het product en het verkoopoord voor consumenten niet tastbaar is.Een geile stem is dan misschien wel belangrijk voor de mensen in ons "callcenter" hehe. Sowieso doen onverzorgde mensen het altijd slecht, waar het ook over gaat.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:40 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Vertel er even bij over wat voor iets het gaat, een bedrijf, winkel, onderwijsinstelling.
Enkele punten die zeker niet vergeten dienen te worden in een goede cuncurrentie analyse zijn de meer voor de hand liggende zaken als:
* Uiterlijk van het personeel. Een wulpse, geil ogende vrouw doet het bij mij altijd beter dan het type bondskanselier Merkel (lelijk kan ook mooi zijn maar dan moet het vooral komen door het gebekte, denk hierbij aan types als Mulder, Derksen, van Rossum (voor het vrouwelijk geslacht heb ik zo geen voorbeeld). Lekker cynisch maar wel mooi).
* Goede muziek in het pand. Wanneer er muziek aan staat in een pand, dan verwacht ik goede muziek. Dus geen muziek van het caliber Sky Radio danwel stomme eenvoudige housemuziek! Gewoon een lekker stukje kwaliteit van toen en nu. Er zijn winkels die ik geboycot heb door klote muziek, ook had ik bijna niet meer naar de Albert Heijn toe gegaan afgelopen winter met de sinterklaasliedjesmarathon die ze daar draaiden!
CE?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Nog bedankt he, dat ik nu zeker weet dat CE niks voor mij is
Haha graag gedaan hoor! Maar toch waren er dingen die ik leuk vond, vakken als consumenten gedrag gaan best in op psychologische factoren tijdens het beslissingsproces van een klant. Maar veel dingen waren ook ronduit saai. Zeker nu met afstuderen vind ik dat ze teveel vertellen wat we moeten doen. Het is van, schrijf een analyse dit, en een analyse dat en een concurrentie analyse. Maar een beetje zelf aanklooien met je onderzoek is er niet bijquote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Nog bedankt he, dat ik nu zeker weet dat CE niks voor mij is
Oh een bepaalde scheidingsmethodequote:
Usability zou ik wel heel ruim nemen.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:50 schreef Leinonlein het volgende:
Zaken als algemeen prijspeil, usability van verschillende websites
Thanks voor je comment! Het komt er allemaal inquote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:12 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Usability zou ik wel heel ruim nemen.
quote:
en dan toch mij nog een kusje geven he?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:13 schreef Piles het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik onderhand wel genoeg bewijs tegen dit feit had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |