Een dan in de week (dinsdag) maak ik een item voor Campusradio Utrecht. En weer het nieuws gelezenquote:
Je bent stiekem vrouw?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:57 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Af en toe loop ik ook te kloten bij het leven om goed file te parkeren. Hebben een ruime bocht in de straat, vet irritant
Goed langquote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:46 schreef eer-ik het volgende:
Volgens mij is de wasmachine wat van streek.
Ding is al 3 uur bezig met wassen
Ja beter kapt ie ermee.quote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja beter kapt ie ermee.
Ding kan ook neit open als ie bezig is
Moet ook nog in de drogert.
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:07 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hij heeft het niet gedaan, wel bij uitparkeren de andere auto geraakt
koffiekoffiekoffiequote:
Doe je best hèquote:Op dinsdag 20 mei 2008 21:11 schreef Pheno het volgende:
Ik ben ondertussen wat aan het javascripten, ze willen een kalendertje in hun pagina als invoerveld. Best man, die schrijven we even. Moet natuurlijk snel te navigeren zijn dus jaar editable enzo
Dat is toch voor mannen die zittend plassen?quote:
Succesquote:Op dinsdag 20 mei 2008 21:11 schreef Pheno het volgende:
Ik ben ondertussen wat aan het javascripten, ze willen een kalendertje in hun pagina als invoerveld. Best man, die schrijven we even. Moet natuurlijk snel te navigeren zijn dus jaar editable enzo
Heerlijk, schijten tijdens het plassen.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 21:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is toch voor mannen die zittend plassen?
Ja. Waarom verzaakt Poolly?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 21:33 schreef eer-ik het volgende:
Het was hier gister aanzienlijk drukker.
Of zit pissend naar het Songfestival te kijkenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 21:36 schreef MPG het volgende:
Houniet is er ook niet. Zeker ram van de kaart ofzo
Zouden ze bang zijn van mij?quote:
Mijn voorspelling: een Oostblokland wint. Niet vanwege de kwaliteit van de muziek, maar vanwege de kwaliteit van de buurlandenquote:
quote:
Jij spamt dit topic toch wel vol.quote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 21:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn voorspelling: een Oostblokland wint. Niet vanwege de kwaliteit van de muziek, maar vanwege de kwantiteit van de buurlanden.
F5quote:FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(query_failed)
quote:FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(query_failed)
F5quote:FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(query_failed)
(query_failed)
(query_failed)
(query_failed)
(query_failed)
(query_failed)
(query_failed)
Herkenbaar. Of een 5 minuten durende laadbalkquote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
F5
[..]
[..]
F5
[..]
F5
[..]
F5
[..]
F5
[..]
F5
[..]
F5
[..]
F5
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 21:36 schreef MPG het volgende:
Houniet is er ook niet. Zeker ram van de kaart ofzo
Die zie ik hier ook geregeld jaquote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Herkenbaar. Of een 5 minuten durende laadbalk
Hounietquote:
Goh.quote:
Als ik F5 doe op m'n Mac gaat m'n geluid harderquote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
F5
[..]
[..]
F5
[..]
F5
[..]
F5
[..]
F5
[..]
F5
[..]
F5
[..]
F5
Ja, bij mij ook, maar ik ga er vanuit dat niet iedereen weet wat Appel+R isquote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:07 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Als ik F5 doe op m'n Mac gaat m'n geluid harder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |