abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58786305
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 19:02 schreef pfaf het volgende:

[..]

Doe dit nou niet.
Waarom wordt bij Ajax iemand op die leeftijd al zo snel afgeschreven? Het is verdomme een degelijke linksback uit de eigen jeugd. Alsof Heitinga 4 jaar terug elke week geweldig speelde en kijk eens hoe hij nu aanbeden wordt.
Hier word ik altijd zo verdrietig van.
Degelijke linksback gaat wel erg ver . Leuke, dartelende middenvelder die best aardig kan voetballen. Bij 9 miljoen is het toch echt een strik er om heen hoor.

Urby maakt echt nog veel te veel stomme fouten, en dat al twee jaar lang op het hoogste niveau. Dat kan gewoon echt niet, ook al is het iemand uit eigen jeugd. Maduro had van mij ook wel mogen blijven; maar is er iemand die hem mist? Is er iemand die Babel dit seizoen nog heeft gemist?
pi_58786337
Sulejmani komt niet volgens het ANP, lees ik net op Ajax netwerk.
Edit; Vanwege mislopen CL
pi_58786345
Misschien een stomme vraag, maar die mogen ook gesteld worden. Heeft iemand een volledige versie van Mijn Club (Ajax)? Zo ja, zou je die willen mailen naar username@hotmail.com of naar het mailadres in mijn profiel?
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  dinsdag 20 mei 2008 @ 19:09:54 #204
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_58786356
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 19:07 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Degelijke linksback gaat wel erg ver . Leuke, dartelende middenvelder die best aardig kan voetballen. Bij 9 miljoen is het toch echt een strik er om heen hoor.

Urby maakt echt nog veel te veel stomme fouten, en dat al twee jaar lang op het hoogste niveau. Dat kan gewoon echt niet, ook al is het iemand uit eigen jeugd. Maduro had van mij ook wel mogen blijven; maar is er iemand die hem mist? Is er iemand die Babel dit seizoen nog heeft gemist?
Marco van Basten is wel een beetje idolaat van Urby.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_58786361
quote:

[..]

Als ik Kennedy en Rommedahl zie verlang ik terug naar het talent van het jaar bij Liverpool ja.
pi_58786374
quote:

[..]

Babel > Suarez dan mogen we nie klagen. Maar daar hebben we dan geluk mee gehad.
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
  dinsdag 20 mei 2008 @ 19:11:07 #207
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_58786376
quote:

[..]

Die jongens worden verkocht - telkens met strik - terwijl ze nog vol door moeten groeien. Dan wordt er vervolgens een speler die 1 a 2 jaartjes ouder is en uit het buitenland komt voor teruggehaald. Dat geld kan me gestolen worden, zoals Marco zegt moet het kapitaal op het veld staan, niet op de bank. Ik denk dat Urby de komende jaren uit kan groeien tot een erg goede speler. Verkoop je 'm nu is het maar weer afwachten wat er voor terug komt...
pi_58786385
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 19:10 schreef VoreG het volgende:

[..]

Als ik Kennedy en Rommedahl zie verlang ik terug naar het talent van het jaar bij Liverpool ja.
Maar als je Suarez ziet, wat zijn vervanger is, mis je hem weer niet...
pi_58786399
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 19:11 schreef JeroenV het volgende:

[..]

Maar als je Suarez ziet, wat zijn vervanger is, mis je hem weer niet...
We hebben twee buitenspelers nodig.
pi_58786413
Ik baal behoorlijk als het waar is dat Sulejmani niet komt, omdat we geen CL gehaald hebben (wat ik net postte, las op AN dat iemand dit gehoord had van het ANP)
Als ze dan maar niet met een Emnes aankomen...
pi_58786426
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 19:11 schreef pfaf het volgende:

[..]

Die jongens worden verkocht - telkens met strik - terwijl ze nog vol door moeten groeien. Dan wordt er vervolgens een speler die 1 a 2 jaartjes ouder is en uit het buitenland komt voor teruggehaald. Dat geld kan me gestolen worden, zoals Marco zegt moet het kapitaal op het veld staan, niet op de bank. Ik denk dat Urby de komende jaren uit kan groeien tot een erg goede speler. Verkoop je 'm nu is het maar weer afwachten wat er voor terug komt...
Ik heb momenteel liever Silva - (Douglas/Boulahrouz) - Vermaelen - Vertonghen, dan Urby daar rond huppelen hoor. Als valse linksbuiten doet ie het vaak aardig en leuk, maar verdedigen kan hij echt niet hoor.
  dinsdag 20 mei 2008 @ 19:13:54 #212
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_58786427
Toch wel met voorsprong het lelijkste uitshirt ooit van Ajax:
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 20 mei 2008 @ 19:14:07 #213
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_58786434
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 19:09 schreef JeroenV het volgende:
Zonde, al zegt het niks. Zie hem nog wel komen! En anders Jeremain Lens maar.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_58786474
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 19:13 schreef golfer het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind em mooi hoor.
pi_58786517
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 19:09 schreef kevin6188 het volgende:
Misschien een stomme vraag, maar die mogen ook gesteld worden. Heeft iemand een volledige versie van Mijn Club (Ajax)? Zo ja, zou je die willen mailen naar username@hotmail.com of naar het mailadres in mijn profiel?
http://tingle.gwx.nl/arjan/1/Mijn Club.mp3
pi_58786534
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 19:14 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Zonde, al zegt het niks. Zie hem nog wel komen! En anders Jeremain Lens maar.
Ja, nu staat er dat het van Ajaxshowtime af zou komen.. Zegt dus niks
pi_58786557
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 19:18 schreef vliegende_olifant het volgende:

[..]

http://tingle.gwx.nl/arjan/1/Mijn Club.mp3
14mb?!
pi_58786609
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 19:20 schreef VoreG het volgende:

[..]

14mb?!
Ajax is een grote club
pi_58786612
quote:
Boulahrouz: 'Lichte voorkeur voor Ajax'
voetbalzone
  dinsdag 20 mei 2008 @ 19:23:54 #220
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_58786627
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 19:13 schreef golfer het volgende:
[ afbeelding ]
Zondag in het home trouwens de DVD (of VHS) van Dennis Bergkamp als Ajacied, komt dit shirt ook voorbij. Schitterend verzamelwerk trouwens, wat was Bergkamp toch eigenlijk een geweldige speler.
pi_58786700
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 19:20 schreef VoreG het volgende:

[..]

14mb?!
Das vrij veel voor een nummer van hooguit een minuut of vijf.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_58786774
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 19:23 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

voetbalzone
Komt uit de Sportweek.
quote:
“Ajax is een fantastische club, net als PSV en Feyenoord, hoewel het de laatste jaren wat minder gaat met die club. Toch zal ik diep in mijn hart altijd een lichte voorkeur voor Ajax blijven houden. Al was het alleen maar omdat ik daar vroeger in de jeugd heb gespeeld,” zegt Boulahrouz, die tot 2010 onder contract staat bij Chelsea en het afgelopen seizoen op huurbasis uitkwam voor Sevilla. “Toch, met alle respect, ik wil niet denigrerend spreken over de eredivisie; maar er zijn natuurlijk interessantere competities dan de Nederlandse.”
pi_58786824
quote:
“Ajax is een fantastische club, net als PSV en Feyenoord, hoewel het de laatste jaren wat minder gaat met die club. Toch zal ik diep in mijn hart altijd een lichte voorkeur voor Ajax blijven houden. Al was het alleen maar omdat ik daar vroeger in de jeugd heb gespeeld
Boula
pi_58786877
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 19:09 schreef JeroenV het volgende:
Link?
  dinsdag 20 mei 2008 @ 19:54:14 #225
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58787246
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 19:35 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Link?
Onzin, verwijderd door Ajax Netwerk admins.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_58787265
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 19:54 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Onzin, verwijderd door Ajax Netwerk admins.
  dinsdag 20 mei 2008 @ 20:00:01 #227
175985 Silaz
drie bier
pi_58787358
Ik dacht al :p bij het anp ook niets kunne vinden duss
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
pi_58787709
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 19:02 schreef pfaf het volgende:

[..]

Doe dit nou niet.
Waarom wordt bij Ajax iemand op die leeftijd al zo snel afgeschreven? Het is verdomme een degelijke linksback uit de eigen jeugd. Alsof Heitinga 4 jaar terug elke week geweldig speelde en kijk eens hoe hij nu aanbeden wordt.
Hier word ik altijd zo verdrietig van.
Hij heeft het zelf verbruisd bij mij, en ik denk wel bij meer mensen hier. Hij toont totaal geen inzet, en passie, en maakt fouten die je alleen in de Fjes maakt. Hopelijk kan die mij nog overtuigen, maar voorlopig heb ik hem wel afgeschreven ja.
Dit is mijn club, mijn ideaal, dit is de mooiste club van allemaal!
  dinsdag 20 mei 2008 @ 20:20:04 #229
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58787760
Ik geef Urby nog een jaar de kans, hij gaat opbloeien onder Marco
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_58788382
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 20:17 schreef Oente het volgende:

[..]

Hij heeft het zelf verbruisd bij mij, en ik denk wel bij meer mensen hier. Hij toont totaal geen inzet, en passie, en maakt fouten die je alleen in de Fjes maakt. Hopelijk kan die mij nog overtuigen, maar voorlopig heb ik hem wel afgeschreven ja.
Ook al ben ik het eens met pfaf, ik moet het ook eens zijn met Oente. Bij andere spelers, bijvoorbeeld Heitinga en Maduro, had ik veel meer het idee dat ze belangrijk wilden zijn en het vervelend vonden dat ze slecht speelden/ernaast stonden. Dat heb ik bij Urby veel minder. Al hoor je Urby in de media sowieso minder dan bijvoorbeeld Maduro. Dat mag ook niet vergeten worden.
  dinsdag 20 mei 2008 @ 20:55:48 #231
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_58788455
Urby is technisch goed. Vind hem verdedigend veel te zwak laat zich makkelijk voorbij lopen. Heeft geen killerinstinct om een tegenstander te willen slopen. Dit kan door middel van agressief spel of doormiddel van inzet zoals veel mee opkomen en toch mee verdedigen. Het lijkt wel of hij er geen zin in heeft soms. Linksback zal hij toch echt niet meer worden. Links op het middenveld zie ik nog wel wat in hem.
#FreeHat
  dinsdag 20 mei 2008 @ 21:19:07 #232
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_58788980
urby heeft 'het' niet. Ik denk dat hij de top niet gaat halen. Hij is het voorbeeld van iemand die niet de goede mentaliteit heeft. Ik denk dat hij musampa/wooter achterna gaat. bij steeds mindere clubs in het buitenland toch geld pakken.
Soms is ie verdedigend goed en dan levert ie weer zo de bal in. weet nog een uitwedstrijd bij 010, volgens mij vorig jaar, toen was ie echt goed. Daarna steeds minder. hij had mazzel dat koster een linksbuiten in hem zag en er veel blessures waren, anders zat ie al weken de bank warm te houden
pi_58789060
Urby moet blijven.
pi_58789359
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 21:21 schreef Radegast het volgende:
Urby moet blijven.
pi_58789510
Sulejmani wil niet komen omdat Ajax geen Champions League speelt? Weet je, dan hoeft het al niet voor mij. Ik zie liever spelers naar de club Ajax komen, niet omdat er Champions League wordt gespeeld of zo.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_58789521
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 20:53 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Ook al ben ik het eens met pfaf, ik moet het ook eens zijn met Oente. Bij andere spelers, bijvoorbeeld Heitinga en Maduro, had ik veel meer het idee dat ze belangrijk wilden zijn en het vervelend vonden dat ze slecht speelden/ernaast stonden. Dat heb ik bij Urby veel minder. Al hoor je Urby in de media sowieso minder dan bijvoorbeeld Maduro. Dat mag ook niet vergeten worden.
Juist, ik mis gewoon de wil bij Urby, al bij de warming up heb ik het idee dat die het best vind. Je moet toch blij zijn dat je als speler bij Ajax mag voetballen? Laat dat dan ook zien, hopelijk krijgt Marco dat eens in zijn verstand, want voetballen kan die echt wel, daar ben ik wel van overtuigd.
pi_58789555
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 21:38 schreef RayMania het volgende:
Sulejmani wil niet komen omdat Ajax geen Champions League speelt? Weet je, dan hoeft het al niet voor mij. Ik zie liever spelers naar de club Ajax komen, niet omdat er Champions League wordt gespeeld of zo.
En zo is het !

Alleen jammer dat die er bijna niet zijn
De echte liefhebbers vullen de tribune omdat het talent bij hen ontbreekt...
Daarom hoopte ik ook dat Heitinga 1 van die liefhebbers zou worden, maar Nederland ligt gewoon te ver achter qua niveau op andere toplanden.
We are living in a material world, and I am a material girl
pi_58789797
quote:
Die komt echt wel CL is leuk maar niet als je net komt kijken. Sulejmani komt net kijken. UEFA cup ervaring zou mooi zijn voor hem en de groep ajacieden
pi_58789917
quote:
Bericht klopte niet, dus maak je niet druk. Maar je hebt inderdaad gelijk, je komt voor de club, de rest moet eigenlijk bijzaak zijn, helaas is dat niet het geval meer. Blijf hopen dat Sulejmani komt, alleen is het de laatste tijd wel heel erg stil.
pi_58789988
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 21:38 schreef Oente het volgende:

[..]

Juist, ik mis gewoon de wil bij Urby, al bij de warming up heb ik het idee dat die het best vind. Je moet toch blij zijn dat je als speler bij Ajax mag voetballen? Laat dat dan ook zien, hopelijk krijgt Marco dat eens in zijn verstand, want voetballen kan die echt wel, daar ben ik wel van overtuigd.
Geef nou gewoon toe dat Urby je favoriet is
pi_58790001
quote:
Veel spelers willen natuurlijk ook wel Europees spelen. Niet alle spelers komen omdat ze fan zijn van Ajax ofzo. Al was dat natuurlijk wel mooi geweest!
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_58790034
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 21:54 schreef Jasza het volgende:

[..]

Geef nou gewoon toe dat Urby je favoriet is
Zeg dat maar tegen Remco.
pi_58790115
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 21:55 schreef Oente het volgende:

[..]

Zeg dat maar tegen Remco.
Dan kan ik beter alvast wegrennen voordat alle scheldwoorden eruit komen

Vanochtend bij de huisarts:

Ja heb je veel stress vanwege Ajax

Jasza: nee valt wel mee.

Hij zo: ja ik ben fanatiek maar naar deze viswijfen kijk ik niet
  dinsdag 20 mei 2008 @ 22:05:45 #244
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_58790357
Ik zie Boulah nog wel komen.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  dinsdag 20 mei 2008 @ 22:10:19 #245
95846 Mr.Mills
Nog steeds
pi_58790503
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 22:05 schreef Houniet het volgende:
Ik zie Boulah nog wel komen.
Houniet ben je half Italiaans? .
pi_58791257
quote:
Een speler moet eerst goed zijn, daarna pas clubliefde. Zelfde als met Buijs bij feyenoord !
pi_58791460
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 22:36 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Een speler moet eerst goed zijn, daarna pas clubliefde. Zelfde als met Buijs bij feyenoord !
Buijs is neppe clubliefde imo
pi_58791654
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 22:43 schreef Jasza het volgende:

[..]

Buijs is neppe clubliefde imo
Daar gaat het niet om en het is ook niet het feyenoord topic. Het gaat om de vergelijking.

Kheb gewoon genoeg van al dat gezeur, ik wil gewoon kwaliteit en niet per sé ''ras-Ajacieden'' die niet goed genoeg zijn.
  dinsdag 20 mei 2008 @ 22:59:53 #249
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_58792016
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 22:10 schreef Mr.Mills het volgende:
Zo kan je het noemen ja.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  Moderator dinsdag 20 mei 2008 @ 23:16:27 #250
138438 crew  Pizzakoppo
pi_58792404
Ik ook en aanvoerder is 1/4 italiaans
  dinsdag 20 mei 2008 @ 23:17:42 #251
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58792430
Ik ben 1/1000ste Italiaans
pi_58792693
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 22:59 schreef Houniet het volgende:

[..]

Zo kan je het noemen ja.
Als Sneijder straks scoort blijf je met beide benen op de grond?
pi_58792783
quote:
Geen Ajax, maar Club Brugge voor Nabil Dirar

Club Brugge heeft zich voor vijf jaar verzekerd van de diensten van Nabil Dirar (foto, links). De Marokkaan met Belgische roots werd herhaaldelijk in verband gebracht met Ajax. Scouts van de Amsterdammers zouden de aanvaller enkele keren in actie hebben gezien bij Westerlo. Dirars keuze is opvallend. Enkele weken terug zei hij in de Gazet van Antwerpen het volgende over zijn toekomst: 'Ik heb nog geen nieuwe club, maar er is interesse uit veel hoeken. In België kan Anderlecht, Standard of Club Brugge, maar ik verkies het buitenland en dan vooral de Nederlandse competitie.'
  dinsdag 20 mei 2008 @ 23:53:05 #254
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_58793053
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 22:59 schreef Houniet het volgende:

[..]

Zo kan je het noemen ja.
Italia
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_58794597
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 22:10 schreef Mr.Mills het volgende:

[..]

Lekker ontopic
pi_58795200
Ik had trouwens ergens gelezen dat Huntelaar een brutosalaris zou kunnen gaan verdienen van rond de 4 miljoen per jaar. Volgens mij doen we dan zeker niet onder voor landen als Spanje en Italie, voor spelers die nog geen wereldtop zijn.
pi_58795225
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 08:04 schreef Wooldoor het volgende:
Ik had trouwens ergens gelezen dat Huntelaar een brutosalaris zou kunnen gaan verdienen van rond de 4 miljoen per jaar. Volgens mij doen we dan zeker niet onder voor landen als Spanje en Italie, voor spelers die nog geen wereldtop zijn.
Echt wel, want hier lever je als voetballer 52% in. Dus ga maar na wat ie overhoudt
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_58795316
Owja ik was inderdaad het geweldige Nederlandse belastingstelsel vergeten
pi_58795563
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 08:07 schreef Breach het volgende:

[..]

Echt wel, want hier lever je als voetballer 52% in. Dus ga maar na wat ie overhoudt
Tikt ie nog bijna de 2 mln NETTO aan. Tel daarbij portretrechten, schnabbels e.d. Dan doe je toch weer leuk mee ! Zijn tijden dat ik t niet op de bank heb staan
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_58795591
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 08:43 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

Tikt ie nog bijna de 2 mln NETTO aan. Tel daarbij portretrechten, schnabbels e.d. Dan doe je toch weer leuk mee ! Zijn tijden dat ik t niet op de bank heb staan
Dat zeg ik niet, maar er werd beweerd dat we met een salaris van 4 miljoen bruto mee zouden doen met de salarissen in het buitenland. En dat is door het belastingniveau hier, niet het geval.
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_58795924
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 08:44 schreef Breach het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet, maar er werd beweerd dat we met een salaris van 4 miljoen bruto mee zouden doen met de salarissen in het buitenland. En dat is door het belastingniveau hier, niet het geval.
Oooh !
A.F.C.A.
pi_58796535
quote:
Bron? Volgens mij wordt er nog steeds onderhandeld. Gaat echter wel zeer moeizaam, sc Heerenveen schijnt nog wel iets meer dan 11 miljoen te vragen.
pi_58796566
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 09:41 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Bron? Volgens mij wordt er nog steeds onderhandeld. Gaat echter wel zeer moeizaam, sc Heerenveen schijnt nog wel iets meer dan 11 miljoen te vragen.
het is dan wel geen Heereneen topic maar wat doet die ploeg met al dat geld? Ze kopen spelers voor een prikkie...
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  woensdag 21 mei 2008 @ 09:45:55 #264
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_58796618
quote:

[..]

11 miljoen en Kenndy Bakircioglu, Dennis Rommedahl of Michael Krohn-Dehli.
pi_58796623
quote:

[..]

Ik denk ook dat dat een onzin gerucht is. Want mét de voorronde zou je daar ook allerminst zeker van zijn en al zou dat zo zijn dan zou ie die reden niet zo in de pers slingeren. Of heeft ie het weer op zn hyves geschreven
pi_58796656
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 09:43 schreef Longmen het volgende:

[..]

het is dan wel geen Heereneen topic maar wat doet die ploeg met al dat geld? Ze kopen spelers voor een prikkie...
Ik neem aan een geldpakhuis of ze gebruiken het als behang papier.

Maar ik geloof dat Heerenveen naast die 11mln ook nog eens 20% willen vangen mocht Ajax hem verkopen en dat vind ik zelf veel te veel.
pi_58796667
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 09:43 schreef Longmen het volgende:

[..]

Vraag ik me ook af. Stadion verbouwen ofzo.
  woensdag 21 mei 2008 @ 09:48:45 #268
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_58796682
gvd wat kan heerenveen goed onderhandelen en spelers aankopen zeg ongelofelijk wat knap. die organisatie en scouting daar staat als een huis!
sulejmani aangetrokken voor een tekenpremie en strtaks verkopen voor een miljoen of elf!
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_58796687
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 09:45 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

11 miljoen en Kenndy Bakircioglu, Dennis Rommedahl of Michael Krohn-Dehli.
Dan nog liever gewoon 11 miljoen zonder die troep. Kost alleen maar salaris.
  woensdag 21 mei 2008 @ 09:51:42 #270
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_58796733
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 09:48 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Dan nog liever gewoon 11 miljoen zonder die troep. Kost alleen maar salaris.
Of gewoon alledrie en nog vijf miljoen euro erbij! En willen jullie Laurent Delorge nog?
pi_58796760
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 09:48 schreef DANILXL het volgende:
gvd wat kan heerenveen goed onderhandelen en spelers aankopen zeg ongelofelijk wat knap. die organisatie en scouting daar staat als een huis!
sulejmani aangetrokken voor een tekenpremie en strtaks verkopen voor een miljoen of elf!
Volledig eens met je post. Alleen niet voor het geval Sulejmani. Ajax kon m toen ook krijgen alleen die durfde het niet aan vanwege die louche zaakwaarnemers.
  woensdag 21 mei 2008 @ 09:53:37 #272
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58796767
quote:
Verkeerde topic sjaak.
pi_58796779
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 09:51 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Of gewoon alledrie en nog vijf miljoen euro erbij! En willen jullie Laurent Delorge nog?
Ik gooi Colin er nog bij
  woensdag 21 mei 2008 @ 09:56:39 #274
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_58796837
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 09:54 schreef Breach het volgende:

[..]

Ik gooi Colin er nog bij
Dennis Gentenaar, Albert Luque, Nicolae Mitea, Leonardo en George Ogararu mogen eventueel ook nog naar Heerenveen, opruiming bij Ajax!
pi_58796838
quote:
helemaal mee eens en dat geldt niet alleen voor Heerenveen maar ook voor Groningen en Twente. Ik dacht nog ipv van alle spelers bij die clubs weg te kopen hadden ze beter de technische staf weg kunnen kopen
No bitch to me
pi_58796864
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 09:56 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Dennis Gentenaar, Albert Luque, Nicolae Mitea, Leonardo en George Ogararu mogen eventueel ook nog naar Heerenveen, opruiming bij Ajax!
16 Halen, met Sulejmani betalen !!!
pi_58796879
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 09:53 schreef Breach het volgende:
Ajax kon m toen ook krijgen alleen die durfde het niet aan vanwege die louche zaakwaarnemers.
Dat was AZ volgens mij.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_58796926
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 09:56 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Zou wel humor zijn.

Sulejmani ruilen voor Bakircioglu, Luque, Mitea, Leonardo, Colin, Gentenaar, Ogararu, Krohn-Dehli en Rommedahl.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
  woensdag 21 mei 2008 @ 10:02:18 #279
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_58796977
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 09:59 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Zou wel humor zijn.

Sulejmani ruilen voor Bakircioglu, Luque, Mitea, Leonardo, Colin, Gentenaar, Ogararu, Krohn-Dehli en Rommedahl.
Je vergeet de belangrijkste: Laurent Delorge, de man die we vorig jaar voor de neus van Heerenveen wegkaapten.
pi_58797017
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 10:02 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Je vergeet de belangrijkste: Laurent Delorge, de man die we vorig jaar voor de neus van Heerenveen wegkaapten.
Dat was dan ook één grote gok, maar daat houdt onze Laurent zelf ook wel van
pi_58797129
pi_58797399
quote:
De transfer van Sulejmani naar Heerenveen was ook nog een behoorlijke soap hoor, met een uiteindelijke onrechtmatige schorsing van een maand of 4. De vergoeding was trouwens 310.000 euro. Dus er zaten nog wel wat haken en ogen aan die transfer.

Maar Heerenveen heeft het goed voor elkaar.
  woensdag 21 mei 2008 @ 10:21:44 #283
52871 Blight
Supersized.
pi_58797405
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 10:04 schreef Breach het volgende:

[..]

Dat was dan ook één grote gok, maar daat houdt onze Laurent zelf ook wel van
.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  woensdag 21 mei 2008 @ 10:23:45 #284
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_58797460
Misschien komende zomer Piet de Visser halen en de complete scouting van Heerenveen en FC Groningen?
  woensdag 21 mei 2008 @ 10:28:39 #285
52871 Blight
Supersized.
pi_58797570
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 10:23 schreef M0NTANA het volgende:
Misschien komende zomer Piet de Visser halen en de complete scouting van Heerenveen en FC Groningen?
Dan nog wat clubartsen naar AZ sturen zodat Stijn Schaars de komende vijf jaar nog geblesseerd is, en we zijn weer op de goede weg.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_58797616
quote:
Kapitaal zit in de bestuurskamer en loopt rond de velden!
A.F.C.A.
pi_58797628
quote:
Alsjeblieft géén Piet de Visser We hebben met Van Der Zee al genoeg ellende van PSV overgenomen
pi_58797812
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 10:28 schreef Blight het volgende:

[..]

Dan nog wat clubartsen naar AZ sturen zodat Stijn Schaars de komende vijf jaar nog geblesseerd is, en we zijn weer op de goede weg.
Dat je uberhaupt nog rekening houdt met az .
pi_58797825
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 10:31 schreef Breach het volgende:

[..]

Alsjeblieft géén Piet de Visser We hebben met Van Der Zee al genoeg ellende van PSV overgenomen
Nou nou nou nou nou.
  woensdag 21 mei 2008 @ 10:46:13 #290
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58797916
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 10:31 schreef Breach het volgende:

[..]

Die ellende was er ook voordat Van Der Zee kwam.
pi_58798090
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 10:46 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Die ellende was er ook voordat Van Der Zee kwam.
Toen kwamen nog mannen als Chivu, Zlatan, Pienaar, Grygera. Van Der Zee was dé man achter de Zuid-Amerikaanse talenten bij PSV, werd gezegd. En in de tijd dat ie bij Ajax zit hebben we niks nieuws gezien. Ja, Cvitanich nu, maar of dat dat wat wordt is ook nog maar de vraag he. En ik heb een paar topics terug al mijn mening over Piet de Visser gegeven. Korte samenvatting: overrated.
pi_58798185
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 10:55 schreef Breach het volgende:

[..]

Toen kwamen nog mannen als Chivu, Zlatan, Pienaar, Grygera. Van Der Zee was dé man achter de Zuid-Amerikaanse talenten bij PSV, werd gezegd.
Dat maken jullie er allemaal van. Denk je dat Van der Zee al die tijd in z'n eentje heeft lopen werken? Dat is gewoon werk van de hele scouting hoor.
quote:
En in de tijd dat ie bij Ajax zit hebben we niks nieuws gezien.
Met dank aan Van Geel, die niet naar de scouting luisterde.
quote:
Ja, Cvitanich nu, maar of dat dat wat wordt is ook nog maar de vraag he.
Tja dat is bij elke onbekende speler. Zelfs bij de Zuid-Amerikaantjes die psv binnenhaalde.
pi_58798304
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 11:00 schreef Nashje het volgende:
Dat maken jullie er allemaal van. Denk je dat Van der Zee al die tijd in z'n eentje heeft lopen werken? Dat is gewoon werk van de hele scouting hoor.
Dat maak ik er niet van, dat is wat de media, de 'kenners' zeggen. En waarom is hij anders aangetrokken? PSV deed er veel aan om hem te behouden dus dat zegt ook wel iets
quote:
Met dank aan Van Geel, die niet naar de scouting luisterde.
Dat is te makkelijk. Je maakt mij niet wijs dat als Van der Zee met een talent aankomt dat Van Geel elke keer weigerde zo'n gast te kopen voor een prikkie, maar dat ie wel met een koffer vol miljoenen de training van FC Groningen ging bekijken
quote:
Tja dat is bij elke onbekende speler. Zelfs bij de Zuid-Amerikaantjes die psv binnenhaalde.
Heb je gelijk in, maar dat was meer om reacties als 'We krijgen nu Cvitanich toch' te voorkomen.

[ Bericht 6% gewijzigd door Breach op 21-05-2008 11:15:23 ]
  woensdag 21 mei 2008 @ 11:11:27 #294
164283 Luco
Buongiorno!
pi_58798453
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 23:16 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik ook en aanvoerder is 1/4 italiaans
Ik sluit me hierbij aan, ben ook half Italiaans

En nu weer ontopic!

Urby heeft gewoon een kutseizoen gespeeld, waarin hij niet op de bank kwam omdat er niks beters was. En als die er was, was Furby weer ergens anders nodig... Volgend seizoen zal het wel beter gaan. Maduro heeft ook een kutseizoen gedraaid tussendoor, en die verpatsen we meteen. Heitinga heeft ook kutwedstrijden gespeeld, en meer dan een paar in een seizoen. Kijk hoe we hem nu aanbidden! Urby heeft gewoon wat tijd nodig
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
  woensdag 21 mei 2008 @ 11:20:51 #295
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58798653
Urby aanbidden? Ik kan het me niet voorstellen
  woensdag 21 mei 2008 @ 11:25:06 #296
51286 w00h00
Digital man!
pi_58798760
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 10:02 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Wat zit iedereen toch af te geven op Delorge. Omdat hij niet zo'n groot naam heeft? Of van een degradant kwam?

Helaas heeft Delorge niet veel gespeeld dit seizoen, maar de wedstrijden die hij heeft gespeeld heeft hij het heel behoorlijk gedaan. En op het middenveld is een beetje ervaring nooit weg, en toen met de CL in het vooruitzicht vond ik het aantrekken van Delorge helemaal geen verkeerde keuze. En ook aankomend seizoen kunnen we hem er goed bij hebben.

Delorge is een hele bruikbare speler achter Gabri met zijn ervaring.
  woensdag 21 mei 2008 @ 11:29:37 #297
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58798864
Ja precies, Delorge in Camp Nou is goed mogelijk hoor.
  woensdag 21 mei 2008 @ 11:40:45 #298
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_58799123
Delorge heeft het helemaal niet zo slecht gedaan als ie speelde, maar echt de top is het niet. Maar die kan je er best bij hebben, net als Rommedahl. Ook geen wereldspeler maar in sommige situaties gewoon nuttig met zijn snelheid.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_58799178
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 11:29 schreef _Mike_ het volgende:
Ja precies, Delorge in Camp Nou is goed mogelijk hoor.
Ik zat ook nog als centrale spelverdeler van Oranje te denken, maar Van Basten wil hem niet meenemen

Tis toch een nederlander ?
We are living in a material world, and I am a material girl
  woensdag 21 mei 2008 @ 11:43:40 #300
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_58799195
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 11:40 schreef HeatWave het volgende:
Delorge heeft het helemaal niet zo slecht gedaan als ie speelde, maar echt de top is het niet. Maar die kan je er best bij hebben, net als Rommedahl. Ook geen wereldspeler maar in sommige situaties gewoon nuttig met zijn snelheid.
Daar moeten we vanaf, subtoppers voor de breedte, om er bij te hebben.

Gewoon elf toppers, met als back-up de jeugd.

Waarom iemand als Laurent Delorge als back-up, terwijl je ook Mitchell Dnald, Vurnon Anita en Jeffrey Sarpong hebt? Waarom een Dennis Rommedahl als je Javier Martina hebt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')