Degelijke linksback gaat wel erg verquote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:02 schreef pfaf het volgende:
[..]
Doe dit nou niet.
Waarom wordt bij Ajax iemand op die leeftijd al zo snel afgeschreven? Het is verdomme een degelijke linksback uit de eigen jeugd. Alsof Heitinga 4 jaar terug elke week geweldig speelde en kijk eens hoe hij nu aanbeden wordt.
Hier word ik altijd zo verdrietig van.
Marco van Basten is wel een beetje idolaat van Urby.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Degelijke linksback gaat wel erg ver. Leuke, dartelende middenvelder die best aardig kan voetballen. Bij 9 miljoen is het toch echt een strik er om heen hoor.
Urby maakt echt nog veel te veel stomme fouten, en dat al twee jaar lang op het hoogste niveau. Dat kan gewoon echt niet, ook al is het iemand uit eigen jeugd. Maduro had van mij ook wel mogen blijven; maar is er iemand die hem mist? Is er iemand die Babel dit seizoen nog heeft gemist?
Als ik Kennedy en Rommedahl zie verlang ik terug naar het talent van het jaar bij Liverpool ja.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Degelijke linksback gaat wel erg ver. Leuke, dartelende middenvelder die best aardig kan voetballen. Bij 9 miljoen is het toch echt een strik er om heen hoor.
Urby maakt echt nog veel te veel stomme fouten, en dat al twee jaar lang op het hoogste niveau. Dat kan gewoon echt niet, ook al is het iemand uit eigen jeugd. Maduro had van mij ook wel mogen blijven; maar is er iemand die hem mist? Is er iemand die Babel dit seizoen nog heeft gemist?
Babel > Suarez dan mogen we nie klagen. Maar daar hebben we dan geluk mee gehad.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Die jongens worden verkocht - telkens met strik - terwijl ze nog vol door moeten groeien. Dan wordt er vervolgens een speler die 1 a 2 jaartjes ouder is en uit het buitenland komt voor teruggehaald. Dat geld kan me gestolen worden, zoals Marco zegt moet het kapitaal op het veld staan, niet op de bank. Ik denk dat Urby de komende jaren uit kan groeien tot een erg goede speler. Verkoop je 'm nu is het maar weer afwachten wat er voor terug komt...quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Maar als je Suarez ziet, wat zijn vervanger is, mis je hem weer niet...quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:10 schreef VoreG het volgende:
[..]
Als ik Kennedy en Rommedahl zie verlang ik terug naar het talent van het jaar bij Liverpool ja.
We hebben twee buitenspelers nodig.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:11 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Maar als je Suarez ziet, wat zijn vervanger is, mis je hem weer niet...
Ik heb momenteel liever Silva - (Douglas/Boulahrouz) - Vermaelen - Vertonghen, dan Urby daar rond huppelen hoor. Als valse linksbuiten doet ie het vaak aardig en leuk, maar verdedigen kan hij echt niet hoor.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:11 schreef pfaf het volgende:
[..]
Die jongens worden verkocht - telkens met strik - terwijl ze nog vol door moeten groeien. Dan wordt er vervolgens een speler die 1 a 2 jaartjes ouder is en uit het buitenland komt voor teruggehaald. Dat geld kan me gestolen worden, zoals Marco zegt moet het kapitaal op het veld staan, niet op de bank. Ik denk dat Urby de komende jaren uit kan groeien tot een erg goede speler. Verkoop je 'm nu is het maar weer afwachten wat er voor terug komt...
Zonde, al zegt het niks. Zie hem nog wel komen! En anders Jeremain Lens maar.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:09 schreef JeroenV het volgende:
Sulejmani komt niet volgens het ANP, lees ik net op Ajax netwerk.![]()
Edit; Vanwege mislopen CL
Ik vind em mooi hoor.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:13 schreef golfer het volgende:
Toch wel met voorsprong het lelijkste uitshirt ooit van Ajax:
[ afbeelding ]
http://tingle.gwx.nl/arjan/1/Mijn Club.mp3quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:09 schreef kevin6188 het volgende:
Misschien een stomme vraag, maar die mogen ook gesteld worden. Heeft iemand een volledige versie van Mijn Club (Ajax)? Zo ja, zou je die willen mailen naar username@hotmail.com of naar het mailadres in mijn profiel?
Ja, nu staat er dat het van Ajaxshowtime af zou komen.. Zegt dus niksquote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:14 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zonde, al zegt het niks. Zie hem nog wel komen! En anders Jeremain Lens maar.
14mb?!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:18 schreef vliegende_olifant het volgende:
[..]
http://tingle.gwx.nl/arjan/1/Mijn Club.mp3
Zondag in het home trouwens de DVD (of VHS) van Dennis Bergkamp als Ajacied, komt dit shirt ook voorbij. Schitterend verzamelwerk trouwens, wat was Bergkamp toch eigenlijk een geweldige speler.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:13 schreef golfer het volgende:
Toch wel met voorsprong het lelijkste uitshirt ooit van Ajax:
[ afbeelding ]
Das vrij veel voor een nummer van hooguit een minuut of vijf.quote:
Komt uit de Sportweek.quote:
quote:“Ajax is een fantastische club, net als PSV en Feyenoord, hoewel het de laatste jaren wat minder gaat met die club. Toch zal ik diep in mijn hart altijd een lichte voorkeur voor Ajax blijven houden. Al was het alleen maar omdat ik daar vroeger in de jeugd heb gespeeld,” zegt Boulahrouz, die tot 2010 onder contract staat bij Chelsea en het afgelopen seizoen op huurbasis uitkwam voor Sevilla. “Toch, met alle respect, ik wil niet denigrerend spreken over de eredivisie; maar er zijn natuurlijk interessantere competities dan de Nederlandse.”
Boulaquote:“Ajax is een fantastische club, net als PSV en Feyenoord, hoewel het de laatste jaren wat minder gaat met die club. Toch zal ik diep in mijn hart altijd een lichte voorkeur voor Ajax blijven houden. Al was het alleen maar omdat ik daar vroeger in de jeugd heb gespeeld
Link?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:09 schreef JeroenV het volgende:
Sulejmani komt niet volgens het ANP, lees ik net op Ajax netwerk.![]()
Edit; Vanwege mislopen CL
Onzin, verwijderd door Ajax Netwerk admins.quote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:54 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Onzin, verwijderd door Ajax Netwerk admins.
Hij heeft het zelf verbruisd bij mij, en ik denk wel bij meer mensen hier. Hij toont totaal geen inzet, en passie, en maakt fouten die je alleen in de Fjes maakt.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:02 schreef pfaf het volgende:
[..]
Doe dit nou niet.
Waarom wordt bij Ajax iemand op die leeftijd al zo snel afgeschreven? Het is verdomme een degelijke linksback uit de eigen jeugd. Alsof Heitinga 4 jaar terug elke week geweldig speelde en kijk eens hoe hij nu aanbeden wordt.
Hier word ik altijd zo verdrietig van.
Ook al ben ik het eens met pfaf, ik moet het ook eens zijn met Oente. Bij andere spelers, bijvoorbeeld Heitinga en Maduro, had ik veel meer het idee dat ze belangrijk wilden zijn en het vervelend vonden dat ze slecht speelden/ernaast stonden. Dat heb ik bij Urby veel minder. Al hoor je Urby in de media sowieso minder dan bijvoorbeeld Maduro. Dat mag ook niet vergeten worden.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:17 schreef Oente het volgende:
[..]
Hij heeft het zelf verbruisd bij mij, en ik denk wel bij meer mensen hier. Hij toont totaal geen inzet, en passie, en maakt fouten die je alleen in de Fjes maakt.Hopelijk kan die mij nog overtuigen, maar voorlopig heb ik hem wel afgeschreven ja.
Juist, ik mis gewoon de wil bij Urby, al bij de warming up heb ik het idee dat die het best vind. Je moet toch blij zijn dat je als speler bij Ajax mag voetballen? Laat dat dan ook zien, hopelijk krijgt Marco dat eens in zijn verstand, want voetballen kan die echt wel, daar ben ik wel van overtuigd.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:53 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ook al ben ik het eens met pfaf, ik moet het ook eens zijn met Oente. Bij andere spelers, bijvoorbeeld Heitinga en Maduro, had ik veel meer het idee dat ze belangrijk wilden zijn en het vervelend vonden dat ze slecht speelden/ernaast stonden. Dat heb ik bij Urby veel minder. Al hoor je Urby in de media sowieso minder dan bijvoorbeeld Maduro. Dat mag ook niet vergeten worden.
En zo is het !quote:Op dinsdag 20 mei 2008 21:38 schreef RayMania het volgende:
Sulejmani wil niet komen omdat Ajax geen Champions League speelt? Weet je, dan hoeft het al niet voor mij. Ik zie liever spelers naar de club Ajax komen, niet omdat er Champions League wordt gespeeld of zo.
Die komt echt wel CL is leuk maar niet als je net komt kijken. Sulejmani komt net kijken. UEFA cup ervaring zou mooi zijn voor hem en de groep ajaciedenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 21:38 schreef RayMania het volgende:
Sulejmani wil niet komen omdat Ajax geen Champions League speelt? Weet je, dan hoeft het al niet voor mij. Ik zie liever spelers naar de club Ajax komen, niet omdat er Champions League wordt gespeeld of zo.
Bericht klopte niet, dus maak je niet druk.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 21:38 schreef RayMania het volgende:
Geef nou gewoon toe dat Urby je favoriet isquote:Op dinsdag 20 mei 2008 21:38 schreef Oente het volgende:
[..]
Juist, ik mis gewoon de wil bij Urby, al bij de warming up heb ik het idee dat die het best vind. Je moet toch blij zijn dat je als speler bij Ajax mag voetballen? Laat dat dan ook zien, hopelijk krijgt Marco dat eens in zijn verstand, want voetballen kan die echt wel, daar ben ik wel van overtuigd.
Veel spelers willen natuurlijk ook wel Europees spelen. Niet alle spelers komen omdat ze fan zijn van Ajax ofzo. Al was dat natuurlijk wel mooi geweest!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 21:38 schreef RayMania het volgende:
Zeg dat maar tegen Remco.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 21:54 schreef Jasza het volgende:
[..]
Geef nou gewoon toe dat Urby je favoriet is
Dan kan ik beter alvast wegrennen voordat alle scheldwoorden eruit komenquote:
Een speler moet eerst goed zijn, daarna pas clubliefde. Zelfde als met Buijs bij feyenoordquote:Op dinsdag 20 mei 2008 21:38 schreef RayMania het volgende:
Buijs is neppe clubliefde imoquote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:36 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Een speler moet eerst goed zijn, daarna pas clubliefde. Zelfde als met Buijs bij feyenoord!
Daar gaat het niet om en het is ook niet het feyenoord topic. Het gaat om de vergelijking.quote:
Zo kan je het noemen ja.quote:
quote:Geen Ajax, maar Club Brugge voor Nabil Dirar
Club Brugge heeft zich voor vijf jaar verzekerd van de diensten van Nabil Dirar (foto, links). De Marokkaan met Belgische roots werd herhaaldelijk in verband gebracht met Ajax. Scouts van de Amsterdammers zouden de aanvaller enkele keren in actie hebben gezien bij Westerlo. Dirars keuze is opvallend. Enkele weken terug zei hij in de Gazet van Antwerpen het volgende over zijn toekomst: 'Ik heb nog geen nieuwe club, maar er is interesse uit veel hoeken. In België kan Anderlecht, Standard of Club Brugge, maar ik verkies het buitenland en dan vooral de Nederlandse competitie.'
Echt wel, want hier lever je als voetballer 52% in. Dus ga maar na wat ie overhoudtquote:Op woensdag 21 mei 2008 08:04 schreef Wooldoor het volgende:
Ik had trouwens ergens gelezen dat Huntelaar een brutosalaris zou kunnen gaan verdienen van rond de 4 miljoen per jaar. Volgens mij doen we dan zeker niet onder voor landen als Spanje en Italie, voor spelers die nog geen wereldtop zijn.
Tikt ie nog bijna de 2 mln NETTO aan. Tel daarbij portretrechten, schnabbels e.d. Dan doe je toch weer leuk meequote:Op woensdag 21 mei 2008 08:07 schreef Breach het volgende:
[..]
Echt wel, want hier lever je als voetballer 52% in. Dus ga maar na wat ie overhoudt
Dat zeg ik niet, maar er werd beweerd dat we met een salaris van 4 miljoen bruto mee zouden doen met de salarissen in het buitenland. En dat is door het belastingniveau hier, niet het geval.quote:Op woensdag 21 mei 2008 08:43 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Tikt ie nog bijna de 2 mln NETTO aan. Tel daarbij portretrechten, schnabbels e.d. Dan doe je toch weer leuk mee! Zijn tijden dat ik t niet op de bank heb staan
Ooohquote:Op woensdag 21 mei 2008 08:44 schreef Breach het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar er werd beweerd dat we met een salaris van 4 miljoen bruto mee zouden doen met de salarissen in het buitenland. En dat is door het belastingniveau hier, niet het geval.
Bron? Volgens mij wordt er nog steeds onderhandeld. Gaat echter wel zeer moeizaam, sc Heerenveen schijnt nog wel iets meer dan 11 miljoen te vragen.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 21:38 schreef RayMania het volgende:
het is dan wel geen Heereneen topic maar wat doet die ploeg met al dat geld? Ze kopen spelers voor een prikkie...quote:Op woensdag 21 mei 2008 09:41 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Bron? Volgens mij wordt er nog steeds onderhandeld. Gaat echter wel zeer moeizaam, sc Heerenveen schijnt nog wel iets meer dan 11 miljoen te vragen.
11 miljoen en Kenndy Bakircioglu, Dennis Rommedahl of Michael Krohn-Dehli.quote:Op woensdag 21 mei 2008 09:41 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Bron? Volgens mij wordt er nog steeds onderhandeld. Gaat echter wel zeer moeizaam, sc Heerenveen schijnt nog wel iets meer dan 11 miljoen te vragen.
Ik denk ook dat dat een onzin gerucht is. Want mét de voorronde zou je daar ook allerminst zeker van zijn en al zou dat zo zijn dan zou ie die reden niet zo in de pers slingeren. Of heeft ie het weer op zn hyves geschrevenquote:Op woensdag 21 mei 2008 09:41 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Ik neem aan een geldpakhuis of ze gebruiken het als behang papier.quote:Op woensdag 21 mei 2008 09:43 schreef Longmen het volgende:
[..]
het is dan wel geen Heereneen topic maar wat doet die ploeg met al dat geld? Ze kopen spelers voor een prikkie...
Vraag ik me ook af. Stadion verbouwen ofzo.quote:Op woensdag 21 mei 2008 09:43 schreef Longmen het volgende:
[..]
het is dan wel geen Heereneen topic maar wat doet die ploeg met al dat geld? Ze kopen spelers voor een prikkie...
Dan nog liever gewoon 11 miljoen zonder die troep. Kost alleen maar salaris.quote:Op woensdag 21 mei 2008 09:45 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
11 miljoen en Kenndy Bakircioglu, Dennis Rommedahl of Michael Krohn-Dehli.
Of gewoon alledrie en nog vijf miljoen euro erbij! En willen jullie Laurent Delorge nog?quote:Op woensdag 21 mei 2008 09:48 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Dan nog liever gewoon 11 miljoen zonder die troep. Kost alleen maar salaris.
Volledig eens met je post. Alleen niet voor het geval Sulejmani. Ajax kon m toen ook krijgen alleen die durfde het niet aan vanwege die louche zaakwaarnemers.quote:Op woensdag 21 mei 2008 09:48 schreef DANILXL het volgende:
gvd wat kan heerenveen goed onderhandelen en spelers aankopen zeg ongelofelijk wat knap. die organisatie en scouting daar staat als een huis!
sulejmani aangetrokken voor een tekenpremie en strtaks verkopen voor een miljoen of elf!
Verkeerde topic sjaak.quote:Op woensdag 21 mei 2008 09:48 schreef DANILXL het volgende:
gvd wat kan heerenveen goed onderhandelen en spelers aankopen zeg ongelofelijk wat knap. die organisatie en scouting daar staat als een huis!
sulejmani aangetrokken voor een tekenpremie en strtaks verkopen voor een miljoen of elf!
Ik gooi Colin er nog bijquote:Op woensdag 21 mei 2008 09:51 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Of gewoon alledrie en nog vijf miljoen euro erbij! En willen jullie Laurent Delorge nog?
Dennis Gentenaar, Albert Luque, Nicolae Mitea, Leonardo en George Ogararu mogen eventueel ook nog naar Heerenveen, opruiming bij Ajax!quote:
helemaal mee eens en dat geldt niet alleen voor Heerenveen maar ook voor Groningen en Twente. Ik dacht nog ipv van alle spelers bij die clubs weg te kopen hadden ze beter de technische staf weg kunnen kopenquote:Op woensdag 21 mei 2008 09:48 schreef DANILXL het volgende:
16 Halen, met Sulejmani betalen !!!quote:Op woensdag 21 mei 2008 09:56 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dennis Gentenaar, Albert Luque, Nicolae Mitea, Leonardo en George Ogararu mogen eventueel ook nog naar Heerenveen, opruiming bij Ajax!
Dat was AZ volgens mij.quote:Op woensdag 21 mei 2008 09:53 schreef Breach het volgende:
Ajax kon m toen ook krijgen alleen die durfde het niet aan vanwege die louche zaakwaarnemers.
Zou wel humor zijn.quote:Op woensdag 21 mei 2008 09:56 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dennis Gentenaar, Albert Luque, Nicolae Mitea, Leonardo en George Ogararu mogen eventueel ook nog naar Heerenveen, opruiming bij Ajax!
Je vergeet de belangrijkste: Laurent Delorge, de man die we vorig jaar voor de neus van Heerenveen wegkaapten.quote:Op woensdag 21 mei 2008 09:59 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Zou wel humor zijn.![]()
Sulejmani ruilen voor Bakircioglu, Luque, Mitea, Leonardo, Colin, Gentenaar, Ogararu, Krohn-Dehli en Rommedahl.
Dat was dan ook één grote gok, maar daat houdt onze Laurent zelf ook wel vanquote:Op woensdag 21 mei 2008 10:02 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Je vergeet de belangrijkste: Laurent Delorge, de man die we vorig jaar voor de neus van Heerenveen wegkaapten.
De transfer van Sulejmani naar Heerenveen was ook nog een behoorlijke soap hoor, met een uiteindelijke onrechtmatige schorsing van een maand of 4. De vergoeding was trouwens 310.000 euro. Dus er zaten nog wel wat haken en ogen aan die transfer.quote:Op woensdag 21 mei 2008 09:48 schreef DANILXL het volgende:
quote:Op woensdag 21 mei 2008 10:04 schreef Breach het volgende:
[..]
Dat was dan ook één grote gok, maar daat houdt onze Laurent zelf ook wel van
Dan nog wat clubartsen naar AZ sturen zodat Stijn Schaars de komende vijf jaar nog geblesseerd is, en we zijn weer op de goede weg.quote:Op woensdag 21 mei 2008 10:23 schreef M0NTANA het volgende:
Misschien komende zomer Piet de Visser halen en de complete scouting van Heerenveen en FC Groningen?
Kapitaal zit in de bestuurskamer en loopt rond de velden!quote:Op woensdag 21 mei 2008 10:23 schreef M0NTANA het volgende:
Misschien komende zomer Piet de Visser halen en de complete scouting van Heerenveen en FC Groningen?
Alsjeblieft géén Piet de Visserquote:Op woensdag 21 mei 2008 10:23 schreef M0NTANA het volgende:
Dat je uberhaupt nog rekening houdt met azquote:Op woensdag 21 mei 2008 10:28 schreef Blight het volgende:
[..]
Dan nog wat clubartsen naar AZ sturen zodat Stijn Schaars de komende vijf jaar nog geblesseerd is, en we zijn weer op de goede weg.
Nou nou nou nou nou.quote:Op woensdag 21 mei 2008 10:31 schreef Breach het volgende:
[..]
Alsjeblieft géén Piet de VisserWe hebben met Van Der Zee al genoeg ellende van PSV overgenomen
Die ellende was er ook voordat Van Der Zee kwam.quote:Op woensdag 21 mei 2008 10:31 schreef Breach het volgende:
[..]
Alsjeblieft géén Piet de VisserWe hebben met Van Der Zee al genoeg ellende van PSV overgenomen
Toen kwamen nog mannen als Chivu, Zlatan, Pienaar, Grygera. Van Der Zee was dé man achter de Zuid-Amerikaanse talenten bij PSV, werd gezegd. En in de tijd dat ie bij Ajax zit hebben we niks nieuws gezien. Ja, Cvitanich nu, maar of dat dat wat wordt is ook nog maar de vraag he. En ik heb een paar topics terug al mijn mening over Piet de Visser gegeven. Korte samenvatting: overrated.quote:Op woensdag 21 mei 2008 10:46 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Die ellende was er ook voordat Van Der Zee kwam.
Dat maken jullie er allemaal van. Denk je dat Van der Zee al die tijd in z'n eentje heeft lopen werken? Dat is gewoon werk van de hele scouting hoor.quote:Op woensdag 21 mei 2008 10:55 schreef Breach het volgende:
[..]
Toen kwamen nog mannen als Chivu, Zlatan, Pienaar, Grygera. Van Der Zee was dé man achter de Zuid-Amerikaanse talenten bij PSV, werd gezegd.
Met dank aan Van Geel, die niet naar de scouting luisterde.quote:En in de tijd dat ie bij Ajax zit hebben we niks nieuws gezien.
Tja dat is bij elke onbekende speler. Zelfs bij de Zuid-Amerikaantjes die psv binnenhaalde.quote:Ja, Cvitanich nu, maar of dat dat wat wordt is ook nog maar de vraag he.
Dat maak ik er niet van, dat is wat de media, de 'kenners' zeggen. En waarom is hij anders aangetrokken? PSV deed er veel aan om hem te behouden dus dat zegt ook wel ietsquote:Op woensdag 21 mei 2008 11:00 schreef Nashje het volgende:
Dat maken jullie er allemaal van. Denk je dat Van der Zee al die tijd in z'n eentje heeft lopen werken? Dat is gewoon werk van de hele scouting hoor.
Dat is te makkelijk. Je maakt mij niet wijs dat als Van der Zee met een talent aankomt dat Van Geel elke keer weigerde zo'n gast te kopen voor een prikkie, maar dat ie wel met een koffer vol miljoenen de training van FC Groningen ging bekijkenquote:Met dank aan Van Geel, die niet naar de scouting luisterde.
Heb je gelijk in, maar dat was meer om reacties als 'We krijgen nu Cvitanich toch' te voorkomen.quote:Tja dat is bij elke onbekende speler. Zelfs bij de Zuid-Amerikaantjes die psv binnenhaalde.
Ik sluit me hierbij aan, ben ook half Italiaansquote:
Wat zit iedereen toch af te geven op Delorge. Omdat hij niet zo'n groot naam heeft? Of van een degradant kwam?quote:Op woensdag 21 mei 2008 10:02 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Je vergeet de belangrijkste: Laurent Delorge, de man die we vorig jaar voor de neus van Heerenveen wegkaapten.
Ik zat ook nog als centrale spelverdeler van Oranje te denken, maar Van Basten wil hem niet meenemenquote:Op woensdag 21 mei 2008 11:29 schreef _Mike_ het volgende:
Ja precies, Delorge in Camp Nou is goed mogelijk hoor.
Daar moeten we vanaf, subtoppers voor de breedte, om er bij te hebben.quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:40 schreef HeatWave het volgende:
Delorge heeft het helemaal niet zo slecht gedaan als ie speelde, maar echt de top is het niet. Maar die kan je er best bij hebben, net als Rommedahl. Ook geen wereldspeler maar in sommige situaties gewoon nuttig met zijn snelheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |