quote:Geen Ajax, maar Club Brugge voor Nabil Dirar
Club Brugge heeft zich voor vijf jaar verzekerd van de diensten van Nabil Dirar (foto, links). De Marokkaan met Belgische roots werd herhaaldelijk in verband gebracht met Ajax. Scouts van de Amsterdammers zouden de aanvaller enkele keren in actie hebben gezien bij Westerlo. Dirars keuze is opvallend. Enkele weken terug zei hij in de Gazet van Antwerpen het volgende over zijn toekomst: 'Ik heb nog geen nieuwe club, maar er is interesse uit veel hoeken. In België kan Anderlecht, Standard of Club Brugge, maar ik verkies het buitenland en dan vooral de Nederlandse competitie.'
Echt wel, want hier lever je als voetballer 52% in. Dus ga maar na wat ie overhoudtquote:Op woensdag 21 mei 2008 08:04 schreef Wooldoor het volgende:
Ik had trouwens ergens gelezen dat Huntelaar een brutosalaris zou kunnen gaan verdienen van rond de 4 miljoen per jaar. Volgens mij doen we dan zeker niet onder voor landen als Spanje en Italie, voor spelers die nog geen wereldtop zijn.
Tikt ie nog bijna de 2 mln NETTO aan. Tel daarbij portretrechten, schnabbels e.d. Dan doe je toch weer leuk meequote:Op woensdag 21 mei 2008 08:07 schreef Breach het volgende:
[..]
Echt wel, want hier lever je als voetballer 52% in. Dus ga maar na wat ie overhoudt
Dat zeg ik niet, maar er werd beweerd dat we met een salaris van 4 miljoen bruto mee zouden doen met de salarissen in het buitenland. En dat is door het belastingniveau hier, niet het geval.quote:Op woensdag 21 mei 2008 08:43 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Tikt ie nog bijna de 2 mln NETTO aan. Tel daarbij portretrechten, schnabbels e.d. Dan doe je toch weer leuk mee! Zijn tijden dat ik t niet op de bank heb staan
Ooohquote:Op woensdag 21 mei 2008 08:44 schreef Breach het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar er werd beweerd dat we met een salaris van 4 miljoen bruto mee zouden doen met de salarissen in het buitenland. En dat is door het belastingniveau hier, niet het geval.
Bron? Volgens mij wordt er nog steeds onderhandeld. Gaat echter wel zeer moeizaam, sc Heerenveen schijnt nog wel iets meer dan 11 miljoen te vragen.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 21:38 schreef RayMania het volgende:
Sulejmani wil niet komen omdat Ajax geen Champions League speelt? Weet je, dan hoeft het al niet voor mij. Ik zie liever spelers naar de club Ajax komen, niet omdat er Champions League wordt gespeeld of zo.
het is dan wel geen Heereneen topic maar wat doet die ploeg met al dat geld? Ze kopen spelers voor een prikkie...quote:Op woensdag 21 mei 2008 09:41 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Bron? Volgens mij wordt er nog steeds onderhandeld. Gaat echter wel zeer moeizaam, sc Heerenveen schijnt nog wel iets meer dan 11 miljoen te vragen.
11 miljoen en Kenndy Bakircioglu, Dennis Rommedahl of Michael Krohn-Dehli.quote:Op woensdag 21 mei 2008 09:41 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Bron? Volgens mij wordt er nog steeds onderhandeld. Gaat echter wel zeer moeizaam, sc Heerenveen schijnt nog wel iets meer dan 11 miljoen te vragen.
Ik denk ook dat dat een onzin gerucht is. Want mét de voorronde zou je daar ook allerminst zeker van zijn en al zou dat zo zijn dan zou ie die reden niet zo in de pers slingeren. Of heeft ie het weer op zn hyves geschrevenquote:Op woensdag 21 mei 2008 09:41 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Ik neem aan een geldpakhuis of ze gebruiken het als behang papier.quote:Op woensdag 21 mei 2008 09:43 schreef Longmen het volgende:
[..]
het is dan wel geen Heereneen topic maar wat doet die ploeg met al dat geld? Ze kopen spelers voor een prikkie...
Vraag ik me ook af. Stadion verbouwen ofzo.quote:Op woensdag 21 mei 2008 09:43 schreef Longmen het volgende:
[..]
het is dan wel geen Heereneen topic maar wat doet die ploeg met al dat geld? Ze kopen spelers voor een prikkie...
Dan nog liever gewoon 11 miljoen zonder die troep. Kost alleen maar salaris.quote:Op woensdag 21 mei 2008 09:45 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
11 miljoen en Kenndy Bakircioglu, Dennis Rommedahl of Michael Krohn-Dehli.
Of gewoon alledrie en nog vijf miljoen euro erbij! En willen jullie Laurent Delorge nog?quote:Op woensdag 21 mei 2008 09:48 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Dan nog liever gewoon 11 miljoen zonder die troep. Kost alleen maar salaris.
Volledig eens met je post. Alleen niet voor het geval Sulejmani. Ajax kon m toen ook krijgen alleen die durfde het niet aan vanwege die louche zaakwaarnemers.quote:Op woensdag 21 mei 2008 09:48 schreef DANILXL het volgende:
gvd wat kan heerenveen goed onderhandelen en spelers aankopen zeg ongelofelijk wat knap. die organisatie en scouting daar staat als een huis!
sulejmani aangetrokken voor een tekenpremie en strtaks verkopen voor een miljoen of elf!
Verkeerde topic sjaak.quote:Op woensdag 21 mei 2008 09:48 schreef DANILXL het volgende:
gvd wat kan heerenveen goed onderhandelen en spelers aankopen zeg ongelofelijk wat knap. die organisatie en scouting daar staat als een huis!
sulejmani aangetrokken voor een tekenpremie en strtaks verkopen voor een miljoen of elf!
Ik gooi Colin er nog bijquote:Op woensdag 21 mei 2008 09:51 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Of gewoon alledrie en nog vijf miljoen euro erbij! En willen jullie Laurent Delorge nog?
Dennis Gentenaar, Albert Luque, Nicolae Mitea, Leonardo en George Ogararu mogen eventueel ook nog naar Heerenveen, opruiming bij Ajax!quote:
helemaal mee eens en dat geldt niet alleen voor Heerenveen maar ook voor Groningen en Twente. Ik dacht nog ipv van alle spelers bij die clubs weg te kopen hadden ze beter de technische staf weg kunnen kopenquote:Op woensdag 21 mei 2008 09:48 schreef DANILXL het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |