Veel spelers willen natuurlijk ook wel Europees spelen. Niet alle spelers komen omdat ze fan zijn van Ajax ofzo. Al was dat natuurlijk wel mooi geweest!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 21:38 schreef RayMania het volgende:
Sulejmani wil niet komen omdat Ajax geen Champions League speelt? Weet je, dan hoeft het al niet voor mij. Ik zie liever spelers naar de club Ajax komen, niet omdat er Champions League wordt gespeeld of zo.
Zeg dat maar tegen Remco.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 21:54 schreef Jasza het volgende:
[..]
Geef nou gewoon toe dat Urby je favoriet is
Dan kan ik beter alvast wegrennen voordat alle scheldwoorden eruit komenquote:
Een speler moet eerst goed zijn, daarna pas clubliefde. Zelfde als met Buijs bij feyenoordquote:Op dinsdag 20 mei 2008 21:38 schreef RayMania het volgende:
Sulejmani wil niet komen omdat Ajax geen Champions League speelt? Weet je, dan hoeft het al niet voor mij. Ik zie liever spelers naar de club Ajax komen, niet omdat er Champions League wordt gespeeld of zo.
Buijs is neppe clubliefde imoquote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:36 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Een speler moet eerst goed zijn, daarna pas clubliefde. Zelfde als met Buijs bij feyenoord!
Daar gaat het niet om en het is ook niet het feyenoord topic. Het gaat om de vergelijking.quote:
Zo kan je het noemen ja.quote:
quote:Geen Ajax, maar Club Brugge voor Nabil Dirar
Club Brugge heeft zich voor vijf jaar verzekerd van de diensten van Nabil Dirar (foto, links). De Marokkaan met Belgische roots werd herhaaldelijk in verband gebracht met Ajax. Scouts van de Amsterdammers zouden de aanvaller enkele keren in actie hebben gezien bij Westerlo. Dirars keuze is opvallend. Enkele weken terug zei hij in de Gazet van Antwerpen het volgende over zijn toekomst: 'Ik heb nog geen nieuwe club, maar er is interesse uit veel hoeken. In België kan Anderlecht, Standard of Club Brugge, maar ik verkies het buitenland en dan vooral de Nederlandse competitie.'
Echt wel, want hier lever je als voetballer 52% in. Dus ga maar na wat ie overhoudtquote:Op woensdag 21 mei 2008 08:04 schreef Wooldoor het volgende:
Ik had trouwens ergens gelezen dat Huntelaar een brutosalaris zou kunnen gaan verdienen van rond de 4 miljoen per jaar. Volgens mij doen we dan zeker niet onder voor landen als Spanje en Italie, voor spelers die nog geen wereldtop zijn.
Tikt ie nog bijna de 2 mln NETTO aan. Tel daarbij portretrechten, schnabbels e.d. Dan doe je toch weer leuk meequote:Op woensdag 21 mei 2008 08:07 schreef Breach het volgende:
[..]
Echt wel, want hier lever je als voetballer 52% in. Dus ga maar na wat ie overhoudt
Dat zeg ik niet, maar er werd beweerd dat we met een salaris van 4 miljoen bruto mee zouden doen met de salarissen in het buitenland. En dat is door het belastingniveau hier, niet het geval.quote:Op woensdag 21 mei 2008 08:43 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Tikt ie nog bijna de 2 mln NETTO aan. Tel daarbij portretrechten, schnabbels e.d. Dan doe je toch weer leuk mee! Zijn tijden dat ik t niet op de bank heb staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |