Leuke conductrice op het oog misschien?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 00:27 schreef dndiek het volgende:
Wat moest je doen dat je zo hebt moeten treinen?
Moest jij niet naar Almere trouwens?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 00:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Leuke conductrice op het oog misschien?
Nee, fok doet het nu even normaal.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 08:49 schreef appelsientje het volgende:
Goedemorgen
Ziet Fok er ook zo raar uit bij jullie??
Jij gebruikt zeker geen Baggerlayout??quote:
Ik heb fokSilver jaquote:Op dinsdag 20 mei 2008 08:55 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Jij gebruikt zeker geen Baggerlayout??
Bij Fok Silver werkt het wel goed namelijk..
Ik nu ookquote:
Bij wie als wat ?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:46 schreef Againzender het volgende:
nog even deze week werken, en dan drie weken vakantie
en morgenochtend opeens een sollicitatiegesprek
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:46 schreef Againzender het volgende:
nog even deze week werken, en dan drie weken vakantie
en morgenochtend opeens een sollicitatiegesprek
laat ik het erop houden dat het bij een financiele instantie is, gevestigd aan de Vijzelgracht. Ze zoeken een DBA en ik dacht: laat ik eens een brief sturen, ookal zag ik de advertentie heel erg laat. Stond er gisteren een bericht in mijn telefoon of ik die dag nog langs kon komen voor een gesprek. Ging wat moeilijk, want toen stond ik nog op het strand van Renessequote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:55 schreef borisz het volgende:
[..]
Bij wie als wat ?
Moet ik nog wel gaan zwaaien ?
databases verneukenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:08 schreef EnGCatjuh het volgende:
Wat doet een DBA?
Succes etc. verder, het lijkt me wel een soort van promotie.
ik ben al bezig met m'n zomerstopquote:
Hij's wel oprecht.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:58 schreef RayMania het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)nderen_geen_bez.html.
Das nie vervelend.. had je nog iemand nodig die je een beetje kan helpenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:29 schreef VoreG het volgende:
Whehe ik ben ineens in de organisatie van het grootste buitenvolleybaltoernooi van Europa beland. Althans organisatie... Ik moet op een paar goede banken (of in zo'n keet als het regent) gaan zitten en af en toe wat wedstrijduitslagen noteren en daar krijg ik nog voor betaald ook.
50 euro + 10 consumptiebonnen voor elk feest (zijn in totaal 3 feesten) en ik krijg overdag gratis eten en drank!
Vervelend.
Onze Harry de Beuker heeft ook gereageerdquote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:58 schreef RayMania het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)nderen_geen_bez.html.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |