Ik kijk zelden naar het nieuws en hou me verre van politiek etc. Voel me soms ook wel een beetje 'dom'. Maar nu weet ik dat het altijd nog erger kan.quote:Op maandag 19 mei 2008 23:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
@ Wyccie: genieten toch? Deze 'dames' zijn écht dom!
Er kunnen allerlei redenen zijn waarom hij nog niets heeft teruggestuurd. Of hij heeft het niet gelezen, of hij heeft het wel gelezen maar kon op dat moment niets terugsturen voor wat voor reden dan ook en is het later vergeten, hij gaat het nog doen, et ceteraquote:Op maandag 19 mei 2008 22:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Maar ik snap niet zo goed waarom hij niet gewoon wat terugstuurt op dat privéberichtje...
Ha, die had ik al verwacht. Maar MaJo is pas nét wakkerquote:Op maandag 19 mei 2008 23:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ikhou van es ipv eens. Sorry. En het is avond. Dus geen morningsickness
Ze herkenden zelfs Balkenende nietquote:Op maandag 19 mei 2008 23:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik kijk zelden naar het nieuws en hou me verre van politiek etc. Voel me soms ook wel een beetje 'dom'. Maar nu weet ik dat het altijd nog erger kan.![]()
Nelson Mandela, de Dalai Lama en Bill Clinton niet herkennen.......dat is echt wel het toppunt.
Ha, die had ik ook al aan zien komen. Maar dood kadaver bekt gewoon lekkerderquote:
Van wat ik me herinner van mijn mama was het alleen 's ochtends. maar ik ben geen expertquote:Op maandag 19 mei 2008 23:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
![]()
maar ochtendmisselijkheid kan toch ook de hele dag duren
en nu is etcetera weer de schuldige...quote:Op maandag 19 mei 2008 23:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nog even oprakelen (ik ben nog aan het bijlezen)
[..]
Er kunnen allerlei redenen zijn waarom hij nog niets heeft teruggestuurd. Of hij heeft het niet gelezen, of hij heeft het wel gelezen maar kon op dat moment niets terugsturen voor wat voor reden dan ook en is het later vergeten, hij gaat het nog doen, et cetera
quote:Op maandag 19 mei 2008 23:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ha, die had ik al verwacht. Maar MaJo is pas nét wakker
Was daarnet op RTL5 geloof ik. Daarna zaten ze bij Jensen, maar dta is nu afgelopen. Volgens mij heb ik nu De gouden kooi aan, dus ik ga snel zappen.quote:Op maandag 19 mei 2008 23:27 schreef Etcetera het volgende:
eens en eens
welke zender is dames in de dop
Ja maar leg het ook even uit dan, hij is een aasgier en ik een dooie ofzoquote:Op maandag 19 mei 2008 23:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ha, die had ik ook al aan zien komen. Maar dood kadaver bekt gewoon lekkerder
gebeurt vakerquote:Op maandag 19 mei 2008 23:30 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
en nu is etcetera weer de schuldige...
Hmmmja... Misschien. Toh voelt het niet echt lekkerquote:Op maandag 19 mei 2008 23:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nog even oprakelen (ik ben nog aan het bijlezen)
[..]
Er kunnen allerlei redenen zijn waarom hij nog niets heeft teruggestuurd. Of hij heeft het niet gelezen, of hij heeft het wel gelezen maar kon op dat moment niets terugsturen voor wat voor reden dan ook en is het later vergeten, hij gaat het nog doen, et cetera
Je kunt het terugzien op RTL gemistquote:Op maandag 19 mei 2008 23:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Was daarnet op RTL5 geloof ik. Daarna zaten ze bij Jensen, maar dta is nu afgelopen. Volgens mij heb ik nu De gouden kooi aan, dus ik ga snel zappen.
Oh echt? Ik ben nooit misselijkquote:Op maandag 19 mei 2008 23:30 schreef MaJo het volgende:
[..]Ik ga er niet vanuit dat ik zwanger ben. Meisjes zijn ook wel eens misselijk zonder zwanger te zijn. Net als mannen zeg maar
mannen kunnen ook zwanger worden!quote:Op maandag 19 mei 2008 23:30 schreef MaJo het volgende:
[..]Ik ga er niet vanuit dat ik zwanger ben. Meisjes zijn ook wel eens misselijk zonder zwanger te zijn. Net als mannen zeg maar
Huh?quote:Op maandag 19 mei 2008 23:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja maar leg het ook even uit dan, hij is een aasgier en ik een dooie ofzo![]()
Vroeg je bedje uit om op hyves te kijken zekerquote:Op maandag 19 mei 2008 23:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ben weg! Slaap lekker allemaal en tot morgen ofzo
Wat wil je nou van hem?quote:Op maandag 19 mei 2008 23:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Hmmmja... Misschien. Toh voelt het niet echt lekkerMaarja
Jouw versie van het verhaal was beter. Kun je dit ook niet her-/bij/verder schrijven?
Quoi? Ik snap even niet wat je precies bedoeltquote:Op maandag 19 mei 2008 23:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Hmmmja... Misschien. Toh voelt het niet echt lekkerMaarja
Jouw versie van het verhaal was beter. Kun je dit ook niet her-/bij/verder schrijven?
Ik vond het een beetje Spijkenisse/Hoogvliet of Schiedams...quote:Op maandag 19 mei 2008 23:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Was dat trouwens een Rotterdams accent?
quote:Op maandag 19 mei 2008 23:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ben weg! Slaap lekker allemaal en tot morgen ofzo
Deze had ik gemist. Ik kan dat ook niet maar daar is dan toch een fles cola voorquote:Op maandag 19 mei 2008 23:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hehe, die vriend uit den haag wil dan ook wel meedoen denk ikMaar kan niet op commando helaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |