Woensdag? Of is dat not done?quote:Op maandag 19 mei 2008 23:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
DealHeb ook al eens een wedstrijd met asmo gedaan, hij vond dat hij gewonnen had, ik vond dat ik gewonnen had
Hij heeft in ieder geval wel erkend dat ik het hardst boerende meisje ben dat hij kent
![]()
quote:
graag gedaan hoorquote:Op maandag 19 mei 2008 23:20 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het een klapper wordt, maar ja, evengoed bedankt
Een zeer prestigeuze onderscheiding, dat mag gezegd worden.quote:Op maandag 19 mei 2008 23:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
DealHeb ook al eens een wedstrijd met asmo gedaan, hij vond dat hij gewonnen had, ik vond dat ik gewonnen had
Hij heeft in ieder geval wel erkend dat ik het hardst boerende meisje ben dat hij kent
![]()
Ik zit al aan de colaquote:
Ik zat al te wachten op die opmerkingquote:
Ja hij hing al een tijdje als een gier boven een dood cadaverquote:Op maandag 19 mei 2008 23:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik zat al te wachten op die opmerkingMag hopen van niet
Welke blonde? Die met die grote mond?quote:Op maandag 19 mei 2008 23:22 schreef wyccie het volgende:
Die blonde van Dames in de Dop bij Jensen. Sorry, het is echt leedvermaak, maar oh zo geweldig voor mijn ego.
quote:Op maandag 19 mei 2008 23:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja hij hing al een tijdje als een gier boven dood cadaver
Helpt niet?quote:
Maar dan wel Wyko...quote:Op maandag 19 mei 2008 23:15 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Mooi, dan hebben wij daar alvast meer van op de bbq meet
Pindasaus![]()
Ja leer es klokkijken jijquote:Op maandag 19 mei 2008 23:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja hij hing al een tijdje als een gier boven een dood cadaver
Ja ik ben op dreef vanavondquote:
Ik ben trots op mezelfquote:
es = eensquote:
Er is maar 1 blonde. Grote mond, letterlijk of figuurlijk? Ze heeft wel zo'n Anita-accent.quote:Op maandag 19 mei 2008 23:25 schreef Nembrionic het volgende:
Welke blonde? Die met die grote mond?
Ikhou van es ipv eens. Sorry. En het is avond. Dus geen morningsicknessquote:
Hehe, die vriend uit den haag wil dan ook wel meedoen denk ikquote:
eens en eensquote:
Ik snap hem nietquote:Op maandag 19 mei 2008 23:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja hij hing al een tijdje als een gier boven een dood cadaver
quote:Op maandag 19 mei 2008 23:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ikhou van es ipv eens. Sorry. En het is avond. Dus geen morningsickness
En het is Sháron. Geen Shèron!quote:Op maandag 19 mei 2008 23:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
Er is maar 1 blonde. Grote mond, letterlijk of figuurlijk? Ze heeft wel zo'n Anita-accent.
Oh ja die. Ja wat een monsterquote:Op maandag 19 mei 2008 23:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
Er is maar 1 blonde. Grote mond, letterlijk of figuurlijk? Ze heeft wel zo'n Anita-accent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |