Ja Willemquote:Op maandag 19 mei 2008 21:53 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Oh, ok, het was iig een aflevering met Johnny met lang haar en een nog levende Willem
Hyves?quote:Op maandag 19 mei 2008 21:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja. Laatste berichtje was vrijdag
Het punt is dat we contact hebben via HyvesEn niet krabbels maar via het Hyves PM systeem. Het vorige berichtje duurde ook zo lang voor een reactie, maar toen had hij het niet gezien. Nu zou hij het toch moeten kunnen weten...? Ik weet (ja zeg maar niks) dat hij in de tussentijd op Hyves is geweest. Alleen het gekke is, dat uit zijn berichtje toch ook weer.. hoe zeg je dat? genegenheid bleek. En hij is niet het type om te negeren. Plus ik weet wat er hing dat weekend, of wat ik in ieder geval voelde aan spanning. Dus... dubbel gevoel.
Met de telefoon in het doel: 'Harry's tuincentrum, waarmee kan ik u van dienst zijn?'quote:
Is dat niet raar zo uit het niks?quote:Op maandag 19 mei 2008 21:55 schreef Etcetera het volgende:
ohw, maar dan is het niet zo moeilijk: wacht een week, mss 2 weken en krabbel 'm dan (ja gewoon doen) of hij het ook druk heeft ofzo, of hoe het met 'm is. beetje nonchalant zeg maar
het nadeel (zo zie ik het danquote:Op maandag 19 mei 2008 21:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Is dat niet raar zo uit het niks?Of is het niet opdringerig? Kijk het liefst zou ik het nu meteen doen
Ikheb al het initiatief genomen hequote:Op maandag 19 mei 2008 21:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hyves?![]()
Stuur 'm een krabbeltje dan. Grote kans dat die knakker ook niet zeker weet wat 'ie moet zeggen en niet lomp wil overkomen door iets sufs te schrijven. Dus stuur hem een krabbeltje en vraag of 'ie aanstaand weekend nog in de lokale kroeg komt o.i.d.
Dat jij actie onderneemt kanzijn
Nee dat is niet raar zo uit het nietsquote:Op maandag 19 mei 2008 21:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Is dat niet raar zo uit het niks?Of is het niet opdringerig? Kijk het liefst zou ik het nu meteen doen
ditoquote:
precieeeeesquote:Op maandag 19 mei 2008 22:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
het nadeel (zo zie ik het danen jij ws ook
) is dat jij dan degene bent die 2x iets van zich heeft laten horen, en je wilt niet opdringerig (wanhopig) overkomen. Daarom zou ik ff wachten
Nice!quote:Op maandag 19 mei 2008 22:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dito
als een half jaar lang naar een disco gaan vanwege 1 jongen (die er niet eens elke keer was) in elk geval 'initiatief nemen' heet
Tja..even een paar daagjes wachten nog. Wanneer zie je hem weer? Weet je dat al?quote:Op maandag 19 mei 2008 22:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ikheb al het initiatief genomen he
En.. hij woont niet in Amsterdam e.o.
Persoonlijk vind ik dit echt bullshit.quote:Op maandag 19 mei 2008 22:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
het nadeel (zo zie ik het danen jij ws ook
) is dat jij dan degene bent die 2x iets van zich heeft laten horen, en je wilt niet opdringerig (wanhopig) overkomen. Daarom zou ik ff wachten
quote:
het heeft gewerktquote:
Ik weet niet óf ik hem nog wel zie...quote:Op maandag 19 mei 2008 22:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Tja..even een paar daagjes wachten nog. Wanneer zie je hem weer? Weet je dat al?
Whaha bekendquote:Op maandag 19 mei 2008 22:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dito
als een half jaar lang naar een disco gaan vanwege 1 jongen (die er niet eens elke keer was) in elk geval 'initiatief nemen' heet
Word, yo.quote:Op maandag 19 mei 2008 22:08 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik dit echt bullshit.
Het is toch juist leuk om van iemand te horen te krijgen dat jij leuk bent, ongeacht of dat wederzijds is... ? Je kan het opdringerig noemen, of het zien als een complimentje. Ik hou me in zo'n geval maar vast aan het tweede
Wauwquote:Op maandag 19 mei 2008 22:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
het heeft gewerktzelfs ná zijn 'zullen we gewoon vrienden blijven' opmerkingen en mijn 'ja is goed' leugens
Lekker krabbelen, niet zeurenquote:Op maandag 19 mei 2008 22:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik weet niet óf ik hem nog wel zie...
Ik heb de date voorgesteldquote:Op maandag 19 mei 2008 22:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dito
maar stel je vindt het meisje niks... (al denk ik niet dat dit het geval is) vind je het dan niet irritant ofzo?quote:Op maandag 19 mei 2008 22:08 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik dit echt bullshit.
Het is toch juist leuk om van iemand te horen te krijgen dat jij leuk bent, ongeacht of dat wederzijds is... ? Je kan het opdringerig noemen, of het zien als een complimentje. Ik hou me in zo'n geval maar vast aan het tweede
Dan weet je in ieder geval zeker dat ze je leuk vindt, dus dan kun je ook zeggen dat je niet geïnteresseerd bent. Zo zie ik datquote:Op maandag 19 mei 2008 22:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
maar stel je vindt het meisje niks... (al denk ik niet dat dit het geval is) vind je het dan niet irritant ofzo?
Nee, dan zeg je dat gewoon en dan is het klaar.quote:Op maandag 19 mei 2008 22:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
maar stel je vindt het meisje niks... (al denk ik niet dat dit het geval is) vind je het dan niet irritant ofzo?
Nee, dan zou ik het wel zeggen.quote:Op maandag 19 mei 2008 22:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 mei 2008 22:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Whaha bekend(althans, met een meisje dan
)
well, thank you, thank you very muchquote:
wij zijn stoere chicksquote:
Hoe irritant zou jij het vinden als iemand jou nu een paar smsjes zou sturen waarin je niet geinterresseerd bent? Lig je daar dan dagenlang van wakker, zwaar geirriteerd ? Nee toch zeker....quote:Op maandag 19 mei 2008 22:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja bij mij pakte dat wel anders uit hoorquote:
Jaquote:Op maandag 19 mei 2008 22:18 schreef Nembrionic het volgende:
Leuk dit. Als buitenstaander is het zo simpel maar als betrokkene is alles zo onzeker
Zie je welquote:Op maandag 19 mei 2008 22:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja:D
Wel lief, van jullie
Trouwens, vandaar diewaarjullie vorige week over vielen... Ik was echt van plan er niks over te zeggen, maar nu toch
(jaja, MM, je hebt je zin)
Juist, tijd voor direct actiequote:Op maandag 19 mei 2008 22:23 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Hoe irritant zou jij het vinden als iemand jou nu een paar smsjes zou sturen waarin je niet geinterresseerd bent? Lig je daar dan dagenlang van wakker, zwaar geirriteerd ? Nee toch zeker....
2x zuchten, smsjes deleten en een keer een afwijzing terugsturen. Ben je er wel meteen vanaf en weet iedereen waar hij/zij aan toe is
Maargoed, als je wat minder direct bent (en hij ook) kom je in dat hele traject van wachten / niet wachten / afwachten / nerveus nagelbijten terecht. Dat is toch ook maar niks.
Maar ik snap niet zo goed waarom hij niet gewoon wat terugstuurt op dat privéberichtje...quote:Op maandag 19 mei 2008 22:23 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Hoe irritant zou jij het vinden als iemand jou nu een paar smsjes zou sturen waarin je niet geinterresseerd bent? Lig je daar dan dagenlang van wakker, zwaar geirriteerd ? Nee toch zeker....
2x zuchten, smsjes deleten en een keer een afwijzing terugsturen. Ben je er wel meteen vanaf en weet iedereen waar hij/zij aan toe is
Maargoed, als je wat minder direct bent (en hij ook) kom je in dat hele traject van wachten / niet wachten / afwachten / nerveus nagelbijten terecht. Dat is toch ook maar niks.
Hier gaat iedereen doorheen, weet jequote:
Ik ben al lang blij dat het die dweil van het LAKS niet isquote:Trouwens, vandaar diewaarjullie vorige week over vielen... Ik was echt van plan er niks over te zeggen, maar nu toch
(jaja, MM, je hebt je zin)
Ook hier toch wel min of meer bekend overigensquote:Op maandag 19 mei 2008 22:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dito
Hij zit nu op een forum , waar hij advies vraagt hoelang te wachten met een berichtje terug. Hij wil niet te wanhopig overkomen.quote:Op maandag 19 mei 2008 22:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Maar ik snap niet zo goed waarom hij niet gewoon wat terugstuurt op dat privéberichtje...
Wij weten natuurlijk niet wat erin het berichtje stond maar ik blijf bij de optie dat 'ie misschien ook niet weet wat 'ie moet zeggen.quote:Op maandag 19 mei 2008 22:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Maar ik snap niet zo goed waarom hij niet gewoon wat terugstuurt op dat privéberichtje...
Hij is ook lief hoorquote:Op maandag 19 mei 2008 22:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hier gaat iedereen doorheen, weet je
[..]
Ik ben al lang blij dat het die dweil van het LAKS niet is
Whahaha jaquote:Op maandag 19 mei 2008 22:27 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Hij zit nu op een forum , waar hij advies vraagt hoelang te wachten met een berichtje terug. Hij wil niet te wanhopig overkomen.
daar heb ik na bijna 4 jaar nog steeds geen last vanquote:Op maandag 19 mei 2008 22:27 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ook hier toch wel min of meer bekend overigens![]()
En uiteindelijk nu ik regelmatig bij haar over de vloer kom ebt de interesse wel wat weg![]()
quote:Op maandag 19 mei 2008 22:27 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Hij zit nu op een forum , waar hij advies vraagt hoelang te wachten met een berichtje terug. Hij wil niet te wanhopig overkomen.
Whaha het ideequote:Op maandag 19 mei 2008 22:27 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
en ik vind het best een interessante eerste afleveringquote:
Hij stond vandaag ook in De Pers o.i.d. Blijkbaar will Shell, de PVDA en nog een hele berg hem hebben en werkt hij al als consultant. Het enige dat ik tegen hem heb is dat hij een stereotype bal is.quote:Op maandag 19 mei 2008 22:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Hij is ook lief hoorEn jullie mij maar niet geloven! Als je wat tegen hem hebt, trouwens, hij wordt vandaag gebashed op geenstijl.... Daar wordt hij als arrogant afgeschilderd. Maar hij let gewoon ook op de kleine dingetjes. (Hee Lotte! Je bent bruiner geworden!)
Ohhij is zeker een bal! Maar wel een vriendelijke met een vlotte babbel. Een beetje een streber, een beetje arrogant (okee, beetje erg), maar als je daar doorheen bent een beste kerelquote:Op maandag 19 mei 2008 22:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hij stond vandaag ook in De Pers o.i.d. Blijkbaar will Shell, de PVDA en nog een hele berg hem hebben en werkt hij al als consultant. Het enige dat ik tegen hem heb is dat hij een stereotype bal is.
Ik heb toen zijn TV-interviews gezien en die doet 'ie gewoon heel goed en blijkbaar zijn debatjes ook. Dus wat dat betreft verwacht ik hem in de politiek op lange termijn. Daar lijkt 'ie me gewoon heel geschikt voor.
De meestgebruikte truuk sinds het ontstaan van de smsquote:Op maandag 19 mei 2008 22:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Whaha het idee
Trouwens, Nem, ikhad het berichtje afgesloten met een vraag (hoe lang nog tot je vakantie o.i.d) dus opening zat
Zo gek is dat idee niet. Kijk eens in PUB of R&P.quote:
Ja dat is wel een opening ja. Maar wellicht probeert hij een spitsvondig antwoord te bedenken in de trend van: Nog 2 weken dus zat tijd om een keer met jou wat te gaan drinken.quote:Trouwens, Nem, ikhad het berichtje afgesloten met een vraag (hoe lang nog tot je vakantie o.i.d) dus opening zat
Dat geloof ik bestquote:Op maandag 19 mei 2008 22:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ohhij is zeker een bal! Maar wel een vriendelijke met een vlotte babbel. Een beetje een streber, een beetje arrogant (okee, beetje erg), maar als je daar doorheen bent een beste kerel
Ik weet dat het cliché is. Maar een goed genoeg cliché. En het was geen sms hequote:Op maandag 19 mei 2008 22:34 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
De meestgebruikte truuk sinds het ontstaan van de sms
Werk normaal gesproken wel overigens. Als je het al niet op kan brengen om een smsje terug te sturen uit beleefdheid, als is het maar om antwoord op de vraag te geven, ben je echt een horkKost 10 ct verdomme
Hmja, ik weet wel al dat hij ondertussen weer op Hyves is geweestquote:Op maandag 19 mei 2008 22:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zo gek is dat idee niet. Kijk eens in PUB of R&P.
[..]
Ja dat is wel een opening ja. Maar wellicht probeert hij een spitsvondig antwoord te bedenken in de trend van: Nog 2 weken dus zat tijd om een keer met jou wat te gaan drinken.
Of hij heeft het gewoon echt niet gelezen. Of hij stuurt van de week wel een antwoord(sommige mensen internetten dus niet zo heftig).
Echt een introliedje voor een serie zoals Saved by the Bell.quote:
Tja, ik zou even wachten tot 'ie weer op hyves is geweest.quote:Op maandag 19 mei 2008 22:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Hmja, ik weet wel al dat hij ondertussen weer op Hyves is geweest(met dank aan het buzzerschermpje in mijn openingspagina hoor...
)
Hoe kunnen wij zoiets nou inschattenquote:Op maandag 19 mei 2008 22:38 schreef Etcetera het volgende:
hmm
morgen gaat de laatste mogelijk bus om 9u (staak dan verdomme helemaal) of eigenlijk om 5 voor 9. Hoe groot is de kans dat die NIET rijdt? dan zou ik die van 8u moeten hebben.
klinkt wel gezelligquote:
quote:
nietquote:Op maandag 19 mei 2008 22:41 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Hoe kunnen wij zoiets nou inschatten![]()
![]()
Gaat er woensdag nog gestaakt worden eigenlijk ?
Yep, en donderdag ook nogquote:Op maandag 19 mei 2008 22:41 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
![]()
mijn standaard reactie op dat soort woorden: erop en erover, rekt het niet dan scheurt het welquote:Op maandag 19 mei 2008 22:42 schreef MaJo het volgende:
Ik vind die sywerd trouwens best een lekker dingAlleen iets te jong
![]()
Ja is dat van de spits in heel Nederland? Niet dat ik er iets aan heb maar goedquote:Op maandag 19 mei 2008 22:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nietmaar ik zit te twijfelen of ik het zekere voor het onzekere neem of de gok neem.
en morgen, overmorgen en over-overmorgen wordt er deels gestaakt: wel rijden (gratis) in de spits, verder niet
Sywerd mag er op zich best zijn jaquote:Op maandag 19 mei 2008 22:42 schreef MaJo het volgende:
Ik ben echt vet misselijkAl sinds ik wakker werd (voor de 2e keer
) en hoopte dat het weg zou trekken na het eten maar het is alleen maar erger geworden
Trouwens Punt: wat leuk![]()
Ik zou hem wel gewoon nog een berichtje of krabbel sturen hoor, als je een goede reden hebt om hem nog een keer aan te spreken
Zo van "hey, binnenkort een leuk optreden/leuke film/ik ben in de buurt van X" of zoiets dergelijks. En als hij dan niet reageert gewoon verbannen
Maar vind het niet desperate over komen om nog iets te sturen hoor
![]()
quote:Op maandag 19 mei 2008 22:41 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
![]()
quote:NIET deelnemend aan de actie
Vervoermaatschappij Syntus (regio Achterhoek).
Treinverkeer van Arriva, Connexxion, NS en Veolia.
Stadsvervoer (behalve Nijmegen): Amsterdam (GVB), Rotterdam (RET), Den Haag (HTM), Utrecht (GVU), Dordrecht en Oss (Arriva).
De veren Velsen – Amsterdam, Rotterdam – Dordrecht (waterbus) en Vlissingen – Breskens.
Hey, dat horen de mannen te zeggenquote:Op maandag 19 mei 2008 22:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
mijn standaard reactie op dat soort woorden: erop en erover, rekt het niet dan scheurt het wel
Absoluut eensquote:Op maandag 19 mei 2008 22:42 schreef MaJo het volgende:
Trouwens Punt: wat leuk![]()
Ik zou hem wel gewoon nog een berichtje of krabbel sturen hoor, als je een goede reden hebt om hem nog een keer aan te spreken
Zo van "hey, binnenkort een leuk optreden/leuke film/ik ben in de buurt van X" of zoiets dergelijks. En als hij dan niet reageert gewoon verbannen
Maar vind het niet desperate over komen om nog iets te sturen hoor
Prrrrtjssssssss....daar viel je van mijn waarderingsladderquote:Ik vind die sywerd trouwens best een lekker dingAlleen iets te jong
![]()
quote:
Nouhoouquote:Op maandag 19 mei 2008 22:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
ik ben niet zo van de man-vrouw scheiding wat betreft opmerkingen hoordurf ook wel te zeggen of een meid er goed uitziet of niet
Dat is echt het goorste wat ik ooit gehoord hebquote:Op maandag 19 mei 2008 22:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
mijn standaard reactie op dat soort woorden: erop en erover, rekt het niet dan scheurt het wel
*visualiseert*quote:Op maandag 19 mei 2008 22:46 schreef Nembrionic het volgende:
Prrrrtjssssssss....daar viel je van mijn waarderingsladder
Agree!quote:Op maandag 19 mei 2008 22:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is echt het goorste wat ik ooit gehoord heb
Als je doorduwt past allesquote:Op maandag 19 mei 2008 22:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hij is absoluut te kakkerig ja, maar qua looks mag ie er best wezenquote:Op maandag 19 mei 2008 22:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Sywerd mag er op zich best zijn jaIets te kakkerig naar mijn smaak (in het echt iig). Die ander daarentegen... Ik weet het niet, hij woont in harderwijk. Grappig toeval; één van de tweeling (de ander) zat/zit? in de klas bij een zus(je?) van Sywerd.
Verzin je toch niet?
Dat doet pijn johquote:Op maandag 19 mei 2008 22:51 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
*visualiseert*
Met je kin sport voor sport brekend naar beneden denderen
Ik zeg toch sywerd?quote:Op maandag 19 mei 2008 22:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Absoluut eens
[..]
Prrrrtjssssssss....daar viel je van mijn waarderingsladder
Hij heet Sywerd, niet Syvert!
quote:Op maandag 19 mei 2008 22:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
het kan altijd ergerquote:
zie je welquote:
Met pindasaus smaakt alles lekker.quote:
Haha ik ben ook zo hoorquote:Op maandag 19 mei 2008 22:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
ik ben niet zo van de man-vrouw scheiding wat betreft opmerkingen hoordurf ook wel te zeggen of een meid er goed uitziet of niet
Ai. Agree! (Met etc, hequote:Op maandag 19 mei 2008 22:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
het kan altijd erger
[..]
zie je wel
quote:
Dat zei je ja..maar die vond je ook lekker. What's in a name, he?quote:
Hij is een maand jonger dan ik. En 30 jaar succesvollerquote:Op maandag 19 mei 2008 22:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hij is absoluut te kakkerig ja, maar qua looks mag ie er best wezen![]()
Maar hoe oud is ie, 16 ofzo? Men ik word oud
En dat is wel een bizar toeval ja
quote:Op maandag 19 mei 2008 22:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Met pindasaus smaakt alles lekker.
Past ook in dat rijtje.
quote:Op maandag 19 mei 2008 22:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ok, ik ga al.quote:
quote:Op maandag 19 mei 2008 22:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Met pindasaus smaakt alles lekker.
Past ook in dat rijtje.
quote:Op maandag 19 mei 2008 22:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Haha ik ben ook zo hoorAltijd zeggen van 'hey check die meid, zij is echt mooi
' En ik kan het hardst boeren van iedereen
Laatst zitten chillen met asmo en zijn vrienden en ik liet een harde boer, zij zo van "hey respect man
"
quote:
Zet jij hem in?quote:
Ik snap het niet meerquote:Op maandag 19 mei 2008 22:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat zei je ja..maar die vond je ook lekker. What's in a name, he?
A Dirty Mind is a Joy Foreverquote:
quote:Op maandag 19 mei 2008 22:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
Net zoiets als: 'Nauw is niet wijd, maar lekker op z'n tijd'...
Goedenavond overigens...
Oh, ik antwoord vaak gewoon niet of een week later. Omdat ik er geen zin in heb om goddomme een chatsessie per sms te houden.quote:Op maandag 19 mei 2008 22:34 schreef Whiteguy het volgende:
Als je het al niet op kan brengen om een smsje terug te sturen uit beleefdheid, als is het maar om antwoord op de vraag te geven, ben je echt een horkKost 10 ct verdomme
MaJo!!!!!quote:Op maandag 19 mei 2008 22:42 schreef MaJo het volgende:
![]()
mijn vrouwelijk mensbeeld.. wat doe jequote:Op maandag 19 mei 2008 22:52 schreef Etcetera het volgende:
maar dat is leukonbeschofte boerse opmerkingen maken
ik vind dat echt prachtig, vooral omdat 'men' het meestal niet van een meisje verwacht. en helemaal niet van mij want ik ben over het algemeen vrij rustig - tot ik los kom in elk geval
heb nog wel een leukewas op campzone, het was 5u 's ochtends ofzo en ik moest naar de wc. kom een stel bekenden tegen. 'Hey wat ga jij doen?' 'Schijten!' daar moest ik zelf ook wel om lachen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |