Klopt. Vond er vroeger toen het op een andere zender werd uitgezonden niks aan maar nu ik het wat meer heb gekeken vind ik het erg goed. Niet een pure comedyserie maar daarom niet minder leukquote:Op dinsdag 20 mei 2008 00:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat is Frasier toch een coole serie
Frasier is geraffineerde humor. En dat is vaak niet leuk voor een hoop mensen. Vooral iets jongere mensen vinden het vaak niet leuk. Maar je moet er een beetje in groeienquote:Op dinsdag 20 mei 2008 00:52 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Klopt. Vond er vroeger toen het op een andere zender werd uitgezonden niks aan maar nu ik het wat meer heb gekeken vind ik het erg goed. Niet een pure comedyserie maar daarom niet minder leuk
Wat een ontzettende bagger was dat!quote:Op maandag 19 mei 2008 21:45 schreef Etcetera het volgende:
oh, voor de geinteresseerden: eerste aflevering van Jericho op veronica
Ben je misselijk in je keel of in je buik?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 00:59 schreef MaJo het volgende:
Leuk, lig ik in bed, ben ik zo misselijk dat ik niet kan slapen
Ik vond van de week dat stukje waarin Niles de bank verbrande en flauwviel geniaalquote:Op dinsdag 20 mei 2008 00:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Frasier is geraffineerde humor. En dat is vaak niet leuk voor een hoop mensen. Vooral iets jongere mensen vinden het vaak niet leuk. Maar je moet er een beetje in groeien
Volgens mij vond ze zich al dun genoegquote:Op dinsdag 20 mei 2008 01:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ben je misselijk in je keel of in je buik?
Anders zou ik proberen een vinger in m'n keel te steken.
Dat heb ik helaas gemist maar ik weet nu al dat ik in een deuk zou hebben gelegen.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 01:01 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik vond van de week dat stukje waarin Niles de bank verbrande en flauwviel geniaal
Gelukkig niet neequote:Op maandag 19 mei 2008 22:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben al lang blij dat het die dweil van het LAKS niet is
Van één keer nekken val je echt niet af hoorquote:Op dinsdag 20 mei 2008 01:02 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Volgens mij vond ze zich al dun genoeg
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 01:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat heb ik helaas gemist maar ik weet nu al dat ik in een deuk zou hebben gelegen.
Even youtuben..
quote:
lijkt me niet vreemd als het op youtube als fraiser gespeld wordtquote:Op dinsdag 20 mei 2008 01:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]Ik kon het niet vinden.
Even kijken
quote:
Ja ik zie het nu ookquote:Op dinsdag 20 mei 2008 01:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
lijkt me niet vreemd als het op youtube als fraiser gespeld wordtfrasier is inderdaad heel tof
kan het niet bekijken maar vind het nu al grappigquote:
Kijk morgen even als je even een lachbui nodig hebtquote:Op dinsdag 20 mei 2008 01:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
kan het niet bekijken maar vind het nu al grappig![]()
neequote:Op dinsdag 20 mei 2008 00:10 schreef Nembrionic het volgende:
Ben ik trouwens de enige die Hind en Yolanthe door elkaar haalt?
quote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 00:59 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Wat een ontzettende bagger was dat!
Gevolgd via internet maar ze rekken het verhaal nog meer dan bij Lost en voegen ondertussen een hoop ATWTverhaaltjes toe. Ben gestopt met kijken voordat het voor de eerste keer gecanceld was.
Ik moet toegeven dat de muziek best aardig was maar een serie als The OC heeft goede muziek maar verder stelt het ook niks voor.
En het erge is dat Veronica het gewoon uitzendt zonder dat ze van tevoren melden dat het een geannuleerde serie is en het einde daardoor afgeraffeld is. Net als ze al eerder met Traveler en Threshold (best een goede serie maar zonder een echt eind) hebben gedaan.
En het dan in de reclame ook nog een hitserie noemen.
Dat was zo erg.quote:Op maandag 19 mei 2008 23:22 schreef wyccie het volgende:
Die blonde van Dames in de Dop bij Jensen. Sorry, het is echt leedvermaak, maar oh zo geweldig voor mijn ego.
Dat rechtstreeks op de man af valt vaak niet goed, geloof mij.quote:Op maandag 19 mei 2008 23:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat wil je nou van hem?
Afspraakje maken, alleen maar ouwehoeren via MSN of Hyves, de koffer in, postzegels verzamelen...
Waarom zijn vrouwen altijd zo om de hete brei heen draaiend en weinig (let op...) rechtstreeks op de man af...
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 00:01 schreef wyccie het volgende:
Oh ja, dit moet even:
PATAT PATAT PATAT
Frietzeikers.![]()
quote:
Ik was Kolonisten aan het spelen.quote:
hoequote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:26 schreef Yurithemaster het volgende:En toen was ik al weet thuis van school
appelmoesquote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:37 schreef iamredleader het volgende:
Friet, patat, wat boeit het. Als het maar goed doorbakken is en een flinke klodder mayonaise heeft
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:38 schreef iamredleader het volgende:
En in de categorie series die nooit hadden mogen worden afgekapt:
Firefly van Josh Whedon
Dat was een waanzinnig toffe tv-serie, jammer dat Fox het heeft gecancelled
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:40 schreef Yurithemaster het volgende:
Heb firefly op aanraden van asmo gekenen
Dat is inderdaad niet netjes, gewoon vriendelijk vragen is niet zo moeilijk. Als ik weet dat er kabaal aan komt, hou ik er zelf rekening mee. En op een zondagochtend ga ik ook niet voor 11:00 boren en zagen, en als het langer dan een paar minuten lawaai is, bel ik netjes bij de buren aan om ze in te lichten.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:00 schreef Soempie het volgende:
Prima, maar om 6 uur 's morgens zonder aankondiging?Vind dat gewoon aso.
Ik ben een mislukkeling.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 00:50 schreef wyccie het volgende:
Ik moet helaas ook slapen, anders heb ik dat zelfde gedoe als vanmorgen.
quote:
welnee, je bent gewoon een slaapkop.quote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:38 schreef iamredleader het volgende:
En in de categorie series die nooit hadden mogen worden afgekapt:
Firefly van Josh Whedon
Dat was een waanzinnig toffe tv-serie, jammer dat Fox het heeft gecancelled
quote:
Valt toch wel mee? De ervaring heb jequote:Op dinsdag 20 mei 2008 01:18 schreef MaJo het volgende:
Vinger in mijn keel steken kan ik niet, vind kotsen enghoewel het wel fijn is als het er uit is. Maar denk dat ik een griepje van mijn moeder opgepikt heb, die was afgelopen week ook steeds misselijk
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:37 schreef iamredleader het volgende:
Friet, patat, wat boeit het. Als het maar goed doorbakken is en een flinke klodder mayonaise heeft
Toch niet zo'n enorme zonnebril he.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:41 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb een nieuwe zonnebril, nieuwe sokjes, een kaartje en lekkere broodjes gehaald en ben bij de dokter geweest. Mijn oren moeten worden uitgespoten
Dat is bij mij ook wel eens gebeurd. Heerlijk als je weer normaal kunt horenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:41 schreef B.ertha het volgende:Mijn oren moeten worden uitgespoten
De zogeheten libellenbrilquote:
Oh nee bah. Ik heb eeuwen gezocht naar eentje van normaal formaatquote:
Volgens mij heb ik het nog nooit gehad. Ik weet wel dat ik best meer zou willen horenquote:En oren uitspuiten voelt fijn. Eerste en laatste keer dat dat bij mij gebeurde was ik een jaar of 3 en ik weet het nog steeds. Gek gevoel.
Bereidt je voor op een rare gewaardwordingquote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:50 schreef B.ertha het volgende:
Volgens mij heb ik het nog nooit gehad. Ik weet wel dat ik best meer zou willen horen
Ik dacht: ik verbeter het maar en zeg dan daar 'ja' op. Dacht al dat je misschien iets anders bedoelde.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:49 schreef Whiteguy het volgende:
geen wancatan dus
das een online variant.. is ook leuk
klik
Dat strijken hoor ik wel hoor. Alleen af en toe is het heel dofquote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bereidt je voor op een rare gewaardwording
Opeens ga je hoge geluiden horen en gekke "lichte" geluidjes zoals als je over je shirt strijkt of langs je wang. Dan hoor je het niet alleen van "binnen"
Ja en dat gaat dus veranderen. De eerste paar uur klinkt dat heel gekquote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:53 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dat strijken hoor ik wel hoor. Alleen af en toe is het heel dof
Ik ookquote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik dacht: ik verbeter het maar en zeg dan daar 'ja' op. Dacht al dat je misschien iets anders bedoelde.
Ook gek als je nieuwe glazen in je bril krijgt of nieuwe lenzen. Dan is de wereld opeens heel mooi gekleurd en scherp en je kunt opeens mieren zien lopen.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bereidt je voor op een rare gewaardwording
Opeens ga je hoge geluiden horen en gekke "lichte" geluidjes zoals als je over je shirt strijkt of langs je wang. Dan hoor je het niet alleen van "binnen"
Ik vind ze wel leuk.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:04 schreef Etcetera het volgende:
ik vind die grote zonnebrillen zo lelijk he
quote:
het ziet er niet uit. dan heb je een bril met een gezicht eronder.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:09 schreef LadyBlack het volgende:
Wat is er mis met grote zonnebrillen?
Kijkt heeeeeeeerlijk....
quote:
wees blijquote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik vind ze wel leuk.![]()
Alleen iedereen loopt er mee en mij staan ze niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |