Ouwehoeren doet ze al op Hyves en dat kan ze ook met haar vriendinnen. Als ze het type is dat alleen met 'm wil neuken had ze wel 'nuecken?' geroepen.quote:Op maandag 19 mei 2008 23:37 schreef MadMaster het volgende:
Wat wil je nou van hem?
Afspraakje maken, alleen maar ouwehoeren via MSN of Hyves, de koffer in, postzegels verzamelen...
Waarom zijn vrouwen altijd zo om de hete brei heen draaiend en weinig (let op...) rechtstreeks op de man af... ;')
Wow, de expert spreekt. Ik was al blij dat ik Amsterdams van Rotterdams kan onderscheiden (hehe, MM's bloeddruk stijgt!).quote:Op maandag 19 mei 2008 23:40 schreef Nembrionic het volgende:
Ik vond het een beetje Spijkenisse/Hoogvliet of Schiedams...
Dus dan zit je in de buurt.
Ja hoor Mr Zwart/Wit. Alsof wij mannen altijd alleen maar recht door zee zijnquote:Op maandag 19 mei 2008 23:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat wil je nou van hem?
Afspraakje maken, alleen maar ouwehoeren via MSN of Hyves, de koffer in, postzegels verzamelen...
Waarom zijn vrouwen altijd zo om de hete brei heen draaiend en weinig (let op...) rechtstreeks op de man af...
Mag ik vragen welke partijen A en B zijn?quote:Op maandag 19 mei 2008 23:46 schreef MadMaster het volgende:
Morgen een spannend dagje.
Dan wordt besloten wat er met het project gaat gebeuren waar ik al 9 maanden mee bezig ben en wat in het weekend van 7/8 juni a.s. afgerond moet worden.
Het gaat om een migratie van zo'n 30 web-servers van hosting-provider A naar B waar ik het beheer op doe en waarvan ik uiteindelijk de beslissing mag nemen of het al dan niet akkoord is en of we er dus mee aan de slag kunnen.
Het loopt echter niet zo denderend (het had half maart al afgerond moeten zijn), omdat provider B niet echt begrijpt hoe de applicaties in elkaar zitten en ik denk dat het morgen wel eens een voorlopige 'No Go' kan gaan worden.
Jammer dan, per 1 juni ga ik toch weg, alhoewel ik dat ene extra weekje de boel wel af had zullen maken...
Maar ik zie de commotie al weer voor me, rood aanlopende koppen, verwijten over en weer en weer kwaad op elkaar uit elkaar gaan...
Snap er geen jota van, maar succes in ieder geval.quote:Op maandag 19 mei 2008 23:46 schreef MadMaster het volgende:
Computerverhaal.
Nou, er is zelfs een verschil te horen tussen Wèlans(Westlands), Hoekenees, Maassluisch, Vlaardings, Schiedams en Rotterdam. Die anderen die ik noemden zijn ook vrij apart.quote:Op maandag 19 mei 2008 23:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wow, de expert spreekt. Ik was al blij dat ik Amsterdams van Rotterdams kan onderscheiden (hehe, MM's bloeddruk stijgt!).
Ik denk van alles, maar ik wil het wel van PS zelf horen.quote:Op maandag 19 mei 2008 23:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ouwehoeren doet ze al op Hyves en dat kan ze ook met haar vriendinnen. Als ze het type is dat alleen met 'm wil neuken had ze wel 'nuecken?' geroepen.
Voor zover ik heb gelezen is die jongen niet in het bezit van een zeldzame postzegel waar PS op aast.
Dus wat denk je zelf?
Anneke Dote weer:quote:Op maandag 19 mei 2008 23:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wow, de expert spreekt. Ik was al blij dat ik Amsterdams van Rotterdams kan onderscheiden (hehe, MM's bloeddruk stijgt!).
O, een beetje draaien mag wel, maar je kan toch wel aangeven wat je wil?quote:Op maandag 19 mei 2008 23:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja hoor Mr Zwart/Wit. Alsof wij mannen altijd alleen maar recht door zee zijn
Dat gedraai is reuze-irritant maar dat doen we zelf ook en ergens is dat nou juist wel leuk. Hoort bij het spelletje.
Bij deze...quote:Op maandag 19 mei 2008 23:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mag ik vragen welke partijen A en B zijn?
Peen en uien? Is dat Gottuhdams?quote:Op maandag 19 mei 2008 23:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk van alles, maar ik wil het wel van PS zelf horen.
Volgens mij staat het namelijk nergens...
[..]
Anneke Dote weer:
Mw. MM heeft in Rdam gewerkt en kwam op een gegeven moment thuis met uitspraken als 'mart', 'peen en uien' en 'kroten'....
Toen kreeg ze dus één week de tijd om die taal niet meer te spreken...
[..]
O, een beetje draaien mag wel, maar je kan toch wel aangeven wat je wil?
Ik draaide meestal niet zo lang om de brei heen, had ik geen geduld voor...
Flauw hoorquote:
Kort samengevat:quote:Op maandag 19 mei 2008 23:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Snap er geen jota van, maar succes in ieder geval.
Hutspot schijnen ze daar in ieder geval niet echt te kennen...quote:
Sorry, maar daar laat ik me niet over uit.quote:Op maandag 19 mei 2008 23:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Flauw hoor
Je mag het ook PM-en natuurlijk
Zie hierboven...quote:Op maandag 19 mei 2008 23:57 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
En wat is dan het A'dams equivalent ? Wortels en ajuinen ?
Ze voelde een vonk en spanning. Ze vindt 'm leuk. Dat zegt genoeg.quote:Op maandag 19 mei 2008 23:51 schreef MadMaster het volgende:
Ik denk van alles, maar ik wil het wel van PS zelf horen.
Volgens mij staat het namelijk nergens...
Mart is toch goed? Mart is voor Ajax. Ajax=Amsterdamquote:'mart', 'peen en uien' en 'kroten'....
He wat jammer nou. Ja, ik ben een nieuwsgierig aagjequote:Op maandag 19 mei 2008 23:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hutspot schijnen ze daar in ieder geval niet echt te kennen...
[..]
Sorry, maar daar laat ik me niet over uit.
Ik vertel hier veel, maar wie mijn werkgever is en wie de betrokken leveranciers zijn zal ik hier niet kenbaar maken...
kroten = bietenquote:Op maandag 19 mei 2008 23:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ze voelde een vonk en spanning. Ze vindt 'm leuk. Dat zegt genoeg.
[..]
Mart is toch goed? Mart is voor Ajax. Ajax=Amsterdam![]()
'Peen en uien' zijn toch ook normale woorden, hoewel ik nooit peen maar wortel zeg. Is dat ook zo'n patat-friet-gedoe?
Kroten ken ik niet.
Dat had je echt niet voor mij hoeven doen. Ik haak al af als ik servers en applicaties zie staan.quote:Op maandag 19 mei 2008 23:55 schreef MadMaster het volgende:
Kort samengevat:
quote:Op maandag 19 mei 2008 23:58 schreef wyccie het volgende:
Mart is toch goed? Mart is voor Ajax. Ajax=Amsterdam![]()
'Peen en uien' zijn toch ook normale woorden, hoewel ik nooit peen maar wortel zeg. Is dat ook zo'n patat-friet-gedoe?
Kroten ken ik niet.
OK, weer iets geleerd over je...quote:Op dinsdag 20 mei 2008 00:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat had je echt niet voor mij hoeven doen. Ik haak al af als ik servers en applicaties zie staan.
Ja, maar sommige van mijn collega's ook.quote:Op maandag 19 mei 2008 23:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
He wat jammer nou. Ja, ik ben een nieuwsgierig aagje
Erger nog: patates frietesquote:Op dinsdag 20 mei 2008 00:01 schreef wyccie het volgende:
Oh ja, dit moet even:
PATAT PATAT PATAT
Frietzeikers.![]()
Patat met zonder mayonaise...quote:Op dinsdag 20 mei 2008 00:03 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Erger nog: patates frietes
gewoon PATAT. Met.
Eens isquote:Op dinsdag 20 mei 2008 00:01 schreef wyccie het volgende:
Oh ja, dit moet even:
PATAT PATAT PATAT
Frietzeikers.![]()
Ja ik kan ook enigzins radenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 00:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar sommige van mijn collega's ook.
Nu kunnen ze het misschien raden, maar staat er feitelijk niets hier...
Kijk, het is weer wakkerquote:Op dinsdag 20 mei 2008 00:07 schreef MaJo het volgende:
Even snel mijn artikel tikken en dan op bed aan...
Toedelsquote:Op dinsdag 20 mei 2008 00:06 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga me geestelijk voorbereiden op de battle van morgen...
De mazzel!!
En dat is Amsterdams...
![]()
Ja.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 00:10 schreef Nembrionic het volgende:
Ben ik trouwens de enige die Hind en Yolanthe door elkaar haalt?
nee was even wat eten en nu nog misselijkerquote:
Ik wilde gaan zeggen dat ik geen totale computernoob ben, maar dat strookt dan niet met mijn volgende vraag:quote:
Hind heeft hamsterwangen, Yolanthe niet.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 00:10 schreef Nembrionic het volgende:
Ben ik trouwens de enige die Hind en Yolanthe door elkaar haalt?
Nou, de gezusters Cavia uit de fabeltjeskrant zijn er niets bijquote:Op dinsdag 20 mei 2008 00:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hind heeft hamsterwangen, Yolanthe niet.
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 00:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
nee was even wat eten en nu nog misselijker
Die ken ik niet. En ik had vroeger nog wel Fabeltjeskrantkwartet! En een gymtasje!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 00:23 schreef Nembrionic het volgende:
Nou, de gezusters Cavia uit de fabeltjeskrant zijn er niets bij
Woops, ik bedoel de gezusters hamster.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 00:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die ken ik niet. En ik had vroeger nog wel Fabeltjeskrantkwartet! En een gymtasje!
Maar ik keek nooit naar het programma.
M'n drinkenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 00:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, de gezusters Cavia uit de fabeltjeskrant zijn er niets bij
[ afbeelding ]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |