welnee, je bent gewoon een slaapkop.quote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:38 schreef iamredleader het volgende:
En in de categorie series die nooit hadden mogen worden afgekapt:
Firefly van Josh Whedon
Dat was een waanzinnig toffe tv-serie, jammer dat Fox het heeft gecancelled
quote:
Valt toch wel mee? De ervaring heb jequote:Op dinsdag 20 mei 2008 01:18 schreef MaJo het volgende:
Vinger in mijn keel steken kan ik niet, vind kotsen enghoewel het wel fijn is als het er uit is. Maar denk dat ik een griepje van mijn moeder opgepikt heb, die was afgelopen week ook steeds misselijk
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:37 schreef iamredleader het volgende:
Friet, patat, wat boeit het. Als het maar goed doorbakken is en een flinke klodder mayonaise heeft
Toch niet zo'n enorme zonnebril he.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:41 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb een nieuwe zonnebril, nieuwe sokjes, een kaartje en lekkere broodjes gehaald en ben bij de dokter geweest. Mijn oren moeten worden uitgespoten
Dat is bij mij ook wel eens gebeurd. Heerlijk als je weer normaal kunt horenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:41 schreef B.ertha het volgende:Mijn oren moeten worden uitgespoten
De zogeheten libellenbrilquote:
Oh nee bah. Ik heb eeuwen gezocht naar eentje van normaal formaatquote:
Volgens mij heb ik het nog nooit gehad. Ik weet wel dat ik best meer zou willen horenquote:En oren uitspuiten voelt fijn. Eerste en laatste keer dat dat bij mij gebeurde was ik een jaar of 3 en ik weet het nog steeds. Gek gevoel.
Bereidt je voor op een rare gewaardwordingquote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:50 schreef B.ertha het volgende:
Volgens mij heb ik het nog nooit gehad. Ik weet wel dat ik best meer zou willen horen
Ik dacht: ik verbeter het maar en zeg dan daar 'ja' op. Dacht al dat je misschien iets anders bedoelde.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:49 schreef Whiteguy het volgende:
geen wancatan dus
das een online variant.. is ook leuk
klik
Dat strijken hoor ik wel hoor. Alleen af en toe is het heel dofquote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bereidt je voor op een rare gewaardwording
Opeens ga je hoge geluiden horen en gekke "lichte" geluidjes zoals als je over je shirt strijkt of langs je wang. Dan hoor je het niet alleen van "binnen"
Ja en dat gaat dus veranderen. De eerste paar uur klinkt dat heel gekquote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:53 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dat strijken hoor ik wel hoor. Alleen af en toe is het heel dof
Ik ookquote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik dacht: ik verbeter het maar en zeg dan daar 'ja' op. Dacht al dat je misschien iets anders bedoelde.
Ook gek als je nieuwe glazen in je bril krijgt of nieuwe lenzen. Dan is de wereld opeens heel mooi gekleurd en scherp en je kunt opeens mieren zien lopen.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bereidt je voor op een rare gewaardwording
Opeens ga je hoge geluiden horen en gekke "lichte" geluidjes zoals als je over je shirt strijkt of langs je wang. Dan hoor je het niet alleen van "binnen"
Ik vind ze wel leuk.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:04 schreef Etcetera het volgende:
ik vind die grote zonnebrillen zo lelijk he
quote:
het ziet er niet uit. dan heb je een bril met een gezicht eronder.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:09 schreef LadyBlack het volgende:
Wat is er mis met grote zonnebrillen?
Kijkt heeeeeeeerlijk....
quote:
wees blijquote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik vind ze wel leuk.![]()
Alleen iedereen loopt er mee en mij staan ze niet.
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:23 schreef LadyBlack het volgende:
Etc, die opmerkingen van jou in het vorige topic![]()
Zit in de bieb nu, moet moeite doen om mn gezicht in de plooi te houden![]()
Dan staken ze nog steeds hoe kan ik daar nou bij zijn als de bussen alleen in de spits rijden en mijn laatste bus sowieso om 18.00 vertrektquote:woensdag 28 mei 2008
16.00 - 17.00 uur voorlichting stage lokaal C205
17.00 - 18.00 uur voorlichting afstuderen lokaal C205
17.00 - 18.00 uur voorlichting internationale mogelijkheden lokaal C202
Dat is klote. Kan iemand je niet met de auto ophalen?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]graag gedaan hoor
godver, stelletje h**ren op school ook
Voorlichting stage en afstuderen
[..]
Dan staken ze nog steeds hoe kan ik daar nou bij zijn als de bussen alleen in de spits rijden en mijn laatste bus sowieso om 18.00 vertrekt
dan ga ik liever zelf met de autoquote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:29 schreef LadyBlack het volgende:
Kun je niet met iemand meeliften?
Of je gaat gewoon liften
feliquote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:33 schreef Soempie het volgende:
Ik ga de dvd-box van Dunya en Desie bestellen.
Als je zelf met de auto kunt, wat is dan het probleem?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dan ga ik liever zelf met de auto
en zelf liften, ik denk dat ik dan een boos Pittje tegenover me krijgiets met vreemde mensen, psychopaten, verkrachters enzo
[..]
feli
Zou je dat nou wel doen?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:33 schreef Soempie het volgende:
Ik ga de dvd-box van Dunya en Desie bestellen.
het probleem is dat m'n zus die auto ook nodig isquote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:36 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Als je zelf met de auto kunt, wat is dan het probleem?
En dat moeten wij weten?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:35 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga zo een cadeautje voor mn vriend kopen, die is morgen jarig
Iemand nog tips?![]()
Kan zij je niet ophalen?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
het probleem is dat m'n zus die auto ook nodig is
en ik had er gewoon niet aan gedacht
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
het probleem is dat m'n zus die auto ook nodig is
en ik had er gewoon niet aan gedacht
ik kan nu heel veel dingen zeggen maar aangezien je op een openbare plek bent hou ik m'n mond wel.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:35 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga zo een cadeautje voor mn vriend kopen, die is morgen jarig
Iemand nog tips?![]()
druk met verbouwingquote:
Oh, ik dacht dat ze een schrijffout gemaakt hadquote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:38 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Iets nodig zijn.... ik blijf het zo raar vinden klinkenHet zal wel de laatste uitdrukking zijn waar ik aan moet wennen. De rest gebruik ik soms zelf ook al
oh dat is ook gronings zekerquote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:38 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Iets nodig zijn.... ik blijf het zo raar vinden klinkenHet zal wel de laatste uitdrukking zijn waar ik aan moet wennen. De rest gebruik ik soms zelf ook al
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik kan nu heel veel dingen zeggen maar aangezien je op een openbare plek bent hou ik m'n mond wel.
Wat, om 18:15 ?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik kan nu heel veel dingen zeggen maar aangezien je op een openbare plek bent hou ik m'n mond wel.
[..]
druk met verbouwing
GMTAquote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:39 schreef Etcetera het volgende:
Is al besteld.quote:
ze komt thuis van het werk, gaat eten, gaat weg naar het huis, komt niet terug voor 20.00/21.00uquote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En dat moeten wij weten?
Er schijnt een Dunya en Desibox te zijn
ik kan vast wel foutere dingen verzinnenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:44 schreef LadyBlack het volgende:
Volgens mij zijn Nem en Etc nu een hele zooi vuige cadeautips aan het intikken
Die ga ik toch niet halen maar ben wel benieuwd waar ze mee aankomen
Die wil ik wel altijd nog een keertje halenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:45 schreef Etcetera het volgende:
van die snoepbikinidingen die hij van je af kan eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |