Ook met dreigbrief enzo?quote:Op maandag 19 mei 2008 17:29 schreef Nosh het volgende:
Ze heeft zelf duidelijk haar keuzes gemaakt, en als die gast nog opdringeriger wordt gooi je een baksteen door z'n raam.
Hoppa.
HIj woont gewoon in NL en zit bij ons op school.quote:Op maandag 19 mei 2008 17:30 schreef ozgur14 het volgende:
je moet die chap op zoeken in tsjechië en paar kk klappen geven
ow ok geef hem gwn kk klappen dat leert hem welquote:Op maandag 19 mei 2008 17:30 schreef A.Verlinde het volgende:
[..]
HIj woont gewoon in NL en zit bij ons op school.
..de rest is geschiedenis.quote:Op maandag 19 mei 2008 19:08 schreef InTheDarkness het volgende:
Ga eens met die gast praten en als dat niet werkt: baksteen
!!11!1! Wat een kk tjap. Als hij 14 is zou ik hem zeker een paar kk hoeken geven.quote:
Wat hij zegt. Ik zou wel duidelijk maken dat jij wel verder met haar wilt omdat je om d'r geeft maar dat je haar op dit moment ruimte geeft om er zelf uit te komen, en dat ze altijd bij je terecht kan als ze het even niet meer ziet zitten. (want dat is toch zo?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:10 schreef _Nerva_ het volgende:
Ik zou haar een tijdje met rust laten, zeg maar.
Dat moet je sowieso doen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:14 schreef A.Verlinde het volgende:
Ik ga haar sowieso de ruimte geven.
Die reactie van je wil wel zeggen dat je het op dit moment over jezelf hebtquote:
Ik bedoel het voor jouquote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:00 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ach, ze komt er vanzelf achter.
-edit-: Verkeerde account.![]()
Iedereen zegt ook dat ze niet bij elkaar passen.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:04 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik bedoel het voor jou
Na een tijd merkt ze wel dat ze spijt heeft en dan is het te laatTja, kwestie van pech.
Ik ken ze niet dus ik kan ook niet oordelenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:07 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Iedereen zegt ook dat ze niet bij elkaar passen.
Ik hoop dat ze huilend terugkomt en dan kan ik haar afwijzen.![]()
Precies. Wat zal ze dan een spijt hebben van alles.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:09 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik ken ze niet dus ik kan ook niet oordelen![]()
Zoals je al uit eerdere posts kon aflezen: Eigen schuld dikke bult. haar verdiende loon
Ik wens je nog veel succes en plezierquote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:11 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Precies. Wat zal ze dan een spijt hebben van alles.
Bedankt.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:14 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik wens je nog veel succes en plezier![]()
Ik ben haar nu al vergeten.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:21 schreef Messenga het volgende:
Ach jong, je bent 16, je ziet nog genoeg mooie meisjes in je leven. Maak je er niet druk om, over 2 maand ben je d'r al vergeten.
Het lijkt wel een film.quote:Op woensdag 28 mei 2008 00:33 schreef MASD het volgende:
Jezus, wat een twist in dit topic.
Ja he.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:25 schreef Paramnesia het volgende:
Ejow. 14 vs. 16. wtf!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |