Jup...quote:Op maandag 19 mei 2008 16:04 schreef tequi3 het volgende:
Vraag het je biologie leraar?
quote:
Dit wordt een kansenmoeder met 'pracht'-kinderen, dat zie ik alquote:Op maandag 19 mei 2008 17:11 schreef blacklady29 het volgende:
volgens mij ben je zelf niet goed bij je hoofd
Vraag eens aan die van 12 of ie je leestekens wil leren gebruikenquote:Op maandag 19 mei 2008 17:07 schreef blacklady29 het volgende:
sorry maar goed ik weet dat het dom van mij is om 2x zon pil te nemen maar ik heb al 3 kids van 12 7 en 5 jaar en ik ben echt een goede moeder en ben zeker kinderen waard dus ik vind het echt nergens op slaan ik vroeg me gewoon iets af en ik had gehoopt dat iemand mij er mee kon helpen en niet van zulke antwoorden te krijgen dat ik geen kids waard ben omdat ik 2x in het begin stadion van baarmoederkanker hebt gezeten dus dan wil je je nog wel een x bedenken maar dat wil ook niet zeggen dat ik fout bezig ben geweest dat weet ik wel ik vroeg me alleen af of ik overtijd ben thats it
Een pareltje om mee te nemen naar TTK.quote:Op maandag 19 mei 2008 17:30 schreef blacklady29 het volgende:
ben niet zon kleinkind om lees tekens te moeten gebruiken volwassenen kunnen het zo wel lezen
quote:Op maandag 19 mei 2008 15:37 schreef blacklady29 het volgende:
ik heb een vraagje ik heb rond 5 april een morningafter pil gehad. maar rond 17 april nog 1.
quote:was 17 april wel ongesteld
Natuurlijk! Het lijkt me idd hoogst waarschijnlijk dat wat anonieme posters op een forum meer zinnigs te vertellen hebben over jouw fysieke situatie dan je gynaecoloog.quote:Op maandag 19 mei 2008 17:31 schreef blacklady29 het volgende:
ja idd heb ik gedaan maar ze zegt wacht het ff een weekje af maar ik dacht misschien kan 1 van jullie mij ermee helpen ofzo vandaar maar bedankt allemaal
ja, ik heb het idee dat je een kloon bent. En een slechte ookquote:Op maandag 19 mei 2008 15:37 schreef blacklady29 het volgende:
ik heb een vraagje ik heb rond 5 april een morningafter pil gehad. maar rond 17 april nog 1. toen heb ik een bloeding gekregen van bijna 2 weken. hierna hebben mijn vriend en ik besloten om nog 1 kindje te nemen (ik heb er namelijk al 3) nu 19 mei ben ik nog niet ongesteld geworden maar nu vraag ik me af ben ik overtijd ( kan ik zwanger zijn) of komt het nog steeds van die pil. ik voel me wel zwanger maar ik heb een aantal testen gedaan en die zijn allemaal negatief (gister nog 1 ) ook negatief hebben jullie enig idee
Okey, maar vind het nogal vreemd overkomen als je geen kinderen meer wilt omdat je er al 3 hebt, en vervolgens twee weken later aangeeft toch weer wel kinderen te willen.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 00:07 schreef Onderbroek het volgende:
ik snap die mensen in dit topic niet zo goed want TS steld een heel goede en terechte vraag en iedereen valt over haar heen alsof ze dom is maar dat is neit zo want als je kinderen hebd dan ben je helemaal niet dom!! ik vindt dat gegeneraliseer van deze dagen zo achterbaks want niet iedereen die kinderen wil is meteen een tokkie
jij bent misschien een nog wel grotere tokkie als je niet inziet hoe stom het gedrag van ts isquote:Op dinsdag 20 mei 2008 00:07 schreef Onderbroek het volgende:
ik snap die mensen in dit topic niet zo goed want TS steld een heel goede en terechte vraag en iedereen valt over haar heen alsof ze dom is maar dat is neit zo want als je kinderen hebd dan ben je helemaal niet dom!! ik vindt dat gegeneraliseer van deze dagen zo achterbaks want niet iedereen die kinderen wil is meteen een tokkie
Vanaf hier geloofde ik je niet meer. Of je bent een slechte kloon idd, of je bent per ongeluk volgeblaft door een medeleerling tijdens een weekje huttenheugte en verzint er een paar kinderen bij om minder dom over te komen. Iets wat heul goed lukt.quote:Op maandag 19 mei 2008 17:30 schreef blacklady29 het volgende:
ben niet zon kleinkind om lees tekens te moeten gebruiken volwassenen kunnen het zo wel lezen
Dat kun je niet.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 08:40 schreef blacklady29 het volgende:
hoe kan ik deze topic verwijderen dan??
Met een kind van 12 jaar.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 08:13 schreef blacklady29 het volgende:
nee ik ben een hard werkende vrouw van 29 jaar
Ik ben ook een hardwerkende vrouw van 29. Met nul kinderen, ik slik de pil.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 08:13 schreef blacklady29 het volgende:
ik snap jullie probleem niet helemaal want jullie zeuren om een morningafter pil wees blij dat sommige mensen hem nemen anders was de wereld vol met ongewenste kinderen en ja als ik een 4de kind wil is dat mijn beslissing ik vroeg niet hoe jullie er over dacht als je de morningafter pil slikt ik vroeg kan ik over tijd zijn. nee ik ben een hard werkende vrouw van 29 jaar hou niet van hardcore dus jongs jongs van een onzin jullie doen wel net alsof ik een abortus heb laten doen bij mijn 5de maand ik heb maar een pil genomen hoor jezus zeg
"Hebd"...quote:Op dinsdag 20 mei 2008 00:07 schreef Onderbroek het volgende:
Ik denk dat het beter is als je gewoon ff naar de dokter gaatquote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:31 schreef blacklady29 het volgende:
het is zo jammer dat mensen gelijk gaan oordelen en ik snap wel dat het vreemd over komt maar het is niet zoals jullie het denken echt niet
Even een quote. Deze zal ik denk als nieuwe sig gaan nemen, zo mooi istie.quote:Op maandag 19 mei 2008 17:30 schreef blacklady29 het volgende:
Als jij weet dat je het goed doet moet je je niet gaan zitten verdedigen t.o.v wat pukkelige verveelde pubers hier die niets beters te doen hebben dan mensen afzeiken...succes ermee en sterkte met je uitslag!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:51 schreef blacklady29 het volgende:
nee idd ik wordt er niet vrolijker van terwijl ik zo mijn best voor mijn kids doe in ieder geval bedankt meis liefs
Mijn denkbeeld dat het altijd een egoistische daad is, blijft bij deze weer gehandhaafd.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:59 schreef blacklady29 het volgende:
er is 6 maanden geleden een uistrijkje bij mij genomen en die was niet goed pap4 dat is bijna baarmoederhals kanker. Ze hebben toen weefsel bij me weg geknipt. vorige maand een nieuw uitstrijkje laten maken en de uitslag van die was pap2 ( pap1 ) is normaal, nu dit uitstrijkje pap2 was ben ik gaan nadenken en ik dacht ja als ik nog een kindje wil dan kan het nu nog en straks misschien niet meer. Omdat ze bij mijn moeder 6 weken geleden alles weg hebben moeten halen ivm baarmoederkanker en dat heerst heel erg bij mij in de famillie. ik wou eerst geen kinderen meer maar mijn man wil er zo graag nog 1tje ik heb er goed over nagedacht en dacht ja als ik dat ook wil moet ik het wel nu doen vandaar deze beslissing
En vervolgens speelt die baarmoederhalskanker op als je zwanger bent en moet je kiezen tussen jouw leven en dat van je baby. Denk er aub nog ff goed over na. Wees dankbaar voor wat je hebt en ga niet spelen met levens... of had je daar nog helemaal niet bij stilgestaan??quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:59 schreef blacklady29 het volgende:
er is 6 maanden geleden een uistrijkje bij mij genomen en die was niet goed pap4 dat is bijna baarmoederhals kanker. Ze hebben toen weefsel bij me weg geknipt. vorige maand een nieuw uitstrijkje laten maken en de uitslag van die was pap2 ( pap1 ) is normaal, nu dit uitstrijkje pap2 was ben ik gaan nadenken en ik dacht ja als ik nog een kindje wil dan kan het nu nog en straks misschien niet meer. Omdat ze bij mijn moeder 6 weken geleden alles weg hebben moeten halen ivm baarmoederkanker en dat heerst heel erg bij mij in de famillie. ik wou eerst geen kinderen meer maar mijn man wil er zo graag nog 1tje ik heb er goed over nagedacht en dacht ja als ik dat ook wil moet ik het wel nu doen vandaar deze beslissing
Ik moet de eerste persoon nog tegenkomen die een kind neemt om de buren ermee te plezieren.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:01 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Mijn denkbeeld dat het altijd een egoistische daad is, blijft bij deze weer gehandhaafd.
Zinnige opmerking.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:04 schreef Levitation het volgende:
[..]
En vervolgens speelt die baarmoederhalskanker op als je zwanger bent en moet je kiezen tussen jouw leven en dat van je baby. Denk er aub nog ff goed over na. Wees dankbaar voor wat je hebt en ga niet spelen met levens... of had je daar nog helemaal niet bij stilgestaan??
Heb je nou echt niet door dat je me met deze opmerking helemaal gelijk geeft?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:02 schreef blacklady29 het volgende:
dat is jou mening ik doe het omdat ik er zelf ook enorm na verlang
"jouw", blacklady29, het is een bezittelijk voornaamwoord.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:02 schreef blacklady29 het volgende:
dat is jou mening ik doe het omdat ik er zelf ook enorm na verlang
Het moet zijn "naar jouw mening" en "naar die gezinnen", blacklady29, leer ervan en leer het je kinderen.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:18 schreef blacklady29 het volgende:
ik ben natuurlijk ook niet de perfecte moeder maar ik doe alles in mijn macht voor mijn kids wat ik maar kan doen ik doe meer dan mijn best en meer kan ik niet doen en na mijn mening doe ik het goed als ik soms na die gezinnen kijk
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:27 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Het moet zijn "naar jouw mening" en "naar die gezinnen", blacklady29, leer ervan en leer het je kinderen.
Je bent immers geen Tokkie maar een slimme zelfstandige vrouw, toch ?
Ohja, en over die leestekens he...
Volgens mij besef je niet half waar je het over hebt.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:08 schreef blacklady29 het volgende:
jazeker heb ik daar bij stilgestaan maar de uitslag van de week was goed en ik moet over 1 jaar terug komen voor een nieuw uitstrijkje ze hebben bij mij alles al weg gehaalt
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:27 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Het moet zijn "naar jouw mening" en "naar die gezinnen", blacklady29, leer ervan en leer het je kinderen.
Je bent immers geen Tokkie maar een slimme zelfstandige vrouw, toch ?
Ohja, en over die leestekens he...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no love sincerer than the love of food.
Meer dat we niet snappen dat een slimme zelfstandige vrouw die geen Tokkie is, dit soort vragen überhaupt moet stellen.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:18 schreef blacklady29 het volgende:
het lijkt wel een hele moeilijke vraag of jullie snappen het niet de vraag was .......... ach forget it
Wat een geklets hier zeg, PAP 1 of 2 is nog helemaal geen kanker, het kán een voorstadium zijn, maar het zijn tot nu toe slechts onrustige cellen. Daarbij hoeft de vorm van kanker die haar moeder had helemaal niet erfelijk te zijn, en sowieso krijgt 1 op de 3 mensen kanker, dus dan zouden wel heel veel mensen geen kinderen meer moeten nemen als ze daar allemaal rekening mee moeten houden, of stel je voor dat je onder een bus loopt!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:39 schreef Lllaura het volgende:
Tja, (helaas?) moet iedereen het zelf weten. Maar ik zou me, vooral in jouw situatie, nog eens goed achter de oren krabben voordat ik zou beslissen om (nóg) een kind op de wereld te zetten. Júist nu je ziek bent.
Kanker (die ook nog eens erfelijk) is, zou wat mij betreft namelijk eerder een reden zijn om géén kinderen meer te nemen dan om het wél te doen...
Aha!!!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:13 schreef blacklady29 het volgende:
idd vivi dankjewel ben blij dat me toch iemand begrijpt
Het moet zijn "barst", "reacties" en "die", blacklady29.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:15 schreef blacklady29 het volgende:
ik bars bijna in tranen uit om de reaties wat ik krijg terwijl ik me van geen kwaad bewust ben ik had alleen een vraag
Dit is niet echt het juiste platform voor jouw problematiek denk ik. Als ik jou was zou ik gewoon niet meer lezen of posten.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:15 schreef blacklady29 het volgende:
ik bars bijna in tranen uit om de reaties wat ik krijg terwijl ik me van geen kwaad bewust ben ik had alleen een vraag
Het is "bijdehand".quote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:24 schreef blacklady29 het volgende:
ha ha ha bij de hand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |