Jup...quote:Op maandag 19 mei 2008 16:04 schreef tequi3 het volgende:
Vraag het je biologie leraar?
quote:
Dit wordt een kansenmoeder met 'pracht'-kinderen, dat zie ik alquote:Op maandag 19 mei 2008 17:11 schreef blacklady29 het volgende:
volgens mij ben je zelf niet goed bij je hoofd
Vraag eens aan die van 12 of ie je leestekens wil leren gebruikenquote:Op maandag 19 mei 2008 17:07 schreef blacklady29 het volgende:
sorry maar goed ik weet dat het dom van mij is om 2x zon pil te nemen maar ik heb al 3 kids van 12 7 en 5 jaar en ik ben echt een goede moeder en ben zeker kinderen waard dus ik vind het echt nergens op slaan ik vroeg me gewoon iets af en ik had gehoopt dat iemand mij er mee kon helpen en niet van zulke antwoorden te krijgen dat ik geen kids waard ben omdat ik 2x in het begin stadion van baarmoederkanker hebt gezeten dus dan wil je je nog wel een x bedenken maar dat wil ook niet zeggen dat ik fout bezig ben geweest dat weet ik wel ik vroeg me alleen af of ik overtijd ben thats it
Een pareltje om mee te nemen naar TTK.quote:Op maandag 19 mei 2008 17:30 schreef blacklady29 het volgende:
ben niet zon kleinkind om lees tekens te moeten gebruiken volwassenen kunnen het zo wel lezen
quote:Op maandag 19 mei 2008 15:37 schreef blacklady29 het volgende:
ik heb een vraagje ik heb rond 5 april een morningafter pil gehad. maar rond 17 april nog 1.
quote:was 17 april wel ongesteld
Natuurlijk! Het lijkt me idd hoogst waarschijnlijk dat wat anonieme posters op een forum meer zinnigs te vertellen hebben over jouw fysieke situatie dan je gynaecoloog.quote:Op maandag 19 mei 2008 17:31 schreef blacklady29 het volgende:
ja idd heb ik gedaan maar ze zegt wacht het ff een weekje af maar ik dacht misschien kan 1 van jullie mij ermee helpen ofzo vandaar maar bedankt allemaal
ja, ik heb het idee dat je een kloon bent. En een slechte ookquote:Op maandag 19 mei 2008 15:37 schreef blacklady29 het volgende:
ik heb een vraagje ik heb rond 5 april een morningafter pil gehad. maar rond 17 april nog 1. toen heb ik een bloeding gekregen van bijna 2 weken. hierna hebben mijn vriend en ik besloten om nog 1 kindje te nemen (ik heb er namelijk al 3) nu 19 mei ben ik nog niet ongesteld geworden maar nu vraag ik me af ben ik overtijd ( kan ik zwanger zijn) of komt het nog steeds van die pil. ik voel me wel zwanger maar ik heb een aantal testen gedaan en die zijn allemaal negatief (gister nog 1 ) ook negatief hebben jullie enig idee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |