Ze vroeg het dan ook heel beleefd!quote:
Als ze het niet kwijt zijn.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Daar zou ik niet van uit gaan hoor, daar is geen logica in te herkennen. Kan goed nog 2 maanden duren
Absoluut! Vind ik zo fijn, dat beleefde van ColdFeet.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:32 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ze vroeg het dan ook heel beleefd!Fijn die welopgevoede mensen die toestemming vragen om vragen te stellen.
De brief is binnenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Daar zou ik niet van uit gaan hoor, daar is geen logica in te herkennen. Kan goed nog 2 maanden duren
Ik heb -ergens- een standaard paklijst voor onze rondreisvakanties. En die pas ik ieder jaar een beetje aan, afhankelijk van de bestemming. De eerste versie van de lijst opstellen was een werk, maar nu is 't wel super handig.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:07 schreef Liejannuh het volgende:
Je moet de lijstjes ook op papier zetten Jojo.
En ik pak ook altijd 5 keer mijn tas in.Ik ken alleen maar mannen die niet gestressed op vakantie gaan.
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:32 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ze vroeg het dan ook heel beleefd!Fijn die welopgevoede mensen die toestemming vragen om vragen te stellen.
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:20 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Je spot toch niet met me, heToon ik ook 's goede manieren
Ik heb een redelijk standaard lijstje met dingen die ik meeneem. Het belangrijkste is mn toilettas en mn medicijnen. Verder ga ik gewoon mn hele lichaam langs om te verzinnen wat ik moet meenemen.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:20 schreef ColdFeet het volgende:
Lianne, ik ben een serieuze autist in dezen: ik MOET echt drie dagen vantevoren, als ik nog helder ben, een lijst maken. Gedetailleerd, als in: wit rokje met bloemen, roze top met pailletten, etc. Vervolgens pak ik een kwartier voor vertrek fluitend mijn koffer en streep ik alles af. Ik raak dus hogelijk in paniek als ik iets niet kan vinden (zoals met de sokken voor IJsland)
Ik ben een keer in mijn leven lastminute op vakantie gegaan: om half 8 gehoord dat ik ging, om 9 uur weg. Ik had alles wat ik kon bedenken in mijn tas geflikkerd, en had dus veeeeeel teveel kleren bij me. Maar geen bikini en geen douchespullen
Que?quote:
Ik zag het! Leuk!!!!!!quote:
Is het via kansrijkhuren?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:56 schreef Zeeltje het volgende:
dadelijk is het niks....![]()
spannend,, zit gewoon te trillen..
Oh tofquote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:59 schreef Zeeltje het volgende:
[..]
ja gister gereageerd.. bij recent aangeboden nummer 5
Zo, die woont ff over een maand op zichzelfquote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:06 schreef Zeeltje het volgende:
ja!! van de 1033
Verstandigquote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:28 schreef Troel het volgende:
Hier ook nog niets aangevraagd bij de belastingdienst. We krijgen teveel terug om het meteen terug te vragen, we willen graag de rente ook
Die vinden stakingen in NL niet interessantquote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:41 schreef Troel het volgende:
Onder welke steen heb je gezeten Rewimo dan? Of hebben jullie geen kranten en journaals in Duitsland
als die oefening 1 uur duurde is het gemiddeldquote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:51 schreef Birra het volgende:
Ik ben net wezen sporten, en er stond dat ik na een oefening 300kcal was afgevallen.
Is dit veel?
Ja hoor... dan beweeg je wel op tempo schildpad. Bij een beetje sport verbrand je al gauw stukken meer dan dat.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:58 schreef Miss_S het volgende:
[..]
als die oefening 1 uur duurde is het gemiddeld
Zelfs met hardlopen verbrand je maar rond de 400kcal per uurquote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:06 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Ja hoor... dan beweeg je wel op tempo schildpad. Bij een beetje sport verbrand je al gauw stukken meer dan dat.
Maar zo zwaar ben je nu ook weer niet dus volgens mij klopt dat niet echt hoorquote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:31 schreef kwakveense het volgende:
ik verbrand op de cross trainer echt wel 300-350 ckal in een half uur hoor. hoe zwaarder je bent, hoe sneller het gaat
Ik las tot drie keer toe 'Rusland'quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:52 schreef Stormqueen het volgende:
In ruststand
www.specsavers.nlquote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:58 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik las tot drie keer toe 'Rusland'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |