geldquote:Op dinsdag 20 mei 2008 09:41 schreef motorbloempje het volgende:
whaaaaaaaaaaaaaaaaaahooooooooooooooooooooooooooooooooooo680 euro terug van de belasting, en het staat NU op mijn rekening
![]()
En dan komt over 2 dagen salaris + Vakantiegeld én de Stufi
nou, vooruit dan maarquote:Op dinsdag 20 mei 2008 09:42 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja maar mijn weegschaal doet niet aan 1 ons, alleen 5 ons
de 7 (of meer) vette ( ik zei vettequote:Op dinsdag 20 mei 2008 09:50 schreef Stormqueen het volgende:
Ik krijg geen rotte cent van mr. taxman terug, vorig jaar niet en dit jaar niet. Verdien teveelEn ik krijg geen subsidies, geen toeslagen en ik mag mijn medicatie zelf betalen
Volgend jaar echter gaan we stevig cashen, want dan zijn we huiseigenaars
whehehehehequote:Op dinsdag 20 mei 2008 09:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
de 7 (of meer) vette ( ik zei vette) jaren komen eraan
Je kan best een bijbaantje nemen, dan krijg je ook vakantiegeld en belastingteruggaafquote:Op dinsdag 20 mei 2008 09:58 schreef Zeeltje het volgende:
damn.. ik moet nog 4 jaar wachten voor dit allemaal ivm studie.. maar volgend jaar meer studie!
mama gescheiden, ik uit huis. .whoohoo
ik zal voor je duimen dat 't allemaal in orde is/meevalt/etc... alles positiefs in ieder gevalquote:Op dinsdag 20 mei 2008 09:53 schreef -Bubseltje- het volgende:
Vakantiegeld is binnen verzekeringsgeld binnen 4/5 werkdagen en de belastingdienst mag ook wel storten![]()
Ik heb nog nooit problemen gehad met vergoeding van uitgebreid bloedprikken door een chirurg of internist enz.
Morgen krijg ik de uitslag van mijn bloed ben benieuwd.
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:01 schreef Zeeltje het volgende:
Oh ik heb een bijbaantje! maar krijg geen vakantiegeld.. en belastingteruggaaf..
Dan kan het nog, maar het zal wel iets te maken hebben met een financiele constructie met haar vader, gok ik. Ik ken er meerquote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:08 schreef teigan het volgende:
misschien heeft ze loonheffingskorting aangevraagd...
Tnxquote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik zal voor je duimen dat 't allemaal in orde is/meevalt/etc... alles positiefs in ieder geval![]()
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan kan het nog, maar het zal wel iets te maken hebben met een financiele constructie met haar vader, gok ik. Ik ken er meer
Vroeger toen ik nog bij een bank werkte (quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:43 schreef Zeeltje het volgende:
als je voor 12 uur niks op je rekening hebt staan.. dan komth et ook niet meer toch? of werkt dat bij ieder bank anders?
En klanten héél boos. Was pas een item op bij Kassa van een meneer die een fikse som geld voor even op zijn rekening had (ik geloof voor de hypotheek, maar kan ook zijn dat ik dat erbij heb verzonnen). Die kon dus even een paar duizend euro rente betalen zonder een seconde rood te hebben gestaanquote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:49 schreef Levitation het volgende:
Zit je nog wel met de boek- en valutadatum enzo... moeilijk verhaal, maar je kunt roodstaan zonder dat je het kunt zien. De datum waarover ze rente berekenen is anders dan de datum dat je bij het geld kunt, dit heet "valuteren" en daar worden banken héél rijk van.
Dan gaan ze het waarschijnlijk doen zoals de Rabo dat doet. Die zetten het gewoon 2 dagen op een tussenrekening, effect voor de bank is het zelfde, namelijk dat ze een paar dagen rente van jouw geld trekken... maar voor de klant is het een stuk overzichtelijker... als het op je rekening staat is het van jou. Punt.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En klanten héél boos. Was pas een item op bij Kassa van een meneer die een fikse som geld voor even op zijn rekening had (ik geloof voor de hypotheek, maar kan ook zijn dat ik dat erbij heb verzonnen). Die kon dus even een paar duizend euro rente betalen zonder een seconde rood te hebben gestaanSchijnt wel dat ze wat aan dat systeem gaan doen, ben benieuwd...
Thanks voor de opheldering. Ben benieuwd of het een keer op tijd komt.. moet materialen kopen voor mijn maquettequote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:49 schreef Levitation het volgende:
[..]
Vroeger toen ik nog bij een bank werkte () was het zo dat er 1 keer per dag, 's avonds laat, geld werd overgeboekt van rekening naar rekening. Maar nu is het volgens mij zo dat sommige boekingen direct op de rekening staan... dus blijkbaar wordt er tegenwoordig direct geboekt.
Zit je nog wel met de boek- en valutadatum enzo... moeilijk verhaal, maar je kunt roodstaan zonder dat je het kunt zien. De datum waarover ze rente berekenen is anders dan de datum dat je bij het geld kunt, dit heet "valuteren" en daar worden banken héél rijk van.
dat is stom.. maar ja jullie krijgen het toch ook zo waarschijnlijkquote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:11 schreef -Bubseltje- het volgende:
Weet je wat lullig is er zit 2 minuten tussen de aangifte van mijn ouders en die van ons en mijn ouders hebben het al wel terug
Dat ken ik...quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:12 schreef ColdFeet het volgende:![]()
GeldIk krijg heel veel terug dit jaar, manlief moet een paar honderd bijbetalen.
Lijn gaat best goed, ondanks het feit dat ik niet sport. Hoewel die sessies bij de fysiotherapeut vermoeiender zijn dan een gemiddelde aquarobic-les
Afijn, hoe is het met jullie, lieve dames?
'Twintig keer zwaaien met dat been. Ja, en nu twintig keer zijwaarts. Drie series.' Whaaaaaaaaaaaaat!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:21 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dat ken ik...Toen ik een slijmbeursontsteking op mijn heup had, kon ik altijd zo mijn bed in na de fysio. Helemaal gesloopt en dat van een halfuurtje behandeld worden.
Met mijn CANSarm was ik vooral kei duizelig als ik van de fysio kwam, ontdekte al snel dat je dan geen boodschappen moet doen, kwam standaard met de verkeerde spullen thuis.
Daar zou ik niet van uit gaan hoor, daar is geen logica in te herkennen. Kan goed nog 2 maanden durenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:14 schreef Zeeltje het volgende:
[..]
dat is stom.. maar ja jullie krijgen het toch ook zo waarschijnlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |