abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59957878
quote:
Op maandag 7 juli 2008 21:35 schreef milagro het volgende:

[..]

[..]

nee, maar jij wel ons
jonguh, het is toch duidelijk dat de TS en ik twee verschillende personen zijn. Elke primaat kan dat zien... Ik neem aan dat je geen oligofreen bent?
Dynamische veerkracht
  maandag 7 juli 2008 @ 21:37:35 #202
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_59957891
quote:
Op maandag 7 juli 2008 21:34 schreef Quinzel het volgende:

[..]

Voel jij je gepasseerd?

Ik heb je toch een answer op dinges gegeven?
Wat heb ik leuk geprobeerd en waarom ben ik aandoenlijk?

Jij beweert dus dat TS jouw stalkt, dat zou in principe kunnen. Maar...waarom zou TS een topic aanmaken hierover als zei zelf iemand stalkt, en niet gestalkt wordt, het komt niet bijster geloofwaardig over vind je ook niet?

Staat nogsteeds open
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
pi_59957940
quote:
Op maandag 7 juli 2008 21:31 schreef Stali het volgende:
...

Is die vriend van jou er nu wel vanaf? Is dat vanzelf opgehouden?
Nee, hij is naar haar teruggegaan
Hij is niet langer mijn vriend ook. Ik heb geen zin meer in die hsyterische toestanden.
Oh ja, ex numero twee (waarvoor hij nummertje 1 dumpte) begon hem toen ook te stalken en mij ook. Zat ze mij de resultaten van haar PAPP-test te vertellen enzo
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_59957956
quote:
Op maandag 7 juli 2008 21:37 schreef Quinzel het volgende:

[..]

jonguh, het is toch duidelijk dat de TS en ik twee verschillende personen zijn. Elke primaat kan dat zien... Ik neem aan dat je geen oligofreen bent?
speciaal geregistreerd, meteen al thuis in sigs en ondertitel en smilies, opvallend en dusweltrusten, stalk niet te laat enzo, morgen is er weer een dag, oh en hulde voor de poging toch.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  maandag 7 juli 2008 @ 21:40:19 #205
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_59957958
quote:
Op maandag 7 juli 2008 21:32 schreef cesareborgia het volgende:
Quinzel komt op mij intelligenter over dan mangeuwsplit dus ik zet m'n geld op hem.
ja, trap je erin? in dat overdreven woordgebruik en dan toch fouten maken als "deze topic"

@quinzel: uiteraard ben je vrij om te reageren, beetje ontwijkende post. Waarom ga je niet in op mijn vraag? Mijn vraag is dus waarom je deze situatie in stand houdt door o.a. hier te reageren. Iemand moet toch een keer de wijste zijn en gewoon ales negeren van de ander. Waarom kies jij er niet voor dat te zijn?
pi_59957971
quote:
Op maandag 7 juli 2008 21:37 schreef Quinzel het volgende:
oligofreen
Oostblokalert!
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_59958000
quote:
Op maandag 7 juli 2008 21:37 schreef honda1990 het volgende:

[..]

Wat heb ik leuk geprobeerd en waarom ben ik aandoenlijk?

Jij beweert dus dat TS jouw stalkt, dat zou in principe kunnen. Maar...waarom zou TS een topic aanmaken hierover als zei zelf iemand stalkt, en niet gestalkt wordt, het komt niet bijster geloofwaardig over vind je ook niet?

Staat nogsteeds open
Dat vraag ik mij dus ook af. Omdat jij het niet 'bijster geloofwaardig' over vindt komen wil niet zeggen dat het inderdaad niet kan.

Je poging om op een psycho-linguïstische manier mij in een val proberen te lokken omdat je waarschijnlijk -onterecht- in iets gelooft
Dynamische veerkracht
pi_59958080
quote:
Op maandag 7 juli 2008 21:40 schreef Vandaag... het volgende:

[..]

ja, trap je erin? in dat overdreven woordgebruik en dan toch fouten maken als "deze topic"

Psstt... "deze topic" is geen fout.

WTF... Quinzel is een Filo? .
pi_59958164
quote:
Op maandag 7 juli 2008 21:32 schreef cesareborgia het volgende:
Quinzel komt op mij intelligenter over dan mangeuwsplit dus ik zet m'n geld op hem.
Ik heb dezelfde neiging, maar het verhaal zal wel gewoon 2 kanten hebben.

De waarheid zal wel ergens in het midden liggen, zoals zo vaak.
٩๏̯͡๏)۶
  maandag 7 juli 2008 @ 21:48:16 #210
182728 honda1990
pi_59958197
quote:
Op maandag 7 juli 2008 21:41 schreef Quinzel het volgende:

[..]

Dat vraag ik mij dus ook af. Omdat jij het niet 'bijster geloofwaardig' over vindt komen wil niet zeggen dat het inderdaad niet kan.

Je poging om op een psycho-linguïstische manier mij in een val proberen te lokken omdat je waarschijnlijk -onterecht- in iets gelooft
Daarom wil ik jouw kant van het verhaal graag horen, je gaf zelf al aan dat je het niet loslaat en dat je het belangrijk vind, waarom zou je dan geen antwoorden op mijn vragen kunnen geven. Ik vraag niet niet eens hoe je het in je hoofd haalt oid, ik vraag alleen wat er volgens jou is gebeurd.

Opzich best leuk zo'n woordenschat maar je bent wel vergeten antwoorden te geven op mijn vragen, blijkbaar zit je er nogal mee in je maag en wil je geloofwaardig overkomen, maar als je vragen van mij en van diegene boven mij blijft negeren zal je niet echt geloofwaardig zijn
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
pi_59958235
quote:
Op maandag 7 juli 2008 21:40 schreef Vandaag... het volgende:

[..]

@quinzel: uiteraard ben je vrij om te reageren, beetje ontwijkende post. Waarom ga je niet in op mijn vraag? Mijn vraag is dus waarom je deze situatie in stand houdt door o.a. hier te reageren. Iemand moet toch een keer de wijste zijn en gewoon ales negeren van de ander. Waarom kies jij er niet voor dat te zijn?

Omdat ik haar nu welles een keer wil confronteren. Dat is toch niet erg? Ik bedoel ....op een gegeven moment komt de bal terug.
Dynamische veerkracht
  maandag 7 juli 2008 @ 21:53:17 #212
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_59958365
quote:
Op maandag 7 juli 2008 21:44 schreef Stali het volgende:

[..]

Psstt... "deze topic" is geen fout.

WTF... Quinzel is een Filo? .

een omstreden leenwoord

Ik schaar me verder maar achter Milagro
pi_59958380
quote:
Op maandag 7 juli 2008 21:47 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Ik heb dezelfde neiging, maar het verhaal zal wel gewoon 2 kanten hebben.

De waarheid zal wel ergens in het midden liggen, zoals zo vaak.
Uiteraard. Ik ben daar helemaal mee eens. Ik ga mijzelf niet vrijpleiten want ik ben wat dat betreft ook de schuldige in deze, Maar goed. Uit eindelijk dient het opgelost te worden. Vooral niet hier,
Dynamische veerkracht
pi_59958488
quote:
Op maandag 7 juli 2008 21:40 schreef milagro het volgende:

[..]

speciaal geregistreerd, meteen al thuis in sigs en ondertitel en smilies, opvallend en dusweltrusten, stalk niet te laat enzo, morgen is er weer een dag, oh en hulde voor de poging toch.
Hey, retard. Als ik mij integreer dan integreer ik meteen goed. Schaam je om daar kritiek over te geven

Probeer voortaan je hele applausclubje mee te nemen. Misschien dat je dan wat gevatter kan overkomen als de rest je een schouderklopje geeft.

Trusten Uber-idioot
Dynamische veerkracht
pi_59958525
quote:
Op maandag 7 juli 2008 21:53 schreef Vandaag... het volgende:

[..]

een omstreden leenwoord
Het is je vergeven. Durf nooit meer een Turk te corrigeren.
Dynamische veerkracht
pi_59958615
quote:
Op maandag 7 juli 2008 21:48 schreef honda1990 het volgende:

[..]

Daarom wil ik jouw kant van het verhaal graag horen, je gaf zelf al aan dat je het niet loslaat en dat je het belangrijk vind, waarom zou je dan geen antwoorden op mijn vragen kunnen geven. Ik vraag niet niet eens hoe je het in je hoofd haalt oid, ik vraag alleen wat er volgens jou is gebeurd.

Opzich best leuk zo'n woordenschat maar je bent wel vergeten antwoorden te geven op mijn vragen, blijkbaar zit je er nogal mee in je maag en wil je geloofwaardig overkomen, maar als je vragen van mij en van diegene boven mij blijft negeren zal je niet echt geloofwaardig zijn
Leuke poging maar je faalt weer. Je antwoorden zijn te vinden in mijn eerdere repliek naar Miss Split. Je vraagt me namelijk om in herhaling te treden. ik zou het niet erg vinden als jij een zwakzinnig kind was maar dat ben je niet........toch?
Dynamische veerkracht
  maandag 7 juli 2008 @ 22:02:07 #217
182728 honda1990
pi_59958679
Quinzel, misschien moet je TS even bellen,faxen,smsen, langsgaan, postduif sturen, aanbellen, telepathisch verbinding maken om het uit te spreken, ze zal het zeker op prijs stellen als je gewoon even langsgaat

Sorry, maar als je geen antwoorden op mijn vragen kan geven kan ik dit topic niet meer serieus nemen.
pi_59958698
quote:
Op maandag 7 juli 2008 21:40 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Oostblokalert!
Waarschuw mij als je weer een hersenscheet laat!
Dynamische veerkracht
  maandag 7 juli 2008 @ 22:04:58 #219
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_59958779
quote:
Op maandag 7 juli 2008 22:02 schreef honda1990 het volgende:
Quinzel, misschien moet je TS even bellen,faxen,smsen, langsgaan, postduif sturen, aanbellen, telepathisch verbinding maken om het uit te spreken, ze zal het zeker op prijs stellen als je gewoon even langsgaat

Sorry, maar als je geen antwoorden op mijn vragen kan geven kan ik dit topic niet meer serieus nemen.
of PM d´r

MangoSplit
laatste bezoek: 3 minuten, 39 seconden geleden.

Ik stalluk even lekker mee
pi_59958791
quote:
Op maandag 7 juli 2008 22:02 schreef honda1990 het volgende:

Vraag mij dan. Maar geen vragen die al beantwoordt zijn in DE repliek! Deal?
Dynamische veerkracht
pi_59958831
quote:
Op maandag 7 juli 2008 22:04 schreef Vandaag... het volgende:

[..]

of PM d´r

MangoSplit
laatste bezoek: 3 minuten, 39 seconden geleden.

Ik stalluk even lekker mee
Wat ben jij nu voor een voorbeeld. Stel je voor dat ik inderdaad een stalker ben.
Dynamische veerkracht
pi_59958846
@ Quinzel je hebt je punt nu wel gemaakt, advies: niet meer reageren.
٩๏̯͡๏)۶
  maandag 7 juli 2008 @ 22:07:58 #223
217449 dgbw
DE GROTE BOZE WOLF
pi_59958891
OMG, deze topic gaat over twee zieke mensen die elkaars leven zuur maken

TS geloof ik niet volledig, die doet namelijk net alsof ze een heilig boon is en een Quinzel zwaar gestoord is, en haar tot 'in den dood' achtervolgt en dingen doet en zo om niets .. ;D

Maar de manier waarop die Quinzel praat, volgens mij laat hij ook het 1 en ander buiten wegen.. ik vertrouw ook niet alles, op de manier waarop hij dingen zegt..

en mijn instinct liegt nooit, de mensen om mij heen weten dat.., ik heb een uitzonderlijk goede neus

[ Bericht 1% gewijzigd door dgbw op 07-07-2008 22:13:10 ]
pi_59958907
quote:
Op maandag 7 juli 2008 22:06 schreef Ronaldsen het volgende:
@ Quinzel je hebt je punt nu wel gemaakt, advies: niet meer reageren.
Dat had ik wel door. Maar ik begin het wel leuk te vinden hier. Leuke forum.
Dynamische veerkracht
pi_59959006
quote:
Op maandag 7 juli 2008 22:07 schreef dgbw het volgende:
OMG, deze topic gaat over twee zieke mensen die elkaars leven zuur maken

TS geloof ik niet volledig, die doet namelijk net alsof ze een heilig boon is en een Quinzel zwaar gestoord is, en haar tot 'in den dood' achtervolgt en dingen doet en zo om niets .. ;D

Maar de manier waarop die Quinzel praat, volgens mij laat hij ook het 1 en ander buiten wegen.. ik vertrouw ook niet wat hij zegt

en mijn instinct liegt nooit, de mensen om mij heen weten dat.. ik heb een hele goede neus
Dat ik dingen weg laat is logisch. Want ik reageer puur en alleen op wat zij schreef. Dus ik beperk mij tot.....Uiteraard ben ik ook een klootzak en heb ik aantal keuzes gemaakt die achteraf nare gevolgen hebben gehad. Maar ja goed...wie zonder zonden is, werpt de eerste steen.
Dynamische veerkracht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')