abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 juli 2008 @ 21:02:24 #176
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_59956930
quote:
Op maandag 7 juli 2008 21:00 schreef Quinzel het volgende:

[..]

Het is toch erg vreemd dat net een goede bekende van haar mij attendeert op deze topic. Zoals ik al eerder stelde op mijn repliek naar haar: voor een gejaagde wild is zij erg naarstig op zoek naar de jager.

Tuurlijk houdt ze me bezig. Was het nog niet duidelijk dan? Kan ook niet anders....zie eerdere repliek waarom.

Verder nog iets?
Ik ben het wel met quinzel eens dat het goed is om 2 kanten te horen, en altijd te kunnen discussieren met de andere partij

Ja mijn vragen staan nog open
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
pi_59956938
quote:
Op maandag 7 juli 2008 20:56 schreef Quinzel het volgende:

[..]

Het is vooral ambivalent.
Jij noemt het ambivalent, ik noem het gestoord. .

Waarom doorbreek jij de cirkel niet en neem je er nu afscheid van?

Het zijn in dit topic wel allemaal hele net geschreven posts voor zulke aso toestanden.
pi_59956978
quote:
Op maandag 7 juli 2008 20:51 schreef honda1990 het volgende:

[..]

Voor jou wel, voor mij niet, daarom maak je jezelf wat geloofwaardiger om te zeggen of je vind dat je haar stalkt of niet, je kan moeilijk ergens over discussieren als je beiden langs elkaar heen praat.

Bedoel je hiermee dat TS een man is ? Ik wil opzich niet flauw doen maar misschien is het makkelijker om niet in codetaal te praten Dat is niet altijd zo imo, vindt je dat TS er schuld aan heeft dat jij haar stalkt?
Mijn laatste alinea is toch erg duidelijk als het gaat om wie, wie lastig valt? Waarom dan die overbodige vraag?

Ben bang dat je een beetje leesblind bent. Immers, ik heb al laten weten dat ik niet stalk. Maar toch leuk geprobeerd, Honda....het is haast aandoenlijk
Dynamische veerkracht
pi_59957116
quote:
Op maandag 7 juli 2008 21:02 schreef Stali het volgende:

[..]

Het zijn in dit topic wel allemaal hele net geschreven posts voor zulke aso toestanden.
Dat komt omdat je onwetend bent en onkundig om een analyse te maken. Geeft niet hoor, verschil moet er zijn.

Uiteraard ben ik het helemaal met je eens. Maar elke keer als dat doe, weet zij wel contact te zoeken met mij of derden. Derden zijn meestal vriendinnen van mij waar ze van denkt dat ik met hen een relatie onderhoud.
Dynamische veerkracht
pi_59957163
lees ik nu goed, dat de stalker van TS al een strafblad heeft, inzake stalken?

en wanneer kwam dit boven water? nadat het uit was pas? (mag hopen van wel, anders is het wel heel erg een geval van eyes wide shut)
en hoezo is dat strafblad en dus strafbaar gedrag van toen geen aanleiding voor de politie om zijn gedrag nú serieuzer te nemen en zijn vermeende spoedig einde wat minder serieus?

en hoezo nu weer komt de stalker himself, oh toeval , oh small world after all, ook in dit topic aanwaaien?
en waarom vind ik de schrijfstijl op de een of andere manier zo op elkaar lijken?

en wat doe ik hier ineens
Stali
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_59957235
quote:
Op maandag 7 juli 2008 21:10 schreef milagro het volgende:

en hoezo nu weer komt de stalker himself, oh toeval , oh small world after all, ook in dit topic aanwaaien?
en waarom vind ik de schrijfstijl op de een of andere manier zo op elkaar lijken?

Are you kidding me?

En er is geen sprake van een strafblad voor stalking.
Dynamische veerkracht
pi_59957320
quote:
Op maandag 7 juli 2008 21:02 schreef Stali het volgende:

[..]

Klinkt gek, maar stalkers zijn er juist erg goed in om hun kant van het verhaal op een enorm geloofwaardige manier te brengen. Asotoestanden vinden juist zelden plaats bij een bepaald type stalker.

Een vriend van me is het overkomen. Zijn ex belde zijn werk, collega's vrienden, de politie, kortom iedereen die iets te maken had met hem en een groot deel daarvan overtuigde ze moeiteloos. Het was dat ik erbij zat toen ze binnen 2 uur 100x belde, anders had ze mij ook omgeluld toen ze mij te pakken kreeg ("hij laat me maar niet met rust")
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_59957351
quote:
Op maandag 7 juli 2008 21:12 schreef Quinzel het volgende:

[..]

Are you kidding me?

En er is geen sprake van een strafblad voor stalking.
Ja hoe kunnen we dat nou denken he?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_59957397
quote:
Op maandag 7 juli 2008 21:17 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Ja hoe kunnen we dat nou denken he?
Je had al moeite met je betoog te bekleden met argumentatie....dus...
Dynamische veerkracht
pi_59957450
quote:
Op maandag 7 juli 2008 21:09 schreef Quinzel het volgende:

[..]

Dat komt omdat je onwetend bent en onkundig om een analyse te maken. Geeft niet hoor, verschil moet er zijn.

Uiteraard ben ik het helemaal met je eens. Maar elke keer als dat doe, weet zij wel contact te zoeken met mij of derden. Derden zijn meestal vriendinnen van mij waar ze van denkt dat ik met hen een relatie onderhoud.
Iedereen met een beetje gezond verstand ziet wel in dat dit niet normaal is hoor en daar hoef ik helemaal geen analyse voor te maken want dat lees je in 1 oogopslag.
Als dit hele verhaal waar is, is je beeld misschien wat vertroebeld?

Je lijkt me mans genoeg om het af te kappen he?
Dat stukje over derden is natuurlijk flauwekul want dan spreek jij maar met die vriendinnen af dat je niets meer van die ex wilt weten en als het echte vriendinnen zijn dan respecteren zij dat.
  maandag 7 juli 2008 @ 21:22:42 #186
182728 honda1990
pi_59957504
quote:
Op maandag 7 juli 2008 21:04 schreef Quinzel het volgende:

[..]

Mijn laatste alinea is toch erg duidelijk als het gaat om wie, wie lastig valt? Waarom dan die overbodige vraag?

Ben bang dat je een beetje leesblind bent. Immers, ik heb al laten weten dat ik niet stalk. Maar toch leuk geprobeerd, Honda....het is haast aandoenlijk
Je schrijft je teksten zó ontzettend vaag, als je er muziek onderzet kan het zo de nieuwe hit van blof zijn. Wees eens duidelijk man!

Wat heb ik leuk geprobeerd en waarom ben ik aandoenlijk?

Jij beweert dus dat TS jouw stalkt, dat zou in principe kunnen. Maar...waarom zou TS een topic aanmaken hierover als zei zelf iemand stalkt, en niet gestalkt wordt, het komt niet bijster geloofwaardig over vind je ook niet?
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
  maandag 7 juli 2008 @ 21:23:59 #187
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_59957537
quote:
Op maandag 7 juli 2008 21:00 schreef Quinzel het volgende:

[..]

Het is toch erg vreemd dat net een goede bekende van haar mij attendeert op deze topic. Zoals ik al eerder stelde op mijn repliek naar haar: voor een gejaagde wild is zij erg naarstig op zoek naar de jager.

Tuurlijk houdt ze me bezig. Was het nog niet duidelijk dan? Kan ook niet anders....zie eerdere repliek waarom.

Verder nog iets?
ja, ik snap niet waarom jullie beiden zeggen geen contact meer te willen en elkaar beschuldigen van stalken. Hou er dan mee op, oa met hier op een forum komen omdat zij hier gepost heeft. Waarom kan dat niet? Uit je eerdere repliek kan ik dat niet opmaken.
pi_59957566
quote:
Op maandag 7 juli 2008 21:21 schreef Stali het volgende:

[..]

Iedereen met een beetje gezond verstand ziet wel in dat dit niet normaal is hoor en daar hoef ik helemaal geen analyse voor te maken want dat lees je in 1 oogopslag.
Als dit hele verhaal waar is, is je beeld misschien wat vertroebeld?

Je lijkt me mans genoeg om het af te kappen he?
Dat stukje over derden is natuurlijk flauwekul want dan spreek jij maar met die vriendinnen af dat je niets meer van die ex wilt weten en als het echte vriendinnen zijn dan respecteren zij dat.
Om daarna potentiele heftige seks weg zien te lopen? I don't think so....Nee was een grapje. Je hebt daar helemaal gelijk in.

En tuurlijk heb ik een subjectief beeld....Naar mijn mening normaal.
Dynamische veerkracht
pi_59957641
quote:
Op maandag 7 juli 2008 21:23 schreef Vandaag... het volgende:

[..]

ja, ik snap niet waarom jullie beiden zeggen geen contact meer te willen en elkaar beschuldigen van stalken. Hou er dan mee op, oa met hier op een forum komen omdat zij hier gepost heeft. Waarom kan dat niet? Uit je eerdere repliek kan ik dat niet opmaken.
Ik neem aan dat ik vrij ben om te reageren waar ik wil? Of ben je daar niet mee eens? En wat is er mis met polemiek?
Dynamische veerkracht
pi_59957654
quote:
Op maandag 7 juli 2008 21:19 schreef Quinzel het volgende:

[..]

Je had al moeite met je betoog te bekleden met argumentatie....dus...
Gast, ik heb niet eens een betoog gehouden

Maar hier dan: kap het af en zorg dat het afgekapt blijft, hoe het ook zit. Te beginnen met dit topic
pi_59957746
quote:
Op maandag 7 juli 2008 21:16 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Klinkt gek, maar stalkers zijn er juist erg goed in om hun kant van het verhaal op een enorm geloofwaardige manier te brengen. Asotoestanden vinden juist zelden plaats bij een bepaald type stalker.

Een vriend van me is het overkomen. Zijn ex belde zijn werk, collega's vrienden, de politie, kortom iedereen die iets te maken had met hem en een groot deel daarvan overtuigde ze moeiteloos. Het was dat ik erbij zat toen ze binnen 2 uur 100x belde, anders had ze mij ook omgeluld toen ze mij te pakken kreeg ("hij laat me maar niet met rust")
Ja, ik herken het een klein beetje want mijn ex had er ook een klein handje van.
Die stuurde mijn hele adreslijst allemaal mailtjes over mij met de meest krankzinnige verhalen. (Zelfs naar mensen op Fok! waar ik ooit eens mee op MSN gezeten heb maar verder niet eens kende.) .
Goed de mensen die wel wisten hoe het zat hebben hem niet serieus genomen en de rest, soit.
Hij stalkte gelukkig niet echt, heeft wel een paar in en in gemene streken uitgehaald, maar heb er niet op gereageerd dus dat is overgegaan.

Is die vriend van jou er nu wel vanaf? Is dat vanzelf opgehouden?
  maandag 7 juli 2008 @ 21:31:38 #192
182728 honda1990
pi_59957748
Waarom geef je op hun wel antwoord
pi_59957774
quote:
Op maandag 7 juli 2008 21:28 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Gast, ik heb niet eens een betoog gehouden

Maar hier dan: kap het af en zorg dat het afgekapt blijft, hoe het ook zit. Te beginnen met dit topic
Gast...that's my point

Dank je voor jouw advies.
Dynamische veerkracht
pi_59957775
Quinzel komt op mij intelligenter over dan mangeuwsplit dus ik zet m'n geld op hem.
  maandag 7 juli 2008 @ 21:32:52 #195
182728 honda1990
pi_59957777
quote:
Op maandag 7 juli 2008 21:31 schreef Stali het volgende:

[..]

Ja, ik herken het een klein beetje want mijn ex had er ook een klein handje van.
Die stuurde mijn hele adreslijst allemaal mailtjes over mij met de meest krankzinnige verhalen. (Zelfs naar mensen op Fok! waar ik ooit eens mee op MSN gezeten heb maar verder niet eens kende.) .
Goed de mensen die wel wisten hoe het zat hebben hem niet serieus genomen en de rest, soit.
Hij stalkte gelukkig niet echt, heeft wel een paar in en in gemene streken uitgehaald, maar heb er niet op gereageerd dus dat is overgegaan.

Is die vriend van jou er nu wel vanaf? Is dat vanzelf opgehouden?
Ik snap werkelijkwaar niet waarom mensen dat doen, het geeft toch alleen maar aan dat je keihard gedumpt bent en daar niet mee om kan gaan Alsof je je ex dan kapot maakt door zulk soort fratsen, wie kan me dit uitleggen
pi_59957803
quote:
Op maandag 7 juli 2008 21:31 schreef honda1990 het volgende:
Waarom geef je op hun wel antwoord
Voel jij je gepasseerd?

Ik heb je toch een answer op dinges gegeven?
Dynamische veerkracht
pi_59957824
quote:
En wat is er mis met polemiek

quote:
Are you kidding me?
nee, maar jij wel ons
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_59957825
quote:
Op maandag 7 juli 2008 21:32 schreef cesareborgia het volgende:
Quinzel komt op mij intelligenter over dan mangeuwsplit dus ik zet m'n geld op hem.
Zie jij dit als een wedstrijd? Is het niet hoor.
Dynamische veerkracht
pi_59957869
quote:
Op maandag 7 juli 2008 21:24 schreef Quinzel het volgende:

[..]

Om daarna potentiele heftige seks weg zien te lopen? I don't think so....Nee was een grapje. Je hebt daar helemaal gelijk in.

En tuurlijk heb ik een subjectief beeld....Naar mijn mening normaal.
Je kunt beter heftige seks hebben met iemand die je echt leuk vindt dan maar blijven wroeten in iets wat ongezond is, ook voor jezelf.

En nu ik toch de kans heb een echte stalker te spreken: wat hoop jij of verwacht je nog van TS?
pi_59957876
quote:
Op maandag 7 juli 2008 21:32 schreef Quinzel het volgende:

[..]

Gast...that's my point

Dank je voor jouw advies.
Ja, je wilt het misschien niet horen, maar waarom zou je hier verder mee willen gaan? Zoals ik al zei: dat is toch een kutleven?
Wat is er mis met verdergaan en een leuke normale nieuwe partner te zoeken of juist niet en je motorrijbewijs halen en een lieve hond nemen? Ik noem maar wat. Laat elkaar met rust!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')