abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59951421
quote:
Op maandag 7 juli 2008 16:50 schreef Green_stuff het volgende:

[..]

In zulke situaties is het heel belangrijk dat je emotie niet de overheersende factor is. Het risico dat het slecht afloopt met het slachtoffer van stalking vergroot je door dit met geweld op te lossen. Natuurlijk dacht ik ook aan geweld toen mijn zus machteloos stond en keer op keer het leven onmogelijk werd gemaakt. Maar gelukkig werd het ten strengste afgeraden door familie en de hulpverleners. Dit is eigenlijk snel en simpel op te lossen door een kundige bemiddelaar met enige kennis van stalking.
Waarschijnlijk heb je ook wel gelijk, maar als ik het zo lees allemaal word ik al giftig dat door een huftertje een meisje al die ellende door moet maken. Blijkbaar te emotioneel idd. .
Vind het nog knap dat jij je in het geval van je zusje in hebt weten te houden.
  maandag 7 juli 2008 @ 17:31:02 #152
220809 Green_stuff
It's Green!
pi_59952123
quote:
Op maandag 7 juli 2008 17:03 schreef Stali het volgende:

[..]

Waarschijnlijk heb je ook wel gelijk, maar als ik het zo lees allemaal word ik al giftig dat door een huftertje een meisje al die ellende door moet maken. Blijkbaar te emotioneel idd. .
Vind het nog knap dat jij je in het geval van je zusje in hebt weten te houden.
Mij in te houden was erg moeilijk. Maar haar stalker was ook vele malen geraffineerder en geweldadiger. Voor alle duidelijkheid...Elke stalking is erg en dient te worden bestreden. Maar het dient te worden bestreden met kennis en de juiste mensen die geschikt zijn om dit tot een vreedzaam oplossing te brengen. Alleen dan is het snel en effectief op te lossen.
When it goes green, it really goes green!
pi_59952410
quote:
Op maandag 19 mei 2008 20:05 schreef MangoSplit het volgende:

[..]
. Geweld is nooit een oplossing en daar geloof ik heilig in.
En daardoor zal je altijd in een slachtoffer rol blijven en heb je het eigenlijk verdient.

Toen mijn moeder scheidde van mijn vader zo'n 14 jaar geleden heeft hij ons gezin zo'n 4 jaar non stop dagelijks gevolgd, bedreigd en allemaal rare kuren uitgehaald. Van wat mijn ouders gezamelijk hadden opgebouwd (goedlopend schildersbedrijf met paar man in dienst, meerdere vrijstaande huizen) Zo wist hij alles binnen 6 maanden kapot te maken, te verdonkeren etc. Zelfs mijn fiets mocht ik niet meer houden.
Uiteindelijk heeft hij een nieuwe ex gekregen die hetzelfde heeft moeten ondergaan. Politie reageerden laat tot niet, negeerden dokters verklaringen over mishandeling/aanvallen. Kwamen niet opdagen terwijl hij de boel in de nacht terroriseerde.

Nu 14 jaar later heeft een kennis van mij ruzie gehad met een meisje welke beweert zwanger van hem te zijn, mijn moeder heeft als advies gegeven: Hou de eer aan jezelf en gebruik geen geweld iets waar hij heilig in geloofd. En het resultaat: Nog steeds lastig gevallen worden, mishandelingen en pogingen tot doodslag. Politie heeft hem nu in onderzoek omdat de andere partij tegenaangifte gedaan hebben en gezien het om een meisje gaat, zal hij het wel gedaan hebben.

Nu mijn verhaal: Was een jongetje die een goeie vriendin van mij lastig viel, op oud en nieuw heb ik hem met 1 doelgerichte (maar zo toevallige) klap een paar tanden uit zijn bek gerost. Heb hem duidelijk gemaakt dat als hij nog een keer iets probeerde ik terug zou komen en niet zou stoppen. Ze is met rust gelaten.

Wat ik daardoor geleerd heb:

- Politie is lui, niet te vertrouwen en enkel voor je boetebelastingen. Zolang er maar geen gevaar is.
- Iemand kapot meppen soms de enige oplossing is. Desnoods neem je hem mee met een goeie vriend het bos in en kom je alleen met die vriend eruit, op een gegeven moment flipt hij en word jij gesloopt. Er is maar 1 manier dit te voorkomen: Wees het voor. "Flip" Steek hem 2 keer en zeg dat het een moment van verstandverbijstering was, met alle meldingen kom je er waarschijnlijk vanaf met een "noodweer".

Ik heb mijn lesje geleerd, de beste verdediging is de aanval.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 07-07-2008 17:46:58 ]
pi_59952586
dat het bos in nemen is niet echt geloofwaardig als je het op verstandverbijstering en noodweer gooit -_-
Beneath the gold, bitter steel
pi_59954097
quote:
Ik heb al heel wat maanden geleden definitief mijn relatie beëindigd met een heel erg moeilijke gast. Tijdens onze relatie loog hij stelselmatig over alles: zijn opleidingsniveau, wat hij heeft meegemaakt, de dingen die hij leuk vindt.. Hij werkte nauwelijks, gokte en was vreselijk moeilijk in de omgang. Het was redelijk te doen, maar ik had wel een deadline voor mezelf gesteld om het uit te maken als hij dan niet zou beteren.
Heel wat maanden? Misschien moet je wat concreter zijn want je laat nu bewust een zeer belangrijk detail achterwege. Je bedoelt hier namelijk dat de relatie vorig jaar juli beëindigd is. Dit klopt als een bus want dit heb je iedereen wijs kunnen maken. Realiteit is dat de relatie 3 weken later weer aangegaan is. Nog een zeer belangrijk detail: jij nam het initiatief terwijl ik op dat moment niks van wilde weten.
quote:
Beteren deed hij niet. Dus ik heb hem mijn huis uit gezet. Vanaf dat moment werd alles anders.. Zijn ware aard kwam naar boven. Doodsbedreigingen, inbraak, achtervolgingen.. You name it. Tegen wil en dank is hij in mijn leven. En niets helpt. Ik heb zelfs met hem proberen te onderhandelen en hem ervan te overtuigen hulp te zoeken voor zijn psychische toestand. Hij heeft me in deze periode geslagen en spullen van me gejat om me te kunnen chanteren.
Misschien moet je erbij vertellen dat mij ware aard vooral tevoorschijn kwam omdat in de relatie, jij intieme banden onderhield met je ex-man en dit ook als normaal zag en nog steeds zo ziet. Wederom zijn jouw 'feiten' onjuist. Er zijn totaal geen doodsbedreigingen gedaan, wel bedreigingen maar de dood werd op geen enkele manier er bij betrokken. Een ander raar kronkel is dat jij pretendeert dat er vele achtervolgingen waren terwijl in werkelijkheid maar twee hebben plaatsgevonden. Waarvan één te maken had met het terug halen van mijn persoonlijke bezit. Het andere had te maken met een sollicitatie procedure op een campus waar jij ook zat. Dat kan je geen achtervolging noemen maar puur toeval. Anders waren er wel meerdere achtervolgingen, denk je niet? Inbraak is inderdaad gebeurd en is niet te rechtvaardigen. Hoewel? Plotseling de deur worden gewezen terwijl je op dat moment nergens heen kunt gaan en regen met bakken naar beneden komt....kan je welles worden verleidt om een raampje in te tikken. Maar het blijft verkeerd. Maar goed, je hebt het goed kunnen maken door samen met je ex-man terwijl ik sliep mij aan te vallen met een strijkijzer, en te wurgen en mij met messen te bewerken.

Overigens...er is nooit geslagen. Dat is ook wat sterk contradicteert met je verklaringen bij de politie. Zal ik een scan maken van je verklaringen waar je duidelijk tegenstrijdig bent met wat je nu zegt? Maar ik snap het wel. Je wilt jezelf een slachtofferrol aanmeten.
quote:
Hij kan niet accepteren dat we uit elkaar zijn. Zodanig dat hij er een dagtaak van maakt om mij op alle meest mogelijke manieren te contacteren of aandacht van me te krijgen. Hij valt zelfs mijn familieleden lastig. Belt continue, heeft me brieven gestuurd met rapporten waaruit zou blijken dat hij zeer binnenkort dood gaat aan een ernstige ziekte, hij probeert me te chanteren, hij benadert vrienden en doet zich voor als een andere vriend van mij die zij niet kennen en zegt dan dat hij een verrassingsfeest je voor me wil organiseren omdat ik het zo moeilijk heb gehad met mijn stalker. Zo kan ik nog wel 20 dingen opsommen. Waarvan het achterhalen in welk hotel ik zat op vakantie nog wel het dieptepunt was.
Voor alle duidelijkheid. Jij weet dondersgoed dat dit een leugen is en zelf wel weet dat het niets te maken heeft met 'niet accepteren van dat we uit elkaar zijn' Immers, ik heb je in woord en geschrift duidelijk gemaakt dat wat ik niet accepteer niets te maken heeft met 'liefde'. Maar enkel en alleen om het feit dat jij en je moordlustige ex-man dingen hebben uigehaald om mij te dwarsbomen en nu nog steeds gevolgen heeft op mijn dagelijkse leven. Jij hebt zelf toegegeven in een brief naar de justitie toe -ook in mijn bezit- dat jij zeer angstig was voor je ex-man die jou dwong om aangiftes te doen. Je was namelijk bang dat hij jou iets zou aan kunnen doen. Je achtte hem zelfs in staat tot moord. Wat hij uit eindelijk bijna heeft gedaan. Alleen het slachtoffer heette geen MangoSplit. Het doel van die aangiftes was zijn zaak te versterken. Dit is gelukkig mislukt. Tot op een zekere hoogte. Voor de rest van je beschuldigingen...Heb je daar ook enige bewijs van?
quote:
Het vreemde is: toch luistert hij absoluut niet naar me als ik zeg dat hij naar een psycholoog/psychiater moet, moet gaan werken en zijn leven op orde moet krijgen. Ik heb er spijt van dat ik met hem heb proberen te onderhandelen. Het moedigt hem alleen maar aan en ik ben geen stap verder.
Kan het misschien krommer? Jij smeedt een plannetje samen met je ex-man en vervolgens adviseer je mij om naar een zielenknijper te gaan? Waarom? Omdat ik het niet op me laat zitten dat jij in staat bent zulke dingen te doen?
quote:
Ik heb al hulp gezocht bij slachtofferhulp, de politie, een advocaat maar nog altijd heeft het me weinig geholpen. Behalve dan dat hij nu een straat- en contactverbod heeft. De politie heeft hij er van overtuigt dat hij op sterven ligt dus hebben ze hem ontzien en alle aanklachten ingetrokken wegens gebrek aan bewijs. Ik vertrouw de politie niet meer en vind het overigens ook te veel moeite om steeds aangifte te doen en te blijven doen. Het heeft toch geen effect. Nog een keer een kort geding tegen hem aanspannen zie ik ook niet zitten. Ik heb er het geld niet voor en het is mentaal vreselijk zwaar om daar mee bezig te zijn.
Dit is ook zo'n leuke. Ik heb inderdaad een straat- en contactverbod. Vertel je ook even er bij dat die is toegewezen omdat ik niet aanwezig was bij die zaak. Ik citeer direct: "Indien gedaagde op de bepaalde zittingsdatum niet in persoon of vertegenwoordigd door een procureur verschijnt [...] de voorzieningenrechter tegen gedaagde verstek zal verlenen en de vordering zal toewijzen". Ik was daar namelijk niet aanwezig en dat heeft een reden gehad omdat ik juist net in vrijheid werd gesteld en absoluut geen zin had om weer herinnert te worden... Uiteraard gebruik je dit als middel om je geloofwaardigheid te vergroten maar zoals jij heel passend en gekscherend destijds zei "Nou, dit is wel spannend....je hebt het verbod met min 15 cm overtreden" Want was het niet zo dat jij weer degene was die mij contacteerde en mij vroeg om langs te komen? Sinds dien hadden wij weer een relatie t/m eind april 2008. Ik heb dus vijf maanden lang het verbod genegeerd omdat jij dit als fout zag en duidelijk weer met mij wilde zijn. Dit heb je goed geheim weten te houden. Uiteraard ben ik blij dat ik ook een dossier heb bijgehouden waar ik kan aantonen dat wij een relatie hadden. En jij degene was die het initiatief nam.
quote:
Aanvankelijk dacht ik dat deze toestand geen effect zou hebben op mijn houding tegenover andere mensen. Maar het is mij dit weekend pijnlijk duidelijk geworden dat dit helaas wel zo is. Ik wantrouw vooral mannen die ik nog niet ken. En ik accepteer het niet als vriendinnen een nieuwe vlam vinden die ze zomaar ergens hebben leren kennen en verder niet kennen. Ik heb daar verschrikkelijk veel moeite mee omdat ik zulke mannen zie als potentieel gevaar terwijl dat helemaal niet hoeft. Daar ben ik zelf nogal van geschrokken.
Geschiedenis herhaalt zich, heb ik de indruk. Als ik mij niet vergis is dit ook gebeurd met je allereerste ex en vervolgens met je ex-man. Toeval? En hoe zit dat nou met het verhaal dat jouw ex ooit zwaar heeft mishandeld en je heeft verkracht? Best wel een raar verhaal als je bedenkt dat je maanden daarna doodleuk verteld dat je hem na al die jaren bent tegengekomen en leuk gesprek hebben gehad. Is dat niet vreemd? Met je verkrachter over koetjes en kalfjes praten? Je doet nu hetzelfde meid...Slachtoffer spelen puur om aandacht en dat ten koste van een ander.
quote:
Wat te doen om de situatie leefbaar te houden? Ik ben echt aan het einde van mijn latijn. Gelukkig ben ik niet meer angstig voor hem. Maar verder is het vreselijk als je moet leven als opgejaagd wild. Ik ben bang dat het stalken nog wel jaren en jaren door zal gaan en ik heb daar beslist geen zin in. Hoe kan ik hier mee leven?
Ik ben blij dat je niet meer bang bent want daar is geen enkele reden voor en dat weet jij ook. Voor een opgejaagde wild ben je wel naarstig op zoek naar de jager. Want waarom mij contacteren via fora om een hitsig gesprek te voeren terwijl je ondertussen loopt te bléren over stalking? Weet dat je daarmee de echte slachtoffers van stalkers beledigt. Waarom voeg je mij toe met tal van net aangemaakte emails en daar mij in het engels toe te spreken terwijl ip-adres duidelijk aantoont dat de locatie toevallig ook je woonplaats is. En dat terwijl je mij wil laten geloven dat je uit Roemenie komt, uit Rome en uit Puerto Rico. Schaam je!

Tuurlijk wil ik dit oplossen op een manier dat dit voor beide goed is maar dit gaat niet als je vrienden, familie etc geniepig wijs maakt dat ik je stalk. Dat ik gevaarlijk ben. Dat ik een gedragsstoornis heb. Dat ik een crimineel ben. Dat ik gewetensloos ben.

Je gaat zelfs zo ver om mijn andere ex te contacteren om je leugen waarin jezelf in begint te geloven, te zien worden bevestigd. Zelfde ex belt en emailt mij met de mededeling dat jij haar probeert te contacteren. Dame, ga te rade bij een geschikt iemand...

Jij hebt een mondvol over stalking terwijl jouw daden en woorden getuigt van een ware stalker.

[ Bericht 0% gewijzigd door Quinzel op 07-07-2008 19:09:50 ]
Dynamische veerkracht
pi_59954172
Uiteraard dient het hele verhaal verteld te worden en in een juiste context te worden geplaatst.
Dynamische veerkracht
pi_59954925
oeh!
spannende wending!
en dank u meneer Dood,
dat u af en toe wat neemt.
Ik weet nu wat verdriet is,
en onze tijd is maar geleend.
  maandag 7 juli 2008 @ 19:54:03 #158
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_59955165
quote:
Op maandag 7 juli 2008 19:07 schreef Quinzel het volgende:
Uiteraard dient het hele verhaal verteld te worden en in een juiste context te worden geplaatst.
Het feit dat je hier in dit topic opduikt en je er zelfs speciaal voor registreert op fok zegt mij anders genoeg, welke context dan ook, je houdt je duidelijk enorm bezig met wat ze doet.
Ook het erbij halen van (al dan niet kloppende) persoonlijke informatie over andere exen, mishandeling etc. laat maar één ding zien: emotionele controle proberen te houden.
  maandag 7 juli 2008 @ 19:55:47 #159
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_59955200
quote:
Op maandag 7 juli 2008 19:04 schreef Quinzel het volgende:

[..]

Heel wat maanden? Misschien moet je wat concreter zijn want je laat nu bewust een zeer belangrijk detail achterwege. Je bedoelt hier namelijk dat de relatie vorig jaar juli beëindigd is. Dit klopt als een bus want dit heb je iedereen wijs kunnen maken. Realiteit is dat de relatie 3 weken later weer aangegaan is. Nog een zeer belangrijk detail: jij nam het initiatief terwijl ik op dat moment niks van wilde weten.
[..]

Misschien moet je erbij vertellen dat mij ware aard vooral tevoorschijn kwam omdat in de relatie, jij intieme banden onderhield met je ex-man en dit ook als normaal zag en nog steeds zo ziet. Wederom zijn jouw 'feiten' onjuist. Er zijn totaal geen doodsbedreigingen gedaan, wel bedreigingen maar de dood werd op geen enkele manier er bij betrokken. Een ander raar kronkel is dat jij pretendeert dat er vele achtervolgingen waren terwijl in werkelijkheid maar twee hebben plaatsgevonden. Waarvan één te maken had met het terug halen van mijn persoonlijke bezit. Het andere had te maken met een sollicitatie procedure op een campus waar jij ook zat. Dat kan je geen achtervolging noemen maar puur toeval. Anders waren er wel meerdere achtervolgingen, denk je niet? Inbraak is inderdaad gebeurd en is niet te rechtvaardigen. Hoewel? Plotseling de deur worden gewezen terwijl je op dat moment nergens heen kunt gaan en regen met bakken naar beneden komt....kan je welles worden verleidt om een raampje in te tikken. Maar het blijft verkeerd. Maar goed, je hebt het goed kunnen maken door samen met je ex-man terwijl ik sliep mij aan te vallen met een strijkijzer, en te wurgen en mij met messen te bewerken.

Overigens...er is nooit geslagen. Dat is ook wat sterk contradicteert met je verklaringen bij de politie. Zal ik een scan maken van je verklaringen waar je duidelijk tegenstrijdig bent met wat je nu zegt? Maar ik snap het wel. Je wilt jezelf een slachtofferrol aanmeten.
[..]

Voor alle duidelijkheid. Jij weet dondersgoed dat dit een leugen is en zelf wel weet dat het niets te maken heeft met 'niet accepteren van dat we uit elkaar zijn' Immers, ik heb je in woord en geschrift duidelijk gemaakt dat wat ik niet accepteer niets te maken heeft met 'liefde'. Maar enkel en alleen om het feit dat jij en je moordlustige ex-man dingen hebben uigehaald om mij te dwarsbomen en nu nog steeds gevolgen heeft op mijn dagelijkse leven. Jij hebt zelf toegegeven in een brief naar de justitie toe -ook in mijn bezit- dat jij zeer angstig was voor je ex-man die jou dwong om aangiftes te doen. Je was namelijk bang dat hij jou iets zou aan kunnen doen. Je achtte hem zelfs in staat tot moord. Wat hij uit eindelijk bijna heeft gedaan. Alleen het slachtoffer heette geen MangoSplit. Het doel van die aangiftes was zijn zaak te versterken. Dit is gelukkig mislukt. Tot op een zekere hoogte. Voor de rest van je beschuldigingen...Heb je daar ook enige bewijs van?
[..]

Kan het misschien krommer? Jij smeedt een plannetje samen met je ex-man en vervolgens adviseer je mij om naar een zielenknijper te gaan? Waarom? Omdat ik het niet op me laat zitten dat jij in staat bent zulke dingen te doen?
[..]

Dit is ook zo'n leuke. Ik heb inderdaad een straat- en contactverbod. Vertel je ook even er bij dat die is toegewezen omdat ik niet aanwezig was bij die zaak. Ik citeer direct: "Indien gedaagde op de bepaalde zittingsdatum niet in persoon of vertegenwoordigd door een procureur verschijnt [...] de voorzieningenrechter tegen gedaagde verstek zal verlenen en de vordering zal toewijzen". Ik was daar namelijk niet aanwezig en dat heeft een reden gehad omdat ik juist net in vrijheid werd gesteld en absoluut geen zin had om weer herinnert te worden... Uiteraard gebruik je dit als middel om je geloofwaardigheid te vergroten maar zoals jij heel passend en gekscherend destijds zei "Nou, dit is wel spannend....je hebt het verbod met min 15 cm overtreden" Want was het niet zo dat jij weer degene was die mij contacteerde en mij vroeg om langs te komen? Sinds dien hadden wij weer een relatie t/m eind april 2008. Ik heb dus vijf maanden lang het verbod genegeerd omdat jij dit als fout zag en duidelijk weer met mij wilde zijn. Dit heb je goed geheim weten te houden. Uiteraard ben ik blij dat ik ook een dossier heb bijgehouden waar ik kan aantonen dat wij een relatie hadden. En jij degene was die het initiatief nam.
[..]

Geschiedenis herhaalt zich, heb ik de indruk. Als ik mij niet vergis is dit ook gebeurd met je allereerste ex en vervolgens met je ex-man. Toeval? En hoe zit dat nou met het verhaal dat jouw ex ooit zwaar heeft mishandeld en je heeft verkracht? Best wel een raar verhaal als je bedenkt dat je maanden daarna doodleuk verteld dat je hem na al die jaren bent tegengekomen en leuk gesprek hebben gehad. Is dat niet vreemd? Met je verkrachter over koetjes en kalfjes praten? Je doet nu hetzelfde meid...Slachtoffer spelen puur om aandacht en dat ten koste van een ander.
[..]

Ik ben blij dat je niet meer bang bent want daar is geen enkele reden voor en dat weet jij ook. Voor een opgejaagde wild ben je wel naarstig op zoek naar de jager. Want waarom mij contacteren via fora om een hitsig gesprek te voeren terwijl je ondertussen loopt te bléren over stalking? Weet dat je daarmee de echte slachtoffers van stalkers beledigt. Waarom voeg je mij toe met tal van net aangemaakte emails en daar mij in het engels toe te spreken terwijl ip-adres duidelijk aantoont dat de locatie toevallig ook je woonplaats is. En dat terwijl je mij wil laten geloven dat je uit Roemenie komt, uit Rome en uit Puerto Rico. Schaam je!

Tuurlijk wil ik dit oplossen op een manier dat dit voor beide goed is maar dit gaat niet als je vrienden, familie etc geniepig wijs maakt dat ik je stalk. Dat ik gevaarlijk ben. Dat ik een gedragsstoornis heb. Dat ik een crimineel ben. Dat ik gewetensloos ben.

Je gaat zelfs zo ver om mijn andere ex te contacteren om je leugen waarin jezelf in begint te geloven, te zien worden bevestigd. Zelfde ex belt en emailt mij met de mededeling dat jij haar probeert te contacteren. Dame, ga te rade bij een geschikt iemand...

Jij hebt een mondvol over stalking terwijl jouw daden en woorden getuigt van een ware stalker.
bepaalde posts moet je altijd ff quoten heb ik geleerd
pi_59955391
quote:
Op maandag 7 juli 2008 19:54 schreef Vandaag... het volgende:

[..]

Het feit dat je hier in dit topic opduikt en je er zelfs speciaal voor registreert op fok zegt mij anders genoeg, welke context dan ook, je houdt je duidelijk enorm bezig met wat ze doet.
Ook het erbij halen van (al dan niet kloppende) persoonlijke informatie over andere exen, mishandeling etc. laat maar één ding zien: emotionele controle proberen te houden.
Huis tuin en keuken-psychologie gaarne ergens anders bezigen. Een oplettend lid attendeerde mij op deze topic. Gezien er met pseudoniemen wordt gewerkt is er geen reden om niet te reageren. Ik neem aan dat volledigheid geen overbodige luxe is?

Overigens is de informatie zelf door degene bevestigd in haar eigen stuk...ik heb ze enkel in de juiste context geplaatst. Wat dat betreft raak je kant noch wal.
Dynamische veerkracht
pi_59955421
quote:
Op maandag 7 juli 2008 19:55 schreef Vandaag... het volgende:

[..]

bepaalde posts moet je altijd ff quoten heb ik geleerd
Kan je ook een pootje geven?
Dynamische veerkracht
  maandag 7 juli 2008 @ 20:11:40 #162
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_59955593
Quinzel, heb ik het goed dat je toegeeft dat je haar achtervolgd? Hier heb je redenen voor zie ik, maar heb ik dat goed?
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
pi_59955679
quote:
Op maandag 7 juli 2008 20:11 schreef honda1990 het volgende:
Quinzel, heb ik het goed dat je toegeeft dat je haar achtervolgd? Hier heb je redenen voor zie ik, maar heb ik dat goed?
Ben ik niet duidelijk geweest in mijn eerdere repliek?
Dynamische veerkracht
  maandag 7 juli 2008 @ 20:17:56 #164
182728 honda1990
pi_59955745
quote:
Op maandag 7 juli 2008 20:15 schreef Quinzel het volgende:

[..]

Ben ik niet duidelijk geweest in mijn eerdere repliek?
Opzich wel, toch wil ik het even duidelijk hebben, anders ga ik vragen stellen die nergens op gebaseerd zijn Dus......?
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
pi_59955882
quote:
Op maandag 7 juli 2008 20:17 schreef honda1990 het volgende:

[..]

Opzich wel, toch wil ik het even duidelijk hebben, anders ga ik vragen stellen die nergens op gebaseerd zijn Dus......?
Ik ben opzich wel duidelijk maar toch wil je even duidelijkheid? You made my day!

Stel je vragen maar die nergens op gebaseerd zijn.
Dynamische veerkracht
pi_59956076
Wie van de twee ook "gelijk" heeft: wat een kutleven hebben jullie zeg!
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_59956241
quote:
Op maandag 7 juli 2008 20:30 schreef Mwanatabu het volgende:
Wie van de twee ook "gelijk" heeft: wat een kutleven hebben jullie zeg!
Het is maar dat ik van 'kut' hou.
Dynamische veerkracht
  maandag 7 juli 2008 @ 20:38:33 #168
92409 Twinky
Little star.
pi_59956295
popcorntopic!
  maandag 7 juli 2008 @ 20:43:08 #169
182728 honda1990
pi_59956417
quote:
Op maandag 7 juli 2008 20:23 schreef Quinzel het volgende:

[..]

Ik ben opzich wel duidelijk maar toch wil je even duidelijkheid? You made my day!

Stel je vragen maar die nergens op gebaseerd zijn.
Waarom kan/wil je mijn vraag niet beantwoorden?

Probeer je door alle slechte eigenschappen van TS jezelf vrij te pleiten van het stalken? Waarom ben je überhaubt aan het stalken? Wat probeer je er mee te bereiken?
pi_59956497
quote:
Op maandag 7 juli 2008 20:43 schreef honda1990 het volgende:

[..]

Waarom kan/wil je mijn vraag niet beantwoorden?

Probeer je door alle slechte eigenschappen van TS jezelf vrij te pleiten van het stalken? Waarom ben je überhaubt aan het stalken? Wat probeer je er mee te bereiken?
Omdat het duidelijk is.

Er is geen sprake van stalken, althans niet bij deze manspersoon. Ik ben niet bezig met vrijpleiten van wat dan ook. Waar twee kijven hebben twee schuld. Duidelijk?
Dynamische veerkracht
pi_59956627
Zoals is het lees laten jullie elkaar niet los en het komt allemaal erg ongezond op mij over.
  maandag 7 juli 2008 @ 20:51:40 #172
182728 honda1990
pi_59956642
quote:
Op maandag 7 juli 2008 20:45 schreef Quinzel het volgende:

[..]

Omdat het duidelijk is.

Er is geen sprake van stalken, althans niet bij deze manspersoon. Ik ben niet bezig met vrijpleiten van wat dan ook. Waar twee kijven hebben twee schuld. Duidelijk?
Voor jou wel, voor mij niet, daarom maak je jezelf wat geloofwaardiger om te zeggen of je vind dat je haar stalkt of niet, je kan moeilijk ergens over discussieren als je beiden langs elkaar heen praat.

Bedoel je hiermee dat TS een man is ? Ik wil opzich niet flauw doen maar misschien is het makkelijker om niet in codetaal te praten Dat is niet altijd zo imo, vindt je dat TS er schuld aan heeft dat jij haar stalkt?
  maandag 7 juli 2008 @ 20:55:02 #173
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_59956745
ik vraag me nog steeds af wat je hier doet Quinzel. Je ex opent niet voor niets een anoniem een topic, blijkbaar wil ze haar kant van het verhaal kwijt. Waarom voel je de behoefte om er op een internetforum bovenop te duiken? Houdt zeje nog zo bezig?
pi_59956777
quote:
Op maandag 7 juli 2008 20:51 schreef Stali het volgende:
Zoals is het lees laten jullie elkaar niet los en het komt allemaal erg ongezond op mij over.
Het is vooral ambivalent.
Dynamische veerkracht
pi_59956889
quote:
Op maandag 7 juli 2008 20:55 schreef Vandaag... het volgende:
ik vraag me nog steeds af wat je hier doet Quinzel. Je ex opent niet voor niets een anoniem een topic, blijkbaar wil ze haar kant van het verhaal kwijt. Waarom voel je de behoefte om er op een internetforum bovenop te duiken? Houdt zeje nog zo bezig?
Het is toch erg vreemd dat net een goede bekende van haar mij attendeert op deze topic. Zoals ik al eerder stelde op mijn repliek naar haar: voor een gejaagde wild is zij erg naarstig op zoek naar de jager.

Tuurlijk houdt ze me bezig. Was het nog niet duidelijk dan? Kan ook niet anders....zie eerdere repliek waarom.

Verder nog iets?
Dynamische veerkracht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')