Nee, geloof het niet, anders had de VK wel wat anders gezegd lijkt me (en goede praktijk want ze komen van heinde en ver hier naartoe).quote:Op donderdag 22 mei 2008 12:31 schreef Reinhilde het volgende:
Jeetje Llewella!
Maar je moet nog best eventjes... het kan toch geen kwaad?
Yep, ik was met 3 a 4 weken al erg moe, toen ik nog niet eens het flauwste vermoeden had, maar vond het wel opmerkelijk en vervelend, was bang dat ik gewoon weer oververmoeid begon te raken.quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:00 schreef _Ingrid_ het volgende:
Mrien wat fijn dat beeb gedraait is!
Ik ben nu constant moe, herkenbaar? Ik ben nu 9 weken zwanger.
nou, misschien van het feit dat je lichaam op dit moment in een rotvaart van alles aan het doen is om een zo goed mogelijk plekje voor de baby te maken? Dát en een peuter die rond loopt en waardoor je niet even tussdoor kan gaan liggen of lekker vroeg naar bed kan gaan.quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:26 schreef _Ingrid_ het volgende:
Gelukkig dat het herkenbaar is, want ik kreeg al opmerkingen waar ik nou moe van kan zijn.
Dat is je van harte gegund, meid! En anders toch maar snel (niet te snelquote:Op donderdag 22 mei 2008 10:59 schreef KD-fotografie het volgende:
Ik heb vanacht heerlijk geslapen!!
Als ik zo de rest van de zwangerschap slaap dan kan ik er echt nog even van gaan genieten.
niks van aantrekken. ik krijg die al 7 maanden van schoonmama. toen het zo heel warm was kreeg ik "maar gelukkig hoef jij niks te doen dus is het niet erg als je niet slaapt" (altijd leuk om te horen als je net de vorige dag met 7 maanden zwangerschap 2 uur heen en twee uur terug per ov naar a'dam bent geweest voor een sollicitatiegesprek)quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:26 schreef _Ingrid_ het volgende:
Gelukkig dat het herkenbaar is, want ik kreeg al opmerkingen waar ik nou moe van kan zijn.
quote:
Nou, vandaag gaat niet meer lukken.quote:Op donderdag 22 mei 2008 17:48 schreef KD-fotografie het volgende:
he jammer Grijs maar wie weet begint het toch nog snel!
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:13 schreef nixxx het volgende:
Felies Fruppel en Jore
mag ik hier even heel blij zijn dat ik pappa wordt?
edit.. ga er nog steeds spontaan spelfouten van maken
had je niet opgelet Ynsquote:
hoe moet ik weten dat jij t doet met Reinhildequote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:23 schreef nixxx het volgende:
[..]
had je niet opgelet Yns
Reinhilde en ik staan al een tijdje in de lijst hoor
dat vond ik ook !quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:47 schreef juttertje het volgende:
Mooie foto trouwens!
Haha, gelukkig zegt je gemoedstoestand niets over het geslachtquote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:22 schreef _Ingrid_ het volgende:
Jore en Fruppel gefeliciteerd!
Ik voel me echt superzwanger. Ben standaard 's avonds misselijk. Gisteren net niet gekotst, hopelijk vandaag ook niet.
En ik ben ineens mega emo. Idereen zegt al dat het een jongetje gaat worden. WAnt dit had ik niet bij Kim. We zullen zien.
Ik begin dan weer liever niet aan pilletjes als het niet direct nodig is. Het is alleen 's avonds en ik voel me niet héél erg beroerd. Ik kots alleenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:07 schreef k_i_m het volgende:
Je kan daar gewoon pilletjes voor krijgen bij de dokter hoor. Dan hoeft het kotsen ook niet te wennen.
bij mij helpt een slokje cola (geen heel glas hoor). sangdrax heeft *eindelijk* ook de baby gevoeld nu! ik voel nu zelf zo'n 10 x per uur (het was de verlos, echomevrouw enzo ook al opgevallen dat we een heel beweeglijke frummel hebben, wat nu "u voelt zo'n 8 x per dag", doe maar 8 x per uur! maar het is meestal alleen aan de binnenkant en niet de buitenkant) ik vond het zo sneu voor hem!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:08 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik begin dan weer liever niet aan pilletjes als het niet direct nodig is. Het is alleen 's avonds en ik voel me niet héél erg beroerd. Ik kots alleen
In de eerste 4 maanden was ik veel beroerder, al kotste ik toen minder.
Mijn datum mag naar 26-01-'08. Ik had nog geen datum doorgegeven omdat ik het zo eng vind allemaal, brrr. De vreugde bij de positieve test heeft wel plaatsgemaakt voor een hoop angst, helaas. Ik hoop maar dat angst een slechte raadgever blijkt te zijn.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:26 schreef Lois het volgende:
Fuente volgens mij heb ik dat vaker hier gelezen, zo vroeg al gekriebel voelen. Het scheelt natuurlijk ook dat je nu weet wat je moet voelen bij de 2e. Leuk!
Frup je banner staat erin![]()
Jore ik zet jou voor het gemak maar op dezelfde datum, mocht het iets anders moeten zijn horen we het wel oke?
Jep ik heb ook zoiets dergelijks maar dan op mijn been, lijkt alsof het spatadertjes zijn, maar zolang ie niet groter wordt maak ik me eigenlijk niet zo'n zorgen. Ik zou ook niet weten wat een dokter er aan zou moeten doen?! Ik heb em gekregen toen ik zwanger was van Sander.quote:Op zondag 25 mei 2008 09:48 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ik heb trouwens al een paar weken een rare blauwe. paarse plek op mijn zij...lijkt een beetje op een bloeduitstorting ofzo. Doet verder geen pijn...maar vroeg me af of iemand dit herkent
Je ziet t mischien niet zo heel goed op deze foto, maar zo ziet t er bij mij uit....net echt spatadertjes ofzo..quote:Op zondag 25 mei 2008 10:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jep ik heb ook zoiets dergelijks maar dan op mijn been, lijkt alsof het spatadertjes zijn, maar zolang ie niet groter wordt maak ik me eigenlijk niet zo'n zorgen. Ik zou ook niet weten wat een dokter er aan zou moeten doen?! Ik heb em gekregen toen ik zwanger was van Sander.
Hij zit er dus al een tijdje, als je vergelijkingsmateriaal wil hebben, wil ik best even een fotootje posten hoor.
quote:Op zondag 25 mei 2008 12:35 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ziet er een beetje uit als een zuigvlek zeg maar
Zit daar normaal gesproken niet het lusje van je broek? Ik had dat ook in mijn zij aan beide kanten, en dat bleek van het ophouden van mijn broek te zijn. Nu kan je wel zien dat de huid daar toch gescheurd is, maar in het begin kon je dat niet zien....quote:Op zondag 25 mei 2008 11:51 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
Je ziet t mischien niet zo heel goed op deze foto, maar zo ziet t er bij mij uit....net echt spatadertjes ofzo..
[ afbeelding ]
Achquote:Op zondag 25 mei 2008 22:03 schreef k_i_m het volgende:
Zit daar normaal gesproken niet het lusje van je broek? Ik had dat ook in mijn zij aan beide kanten, en dat bleek van het ophouden van mijn broek te zijn. Nu kan je wel zien dat de huid daar toch gescheurd is, maar in het begin kon je dat niet zien....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |