Nee, geloof het niet, anders had de VK wel wat anders gezegd lijkt me (en goede praktijk want ze komen van heinde en ver hier naartoe).quote:Op donderdag 22 mei 2008 12:31 schreef Reinhilde het volgende:
Jeetje Llewella!
Maar je moet nog best eventjes... het kan toch geen kwaad?
Yep, ik was met 3 a 4 weken al erg moe, toen ik nog niet eens het flauwste vermoeden had, maar vond het wel opmerkelijk en vervelend, was bang dat ik gewoon weer oververmoeid begon te raken.quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:00 schreef _Ingrid_ het volgende:
Mrien wat fijn dat beeb gedraait is!
Ik ben nu constant moe, herkenbaar? Ik ben nu 9 weken zwanger.
nou, misschien van het feit dat je lichaam op dit moment in een rotvaart van alles aan het doen is om een zo goed mogelijk plekje voor de baby te maken? Dát en een peuter die rond loopt en waardoor je niet even tussdoor kan gaan liggen of lekker vroeg naar bed kan gaan.quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:26 schreef _Ingrid_ het volgende:
Gelukkig dat het herkenbaar is, want ik kreeg al opmerkingen waar ik nou moe van kan zijn.
Dat is je van harte gegund, meid! En anders toch maar snel (niet te snelquote:Op donderdag 22 mei 2008 10:59 schreef KD-fotografie het volgende:
Ik heb vanacht heerlijk geslapen!!
Als ik zo de rest van de zwangerschap slaap dan kan ik er echt nog even van gaan genieten.
niks van aantrekken. ik krijg die al 7 maanden van schoonmama. toen het zo heel warm was kreeg ik "maar gelukkig hoef jij niks te doen dus is het niet erg als je niet slaapt" (altijd leuk om te horen als je net de vorige dag met 7 maanden zwangerschap 2 uur heen en twee uur terug per ov naar a'dam bent geweest voor een sollicitatiegesprek)quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:26 schreef _Ingrid_ het volgende:
Gelukkig dat het herkenbaar is, want ik kreeg al opmerkingen waar ik nou moe van kan zijn.
quote:
Nou, vandaag gaat niet meer lukken.quote:Op donderdag 22 mei 2008 17:48 schreef KD-fotografie het volgende:
he jammer Grijs maar wie weet begint het toch nog snel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |