Ik heb geen walm schat.quote:Op maandag 19 mei 2008 01:44 schreef Lobasca het volgende:
Denk dat de wethouder jouw walm ook nog lang zal heugen
laat me lekker projecterenquote:Op maandag 19 mei 2008 01:45 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik heb geen walm schat.
Niet te veel projecteren.
Volgens mij moet je weer een ban!quote:
man m. dia's zkt. vr. m. projector.quote:
Kan ook!quote:
Mn. m. boek gaat ff uurtje lzn.quote:
Dat had je nu niet moeten doen. House of pain. Daar waar laatst die kies getrokken is komt weer een hele pijnlijke bult. Ik zal toch Godver de Godver niet weer last krijgen.quote:
Gezelligquote:
quote:Op maandag 19 mei 2008 11:30 schreef Gert het volgende:
't Zonnetje schijnt de lucht is blauw
Storing bij de klant en de keukenmuren een kraterlandschap
Tijd voor even lekker rustig relaxen dus met een kop koffie en een mooi ontbijt.![]()
[ afbeelding ]
U houdt niet van de Angelsaksische eetgewoonten?quote:
Ziet er goed uitquote:Op maandag 19 mei 2008 11:30 schreef Gert het volgende:
Tijd voor even lekker rustig relaxen dus met een kop koffie en een mooi ontbijt.![]()
[ afbeelding ]
Zo kut kiespijnquote:Op maandag 19 mei 2008 11:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nix goedemorgen![]()
Vrijdag wakker worden met kiespijn, tandarts bellen, bandje aanhoren "Alleen bij ernstige bloedingen, etc", Dan maar een weekend doorbijten.
Vanmorgen tandarts bellen, bandje aanhoren "Alleen bij ernstige bloedingen, etc".
Andere tandarts bellen "Morgenmiddag om 12 uur hebben wij een gaatje". "Ja mevrouw, maar ik heb dat gaatje nu".
Geen lieve moederen aan.....nog een dag een zere muil......daar betaal ik dan ¤ 124,00 euri per maand voor.....![]()
En dan dat ontbijt zien........
Best leuk boven een kampvuur als ik veel gezopen hebquote:Op maandag 19 mei 2008 11:37 schreef Gert het volgende:
[..]
U houdt niet van de Angelsaksische eetgewoonten?
Alleen bij ernstige bloedingen mag je komen, zat er even aan te denken om een pols door te snijden.....quote:
quote:Op maandag 19 mei 2008 12:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Alleen bij ernstige bloedingen mag je komen, zat er even aan te denken om een pols door te snijden.....
Wel stom dat je het toetje zelf al hebt opgegetenquote:Op maandag 19 mei 2008 11:30 schreef Gert het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou gewoon nog een andere tandarts bellen. Of de tandartsendienst?quote:Op maandag 19 mei 2008 11:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nix goedemorgen![]()
Vrijdag wakker worden met kiespijn, tandarts bellen, bandje aanhoren "Alleen bij ernstige bloedingen, etc", Dan maar een weekend doorbijten.
Vanmorgen tandarts bellen, bandje aanhoren "Alleen bij ernstige bloedingen, etc".
Andere tandarts bellen "Morgenmiddag om 12 uur hebben wij een gaatje". "Ja mevrouw, maar ik heb dat gaatje nu".
Geen lieve moederen aan.....nog een dag een zere muil......daar betaal ik dan ¤ 124,00 euri per maand voor.....![]()
En dan dat ontbijt zien........
Wat moet je toch er toch mee eend. Ik vind het zo dom en zo sneu, dat geld vloeit gewoon weg in de zakken van JdM en geen haan die er naar kraait.quote:Op maandag 19 mei 2008 15:51 schreef PC eend het volgende:
De cos is een groot sms orgie geworden, (bijna) iedereen inclusief de grote yvonne roept op om op huub te stemmen
En dan zag ik een van die groupies nog zeggen dat de redactie niet blij met hun is![]()
Nou ik verwacht anders wel een kakofonie als huub niet wintquote:Op maandag 19 mei 2008 16:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
en geen haan die er naar kraait.
Hij heeft dan ook (waarschijnlijk niet voor niks) gezegd dat brian zijn favoriet isquote:Op maandag 19 mei 2008 16:36 schreef debuurvrouw het volgende:
Het mooiste is nog dat de marketingmachine zijn werk goed doet. Breng naar buiten dat de bij het publiek(schat ik zo) minst favoriete lijkt te winnen en je SMS inkomsten verviervoudigen![]()
Tenminste, als ik John de Mol was deed ik het zo
Middagquote:Op maandag 19 mei 2008 14:06 schreef nachtzuster het volgende:
Middag![]()
NMNS succes, tandpijn sucks![]()
Nog even voor de All Stars dames hier,
Het verlekker je op All Stars topic![]()
niet dat het nieuw is ofzo, maar ik ontdekte het zelf nu pas![]()
Ik verwacht een complete volksopstand en een belegging van de villa van JdM, die natuurlijk dan al lang van de sms opbrengen zit te genieten op een Italiaans schiereiland, in de ochtendzon van een goed ontbijt.quote:Op maandag 19 mei 2008 16:37 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nou ik verwacht anders wel een kakofonie als huub niet wint![]()
John hoeft helemaal niets te doen, z'n grootste tegenstanders, de groupies, hebben het zweet op hun voorhoofd staan van de vele arbeid die ze dagelijks verrichten om smsjes voor hem te verzamelen.quote:Op maandag 19 mei 2008 16:36 schreef debuurvrouw het volgende:
Het mooiste is nog dat de marketingmachine zijn werk goed doet. Breng naar buiten dat de bij het publiek(schat ik zo) minst favoriete lijkt te winnen en je SMS inkomsten verviervoudigen![]()
Tenminste, als ik John de Mol was deed ik het zo
Ja dat dacht ik alquote:
Dat priktquote:Op maandag 19 mei 2008 18:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
hooooooooi
Ja hoor echt welquote:Op maandag 19 mei 2008 18:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat irriteert () jou heul niet als je erin ligt te vozen
En dat ga jij even aanwijzen?quote:Op maandag 19 mei 2008 18:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dan weet je 't juiste plekje niet te vinden
Dhr. W. Jacob?quote:
Verkeerd gedaan is voor NMNSquote:Op maandag 19 mei 2008 19:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Een cup maat voor je![]()
http://vrouw.telegraaf.nl(...)jongens__.html?p=1,2
Sorry .. maar zijn wel dikke vette ..quote:Op maandag 19 mei 2008 20:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nah ja, sinds wanneer denk jij dat ik op kleine jongetjes val..
' s avondsquote:Op maandag 19 mei 2008 22:12 schreef Ian_Nick het volgende:
y0
Neuh ?? Borringquote:
KPD Links af en derde straat rechtsquote:Op maandag 19 mei 2008 23:24 schreef Lobasca het volgende:
Schoorsteenveger, rag die ragebol eens door mijn reet![]()
Met een peuk in je bakkes.quote:
Jeuk of kluitjes?quote:Op maandag 19 mei 2008 23:24 schreef Lobasca het volgende:
Schoorsteenveger, rag die ragebol eens door mijn reet![]()
Zonder .. Ohh nee ??quote:
Wel bloot hoor zonder petje!quote:
Weet je waar ik ook wel benieuwd naar ben??quote:
Als jij er voor gaat staan: een roodverbrande kamper.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 00:11 schreef Coos het volgende:
[..]
Weet je waar ik ook wel benieuwd naar ben??![]()
Wat er in dat vergulde lijstje zit.
Zigeunermeisje met traan??
Schiet je wakker Greet??quote:Op dinsdag 20 mei 2008 00:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Als jij er voor gaat staan: een roodverbrande kamper.
O deze vind ik wel lekker.quote:
Maar laat nu eens even zien wat er in dat vergulde lijstje zit.quote:
Spiegelbeeld... vertel eens even...quote:Op dinsdag 20 mei 2008 00:33 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar laat nu eens even zien wat er in dat vergulde lijstje zit.
Of zit je op een poll te wachten?
Een waanzinnige spiegel .. is hetquote:Op dinsdag 20 mei 2008 00:11 schreef Coos het volgende:
[..]
Weet je waar ik ook wel benieuwd naar ben??![]()
Wat er in dat vergulde lijstje zit.
Zigeunermeisje met traan??
Mooie lijst wel.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 00:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Een waanzinnige spiegel .. is hetMaak wel ff een pic
[ afbeelding ]
Erg he ????
Jeemig ok danquote:Op dinsdag 20 mei 2008 00:40 schreef Coos het volgende:
[..]
Mooie lijst wel.
En wat hangt daar over die stoel? Je stringetje?![]()
Je reetvetâh?
O nee, het is een schildersezel. Laat ook maar even zien wat daarop staat.
Ik hou wel van zo'n onderdanig type.quote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 00:36 schreef CarOnline het volgende:
Oh kijk, daar had dan weer mooi een You Tube gepast.
Zo hé, ik ben helemaal hyperactief. Amy W, goeie wiet een lekker biertje en met pokeren kan ik ook al niet kapot.quote:
Jij zit natuurlijk ook op bewegende webcambeelden te wachten?quote:
Ik snap 'em niet.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 00:36 schreef CarOnline het volgende:
Oh kijk, daar had dan weer mooi een You Tube gepast.
't Was ook geen grapjequote:
Goeie samenvatting!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 00:59 schreef CarOnline het volgende:
[..]
't Was ook geen grapje
In mn post voor dat ik zei dat er een you tube paste, zei ik: Spiegelbeeld.. en daar had ik dus een YT kunnen plaatsen.
Maar dan kan het eens, vergeet ik het.
Ik zei dat omdat Coos wilde weten welk wanstaltig stuk meubilair Soury aan haar muur getimmerd had.
En ik, en Gert ook geloof ik, al had gezien dat het een spiegel was.
Op dat moment zeer toepasselijk.
Dank je Coos, er is alleen 1 maar: Ik heb geen streams.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 01:00 schreef Coos het volgende:
[..]
Goeie samenvatting!![]()
U mag naar de Streamverslagen.
Ik weet hetquote:Op dinsdag 20 mei 2008 00:59 schreef CarOnline het volgende:
[..]
't Was ook geen grapje
In mn post voor dat ik zei dat er een you tube paste, zei ik: Spiegelbeeld.. en daar had ik dus een YT kunnen plaatsen.
Ik zei dat omdat Coos wilde weten welk wanstaltig stuk meubilair Soury aan haar muur getimmerd had.En ik, en Gert ook geloof ik, al had gezien dat het een spiegel was.
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 00:59 schreef CarOnline het volgende:
[..]
't Was ook geen grapje
Ik zei dat omdat Coos wilde weten welk wanstaltig stuk meubilair Soury aan haar muur getimmerd had.
En ik, en Gert ook geloof ik, al had gezien dat het een spiegel was.
Nou truste danquote:Op dinsdag 20 mei 2008 01:08 schreef Lobasca het volgende:![]()
als de huisvrouwen slapen gaan we loossssssssssssssssssssssssss
Ik dacht dat jij U2-hater was?quote:
Kun je niet gewoon een keer lief in de camera kijken?quote:
Nee sorryquote:Op dinsdag 20 mei 2008 02:37 schreef APK het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon een keer lief in de camera kijken?
Vind je het dan vreemd dat die webcam er steeds mee kapt?quote:
Onder waT ??quote:
Neuh.. die heeft een kijk niet te lief filter eropquote:Op dinsdag 20 mei 2008 02:41 schreef APK het volgende:
[..]
Vind je het dan vreemd dat die webcam er steeds mee kapt?
Heb je dat speciaal gekocht (en waarom?) of illegaal gedownload (en waarom?).quote:Op dinsdag 20 mei 2008 02:43 schreef Soury het volgende:
Neuh.. die heeft een kijk niet te lief filter erop
Zet ff me bril op om de voorwaarden te lezenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 02:45 schreef APK het volgende:
[..]
Heb je dat speciaal gekocht (en waarom?) of illegaal gedownload (en waarom?).
Oeh, vertel!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 02:50 schreef Soury het volgende:
Ah !!! Te lief in de camera kijken kan redelijk erge consequenties teweeg brengen..
Koop een brilquote:Op dinsdag 20 mei 2008 02:52 schreef APK het volgende:
[..]
Oeh, vertel!![]()
Ik heb ook de kleine lettertjes niet gelezen....
Ga ik doen als het moet -en staat volgens mij best charmant- maar heb ik nog niet nodig.quote:
Nou niet doen dan, als je het niet nodig hebt. Ik kan niet meer zonder..quote:Op dinsdag 20 mei 2008 02:55 schreef APK het volgende:
[..]
Ga ik doen als het moet -en staat volgens mij best charmant- maar heb ik nog niet nodig.
Voor jou speciaal wil ik wel lief kijkenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 03:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Vastgebonden, geboeid en met een gag in je mond?
Dat is lastigquote:
Hoi NZ .. Alles kaas ? Ik ga maar ff pitten ofzo. Lastig altijd .. Ik wil er niet in en wil er niet uit (bed)quote:Op dinsdag 20 mei 2008 03:17 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Tusten Soury![]()
Je camshots zijn weer geweldig![]()
Joh ???quote:
Laat maarquote:
Doe maar, mijn bedje lonkt en op B-sad vallen de mussen ook al van het dakquote:
Oh je bent er nog steedsquote:Op dinsdag 20 mei 2008 03:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoi NZ .. Alles kaas ? Ik ga maar ff pitten ofzo. Lastig altijd .. Ik wil er niet in en wil er niet uit (bed)
Net nog even een brokje NZ, trutzequote:Op dinsdag 20 mei 2008 04:02 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Oh je bent er nog steeds![]()
Hier zelfde slaapdrama![]()
Ga weer een poging doen![]()
Leer es een keer trut ..quote:Op dinsdag 20 mei 2008 04:02 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Doe maar, mijn bedje lonkt en op B-sad vallen de mussen ook al van het dak
-edit -quote:Op dinsdag 20 mei 2008 04:02 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Doe maar, mijn bedje lonkt en op B-sad vallen de mussen ook al van het dak
Jups.....Status van gebit:quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:28 schreef HiDiHo het volgende:
Goede middag schatjes![]()
NMNS, al langs geweest?
Het gaat nu wel een beetje, alleen slecht slapen en regelmatig wakker worden. Volgens mij zit ik 's nachts een beetje met m'n kaken te maken (alle ellende van DGK herkauwen denk ik) en daar kon het wel eens door ontstaan zijn.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:40 schreef debuurvrouw het volgende:
Lach er maar om...
Blijft die pijn tot volgende week donderdag?Dat lijkt me toch echt behoorlijk kut...
Ze zijn mooi......die Soury is een goed wijffie....quote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:45 schreef debuurvrouw het volgende:
En kijk eens wat er net met de post kwam: [ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Passen prima en kraakvrij muis! Heel erg dankjewel!![]()
Jups, niet echt een daadkrachtig iemand. Misschien toch weer de verkeerde gekozen. Immers een beetje bij de tijd en goed geoutilleerde arts maakt gelijk een foto....quote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jups, niet echt een daadkrachtig iemand. Misschien toch weer de verkeerde gekozen. Immers een beetje bij de tijd en goed geoutilleerde arts maakt gelijk een foto....
Omdat hij niet wist waar inmiddels al een wortelkanaal behandeling had plaats gevonden. En ik hem dat ook niet kon vertellen. Daarom natuurlijk eerst die fotootjes maken. Maar goed, dat had hij dan wel direct mogen doen. Stom ook dat ik mij weer als een te gewillig slachtoffer heb laten behandelenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:52 schreef Manu82 het volgende:
[..]bedoel ik dus, eerste keer dat ik bij m'n nieuwe tandarts aan kwam werd er binnen 10 minuten een foto gemaakt. Niet dat ik er vrolijk van werd
Snap overigens niet helemaal waarom hij de pijn niet meteen kan weghalen?
Bij mijn vorige ook, er moeten inmiddels tientallen foto's zijn van mij kaken. Er is volgens mij al wel een kleine middenklasser aan geld aan verspijkerd in m'n mond.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:00 schreef debuurvrouw het volgende:
Hier ook bij de tandarts binnen 10 minuten een foto. Ik kreeg zo'n bit in mijn mond en voor ik kon vragen waar het voor was had iedereen de kamer verlaten en was de foto gemaakt.
Fijn was ook of ze even vroegen of ik misschien ook zwanger was. Die kans had er toen (het is inmiddels 5 jaar gelden) best ingezeten![]()
Het kan dus wel.
Buuf wat gaaf!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:45 schreef debuurvrouw het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hey ga es met je smerige poten van de kastquote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:45 schreef debuurvrouw het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Seht schön aus! (ofzoiets)quote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:41 schreef CarOnline het volgende:
Ben ook blij, m'n huissie is al bijna klaar![]()
Alleen nog voegen, verwarmingen, keuken, badkamer, toilet, tegelen, deuren, voordeur, dakkapellen, carport, nieuwe ramen, drempel en nog dingen wat ik niet weet wat moet gebeuren, dan is het klaar
piepklein stukje huis
Ja, haha ik had al naar je tuin zitten spiekenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:35 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja ben nog steeds haske vlieft op mijn gordijnen![]()
In de reflexie van het raam zie je ook een stuk van mijn terras waar vanaf donderdag ook echt tegels op liggen![]()
En mijn dooie bieslook niet te vergeten
Ja, maar dat kan me niet schelen want ik ben kwaad omdat ze Kutvocht. hebben vermoord zonder reden.quote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, maar dat kan me niet schelen want ik ben kwaad omdat ze Kutvocht. hebben vermoord zonder reden.
Dat meen je nietquote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:43 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, haha ik had al naar je tuin zitten spieken
Mooi!
Het terras dus hequote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dat meen je niet![]()
Het is net bouwput af, er staat geen plant
Tering, hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:35 schreef debuurvrouw het volgende:
En mijn dooie bieslook niet te vergeten
Cool !!! Veel plezier ermeequote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:45 schreef debuurvrouw het volgende:
En kijk eens wat er net met de post kwam:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
In een potje aan de schutting hangen en dan systematisch overslaan met water geven. Works like a charm!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:45 schreef APK het volgende:
[..]
Tering, hoe krijg je dat voor elkaar?
Bij mij is het een grotere plaag dan onkruid.
Knap hoor, bij mij groeit het tussen de tuintegels en die geef ik echt geen water.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:48 schreef debuurvrouw het volgende:
In een potje aan de schutting hangen en dan systematisch overslaan met water geven. Works like a charm!
oh, hij hangt ook nog onder de gigantische meidoorn van de buurman zie ik nuquote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:49 schreef APK het volgende:
[..]
Knap hoor, bij mij groeit het tussen de tuintegels en die geef ik echt geen water.
Klopt. Dik 10 jaar geleden eens een plantje in de border gezet en ieder voorjaar komt het weer vrolijk op.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:45 schreef APK het volgende:
[..]
Tering, hoe krijg je dat voor elkaar?
Bij mij is het een grotere plaag dan onkruid.
Hoe laat begint die uitslag eigenlijk?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die rock van net was goed te pruimen, die is weer kut met een grote k
De uitslag is bekend. Nederland is niet door. De Finse rockers wel. En nog een stel leuke liedjes.quote:
Al jaren niet.. Was altijd wel een happening vroeghar Met pen en papier op de bank met een bak chipsquote:Op woensdag 21 mei 2008 01:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb godzijdank ernstig weinig meegekregen van die onzin
Vorig jaar nog gedaan.quote:Op woensdag 21 mei 2008 01:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Al jaren niet.. Was altijd wel een happening vroeghar Met pen en papier op de bank met een bak chips
Doorgestoken kaart net als DGKquote:Op woensdag 21 mei 2008 01:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Vorig jaar nog gedaan.
Maar het is gewoon écht onzin tegenwoordig.
Is toch ook een topic voor..quote:Op woensdag 21 mei 2008 01:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar dan zonder kots en vechtpartijen.
Helaas.
quote:Op woensdag 21 mei 2008 01:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Is toch ook een topic voor.. [ afbeelding ] Is er al een SC
Tis wel geen neger maar ik stem voor Coosquote:Op woensdag 21 mei 2008 01:48 schreef Ian_Nick het volgende:
Volgende keer moeten we een 65 jarige neger sturen die alleen maar 3 minuten naakt op het podium gaat zitten en zich aftrekt.
Uniek als de tering.
Agreed.quote:Op woensdag 21 mei 2008 01:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Tis wel geen neger maar ik stem voor Coos
Als je hartje maar jong is.quote:
Stem ik daar wel op !! We got a winnerquote:Op woensdag 21 mei 2008 02:23 schreef Coos het volgende:
Oké dan, jullie vragen erom!
Stelletje Songfestivallutsers.
O, d'r is nog leven in de SC.quote:Op woensdag 21 mei 2008 02:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Stem ik daar wel op !! We got a winner[ afbeelding ]
Soms helpen die 50 niet
WTF zit er op die muur ?? Een geplette dalmatierquote:
Zo kun je een familieruzie ook oplossen jaquote:Op woensdag 21 mei 2008 02:41 schreef Soury het volgende:
Ik heb ooit een gehele familie vermoord in mijn vuilnisbak op balkon. Allemaal gestikt onder de vuilnis zak.
Aaaaah, wat ergquote:Op woensdag 21 mei 2008 02:50 schreef Soury het volgende:
Volgens mij heb ik het al eerder verteld, maar een jong muisje gered uit de klauwen van mijn katten. In een schoenendoos gedaan met wat jam en water. En toen ik mijn trotse verpleeging wilde showen aan een vriend sprong de muis gezond uit de doos en de kat er HOPPA bovenop. Zag nog net de achterpoostjes uit haar bek.
Ik moet huilen
Das geen muur, das de vloerquote:Op woensdag 21 mei 2008 02:54 schreef Soury het volgende:
[..]
WTF zit er op die muur ?? Een geplette dalmatierIeuww wil het niet weten
Het opruimen was geen pretje btw.. Maar nu heb ik weer poes en kat dus blijven de muizen weg.quote:Op woensdag 21 mei 2008 02:59 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Zo kun je een familieruzie ook oplossen ja![]()
Alu-foliequote:Op woensdag 21 mei 2008 03:04 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Das geen muur, das de vloer![]()
En nee ik weet ook nie wat het is, het ziet er ehm vreemd uit
Ga eens gauw naar je vrienden op GeenStijl.quote:
Rot 's opquote:Op woensdag 21 mei 2008 03:08 schreef Coos het volgende:
[..]
Ga eens gauw naar je vrienden op GeenStijl.
Truste Coosquote:Op woensdag 21 mei 2008 03:05 schreef Coos het volgende:
Ik gaat maar legguh.![]()
Zo vrolijk zijn jullie nu ook weer niet.
Ik vind het wel lachequote:Op woensdag 21 mei 2008 03:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Rot 's op![]()
Waarom zou ik in jezusnaam naar GS gaan?
Ik kom daar nooit
Oh ja zie ut.. Nou als daar nog wat eetbaars in zat komen daar wel muizen op afquote:
Je bent aan vakantie toequote:
Was een leuk YouTjoepje geweestquote:Op woensdag 21 mei 2008 03:09 schreef Soury het volgende:Moet ineens aan een ander incident denken. We hadden een zomerhuisje in Egmond. En ging met me zus en moeder de boel schoonmaken. Piepklein keukentje en iemand trok een la open. Springt er een muis uit, alle drie schrikken en wilden met zijn alle door de deur .. We zaten redelijk klem
Wat lachen was dat Drie van die gillende troela's .. Die hufters laten je ook zo schrikken
Truste Meisquote:Op woensdag 21 mei 2008 03:30 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Was een leuk YouTjoepje geweest![]()
Je moet ze verzamelen, al je muiservaringen opschrijven![]()
PC doet nie lief dus time to go![]()
Coos, Ian, Muizemeis slaap wel![]()
Tegenwoordig? Wat was er vroeger beterderder dan?quote:Op woensdag 21 mei 2008 01:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Vorig jaar nog gedaan.
Maar het is gewoon écht onzin tegenwoordig.
quote:Op woensdag 21 mei 2008 10:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Tegenwoordig? Wat was er vroeger beterderder dan?
Artiesten uit twintig landen zingen een liedje op een podium, en aan het eind van de avond wordt er gestemd wie de beste is.
Dat was zo en dat is nog steeds zo.
Alleen zingen en stemmen de Oostbliok-hordes tegenwoordig ook mee.
Anyway, eerst vanavond nog de CL-finale en morgenavond DGK-finale. Wat een tijden.
Één woord voor je, Blauwe: Kalkoen.quote:Op woensdag 21 mei 2008 10:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Tegenwoordig? Wat was er vroeger beterderder dan?
Artiesten uit twintig landen zingen een liedje op een podium, en aan het eind van de avond wordt er gestemd wie de beste is.
Dat was zo en dat is nog steeds zo.
Alleen zingen en stemmen de Oostbliok-hordes tegenwoordig ook mee.
Je vindt het jammer dat die roemloos tenonder is gegaan in de halve finale?quote:
Letterlijk ja, die post en het slotje was voor dit topic bedoeld.quote:Op woensdag 21 mei 2008 17:15 schreef debuurvrouw het volgende:
Ah, Noek! redster in nood!
Gert is een beetje van het padje af ofzo.
Jeweettoch, zONDER DE SC GEEN IKquote:Op woensdag 21 mei 2008 17:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Letterlijk ja, die post en het slotje was voor dit topic bedoeld.![]()
Dit is tevens de beantwoording van je woedende PM waar ik het gore lef vandaan haal om deSC
dicht te flikkeren.
quote:
quote:Op woensdag 21 mei 2008 18:28 schreef Gert het volgende:
[..]U houdt op te bestaan totdat de nazomerse RLS begint?
quote:Zwangere actrice 'Californication' verliest man
AMSTERDAM - De man van actrice Natascha McElhone is dood gevonden bij de voordeur van hun woning in Londen. De 42-jarige plastisch chirurg Martin Kelly zou in elkaar zijn gezakt na een hartstilstand. Dat meldt de Britse krant Daily Mail woensdag.
Wenn
De 36-jarige Californication-actrice, die in Los Angeles was voor filmopnamen, is onmiddellijk in het vliegtuig naar Groot-Brittannië gestapt.
De actrice, die rollen speelde in films als 'Solaris' en 'The Truman show' heeft twee kinderen met Kelly, Theodore (8) en Otis (5). Ze is momenteel zwanger van het derde kind.
quote:
mag ook 2 hoorquote:Op woensdag 21 mei 2008 22:20 schreef debuurvrouw het volgende:![]()
ja, daar doe ik jou ook wel een plezier mee idd.
Nog één?
Is toch al lang bedtijdquote:Op donderdag 22 mei 2008 00:41 schreef debuurvrouw het volgende:
ik hier?
Dezequote:Op donderdag 22 mei 2008 01:18 schreef Prospera het volgende:
Kom ff naar de COS,
weil ich die Prinse sint
Dan ist die helle
Ich bin die leider
Ich bin die ecke von alle raume.
Nou lijkt me genoeg komt naar de COS
Hij had het bijna nog verpest, met die BIZARRE penalty.quote:
Kom gezellig in de COSquote:Op donderdag 22 mei 2008 01:22 schreef nachtzuster het volgende:
Ze draaien je verzoekjes wel lekker snel daar![]()
Rammstein![]()
Moeten er nog op de valreep zieltjes worden gewonnenquote:Op donderdag 22 mei 2008 01:18 schreef Prospera het volgende:
Kom ff naar de COS,
weil ich die Prinse sint
Dan ist die helle
Ich bin die leider
Ich bin die ecke von alle raume.
Nou lijkt me genoeg komt naar de COS
Nah blijf wel hier een ban aan me reet op de laatste dag, dat zal me niet gebeurenquote:Op donderdag 22 mei 2008 01:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kom gezellig in de COS
Edit: ik was niet de eerste...![]()
Nah, moet eik naar bed, morgen vroeg opquote:Op donderdag 22 mei 2008 01:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kom gezellig in de COS
Edit: ik was niet de eerste...![]()
Dat bestaat nietquote:Op donderdag 22 mei 2008 01:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
@ 't is chill daar Muis....
@ Slaap lekker NZ...
Jullie ook trusten vastquote:Op donderdag 22 mei 2008 01:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
@ 't is chill daar Muis....
@ Slaap lekker NZ...
Trusen NZquote:
Hou je het wel netjes danquote:Op donderdag 22 mei 2008 02:40 schreef Lobasca het volgende:
Moet ik al een nieuwe openen?
Woont 'ie in WaZ?quote:Op donderdag 22 mei 2008 02:50 schreef Soury het volgende:
Ligt in een duinpan . Compleet stoned en word nu wakker van de kou
Ik heb geen Mavo-diploma, so don't be afraidquote:Op donderdag 22 mei 2008 02:56 schreef Soury het volgende:
Nou kom op Basca we kunnen het. En geen moedermavo titel
Mooi Heb nog wat picsquote:Op donderdag 22 mei 2008 03:06 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb geen Mavo-diploma, so don't be afraid
Die cyper is Trees en zit bovenop Bounty .. De ouwe sjaggie !! maar Trees houd um jongquote:
Ja best wel.. De kater is iets lastig en vel maar die smelt wel maar erg langzaam. Ik heb soms tot bloedens toe halen op mijn handen. Die kleine blijft klein denk ik .. ze is nu ongeveer 2 jaar maar lijkt een kitten. Maar ja die was ook maar gevonden op een bouwplaats ergens, en ze zijn super samen . Ik lach me dood soms Knokken rennen en vliegen en ook weer lief samen op één stoel kroelen. Prima huwelijkquote:Op donderdag 22 mei 2008 03:30 schreef Lobasca het volgende:
Dus het gaat goed met de rakkers en jou?
quote:Op donderdag 22 mei 2008 03:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja best wel.. De kater is iets lastig en vel maar die smelt wel maar erg langzaam. Ik heb soms tot bloedens toe halen op mijn handen. Die kleine blijft klein denk ik .. ze is nu ongeveer 2 jaar maar lijkt een kitten. Maar ja die was ook maar gevonden op een bouwplaats ergens, en ze zijn super samen . Ik lach me dood soms Knokken rennen en vliegen en ook weer lief samen op één stoel kroelen. Prima huwelijk
Nou suc6 ermee ..quote:Op donderdag 22 mei 2008 03:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Toch nog getrouwd!
Ik ga knorren, spannende dag morgen, en dan heb ik het niet over DGK![]()
Geen reacties nou dan nietquote:Op donderdag 22 mei 2008 04:14 schreef Soury het volgende:
Krijg dit niet vol denk ik .. Oh wacht idee !!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |