Het opruimen was geen pretje btw.. Maar nu heb ik weer poes en kat dus blijven de muizen weg.quote:Op woensdag 21 mei 2008 02:59 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Zo kun je een familieruzie ook oplossen ja![]()
Alu-foliequote:Op woensdag 21 mei 2008 03:04 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Das geen muur, das de vloer![]()
En nee ik weet ook nie wat het is, het ziet er ehm vreemd uit
Ga eens gauw naar je vrienden op GeenStijl.quote:
Rot 's opquote:Op woensdag 21 mei 2008 03:08 schreef Coos het volgende:
[..]
Ga eens gauw naar je vrienden op GeenStijl.
Truste Coosquote:Op woensdag 21 mei 2008 03:05 schreef Coos het volgende:
Ik gaat maar legguh.![]()
Zo vrolijk zijn jullie nu ook weer niet.
Ik vind het wel lachequote:Op woensdag 21 mei 2008 03:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Rot 's op![]()
Waarom zou ik in jezusnaam naar GS gaan?
Ik kom daar nooit
Oh ja zie ut.. Nou als daar nog wat eetbaars in zat komen daar wel muizen op afquote:
Je bent aan vakantie toequote:
Was een leuk YouTjoepje geweestquote:Op woensdag 21 mei 2008 03:09 schreef Soury het volgende:Moet ineens aan een ander incident denken. We hadden een zomerhuisje in Egmond. En ging met me zus en moeder de boel schoonmaken. Piepklein keukentje en iemand trok een la open. Springt er een muis uit, alle drie schrikken en wilden met zijn alle door de deur .. We zaten redelijk klem
Wat lachen was dat Drie van die gillende troela's .. Die hufters laten je ook zo schrikken
Truste Meisquote:Op woensdag 21 mei 2008 03:30 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Was een leuk YouTjoepje geweest![]()
Je moet ze verzamelen, al je muiservaringen opschrijven![]()
PC doet nie lief dus time to go![]()
Coos, Ian, Muizemeis slaap wel![]()
Tegenwoordig? Wat was er vroeger beterderder dan?quote:Op woensdag 21 mei 2008 01:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Vorig jaar nog gedaan.
Maar het is gewoon écht onzin tegenwoordig.
quote:Op woensdag 21 mei 2008 10:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Tegenwoordig? Wat was er vroeger beterderder dan?
Artiesten uit twintig landen zingen een liedje op een podium, en aan het eind van de avond wordt er gestemd wie de beste is.
Dat was zo en dat is nog steeds zo.
Alleen zingen en stemmen de Oostbliok-hordes tegenwoordig ook mee.
Anyway, eerst vanavond nog de CL-finale en morgenavond DGK-finale. Wat een tijden.
Één woord voor je, Blauwe: Kalkoen.quote:Op woensdag 21 mei 2008 10:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Tegenwoordig? Wat was er vroeger beterderder dan?
Artiesten uit twintig landen zingen een liedje op een podium, en aan het eind van de avond wordt er gestemd wie de beste is.
Dat was zo en dat is nog steeds zo.
Alleen zingen en stemmen de Oostbliok-hordes tegenwoordig ook mee.
Je vindt het jammer dat die roemloos tenonder is gegaan in de halve finale?quote:
Letterlijk ja, die post en het slotje was voor dit topic bedoeld.quote:Op woensdag 21 mei 2008 17:15 schreef debuurvrouw het volgende:
Ah, Noek! redster in nood!
Gert is een beetje van het padje af ofzo.
Jeweettoch, zONDER DE SC GEEN IKquote:Op woensdag 21 mei 2008 17:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Letterlijk ja, die post en het slotje was voor dit topic bedoeld.![]()
Dit is tevens de beantwoording van je woedende PM waar ik het gore lef vandaan haal om deSC
dicht te flikkeren.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |