Dank je Coos, er is alleen 1 maar: Ik heb geen streams.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 01:00 schreef Coos het volgende:
[..]
Goeie samenvatting!![]()
U mag naar de Streamverslagen.
Ik weet hetquote:Op dinsdag 20 mei 2008 00:59 schreef CarOnline het volgende:
[..]
't Was ook geen grapje
In mn post voor dat ik zei dat er een you tube paste, zei ik: Spiegelbeeld.. en daar had ik dus een YT kunnen plaatsen.
Maar dan kan het eens, vergeet ik het.
Ik zei dat omdat Coos wilde weten welk wanstaltig stuk meubilair Soury aan haar muur getimmerd had.En ik, en Gert ook geloof ik, al had gezien dat het een spiegel was.
Op dat moment zeer toepasselijk.
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 00:59 schreef CarOnline het volgende:
[..]
't Was ook geen grapje
In mn post voor dat ik zei dat er een you tube paste, zei ik: Spiegelbeeld.. en daar had ik dus een YT kunnen plaatsen.
Maar dan kan het eens, vergeet ik het.
Ik zei dat omdat Coos wilde weten welk wanstaltig stuk meubilair Soury aan haar muur getimmerd had.
En ik, en Gert ook geloof ik, al had gezien dat het een spiegel was.
Op dat moment zeer toepasselijk.
Nou truste danquote:Op dinsdag 20 mei 2008 01:08 schreef Lobasca het volgende:![]()
als de huisvrouwen slapen gaan we loossssssssssssssssssssssssss
Ik dacht dat jij U2-hater was?quote:
Kun je niet gewoon een keer lief in de camera kijken?quote:
Nee sorryquote:Op dinsdag 20 mei 2008 02:37 schreef APK het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon een keer lief in de camera kijken?
Vind je het dan vreemd dat die webcam er steeds mee kapt?quote:
Onder waT ??quote:
Neuh.. die heeft een kijk niet te lief filter eropquote:Op dinsdag 20 mei 2008 02:41 schreef APK het volgende:
[..]
Vind je het dan vreemd dat die webcam er steeds mee kapt?
Heb je dat speciaal gekocht (en waarom?) of illegaal gedownload (en waarom?).quote:Op dinsdag 20 mei 2008 02:43 schreef Soury het volgende:
Neuh.. die heeft een kijk niet te lief filter erop
Zet ff me bril op om de voorwaarden te lezenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 02:45 schreef APK het volgende:
[..]
Heb je dat speciaal gekocht (en waarom?) of illegaal gedownload (en waarom?).
Oeh, vertel!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 02:50 schreef Soury het volgende:
Ah !!! Te lief in de camera kijken kan redelijk erge consequenties teweeg brengen..
Koop een brilquote:Op dinsdag 20 mei 2008 02:52 schreef APK het volgende:
[..]
Oeh, vertel!![]()
Ik heb ook de kleine lettertjes niet gelezen....
Ga ik doen als het moet -en staat volgens mij best charmant- maar heb ik nog niet nodig.quote:
Nou niet doen dan, als je het niet nodig hebt. Ik kan niet meer zonder..quote:Op dinsdag 20 mei 2008 02:55 schreef APK het volgende:
[..]
Ga ik doen als het moet -en staat volgens mij best charmant- maar heb ik nog niet nodig.
Voor jou speciaal wil ik wel lief kijkenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 03:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Vastgebonden, geboeid en met een gag in je mond?
Dat is lastigquote:
Hoi NZ .. Alles kaas ? Ik ga maar ff pitten ofzo. Lastig altijd .. Ik wil er niet in en wil er niet uit (bed)quote:Op dinsdag 20 mei 2008 03:17 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Tusten Soury![]()
Je camshots zijn weer geweldig![]()
Joh ???quote:
Laat maarquote:
Doe maar, mijn bedje lonkt en op B-sad vallen de mussen ook al van het dakquote:
Oh je bent er nog steedsquote:Op dinsdag 20 mei 2008 03:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoi NZ .. Alles kaas ? Ik ga maar ff pitten ofzo. Lastig altijd .. Ik wil er niet in en wil er niet uit (bed)
Net nog even een brokje NZ, trutzequote:Op dinsdag 20 mei 2008 04:02 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Oh je bent er nog steeds![]()
Hier zelfde slaapdrama![]()
Ga weer een poging doen![]()
Leer es een keer trut ..quote:Op dinsdag 20 mei 2008 04:02 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Doe maar, mijn bedje lonkt en op B-sad vallen de mussen ook al van het dak
-edit -quote:Op dinsdag 20 mei 2008 04:02 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Doe maar, mijn bedje lonkt en op B-sad vallen de mussen ook al van het dak
Jups.....Status van gebit:quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:28 schreef HiDiHo het volgende:
Goede middag schatjes![]()
NMNS, al langs geweest?
Het gaat nu wel een beetje, alleen slecht slapen en regelmatig wakker worden. Volgens mij zit ik 's nachts een beetje met m'n kaken te maken (alle ellende van DGK herkauwen denk ik) en daar kon het wel eens door ontstaan zijn.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:40 schreef debuurvrouw het volgende:
Lach er maar om...
Blijft die pijn tot volgende week donderdag?Dat lijkt me toch echt behoorlijk kut...
Ze zijn mooi......die Soury is een goed wijffie....quote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:45 schreef debuurvrouw het volgende:
En kijk eens wat er net met de post kwam: [ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Passen prima en kraakvrij muis! Heel erg dankjewel!![]()
Jups, niet echt een daadkrachtig iemand. Misschien toch weer de verkeerde gekozen. Immers een beetje bij de tijd en goed geoutilleerde arts maakt gelijk een foto....quote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jups, niet echt een daadkrachtig iemand. Misschien toch weer de verkeerde gekozen. Immers een beetje bij de tijd en goed geoutilleerde arts maakt gelijk een foto....
Omdat hij niet wist waar inmiddels al een wortelkanaal behandeling had plaats gevonden. En ik hem dat ook niet kon vertellen. Daarom natuurlijk eerst die fotootjes maken. Maar goed, dat had hij dan wel direct mogen doen. Stom ook dat ik mij weer als een te gewillig slachtoffer heb laten behandelenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:52 schreef Manu82 het volgende:
[..]bedoel ik dus, eerste keer dat ik bij m'n nieuwe tandarts aan kwam werd er binnen 10 minuten een foto gemaakt. Niet dat ik er vrolijk van werd
Snap overigens niet helemaal waarom hij de pijn niet meteen kan weghalen?
Bij mijn vorige ook, er moeten inmiddels tientallen foto's zijn van mij kaken. Er is volgens mij al wel een kleine middenklasser aan geld aan verspijkerd in m'n mond.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:00 schreef debuurvrouw het volgende:
Hier ook bij de tandarts binnen 10 minuten een foto. Ik kreeg zo'n bit in mijn mond en voor ik kon vragen waar het voor was had iedereen de kamer verlaten en was de foto gemaakt.
Fijn was ook of ze even vroegen of ik misschien ook zwanger was. Die kans had er toen (het is inmiddels 5 jaar gelden) best ingezeten![]()
Het kan dus wel.
Buuf wat gaaf!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:45 schreef debuurvrouw het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hey ga es met je smerige poten van de kastquote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:45 schreef debuurvrouw het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Seht schön aus! (ofzoiets)quote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:41 schreef CarOnline het volgende:
Ben ook blij, m'n huissie is al bijna klaar![]()
Alleen nog voegen, verwarmingen, keuken, badkamer, toilet, tegelen, deuren, voordeur, dakkapellen, carport, nieuwe ramen, drempel en nog dingen wat ik niet weet wat moet gebeuren, dan is het klaar
piepklein stukje huis
Ja, haha ik had al naar je tuin zitten spiekenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:35 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja ben nog steeds haske vlieft op mijn gordijnen![]()
In de reflexie van het raam zie je ook een stuk van mijn terras waar vanaf donderdag ook echt tegels op liggen![]()
En mijn dooie bieslook niet te vergeten
Ja, maar dat kan me niet schelen want ik ben kwaad omdat ze Kutvocht. hebben vermoord zonder reden.quote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, maar dat kan me niet schelen want ik ben kwaad omdat ze Kutvocht. hebben vermoord zonder reden.
Dat meen je nietquote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:43 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, haha ik had al naar je tuin zitten spieken
Mooi!
Het terras dus hequote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dat meen je niet![]()
Het is net bouwput af, er staat geen plant
Tering, hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:35 schreef debuurvrouw het volgende:
En mijn dooie bieslook niet te vergeten
Cool !!! Veel plezier ermeequote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:45 schreef debuurvrouw het volgende:
En kijk eens wat er net met de post kwam:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
In een potje aan de schutting hangen en dan systematisch overslaan met water geven. Works like a charm!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:45 schreef APK het volgende:
[..]
Tering, hoe krijg je dat voor elkaar?
Bij mij is het een grotere plaag dan onkruid.
Knap hoor, bij mij groeit het tussen de tuintegels en die geef ik echt geen water.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:48 schreef debuurvrouw het volgende:
In een potje aan de schutting hangen en dan systematisch overslaan met water geven. Works like a charm!
oh, hij hangt ook nog onder de gigantische meidoorn van de buurman zie ik nuquote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:49 schreef APK het volgende:
[..]
Knap hoor, bij mij groeit het tussen de tuintegels en die geef ik echt geen water.
Klopt. Dik 10 jaar geleden eens een plantje in de border gezet en ieder voorjaar komt het weer vrolijk op.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:45 schreef APK het volgende:
[..]
Tering, hoe krijg je dat voor elkaar?
Bij mij is het een grotere plaag dan onkruid.
Hoe laat begint die uitslag eigenlijk?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die rock van net was goed te pruimen, die is weer kut met een grote k
De uitslag is bekend. Nederland is niet door. De Finse rockers wel. En nog een stel leuke liedjes.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |