quote:Op maandag 19 mei 2008 11:30 schreef Gert het volgende:
't Zonnetje schijnt de lucht is blauw
Storing bij de klant en de keukenmuren een kraterlandschap
Tijd voor even lekker rustig relaxen dus met een kop koffie en een mooi ontbijt.![]()
[ afbeelding ]
U houdt niet van de Angelsaksische eetgewoonten?quote:
Ziet er goed uitquote:Op maandag 19 mei 2008 11:30 schreef Gert het volgende:
Tijd voor even lekker rustig relaxen dus met een kop koffie en een mooi ontbijt.![]()
[ afbeelding ]
Zo kut kiespijnquote:Op maandag 19 mei 2008 11:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nix goedemorgen![]()
Vrijdag wakker worden met kiespijn, tandarts bellen, bandje aanhoren "Alleen bij ernstige bloedingen, etc", Dan maar een weekend doorbijten.
Vanmorgen tandarts bellen, bandje aanhoren "Alleen bij ernstige bloedingen, etc".
Andere tandarts bellen "Morgenmiddag om 12 uur hebben wij een gaatje". "Ja mevrouw, maar ik heb dat gaatje nu".
Geen lieve moederen aan.....nog een dag een zere muil......daar betaal ik dan ¤ 124,00 euri per maand voor.....![]()
En dan dat ontbijt zien........
Best leuk boven een kampvuur als ik veel gezopen hebquote:Op maandag 19 mei 2008 11:37 schreef Gert het volgende:
[..]
U houdt niet van de Angelsaksische eetgewoonten?
Alleen bij ernstige bloedingen mag je komen, zat er even aan te denken om een pols door te snijden.....quote:
quote:Op maandag 19 mei 2008 12:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Alleen bij ernstige bloedingen mag je komen, zat er even aan te denken om een pols door te snijden.....
Wel stom dat je het toetje zelf al hebt opgegetenquote:Op maandag 19 mei 2008 11:30 schreef Gert het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou gewoon nog een andere tandarts bellen. Of de tandartsendienst?quote:Op maandag 19 mei 2008 11:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nix goedemorgen![]()
Vrijdag wakker worden met kiespijn, tandarts bellen, bandje aanhoren "Alleen bij ernstige bloedingen, etc", Dan maar een weekend doorbijten.
Vanmorgen tandarts bellen, bandje aanhoren "Alleen bij ernstige bloedingen, etc".
Andere tandarts bellen "Morgenmiddag om 12 uur hebben wij een gaatje". "Ja mevrouw, maar ik heb dat gaatje nu".
Geen lieve moederen aan.....nog een dag een zere muil......daar betaal ik dan ¤ 124,00 euri per maand voor.....![]()
En dan dat ontbijt zien........
Wat moet je toch er toch mee eend. Ik vind het zo dom en zo sneu, dat geld vloeit gewoon weg in de zakken van JdM en geen haan die er naar kraait.quote:Op maandag 19 mei 2008 15:51 schreef PC eend het volgende:
De cos is een groot sms orgie geworden, (bijna) iedereen inclusief de grote yvonne roept op om op huub te stemmen
En dan zag ik een van die groupies nog zeggen dat de redactie niet blij met hun is![]()
Nou ik verwacht anders wel een kakofonie als huub niet wintquote:Op maandag 19 mei 2008 16:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
en geen haan die er naar kraait.
Hij heeft dan ook (waarschijnlijk niet voor niks) gezegd dat brian zijn favoriet isquote:Op maandag 19 mei 2008 16:36 schreef debuurvrouw het volgende:
Het mooiste is nog dat de marketingmachine zijn werk goed doet. Breng naar buiten dat de bij het publiek(schat ik zo) minst favoriete lijkt te winnen en je SMS inkomsten verviervoudigen![]()
Tenminste, als ik John de Mol was deed ik het zo
Middagquote:Op maandag 19 mei 2008 14:06 schreef nachtzuster het volgende:
Middag![]()
NMNS succes, tandpijn sucks![]()
Nog even voor de All Stars dames hier,
Het verlekker je op All Stars topic![]()
niet dat het nieuw is ofzo, maar ik ontdekte het zelf nu pas![]()
Ik verwacht een complete volksopstand en een belegging van de villa van JdM, die natuurlijk dan al lang van de sms opbrengen zit te genieten op een Italiaans schiereiland, in de ochtendzon van een goed ontbijt.quote:Op maandag 19 mei 2008 16:37 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nou ik verwacht anders wel een kakofonie als huub niet wint![]()
John hoeft helemaal niets te doen, z'n grootste tegenstanders, de groupies, hebben het zweet op hun voorhoofd staan van de vele arbeid die ze dagelijks verrichten om smsjes voor hem te verzamelen.quote:Op maandag 19 mei 2008 16:36 schreef debuurvrouw het volgende:
Het mooiste is nog dat de marketingmachine zijn werk goed doet. Breng naar buiten dat de bij het publiek(schat ik zo) minst favoriete lijkt te winnen en je SMS inkomsten verviervoudigen![]()
Tenminste, als ik John de Mol was deed ik het zo
Ja dat dacht ik alquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |