Geen idee, heb nog niks binnen verder. Waar sta jij?quote:
Nou dan had hij ons wel naar de CL mogen helpen..quote:Op maandag 19 mei 2008 09:35 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Vier miljoen euro per jaar aan salaris is hij wel waard!
Zonder hem hadden we de play-offs niet eens gehaald.quote:Op maandag 19 mei 2008 09:50 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Nou dan had hij ons wel naar de CL mogen helpen..
Dat ben ik met je eens. Maar ondanks zijn 33 goals vind ik hem op de belangrijke momenten toch niet altijd even scherp. En zeker in de play-offs is ie van geen enkele waarde geweest..quote:Op maandag 19 mei 2008 09:53 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zonder hem hadden we de play-offs niet eens gehaald.
Maar of je dat moet verwijten aan Klaas Jan Huntelaar? De speelwijze was gewoon veel te laf, misschien dat Marco van Basten hier verandering in kan aanbrengen?quote:Op maandag 19 mei 2008 09:55 schreef Breach het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Maar ondanks zijn 33 goals vind ik hem op de belangrijke momenten toch niet altijd even scherp. En zeker in de play-offs is ie van geen enkele waarde geweest..
Vooral Donovan Slijngard vond ik een verademing, van mij hoeft er geen linksback gehaald te worden.quote:Op maandag 19 mei 2008 09:49 schreef w00h00 het volgende:
Wat speelde Sarpong en Slijngard lekker onbevangen zeg.
quote:Cruijff: "Ajax weet niet waar de schoen wringt"
Johan Cruijff gaat in zijn wekelijkse column in de Telegraaf uitgebreid in op het falen van 'zijn' club Ajax. "Pijnlijk om te zien." Cruijff weet waar het gisteren aan schortte bij de Amsterdammers. "Het positiespel is gewoon slecht en juist FC Twente is op dat onderdeel één van de betere elftallen in de competitie. Daarom gaat het bij Ajax al tijdens de opbouw fout. Tegen een ploeg die op het middenveld goed georganiseerd is, krijg je dan nooit greep op de wedstrijd omdat er vrijwel nooit drie, vier passes achter elkaar goed aankomen.
El Salvador had het zelfs al een beetje verwacht. "Ook tijdens de uitwedstrijd zag je al, dat Ajax te weinig deed wat het zou moeten doen. Dus via goed positiespel de vrije man zien te vinden. Nu werd te vaak de lange en hoge bal gehanteerd en dan maak je het een ploeg als FC Twente wel heel gemakkelijk."
"Ik gun de Twentenaren hun succes," vervolgt Cruijff. "Maar het blijft pijnlijk om te zien wat topclubs als Ajax en Feyenoord er de afgelopen jaren van gemaakt hebben. En nog heb ik het gevoel, dat ze met name in Amsterdam onvoldoende inzien waar de schoen werkelijk wringt. Na eerst tegen AZ van de play-offs geprofiteerd te hebben, had Ajax nu pech met het systeem. Maar als je het al vier jaar zonder kampioenschap moet doen, dan ligt dat niet alleen aan de play-offs."
Oh, hebben we een 100% fit garantie gekregen?quote:Op maandag 19 mei 2008 09:58 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Vooral Donovan Slijngard vond ik een verademing, van mij hoeft er geen linksback gehaald te worden.
Viermansmiddenveld zou ook idealer zijn, de slag wordt continu verloren op het middenveld.quote:
Jan Vertonghen is eerste keuze, Donovan Slijngard back-up.quote:Op maandag 19 mei 2008 10:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, hebben we een 100% fit garantie gekregen?.
Hij deed het wel ok, tegen een nauwelijks aanvallend Twente ja. Laten we nou niet meteen weer na 1 leuke pot roepen dat het lek achterin dicht is, want er werd nog steeds dramatisch verdedigd gisteren, was Hersi iets scherper geweest hadden we 0-2 achter gestaan.....
Zou wel mooi zijn als de jeugd kan doorstromen, verdedigend loopt er heus wel e.e.a. Wiel, Blind (wel wat jong nog) en dus ook Slijngaard.quote:Op maandag 19 mei 2008 10:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, hebben we een 100% fit garantie gekregen?.
Hij deed het wel ok, tegen een nauwelijks aanvallend Twente ja. Laten we nou niet meteen weer na 1 leuke pot roepen dat het lek achterin dicht is, want er werd nog steeds dramatisch verdedigd gisteren, was Hersi iets scherper geweest hadden we 0-2 achter gestaan.....
Denk dat het contract officieel per 1 juli zal ingaan. Maar hij zal echt wel eerder in Amsterdam te vinden zijnquote:Op maandag 19 mei 2008 10:15 schreef M0NTANA het volgende:
Komt Marco van Basten overigens meteen op 18 juni 2008 in dienst of krijgt hij eerst nog vakantie?
Sja, of je gaat gewoon weg en speelt meteen CL. Ik hoop ook dat hij blijft, maar goed.quote:Op maandag 19 mei 2008 10:04 schreef Silaz het volgende:
Huntelaar kan nog zat een jaartje blijven, hij is 24. En waarom zou je niet kunnen schitteren in de Uefa cup? Zou toch nog een mooier opstapje zijn richting de top?
Ben benieuwd naar volgend seizoen, heel erg benieuwd.quote:Op maandag 19 mei 2008 10:18 schreef Breach het volgende:
[..]
Denk dat het contract officieel per 1 juli zal ingaan. Maar hij zal echt wel eerder in Amsterdam te vinden zijn
Alleen een geweldige bondscoach zou ervoor kunnen zorgen dat we groepsfase overleven.quote:En waarom ga jij er vanuit dat we 17 juni klaar zijn in Zwitserland
Wat is daarmee dan..?quote:
Linkje?quote:
Ik ook! Zal me benieuwen wie er uit de hoge toverhoed gaan komen..quote:Op maandag 19 mei 2008 10:25 schreef Cheiron het volgende:
Ik ben in ieder geval razend benieuwd naar de aankopen voor volgend jaar.
*bookmarkt voor na 13 juni als we gekwalificeerd zijn voor de volgende ronde.quote:Op maandag 19 mei 2008 10:21 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Alleen een geweldige bondscoach zou ervoor kunnen zorgen dat we groepsfase overleven.
Ik wilde precies hetzelfde doenquote:Op maandag 19 mei 2008 10:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
*bookmarkt voor na 13 juni als we gekwalificeerd zijn voor de volgende ronde.
Ok ok, ik overdrijf lichtelijk. 17 juni dan.
En ook dat staat genoteerdquote:Op maandag 19 mei 2008 10:38 schreef M0NTANA het volgende:
Als we ons na twee wedstrijden al geplaatst hebben voor de volgende ronde, kunnen jullie volgend seizoen voorafgaand aan de eerste thuiswedstrijd een biertje bij me komen halen in het supportershome.
Scherp, en je hebt nog gelijk ook. Frankrijk heeft wel meer dipjes gehad en Italië zou ook zomaar kunnen gaan tegenvallen, ik verwacht het niet, maar uitsluiten kan ik het ook niet.quote:Op maandag 19 mei 2008 10:40 schreef Breach het volgende:
[..]
En ook dat staat genoteerd
Edit: Dat betekent wel dat je nog enigzins vertrouwen in kwalificatie hebt. Anders zou je wel na drie wedstrijden zeggen
Was in de uitzending van Studio voetbal gister. Het was weer nodig om "helemaal niks in Amsterdam!" te gillen door een microfoonquote:
Zal wel op verzoek van Hugo Borst geweest zijnquote:Op maandag 19 mei 2008 10:48 schreef jna het volgende:
[..]
Was in de uitzending van Studio voetbal gister. Het was weer nodig om "helemaal niks in Amsterdam!" te gillen door een microfoon
Echt te triest voor woorden. Laat ze lekker concentreren op hun eigen clubje. Net zoals sommigen Ajacieden roepen: helemaal niets in Rotterdam. Slaat dus nergens opquote:Op maandag 19 mei 2008 10:48 schreef jna het volgende:
[..]
Was in de uitzending van Studio voetbal gister. Het was weer nodig om "helemaal niks in Amsterdam!" te gillen door een microfoon
quote:Cruijff: 'Positiespel Ajax gewoon slecht'
Geschreven op maandag, 19 mei om 10:47
Ajax moet na het debacle tegen FC Twente, waardoor er volgend seizoen geen Champions League gespeeld wordt, de 'hand in eigen boezem steken'. Dat schrijft Johan Cruijff maandag in zijn column in De Telegraaf. "Tegen FC Twente konden we weer zien waar het bij Ajax aan schort", vertelt Cruijff. "Het positiespel is gewoon slecht en juist FC Twente is op dat onderdeel één van de betere elftallen in de competitie. Daarom gaat het bij Ajax al tijdens de opbouw fout. Tegen een ploeg die op het middenveld goed georganiseerd is, krijg je dan nooit greep op de wedstrijd omdat er vrijwel nooit drie, vier passes achter elkaar goed aankomen."
"Daarom was de winst van FC Twente voor mij niet zo'n verrassing. Ook tijdens de uitwedstrijd zag je al, dat Ajax te weinig deed wat het zou moeten doen. Dus via goed positiespel de vrije man zien te vinden. Nu werd te vaak de lange en hoge bal gehanteerd en dan maak je het een ploeg als FC Twente wel heel gemakkelijk."
"Ik gun de Twentenaren hun succes, maar het blijft pijnlijk om te zien wat topclubs als Ajax en Feyenoord er de afgelopen jaren van gemaakt hebben. En nog heb ik het gevoel, dat ze met name in Amsterdam onvoldoende inzien waar de schoen werkelijk wringt. Na eerst tegen AZ van de play-offs geprofiteerd te hebben, had Ajax nu pech met het systeem. Maar als je het al vier jaar zonder kampioenschap moet doen, dan ligt dat niet alleen aan de play-offs", besluit de Amsterdammer.
Ja leuk, dat achteraf gelul. Nu is het weer het positiespel, volgende week licht het weer aan de jeugdopleiding, dan zit er weer geen goede trainer. Het moet eens afgelopen zijn met die vent. Pfff wat verteer ik die gast matig zeg.quote:
precies, en als je dan eindelijk denkt dat ie er zelf iets aan gaat doen, piept ie m er bij t eerste meningsverschil meteen tussenuit.quote:Op maandag 19 mei 2008 11:21 schreef Breach het volgende:
[..]
Ja leuk, dat achteraf gelul. Nu is het weer het positiespel, volgende week licht het weer aan de jeugdopleiding, dan zit er weer geen goede trainer. Het moet eens afgelopen zijn met die vent. Pfff wat verteer ik die gast matig zeg.
En toch heeft hij voor de volle 100% gelijk....quote:Op maandag 19 mei 2008 11:21 schreef Breach het volgende:
[..]
Ja leuk, dat achteraf gelul. Nu is het weer het positiespel, volgende week licht het weer aan de jeugdopleiding, dan zit er weer geen goede trainer. Het moet eens afgelopen zijn met die vent. Pfff wat verteer ik die gast matig zeg.
Wat geeft dat nu. Voor zo'n klein clubje als Twente is dit toch een fantastisch resultaat? Ik haal mn schouders op bij zulke uitspraken. Wij vinden het ook prachtig om de kakkerlakken te vernederen 2x in het jaar.quote:Op maandag 19 mei 2008 11:12 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Echt te triest voor woorden. Laat ze lekker concentreren op hun eigen clubje. Net zoals sommigen Ajacieden roepen: helemaal niets in Rotterdam. Slaat dus nergens op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |