quote:En het stadion in Sudan zal half worden afgebroken
Bij nader inzien had Algerije meer voor mij bekende spelers dan Egypte. Griekenland door is ook wel leuk, ik heb niks met Oekraine (ook niet veel met Griekenland verderquote:
Dat is toch niet normaal. Erg 'temperamentvolle' karakters hebben die mensen daar.quote:Meer dan 15.000 agenten moesten voorkomen dat beide supportersclans elkaar in de haren vlogen.
Volgens mij mochten beide landen één land uitkiezen van de FIFA. Egypt koos Soedan (lekker dichtbij) en Algerije koos Tunesië (lekker dichtbij). Met behulp van een muntje werd het dus Soedan.quote:Op woensdag 18 november 2009 21:49 schreef Eggos het volgende:
waarom werd die wedstrijd uberhaupt in Soedan gespeelt eigenlijk? wie verzint zo iets? dat ie op neutraal terrein afgewerkt moest worden begrijp ik, maar doe het dan in Tunesie ofzo! wat een zooitje was dat daar Soedan!
jammer dat egypte het niet gehaald heeft
En dat heeft met Afrika te maken? Nee.quote:Op woensdag 18 november 2009 22:40 schreef Tornadovis het volgende:
Geen Guusje met Rusland....
Waar is het andere topic dan?quote:Op woensdag 18 november 2009 22:40 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En dat heeft met Afrika te maken? Nee.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |