Nouja als Duitsland in Rusland verliest, is Rusland groeps winnaar.quote:Op donderdag 10 september 2009 19:18 schreef tong80 het volgende:
Hoeveel punten staat Duitsland voor op Rusland.
Die spelen nog tegen elkaar
Had er ook idd Uefa play-offs van moeten maken in de ttquote:Op donderdag 10 september 2009 19:18 schreef borisz het volgende:
Bahrein en Nieuw-Zeeland spelen ook in de playoffs om een WKticket.
Net zoals de nummer 5 van Zuid-Amerika en de nummer 4 van Centraal Amerika + de eilanden.
Dat bedoel ik. Ik heb al een afspraak met een vriend van me dat ie helemaal uit Hengelo komt om samen hier die wedstrijd te kijken.quote:Op donderdag 10 september 2009 19:22 schreef Isiolo het volgende:
[..]
Nouja als Duitsland in Rusland verliest, is Rusland groeps winnaar.
Dan kun je hopen op een klein wonder
Goede pogingquote:Op donderdag 10 september 2009 19:52 schreef tong80 het volgende:
Het mirakel kan gebeuren. Duitsland niet naar het WK.
Op slot
Dan had Australie net zo goed in Oceanie kunnen blijvenquote:Op donderdag 10 september 2009 19:18 schreef borisz het volgende:
Bahrein en Nieuw-Zeeland spelen ook in de playoffs om een WKticket.
Net zoals de nummer 5 van Zuid-Amerika en de nummer 4 van Centraal Amerika + de eilanden.
Als ze er niet bij zijn kunnen er leuke liedjes van stal worden gehaaldquote:Op donderdag 10 september 2009 19:43 schreef FrankyMcG het volgende:
Het enige land wat ik echt oprecht hoop dat NIET aanwezig zal zijn op het WK is Portugal. Duitsland mag er wel gewoon bij zijn, toch altijd leuk om je 'rivaal' ook op het toernooi te hebben... alhoewel...
Daar heb je een punt!quote:Op donderdag 10 september 2009 20:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als ze er niet bij zijn kunnen er leuke liedjes van stal worden gehaald
Veel ingewikkelder kan 't niet? In '88 ging het wat sneller.quote:Op donderdag 10 september 2009 19:15 schreef Isiolo het volgende:
[b]De 8 beste nummers twee plaatsen zich voor de play-offs. Hierin worden telkens twee landen aan elkaar gekoppeld en de winnaar plaatst zich voor het wereldkampioenschap. Omdat er 9 nummers twee zijn, zal er één nummer twee direct uitgeschakeld zijn. Omdat niet elke groep uit evenveel landen bestaat, worden de 8 beste nummers twee bepaald door alleen de resultaten tegen de nummers 1, 3, 4 en 5 van de groep op te tellen.
Daarom maakte ik het dus duidelijkerquote:Op donderdag 10 september 2009 20:06 schreef popolon het volgende:
[..]
Veel ingewikkelder kan 't niet? In '88 ging het wat sneller.
Daar teken ik voor. Turkije, Rusland en Ierland mogen van mij ook lekker thuisblijven.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:58 schreef Biertjuhhhh het volgende:
laten we hopen op een wk zonder portugal
Waarschijnlijk Noorwegen. Die hebben dan wel 2 wedstrijden minder mogen spelen maar dan is 10+6 nog steeds 16 en dan komen ze niet hoger dan Portugal uit.quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:36 schreef TheVulture het volgende:
Is er al duidelijk welk land nu het kind van de rekening is geworden als nummer 2
Volgens mij wordt er naar de FIFA-ranking gekeken, de 4 hoogsten kunnen loten tegen de 4 laagstenquote:Op zondag 11 oktober 2009 12:50 schreef Ixnay het volgende:
Kunnen Frankrijk en Portugal tegen elkaar geloot worden, of kijken ze naar welke landen er hoger staan op de ranglijst zodat die niet tegen elkaar komen?
Dan zullen Frankrijk en Portugal wel weer tegen Ierland en Rusland uitkomen die het gezien de kwalificaties veel meer verdiend hadden.quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er naar de FIFA-ranking gekeken, de 4 hoogsten kunnen loten tegen de 4 laagsten
Ik dacht op Sport1.quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:06 schreef GieJay het volgende:
Waar wordt uruguay - argentinie uitgezonden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |