heb hier helaasch geen digitale camera liggen...quote:
Ik weet dat er een paar dagen geleden nog een paar bij Unknown lagen, maar dat is in maat 42 (zal waarschijnlijk nu inmiddels ook uitverkocht zijn).quote:Op woensdag 21 mei 2008 15:18 schreef pumpkinsoup het volgende:
Waar liggen ze dan? Op het internet geef ik het op (in mijn maat US 6.5) ..
die was al meteen wegquote:Op woensdag 21 mei 2008 15:54 schreef SunBoom het volgende:
[..]
Ik weet dat er een paar dagen geleden nog een paar bij Unknown lagen, maar dat is in maat 42 (zal waarschijnlijk nu inmiddels ook uitverkocht zijn).
Deze komt nog wel, volgende maand (maar die is veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeellll minder dope):
[ afbeelding ]
Dames die John Lennon dope vindenquote:
Ik vind 'm fris.quote:Op woensdag 21 mei 2008 15:54 schreef SunBoom het volgende:
[..]
Ik weet dat er een paar dagen geleden nog een paar bij Unknown lagen, maar dat is in maat 42 (zal waarschijnlijk nu inmiddels ook uitverkocht zijn).
Deze komt nog wel, volgende maand (maar die is veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeellll minder dope):
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 mei 2008 17:59 schreef refused. het volgende:
Nevermind, de zwarte reverse jams staan gereserveerd en worden morgen voor me opgepikt
[ afbeelding ]
Nu heb ik die nog liggen (originele, niet die lelijke retro'squote:Air Jordan VIII - black/aqua
7.57 / 10
Release Date: 1993
Retail Price: $130
Market Value LOW: $300 HIGH: $500 FAIR: $375
deze kan ik voelenquote:Op woensdag 21 mei 2008 17:59 schreef refused. het volgende:
Nevermind, de zwarte reverse jams staan gereserveerd en worden morgen voor me opgepikt
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 mei 2008 08:20 schreef irencus het volgende:
Adidas wivah van vanochtend
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |