Die sneakerz zijn echtquote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:28 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
Deze komt de post binnekort hopelijk bij mij afleveren.
damn wat een bloedhete collorway!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:37 schreef Placenta het volgende:
Zit nog steeds te twijfelen tussen donna's of november rain's. Maar die november's zullen waarschijnlijk helemaal niet meer hier in Nederland te krijgen zijn of wel
[ afbeelding ]
Oh shit....daarom voelde ik zo'n ontzettende pull richting Tom's toen ik in de stad was vanmiddag. Gelukkig ben ik niet gegaan, anders had ik ze zeker gekochtquote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:15 schreef pumpkinsoup het volgende:
Tom's, en Patta had ze geloof ik ook liggen, weet niet zeker. maar Tom's wel zeker :p
Was nogniet echt intquote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:16 schreef refused. het volgende:
Jezus hebben mensen liggen slapen ofzo toen die NR gedropt werd
Holy bikini! Welke schoen is dat?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:10 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Holy shit ik wil deze
[ afbeelding ]
Fallen Rising Sunquote:Op woensdag 21 mei 2008 09:30 schreef De Wouzeraar het volgende:
[..]
Holy bikini! Welke schoen is dat?
= mooi!quote:
komt ie weer met zijn ape superskatesquote:Op woensdag 21 mei 2008 08:20 schreef irencus het volgende:
Adidas wivah van vanochtend
[ afbeelding ]
Scoor voor mij een paartje ATC2 in maat 9,5 (43)quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:42 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik ga morgen denk ik weer naar Amsterdam, toch maar donatello's halen.
Weet ik maar bij sommige winkels in NL liggen ze wel.quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:45 schreef Teije het volgende:
@sunboom; atc2's zijn us only.
Toen ik ze eenmaal aan had vond ik ze echt dope! Ben nog steeds happy met mijn aankoop van gisterquote:Op woensdag 21 mei 2008 07:04 schreef thaWarhead het volgende:
Ik vond ze vreselijk tegenvallen in het echt.
quote:Op woensdag 21 mei 2008 08:20 schreef irencus het volgende:
Adidas wivah van vanochtend
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |