Laat maar bij me thuis bezorgenquote:
Vakantie, echt goede auto zul je er wel niet van kunnen kopenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 01:52 schreef Loire het volgende:
Hier is het binnen
Vakantie boeken of nieuwe auto... Hmmm...
Sommige mensen krijg jou bedrag met een 0 erachter, of zelfs nog meer dus een goede auto kan je er dan zeker wel van kopenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 03:11 schreef Arclight-S het volgende:
[..]
Vakantie, echt goede auto zul je er wel niet van kunnen kopen
Ik krijg ongeveer 250 euro.
Is niet aftrekbaar.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:20 schreef riX- het volgende:
Weet iemand of een medisch boek fiscaal aftrekbaar is?
Lees het begin van het topic even door. Daar staat alles wel vermeld en toegelicht.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:50 schreef nmrz het volgende:
4.75% rente per ..wat en wanneer?
snap 't niet helemaal.
En nee ik heb het ook nog niet binnen.
Dat dusquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:41 schreef sunmoonstar het volgende:
Nog steeds niets binnen.
Ja, m'n stufi is gestort, maar das geen nieuws....
Hier nog niet.. Vorige jaren kregen we het altijd gelijkertijd terug (fiscaal partners met mr FlasH). Ging er vanuit dat dat normaal was.. Maar blijkbaar niet.. Misschien maandagquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:24 schreef _Flash_ het volgende:
Mooie dag... Belasting terug en een half uur later het salaris binnen
als er niets te verrekenen valt, wel.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:02 schreef wolferl het volgende:
Heb net een voorlopige aanslag gehad, er staat te ontvangen of te verrekenen.
Krijg ik dat dan gewoon gestort?
quote:Te ontvangen of te verrekenen
Als er aanslagen zijn die u nog moet betalen, kan de Belastingdienst het te ontvangen bedrag met deze aanslagen verrekenen. Blijft er na verrekening nog een gedeelte van het te ontvangen bedrag over, dan wordt dat naar uw rekening overgemaakt.
Ik heb 2 maanden geleden een aanslag gehad van 2005 dat ik nog moet terug betalen, maar daar hebben we een regeling voor getroffen. Vervalt het dan ook?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:05 schreef Wexy het volgende:
[..]
als er niets te verrekenen valt, wel.
Als je nog een schuld hebt staan bij de BD dan kan er worden verrekend.
Staat ook rechts op de voorkant van je papiertje uitlegd in die kolom.
[..]
Dat hangt er vanaf. De BD is bij machte om het te verrekenen aangezien het jou dan weer extra heffingsrente scheelt over de schuld.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:57 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ik heb 2 maanden geleden een aanslag gehad van 2005 dat ik nog moet terug betalen, maar daar hebben we een regeling voor getroffen. Vervalt het dan ook?
Yep vorig jaar hadden wij hetzelfde met de huurtoeslag daar is toen het geld wat we terugkregen mee verrekend.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:57 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ik heb 2 maanden geleden een aanslag gehad van 2005 dat ik nog moet terug betalen, maar daar hebben we een regeling voor getroffen. Vervalt het dan ook?
Je bent helaas niet de enige.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:36 schreef Xbox_360 het volgende:
Krijg m'n TJ (teruggave jeugd) van m'n vakantiebaan en bijbaantjes van vorig jaar nog. Waarom moet dat toch godverdomme zo lang duren?![]()
Ik krijg ¤ 824 terug en moet van 2005 ¤ 916 betalen. Is dus verstandiger om het hierbij te laten en de belasting het restant te betalen van ¤ 92. Ben ik van die schuld ook gelijk af.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:02 schreef Wexy het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf. De BD is bij machte om het te verrekenen aangezien het jou dan weer extra heffingsrente scheelt over de schuld.
Ik acht die kans groot dat ze dat doen. Is in hun voordeel en in jouw voordeel.
En als die over 2005 ook nog eens van de afdeling InkomstenBelasting is is het voor hun ook makkelijk te realiseren.
Mochten zij het doen en jij dat niet wilt, dan moet je bezwaar indienen nadat de verrekening heeft plaatsgevonden. (Ik zou dat je echter niet aanraden aangezien de heffingsrente van 4.75% dus ook geldt bij jouw schuld)
Als zij het meteen verrekenen is het inderdaad wel prettig voor je. Mochten ze dat niet doen dok jij gewoon meer dan is afgesproken. Meer betalen mag namelijk altijd.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:04 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ik krijg ¤ 824 terug en moet van 2005 ¤ 916 betalen. Is dus verstandiger om het hierbij te laten en de belasting het restant te betalen van ¤ 92. Ben ik van die schuld ook gelijk af.
Ik zal nog eens een keer helpen,...quote:
Als het goed is ontvang je voor 1 juli inderdaad nog een gecorrigeerde voorlopige aanslag met het nieuwe bedrag. Als dit niet gebeurd dan zul je bezwaar moeten maken met daarin vermeld dat je opnieuw aangifte hebt gedaan op 16 maart om die en die tijd (neem aan dat je de bevestiging bewaard hebt). Dat je verzoekt om de nieuwste van 16 maart alsnog te gaan verwerken.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 14:05 schreef riX- het volgende:
Hmm ik heb op 3 maart de aangifte verstuurd, daaruit kwam een teruggaaf van ¤ 750. Later, op 16 maart, heb ik nog een keer een aangifte verstuurd, omdat ik een aantal ziektekosten was vergeten, toen kwam ik op een teruggaaf van ¤ 1.400. Mij is verteld dat de laatst verstuurde aangifte de voorheen verstuurde overschijft. Maar nu kreeg ik deze week de H70 aanslag, staat er dus het bedrag van ¤ 750 op?? Krijg ik nu nog een aanslag, met het resterende bedrag? Of gaat er nu iets mis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |