lang genoeg gewacht, nu is het eindelijk eens een keer tijd om 't uit te geven... (100 euro meer/minder op dat bedrag maakt trouwens niet zo veel uit...) en ik heb wel geduld maar niet eindeloos, die 410 is gewoon lekker meegenomen...quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:55 schreef Wexy het volgende:
[..]
Snap niet dat je dat zo blij bent dat je het nu al hebt. De belastingdienst geeft je momenteel 4.75% rente. Dan zou ik bij een bedrag wat jij terug hebt gekregen alleen maar langer willen wachten.
hahaha van mij mag hetquote:Op donderdag 22 mei 2008 18:24 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
AHH,... dus wordt het tijd dat ook ik begin te klagen!![]()
Waarom heb ik de ten onrechte berekende rente nog niet terugontvangen zoals eind februari al schriftelijk is bevestigd? Waar blijft de rente die ik nu al bijna drie maanden misloop? Waarom is mijn aanslag 2007 nog niet behandeld? Waarom handelt de inspecteur mijn bezwaarschiften niet af binnen de gestelde termijn?
Zo! Mag het nu naar KLB?
Dan feliciteer ik je van harte.quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:16 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
lang genoeg gewacht, nu is het eindelijk eens een keer tijd om 't uit te geven... (100 euro meer/minder op dat bedrag maakt trouwens niet zo veel uit...) en ik heb wel geduld maar niet eindeloos, die 410 is gewoon lekker meegenomen...
Laat maar bij me thuis bezorgenquote:
Vakantie, echt goede auto zul je er wel niet van kunnen kopenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 01:52 schreef Loire het volgende:
Hier is het binnen
Vakantie boeken of nieuwe auto... Hmmm...
Sommige mensen krijg jou bedrag met een 0 erachter, of zelfs nog meer dus een goede auto kan je er dan zeker wel van kopenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 03:11 schreef Arclight-S het volgende:
[..]
Vakantie, echt goede auto zul je er wel niet van kunnen kopen
Ik krijg ongeveer 250 euro.
Is niet aftrekbaar.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:20 schreef riX- het volgende:
Weet iemand of een medisch boek fiscaal aftrekbaar is?
Lees het begin van het topic even door. Daar staat alles wel vermeld en toegelicht.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:50 schreef nmrz het volgende:
4.75% rente per ..wat en wanneer?
snap 't niet helemaal.
En nee ik heb het ook nog niet binnen.
Dat dusquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:41 schreef sunmoonstar het volgende:
Nog steeds niets binnen.
Ja, m'n stufi is gestort, maar das geen nieuws....
Hier nog niet.. Vorige jaren kregen we het altijd gelijkertijd terug (fiscaal partners met mr FlasH). Ging er vanuit dat dat normaal was.. Maar blijkbaar niet.. Misschien maandagquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:24 schreef _Flash_ het volgende:
Mooie dag... Belasting terug en een half uur later het salaris binnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |