Nou de date ging o.a. zoquote:Op zondag 18 mei 2008 02:13 schreef Euc- het volgende:
[..]
Daar had ik helemaal overheen gelezen!![]()
Leuk Steer!! Morgen is die Ethiopier dus wel open?
PF, hoe ging jouw date eigenlijk? (Je had er toch 1 gehad?)
Naar die recensiequote:
Oh dat zuigt, maar hoe ging het tot dan toe? Of zaten jullie net 5 minuten ofzoquote:Op zondag 18 mei 2008 02:18 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Je bent het nummer vergeten
[..]
Nou de date ging o.a. zo
de rest typ ik zo meteen!
We hadden om 9 uur afgesproken. En dat was om eh. half12?quote:Op zondag 18 mei 2008 02:23 schreef Euc- het volgende:
[..]
Oh dat zuigt, maar hoe ging het tot dan toe? Of zaten jullie net 5 minuten ofzo
Vroegah, toen onze duitse knuffelhomo nog samen met ons Martijn afkraaktequote:Op zondag 18 mei 2008 02:26 schreef krakkemieke het volgende:
Pricipessa, vroegah, 10 SC vroegah, had de OP een plaatje van een ierse pub en ja, dat heb je wel gezien.
Ah oké.quote:Op zondag 18 mei 2008 02:26 schreef krakkemieke het volgende:
Pricipessa, vroegah, 10 SC vroegah, had de OP een plaatje van een ierse pub en ja, dat heb je wel gezien.
De CUL-SC Soap! Ik bel RTL wel even of ze interesse hebben, doe jij SBS?quote:Op zondag 18 mei 2008 02:27 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ah oké.
Ik vertel alles stukje bij beetje. Haha
Wat bedoel je? Dit?quote:Op zondag 18 mei 2008 02:33 schreef krakkemieke het volgende:
Ik kan de link gewoon niet plaatsen.
Euc kan je ajb dat dingetje gewoon posten?
*\Krakje is een enorme noob
quote:Op zondag 18 mei 2008 02:33 schreef krakkemieke het volgende:
Ik kan de link gewoon niet plaatsen.
Euc kan je ajb dat dingetje gewoon posten?
*\Krakje is een enorme noob
Lekker nummer idd!quote:
Ik heb je een PM gestuurd, als je heeeeelemaal bovenin kijkt zie je dit rijtje staan:quote:Op zondag 18 mei 2008 02:38 schreef krakkemieke het volgende:
Euc dat was wat er al lang niet meer in de OP stond, dank je. Ik bedoelde eik je link van daarvoor....
Klinkt als een leuke date....btw ik hoopte dat er afgelopen avond/nacht nog wat K1 zou worden vertoond op euro**klote***sportquote:Op zondag 18 mei 2008 02:42 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
...
Er was wel een soort kooi vechten, maar dat is maar matigjes. En ingestudeerd. Sinds ik zelf kick boks vind ik dat leuk om te zien op tvquote:Op zondag 18 mei 2008 02:45 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Klinkt als een leuke date....btw ik hoopte dat er afgelopen avond/nacht nog wat K1 zou worden vertoond op euro**klote***sport
maar helaas
Ik heb diverse vechtsporten beoefend, vandaar mijn interesse...helaas heeft werk mijn sportritme negatief beinvloed, wellicht dat ik met mijn nieuwe baan weer zou kunnen aanvangen. Kooivechten vind ik niet altijd tof...maar soms......quote:Op zondag 18 mei 2008 02:47 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Er was wel een soort kooi vechten, maar dat is maar matigjes. En ingestudeerd. Sinds ik zelf kick boks vind ik dat leuk om te zien op tv
K1quote:Op zondag 18 mei 2008 02:45 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Klinkt als een leuke date....btw ik hoopte dat er afgelopen avond/nacht nog wat K1 zou worden vertoond op euro**klote***sport
maar helaas
Ja we doen beide kickboksenquote:Op zondag 18 mei 2008 02:54 schreef krakkemieke het volgende:
Klinkt als een toffe date principessa! Heb je hem ook verteld wat voor sport je doet?
Onlangs in Amsterdam, wordt in delen uitgezonden door ES...of anders youttube...met Japans commentaarquote:Op zondag 18 mei 2008 02:53 schreef Euc- het volgende:
[..]
K1![]()
Was dat een tijdje geleden niet in Nederland?(Ik volg het niet zo, vind het heel erg gaaf om naar te kijken, maar als je me vraagt wie wie is..
)
Ik heb zin om morgen ergens te gaan eten, maar waar.. en met wie![]()
Vriendin vind mijn soort restaurants helemaal niks en wilt nooit mee, vaste eetbuddy heeft geen geld omdat hij is gaan samenwonen
Ik vind jouw soort restaurants echt leuk als m'n ouders betalenquote:Op zondag 18 mei 2008 02:53 schreef Euc- het volgende:
[..]
K1![]()
Was dat een tijdje geleden niet in Nederland?(Ik volg het niet zo, vind het heel erg gaaf om naar te kijken, maar als je me vraagt wie wie is..
)
Ik heb zin om morgen ergens te gaan eten, maar waar.. en met wie![]()
Vriendin vind mijn soort restaurants helemaal niks en wilt nooit mee, vaste eetbuddy heeft geen geld omdat hij is gaan samenwonen
Hmmwah, heb morgen geen zin in pizzaquote:Op zondag 18 mei 2008 02:55 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Onlangs in Amsterdam, wordt in delen uitgezonden door ES...of anders youttube...met Japans commentaar
Jammer dat je vriendin je culi-smaak niet deelt, pizzaatje dan maar?
Lees dit ff: http://www.alliance.nl/artman/publish/article_547.shtmlquote:Op zondag 18 mei 2008 02:55 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik vind jouw soort restaurants echt leuk als m'n ouders betalen
Je mag maar met één tegelijk volgens de regels (hoorde ik)quote:Op zondag 18 mei 2008 02:56 schreef Euc- het volgende:
[..]
Hmmwah, heb morgen geen zin in pizza
Pssst PF, date?![]()
![]()
![]()
Wat leuk! Maar is dat voor 1 persoon of.. ?quote:Op zondag 18 mei 2008 02:58 schreef Euc- het volgende:
[..]
Lees dit ff: http://www.alliance.nl/artman/publish/article_547.shtml
Ik heb eventueel wel een reservering voor je waar ik hoogstwaarschijnlijk toch geen gebruik van maken, 2 michelinsterren restaurant Ron Blauw in Oudekerk
Haha. Ik kan uh. Hele lekkere uh. tiramisu makenquote:Op zondag 18 mei 2008 02:58 schreef krakkemieke het volgende:
Hmm Euc jij kookt, zij schopt je overhoop?
Die reservering bedoel je? Nee, heb voor 2 personen gereserveerd, maar aangezien ik die week ook al naar Zeeland moet gaan kachelen en 2 keer zo super ver rijden iets teveel van het goede is denk ik dat ik maar niet naar oudekerk gaquote:Op zondag 18 mei 2008 03:00 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Wat leuk! Maar is dat voor 1 persoon of.. ?
Stank voor dankquote:Op zondag 18 mei 2008 02:58 schreef krakkemieke het volgende:
Hmm Euc jij kookt, zij schopt je overhoop?
Tiramisu ...zucht ... heeeeeeeerlijk !quote:Op zondag 18 mei 2008 03:01 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Haha. Ik kan uh. Hele lekkere uh. tiramisu maken
Nee, gelukkig nietquote:Op zondag 18 mei 2008 03:04 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Jouw vriendin ook kickbokser (heet ze toevallig Germaine de Randamie ofzo)
O dat lijkt mij echt super gaafquote:Op zondag 18 mei 2008 03:01 schreef Euc- het volgende:
[..]
Die reservering bedoel je? Nee, heb voor 2 personen gereserveerd, maar aangezien ik die week ook al naar Zeeland moet gaan kachelen en 2 keer zo super ver rijden iets teveel van het goede is denk ik dat ik maar niet naar oudekerk ga
Enne, 1 tegelijk, wist niet eens dat daar regels voor waren
Ik met jou uit eten? Dat wil je helemaal niet johquote:Op zondag 18 mei 2008 03:08 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
O dat lijkt mij echt super gaafals ik dan m'n grootste en enige restaurant gekke vriendinnetje dat ik heb mee kan krijgen of is het bedoeld voor een date
Haha, ik weet niets van daten.
Nee heequote:Op zondag 18 mei 2008 03:10 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ik met jou uit eten? Dat wil je helemaal niet joh![]()
Ik herinner me nog dat hij in R'dam optrad en er een megaknokpartij uitbrak ... c'est dommagequote:Op zondag 18 mei 2008 03:10 schreef krakkemieke het volgende:
Cul non kul... cheb chaled komt naar nederland.
Ik vond het al een rare zinquote:Op zondag 18 mei 2008 03:11 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Nee hee
Ik snap wel als je niet kan dat je dan niet meegaat...
Tell me more..quote:Op zondag 18 mei 2008 03:08 schreef krakkemieke het volgende:
1 tegelijk? Nou ik kan me situaties indenken.....
RAI-muziek uit noordelijk Afrika (Marokko, Algerije) hij is bekend van:quote:Op zondag 18 mei 2008 03:12 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
cheb khaled?
Ja ik denk het wel,quote:Op zondag 18 mei 2008 03:13 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ik vond het al een rare zinDaarbij, heb ik al een heel lief dinnetje
![]()
Als je iemand zo ver krijgt om met je mee te gaan hoor ik het wel van je als je wilt gaan
uhu, daarom zei ik ook khaledquote:Op zondag 18 mei 2008 03:14 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
RAI-muziek uit noordelijk Afrika (Marokko, Algerije) hij is bekend van:
Je schijnt ook te kunnen daten zonder deze persoon leuk te vinden. Dus zou het in theorie ook met een vriendin kunnen.quote:Op zondag 18 mei 2008 03:13 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ik vond het al een rare zinDaarbij, heb ik al een heel lief dinnetje, dus dan op "date" gaan..
![]()
Als je iemand zo ver krijgt om met je mee te gaan hoor ik het wel van je als je wilt gaan
Dat is wel heul erg 2008quote:Op zondag 18 mei 2008 03:15 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Je schijnt ook te kunnen daten zonder deze persoon leuk te vinden. Dus zou het in theorie ook met een vriendin kunnen.
Ja maar dan noem je het toch geen daten, maar uuhmm.. iets anders?quote:Op zondag 18 mei 2008 03:15 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Je schijnt ook te kunnen daten zonder deze persoon leuk te vinden. Dus zou het in theorie ook met een vriendin kunnen.
quote:Op zondag 18 mei 2008 03:18 schreef krakkemieke het volgende:
Cheb khaled had nog een hit. Wat was dat ook weer?
Ik heb een date met Eucquote:Op zondag 18 mei 2008 03:17 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ja maar dan noem je het toch geen daten, maar uuhmm.. iets anders?
Wat ik me nu bedenk, dan gaan we eerst daar ergens wat zeilen, en 's avonds uit eten![]()
Ja maar m/v vriendschappen kan uiteindelijk toch nietquote:Op zondag 18 mei 2008 03:20 schreef krakkemieke het volgende:
Je kan ook gewoon afspreken, dan is het geen date. Dat kan met mannen en vrouwen. PFFFF!
Op date met PFquote:Op zondag 18 mei 2008 03:20 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik heb een date met Euc
Ik dacht vanmiddag nog: Ik doe wel gewoon alsof je een random (sorry) zeil leraar bent,
dat zou ik namelijk wel durven. Met iemand van internet afspreken niet.
En als ik er dan ben zeg ik tegen mezelf: haha gefopt.
Ja hè. Als ik het vrijdag middag date had genoemd dan had ik niet durven gaanquote:Op zondag 18 mei 2008 03:21 schreef cul_non_kul het volgende:
"date"klinkt gelijk zo verwachtingsvol en beladen ...![]()
Just have fun ..
Dat dusquote:Op zondag 18 mei 2008 03:20 schreef krakkemieke het volgende:
Je kan ook gewoon afspreken, dan is het geen date. Dat kan met mannen en vrouwen. PFFFF!
Begrijpelijk ... en lastig idd...quote:Op zondag 18 mei 2008 03:22 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ja maar m/v vriendschappen kan uiteindelijk toch niet![]()
Zoals ik heb schijnbaar een beste vriend maar hij voelt zich ergens wel schuldig tegen over z'n vriendin. Oid. En ik kan wel mee op vakantie maar dan moet ik zeggen dat ik met z'n broertje mee ga (het was ook zijn idee....) maar goed. Als beste vrienden. Dan... Stom m/v gedoe ook altijd!
Ik was er eerderquote:
Als hij zijn vriendin laat weten en voelen en merken op alle fronten dat ZIJ numéro uno is ...quote:Op zondag 18 mei 2008 03:25 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik was er eerderWel 3 maanden
Maar goed, ik vind dat hij z'n vriendin gewoon alle aandacht moet geven en niet moet behandelen als tweede keus of als weet ik het wat. Gewoon goed. Anders hoef ik sowieso geen contact. Want ze is toch ook wel mijn vriendin
Hmmmwaahhh.. Kan het me in sommige situaties wel voorstellen, maar in sommige ook nietquote:Op zondag 18 mei 2008 03:22 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ja maar m/v vriendschappen kan uiteindelijk toch niet![]()
Zoals ik heb schijnbaar een beste vriend maar hij voelt zich ergens wel schuldig tegen over z'n vriendin. Oid. En ik kan wel mee op vakantie maar dan moet ik zeggen dat ik met z'n broertje mee ga (het was ook zijn idee....) maar goed. Als beste vrienden. Dan... Stom m/v gedoe ook altijd!
Idem maar dan Vquote:Op zondag 18 mei 2008 03:27 schreef krakkemieke het volgende:
Welles!
Ik heb zat vrienden waar ik ga eten of zoiets.
Dat zijn gewoon vrienden en toevalligf M.
Zij vind het niet erg,quote:Op zondag 18 mei 2008 03:28 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Als hij zijn vriendin laat weten en voelen en merken op alle fronten dat ZIJ numéro uno is ...
Maar dan nog is het afhankelijk van haar perceptie ...
Welke leugen? Z'n broertje heeft gevraagd of ik mee ging.quote:Op zondag 18 mei 2008 03:35 schreef krakkemieke het volgende:
Principessa, als je al meemoet met vakantie met een leugen,ga je dan plezier hebben?
Helemaal mee eens, erg apart allemaal..quote:Op zondag 18 mei 2008 03:37 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Als jij het raar vindt, dan zit er iets mis bij jou.. Eigenlijk.
Ik kom woensdag nog in Frankrijkquote:Op zondag 18 mei 2008 03:58 schreef krakkemieke het volgende:
En Euc, als je ooit in frankrijk komt, koop dan een tube apaisyl.
Das heul goed tegen brandwonden! Tis gel.
Ahhhquote:Op zondag 18 mei 2008 10:05 schreef Tezz het volgende:
Bente is er klaar voor in ieder geval, die danst rond in haar nieuwe jurk, hihi!
Je gebruikt alinea'squote:
Je haar zit in de warquote:Op zondag 18 mei 2008 10:48 schreef Leonoor het volgende:
Goedemorgen! Ik heb ook heerlijk uitgeslapen.
Correct, maar ik heb eerst even eitjes gebakken met spek, en nu heb ik lekker ontbeten en ga ik zo eens douchen en me in mijn hockeyoutfitje hijsen. Heb jij je date-outfitje al klaarligger?quote:
Ik lag eigenlijk al te slapen, maar werd wakker omdat SoL naar bed kwam.quote:Op zondag 18 mei 2008 10:40 schreef Tezz het volgende:
Knap hoor CNK!
Hier heb ik er ook eentje rondlopen. Die wilde gisteravond perse naar de kroeg om ff stoom af te blazen en nu krijg ik hem met geen tien paarden uit bed. We moeten over een uur in de kerk zitten ongeveer voor de communie, dus het wordt nu wel tijd dat ie op staat.......
Ik stuur Bente naar boven en laat haar op het bed springen, hihi
Het drukke zondagprogram van lounchen en luieren???quote:Op zondag 18 mei 2008 11:14 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Ik lag eigenlijk al te slapen, maar werd wakker omdat SoL naar bed kwam.
Na enig draaien ben ik er maar uitgegaan en heb nog een paar drankjes genuttigd en wat op Fok en youtube gezeten, waardoor het wat later werd dan gepland![]()
Inmiddels ben ik al wel zo ver dat de afwas is gedaan en ik me opmaak voor een ontbijt, waarna het drukke zondagprogram los kan barsten
Helaas niet, moeten nog van hot naar her vandaag ... dus dat loungen en luieren is er dit keer niet bijquote:Op zondag 18 mei 2008 11:15 schreef Tezz het volgende:
[..]
Het drukke zondagprogram van lounchen en luieren???
quote:Op zondag 18 mei 2008 11:59 schreef Liejannuh het volgende:
Goedemorgen!![]()
Ik wil op vakantie!!!! Naar de plek waar deze clip is opgenomen!
En dan het liefste met Jason Mraz.![]()
Maar afijn, Principessa, klinkt als een toffe date.![]()
En dan ga ik nu Cheb Khaled luisteren.Cheb Khaled is cool.
Ja soms, als ik niet heb gedronken en niet stijf sta van halve grammen cafeïne, dan kan ik wel redelijk duidelijk mijn verhaal doenquote:Op zondag 18 mei 2008 10:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je gebruikt alinea's![]()
![]()
Klinkt alsof het erg goed ging, jammer van de vrienden, en hou idd je oren en ogen open voor deze loverboy en kijk of het geen slijmbal is maar gewoon een oprecht iemand.
Ik heb om vier uur nog drie kwartier staan/liggen bellenquote:Op zondag 18 mei 2008 08:14 schreef Tezz het volgende:
Tjeezus wat hebben jullie het weer laat gemaakt zeg!
Goedemorgen in ieder geval!
hihi en Gister nacht grijns mare ik was weg en nog ben kamperen aan zee en gr heerlijk! hier.quote:
Dat is zo'n tof liedje!quote:
Hoe ging het gister, Leinemeid?quote:Op zondag 18 mei 2008 14:17 schreef Leintjeuh het volgende:
Hallo! Krakje, wat vervelend van je exBlaaskanker oei....
Steerdate vanavond wat léuk!!!
CF: welkom terug in het Hollandse
Verder: Heerlijk weer vandaag zeg
Studeren in de bibliotheek zeker?quote:Op zondag 18 mei 2008 14:43 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
![]()
Neeee niet doen Steer!! Mams dacht dat ik ergens anders was
Nee, ze dacht dat ik bij 'een vriendin in een crisis was'...quote:
Nou kreeg ik alweer een hoestbui omdat ik moest lachen!quote:Op zondag 18 mei 2008 14:47 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nee, ze dacht dat ik bij 'een vriendin in een crisis was'...
Sorry Isa, kon niks beters bedenken
O. Mijn date smoes was: Uh ik ben een film kijken bij *naam vrienden* doeiquote:Op zondag 18 mei 2008 14:47 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nee, ze dacht dat ik bij 'een vriendin in een crisis was'...
Sorry Isa, kon niks beters bedenken
Maar ik moet over 5 minuten naar de hockeyclub om een wedstrijd te fluiten en daarna om f*cking 17.00 uur pas zelf te spelenquote:
Dan kun je fijn de hele middag in het zonnetje zitten!quote:Op zondag 18 mei 2008 14:54 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Maar ik moet over 5 minuten naar de hockeyclub om een wedstrijd te fluiten en daarna om f*cking 17.00 uur pas zelf te spelen
Ik ben keeper dus vanav 17.00 uur ben ik dik ingepakt (en krijg ik dus allemaal rare bruine plekken op mijn lichaam van de niet-bedekte stukjesquote:Op zondag 18 mei 2008 14:59 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Dan kun je fijn de hele middag in het zonnetje zitten!
met leuke mannen?
Pesto mozarella en smakelijke tomaaaatquote:Op zondag 18 mei 2008 14:59 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Wat zit er op jullie favoriete tosti?
Bij mij ookquote:Op zondag 18 mei 2008 15:01 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Pesto mozarella en smakelijke tomaaaat
Bah zo'n vieze viskut zeker weer?quote:Op zondag 18 mei 2008 15:27 schreef Euc- het volgende:
Nou, uit eten vanavond gaat niks meer worden![]()
Heb gister een griet meegenomen van het werk, die ga ik vanavond maar klaarmaken denk ik
Jeetje, niet alsof je het erom deed of zoquote:Op zondag 18 mei 2008 15:28 schreef Euc- het volgende:
Nu ik het zo lees klinkt die zin wel HEEL erg fout
die x staat voor een kusjequote:Op zondag 18 mei 2008 15:30 schreef Stereotomy het volgende:
*piep piep*
SMS'je van de paddenstoel
'Hoi! Ter controle: hadden we nou om 6 of 7 uur afgesproken? Tot vanavond x rood met... etc. '
Mensen zonder agenda.
Mensen die x schrijven onderaan een bericht
Mensen die stiekum blij zijn een SMS'je te krijgen
Nee, eigenlijk nietquote:Op zondag 18 mei 2008 15:30 schreef FleshWound het volgende:
[..]
Jeetje, niet alsof je het erom deed of zo
quote:Op zondag 18 mei 2008 15:30 schreef Stereotomy het volgende:
*piep piep*
'Hoi! Ter controle: hadden we nou om 6 of 7 uur afgesproken? Tot vanavond x rood met... etc. '
Mensen zonder agenda.
Een van de lekkerste vissenquote:Op zondag 18 mei 2008 15:29 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Bah zo'n vieze viskut zeker weer?[ afbeelding ]
Wat ben je toch een heerlijke pessimist steer! Maar je moet haar inderdaad een agenda gevenquote:Op zondag 18 mei 2008 15:37 schreef Stereotomy het volgende:
Ze heeft gisternacht tot 5 uur 's nachts met jongens lopen zuipen en zoenen en wist het allemaal niet meer helder
Ja cute he?
SMS'je terug: ' *gloednieuwe agenda naar JOU toegooit.Om 6 uur bij Pathé! - S. '
Waarmee ik subliem refereer aan het feit dat ze me de vorige keer had verteld geen agenda te hebben.
.... en dat ik dus wél luisterde en niet uitsluitend naar haar tieten aan het kijken was he.quote:Op zondag 18 mei 2008 15:37 schreef Stereotomy het volgende:
Ze heeft gisternacht tot 5 uur 's nachts met jongens lopen zuipen en zoenen en wist het allemaal niet meer helder
Waarmee ik subliem refereer aan het feit dat ze me de vorige keer had verteld geen agenda te hebben.
Bed verschonen, kaarsjes alvast klaarzetten, aansteker zoeken, rozeblaadjes plukken en strooien in het gangpad dat je met behulp van diezelfde kaarsjes hebt gemaaktquote:Op zondag 18 mei 2008 15:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
.... en dat ik dus wél luisterde en niet uitsluitend naar haar tieten aan het kijken was he.
Ik heb er zin in vanavond. Nu mijn kamer nog ff poetsen, just in cases.
quote:Op zondag 18 mei 2008 15:42 schreef Euc- het volgende:
[..]
Bed verschonen, kaarsjes alvast klaarzetten, aansteker zoeken, rozeblaadjes plukken en strooien in het gangpad dat je met behulp van diezelfde kaarsjes hebt gemaakt
Oh.. wacht
Go Steer
Go Steer
![]()
![]()
Kut, bed verschonen is eigenlijk wel een verdomd goed idee.quote:Op zondag 18 mei 2008 15:42 schreef Euc- het volgende:
[..]
Bed verschonen, kaarsjes alvast klaarzetten, aansteker zoeken, rozeblaadjes plukken en strooien in het gangpad dat je met behulp van diezelfde kaarsjes hebt gemaakt
Niet? Sukkelquote:Op zondag 18 mei 2008 15:45 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hij is vast niet van plan te gaan seksen met haar Euc-. Perv
Awwww Steer wat ontzettend schattigquote:Op zondag 18 mei 2008 15:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kut, bed verschonen is eigenlijk wel een verdomd goed idee.
en de rest heb ik al
Subtiel laten merken dat je écht naar haar luistert.quote:Op zondag 18 mei 2008 15:37 schreef Stereotomy het volgende:
Ja cute he?
SMS'je terug: ' *gloednieuwe agenda naar JOU toegooit.Om 6 uur bij Pathé! - S. '
Ze dacht gewoon met veel liefde aan jullie vorige date terug en daarom is die tijd in haar geheugen blijven hangenquote:Op zondag 18 mei 2008 16:00 schreef Stereotomy het volgende:
Vorige keer hadden we om 7 uur afgesproken. 't arme kind was aan het flashbacken.
Thanks MM.
Ze heeft er zin in Steer! Naar welke film aan jullie, of spreken jullie alleen af bij Pathé?quote:Op zondag 18 mei 2008 16:00 schreef Stereotomy het volgende:
Vorige keer hadden we om 7 uur afgesproken. 't arme kind was aan het flashbacken.
Thanks MM.
ze wou gewoon zeker weten of 't doorgaatquote:Op zondag 18 mei 2008 15:30 schreef Stereotomy het volgende:
*piep piep*
Mensen zonder agenda.
Films zijn no-goes voor mij voor dates.quote:Op zondag 18 mei 2008 16:02 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ze heeft er zin in Steer! Naar welke film aan jullie, of spreken jullie alleen af bij Pathé?
Waarom zou het een bezwaar zijn als ze net haar nagels gelakt heeft?quote:Op zondag 18 mei 2008 16:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Films zijn no-goes voor mij voor dates.We gaan naar http://www.smallehaven.com voor de expositie van een vriendin van mij (die is er helaas niet, maar misschien is dat een voordeel - minder ackward moments) en daarna naar http://www.ethiopisch-restaurant.nl
wat ik gister beschreven had als een 'Klein, knus, gezellig restaurantje net buiten het centrum van Eindhoven' zonder te vertellen dat je daar met de handen moet eten.
Dus ik hoop niet dat ze net haar nagels heeft gelakt
Hahaha ja leuk is dat heh! Oma (van 84) was hier gister helemaal verbaasd over het digitale fotolijstje van mn moeder. 'quote:Op zondag 18 mei 2008 16:19 schreef Bluezz het volgende:
Ik hang aan je lippen steer![]()
Hoi meidenik heb net via msn mijn 87 jarige moedertje (die bij zuslief zit) wat foto's laten zien, ze scheen er met open mond naar hebben gekeken, 'hoe kán dit'
![]()
![]()
Oh ik moet ook nog iets terug sturenquote:Op zondag 18 mei 2008 16:06 schreef Stereotomy het volgende:
En ik zit hier serieus te verwachten dat ik nog een SMS'je terugkrijg he![]()
![]()
![]()
![]()
Ik poets gauw weer verder.
Dat deed de oma van mijn zwager ook.quote:Op zondag 18 mei 2008 16:26 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hahaha ja leuk is dat heh! Oma (van 84) was hier gister helemaal verbaasd over het digitale fotolijstje van mn moeder. 'Marretje (ik dus
) zie je dat, die foto veranderd! En alweer!
Daar gaat ie weer
'
Heeft Twente gewoon gewonnen?!quote:
Nou, gewoon, bij de V&D ofzo? Of hebben jullie geen koopzondag?quote:Op zondag 18 mei 2008 16:43 schreef Stereotomy het volgende:
Lianne, 't is zondag, waar haal ik in hemelsnaam een agenda vandaan.
Omdat je in het restaurant met je handen en een injera de stew van een plaat af moet scheppenquote:Op zondag 18 mei 2008 16:13 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Waarom zou het een bezwaar zijn als ze net haar nagels gelakt heeft?![]()
Of je had heel galant en romantisch haar kunnen leren hoe je de stokjes vast moet houden door achter haar te gaan staan en de stokjes in haar hand te positioneren terwijl je ondertussen stiekem in haar decollette kijktquote:Op zondag 18 mei 2008 16:52 schreef Stereotomy het volgende:
Ik had het ook oneerlijk kunnen doen en naar de Japanner gekund, dan had ik haar uit kunnen lachen met de stokjes.
Dat doe je niet met meisjes die je leuk vindt Steer!quote:Op zondag 18 mei 2008 16:52 schreef Stereotomy het volgende:
Ik had het ook oneerlijk kunnen doen en naar de Japanner gekund, dan had ik haar uit kunnen lachen met de stokjes.
Of een stokje in haar décolleté steekquote:Op zondag 18 mei 2008 16:55 schreef FleshWound het volgende:
[..]
Of je had heel galant en romantisch haar kunnen leren hoe je de stokjes vast moet houden door achter haar te gaan staan en de stokjes in haar hand te positioneren terwijl je ondertussen stiekem in haar decollette kijkt
ALS er een derde date komt, kook ik voor haar.quote:Op zondag 18 mei 2008 16:55 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Dat doe je niet met meisjes die je leuk vindt Steer!![]()
Die ga je juist helpen om te leren met stokjes te eten!Heel knus en intiem!
quote:Op zondag 18 mei 2008 16:26 schreef Leintjeuh het volgende:
Hahaha ja leuk is dat heh! Oma (van 84) was hier gister helemaal verbaasd over het digitale fotolijstje van mn moeder. 'Marretje (ik dus
) zie je dat, die foto veranderd! En alweer!
Daar gaat ie weer
'
Als je bedenkt wat mensen met die leeftijd allemaal voor ontwikkelingen hebben meegemaaktquote:Op zondag 18 mei 2008 16:40 schreef MinderMutsig het volgende:
Dat deed de oma van mijn zwager ook.'Kijk! Nu ben ik erop!
'
![]()
En toen ging ze erachter kijken om te zien waar die foto's vandaan kwamen.
Steer is een heer, die wast altijd zijn handen golfer!quote:Op zondag 18 mei 2008 17:08 schreef golfer het volgende:
Succes Steer.
Eet smakelijk en vergeet niet je handen goed te wassen na afloop voordat je met die handen haar intieme plekjes gaat verkennen.
Ach steer, over 10 jaar en met 4 kinderen op je schoot lach je er alletwee omquote:Op zondag 18 mei 2008 17:07 schreef Stereotomy het volgende:
ALS er een derde date komt, kook ik voor haar.
Ik ga nu ff douchen. En dan ben ik weg. En ja, NU begin ik weer wat nerveuzer te worden eigenlijk.Maarja, zolang zij maar nerveuzer is.
Toen mijn opa en oma net getrouwd waren hadden ze helemaal geen huishoudelijke apparatuur, geen douche, geen wasmachine, film was iets heel bijzonders en niemand had een televisie, geen telefoon, geen gasfornuis etc.quote:Op zondag 18 mei 2008 17:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[..]
Als je bedenkt wat mensen met die leeftijd allemaal voor ontwikkelingen hebben meegemaakt
Internetten met een inbelmodemquote:Op zondag 18 mei 2008 17:49 schreef Liejannuh het volgende:
Bizar is dat idd MinderMutsig! Van niets, naar alles!
Alhoewel ik wel geloof dat je er wel steeds makkelijker in mee gaat.![]()
Ik denk dat de meeste van ons het ontstaan en de ontwikkeling van het internet hebben meegemaakt. 10 jaar geleden was je best wel bijzonder als je toegang had tot internet, tegenwoordig kunnen we niet meer zonder. Ik ben echt heel erg benieuwd wat voor ontwikkelingen wij nog mee gaan maken.
en pixel!quote:Op zondag 18 mei 2008 18:32 schreef MissHobje het volgende:
Avondben ook weer terug van een heerlijk weekend
![]()
Stappen, Zon, Zee en strand oja en bos
quote:Op zondag 18 mei 2008 18:54 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Hoorde het toen ik net even informeerde hoe het met mn pleegkindje is
Klinkt goed hobbiequote:Op zondag 18 mei 2008 18:32 schreef MissHobje het volgende:
Avondben ook weer terug van een heerlijk weekend
![]()
Stappen, Zon, Zee en strand oja en bos
Ja was het ookquote:Op zondag 18 mei 2008 19:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Klinkt goed hobbie
Wij zitten al een uur te wachten op ons eten
Heb geen plaatje maar wel een opsommingquote:Op zondag 18 mei 2008 19:27 schreef Liejannuh het volgende:
Ja! Zien!!!![]()
Hebben jullie een vaste camping ofzo Hobje?
Vanille saus makenquote:Op zondag 18 mei 2008 19:38 schreef Liejannuh het volgende:
Maar WAT hebben jullie besteld Bluezz??
Ik heb hier nog 3 eigeel staan. Wat kan ik daarmee doen? Behalve mayonaise maken?
PM stuurt.quote:Op zondag 18 mei 2008 19:41 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Heb geen plaatje maar wel een opsomming
Nee geen vaste camping hoor.. zijn ook geen campings maar kampeer terreinen enzo.
Stel je voor de meest mooie bossen daarin een prachtig prive stuk terrein waar je mag kamperen mits lid van de club.
Staat 1 klien gebouwtje waar je je kunt wassen, warme douche en dat was het aan luxe, sommige terreinen hebben nog niet eens warme douchedas dus fokking koud
maar tis zo mooi
Auto's moeten op 1 plek geparkeerd worden bv, je mag er niet mee over het terrein, ja caravanners dat hutje op zijn plek zetten bv.
Gewoon een heerlijke primitieve manier van kamperen
En zo hebben we dus 22 terreinen door heel NL op de mooiste plekjes.
Meer info ? pm me maar.
Ik vind 70% van de campings niet leuk maar die primitieve campings zijn geweldig.quote:Op zondag 18 mei 2008 20:42 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Je mag wel een keer met m'n ouders mee als je zo een camping leuk vindt!
Hazenpeperquote:Op zondag 18 mei 2008 21:39 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik heb haasjes voor mn raam 2 babyhaasjes en een mamahaas
Mij lijkt het wel leuk om een keer wild te kamperen in de Pyreneeën oid.quote:Op zondag 18 mei 2008 21:01 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik vind 70% van de campings niet leuk maar die primitieve campings zijn geweldig.
Kamperen is tof, SoL en ik gaan dit jaar samen kamperen... bestemming vooralsnog onbekend ..quote:Op zondag 18 mei 2008 21:51 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Mij lijkt het wel leuk om een keer wild te kamperen in de Pyreneeën oid.
Actief motiveren telt niet als afleidingquote:Op zondag 18 mei 2008 22:18 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik ben voor vandaag klaar met de scriptie. Weet je, FW was de grootste afleiding![]()
En nu even wat eten
Ik zat net te bedenken of ik m een sms'je moest sturen!quote:Op zondag 18 mei 2008 21:33 schreef FleshWound het volgende:
Heeft Steer al iemand gesmsd? Ik ben best nieuwsgierig hoe het gaat
"Ja, da's iemand van die kookclub...workshop....achtig....dinges"quote:Op zondag 18 mei 2008 22:31 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik zat net te bedenken of ik m een sms'je moest sturen!
Toch maar niet gedaan.Moet ie dat weer uit gaan leggen enzo. Is zo lullig.
Ik sms m om 23.00 uur wel als ie zich nog niet gemeld heeftquote:Op zondag 18 mei 2008 22:35 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Hij heeft z'n geluid uit neem ik aan
quote:Op zondag 18 mei 2008 22:34 schreef FleshWound het volgende:
[..]
"Ja, da's iemand van die kookclub...workshop....achtig....dinges"
Je zei rel is er een rel waar is de rel kom op jongens rel rel relquote:Op zondag 18 mei 2008 23:09 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Jullie makken nu een issue van iets dat er niet wasIk zeg dat ik kamperen leuk vind, MM zegt dat ze kamperen leuk vind. maar zegt ook: 1 x een appartement bladiebla
dus toen vond ik het jammer dat ze ALLE appartementen op die ene ervaring afschreef.
No hard feelings. Of wilden jullie gewoon graag een rel
Huh als je een rel wil, dan moet je beginnen over het dessert van Euc- tijdens de afgelopen Jubelmeetquote:Op zondag 18 mei 2008 23:12 schreef FleshWound het volgende:
[..]
Je zei rel is er een rel waar is de rel kom op jongens rel rel rel
PF doet haar naam eer aan, een verwent prinsesje dat bang is voor vieze voeten op de camping.quote:Op zondag 18 mei 2008 23:12 schreef FleshWound het volgende:
[..]
Je zei rel is er een rel waar is de rel kom op jongens rel rel rel
OHHHHHH en we gaan op de persoonlijke tour!!! Evil evil evilquote:Op zondag 18 mei 2008 23:18 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
PF doet haar naam eer aan, een verwent prinsesje dat bang is voor vieze voeten op de camping.
Lekkerquote:Op zondag 18 mei 2008 23:13 schreef Euc- het volgende:
Haiii, ben ik weer
Lekker op het terras gezeten, lang leve terrasverwarmers
Er was geen dessertquote:Op zondag 18 mei 2008 23:18 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Huh als je een rel wil, dan moet je beginnen over het dessert van Euc- tijdens de afgelopen Jubelmeet
Triodatequote:Op zondag 18 mei 2008 23:22 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Lekkero en die vriendin wil heel graag mee had ik dat al gezegd? dus dan hoor ik nog wel of je toch wel/niet wil gaan
Ahumquote:
Muts, schat, ik loop dagelijks op blote voeten, buiten. Hou je bij de feitenquote:Op zondag 18 mei 2008 23:18 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
PF doet haar naam eer aan, een verwent prinsesje dat bang is voor vieze voeten op de camping.
Leukquote:Op zondag 18 mei 2008 23:24 schreef Euc- het volgende:
[..]
Triodate![]()
Gaan jullie maar gezellig, stuur tegen die tijd wel ff een pm
Jij had ijs meegebracht. Yoghurt-bosvruchtenijs van Hertogh. Maar FW had death by chocolate gemaakt en Steer had geniale baklava's gemaakt, weet je popje? Dat was die avond dat je zo innig verstrengeld met je mobieltje wasquote:
Herstel, er had "van Euc-" achteraan gemoetenquote:Op zondag 18 mei 2008 23:28 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Jij had ijs meegebracht. Yoghurt-bosvruchtenijs van Hertogh. Maar FW had death by chocolate gemaakt en Steer had geniale baklava's gemaakt, weet je popje? Dat was die avond dat je zo innig verstrengeld met je mobieltje was![]()
En nu ga ik echt slapen![]()
Dus je kan geen desserts maken, én geen goede reply posten? Wát kan je wél?quote:Op zondag 18 mei 2008 23:30 schreef Euc- het volgende:
[..]
Herstel, er had "van Euc-" achteraan gemoeten
Ah, dus het probleem is eigenlijk alleen dat je culinair niet creatief genoeg bent om een geweldige maaltijd tevoorschijn te toveren vanaf een eenpits-butagasstelletje.quote:Op zondag 18 mei 2008 23:25 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Muts, schat, ik loop dagelijks op blote voeten, buiten. Hou je bij de feiten. Misschien stuur ik je van de zomer een kaartje vanuit m'n vijf sterren appartement
Niet veelquote:Op zondag 18 mei 2008 23:32 schreef FleshWound het volgende:
[..]
Dus je kan geen desserts maken, én geen goede reply posten? Wát kan je wél?
Wowquote:Op zondag 18 mei 2008 23:32 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ah, dus het probleem is eigenlijk alleen dat je culinair niet creatief genoeg bent om een geweldige maaltijd tevoorschijn te toveren vanaf een eenpits-butagasstelletje.![]()
![]()
Inderdaad zeg. Echte creatieve buitencullers koken op wildvuurquote:Op zondag 18 mei 2008 23:35 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
WowHeb je helemaal een eenpits-butagasstelletje nodig
En dat noemt zich culinair creatief
![]()
Vertel! Ik ga nog niet naar bed!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |