Maar hoe kan het nou nog slechter zijn dan Turning Point en Soldier of Fortune?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:58 schreef Cyberia18 het volgende:
Dat lijkt me stug. Gamershell en GameReactor geven het spel een 6,5 en 6
Die conclusie kun je moeilijk maken op basis van deze recensie. Ik bedoel in hoeverre zijn deze games (inclusief Turning Point en Soldier Fortune dus) ook door dezelfde reviewer gedaan?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:09 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Maar hoe kan het nou nog slechter zijn dan Turning Point en Soldier of Fortune?
Ik dacht dat Gamereactor een xbox-fanaat site was?Neemt niet weg dat ik de demo gewoon kut vond.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:58 schreef Cyberia18 het volgende:
Dat lijkt me stug. Gamershell en GameReactor geven het spel een 6,5 en 6
En laat ik nu bij die 9 verloren wedstrijden zitten (2x)quote:Op dinsdag 20 mei 2008 00:02 schreef jorienvdherik het volgende:
FIFA 2008
59 potjes gespeeld sinds 15 mei ( dat ik heb terug heb ), sinds februari
50 gewonnen , 9 verloren
En nu komt cyberia
Als ze dat niet doen zou het echt een gemiste kans zijn, dan koop ik hem zeker niet.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:12 schreef DooD het volgende:
maar als ze er online co-op ingooien
Ach, gesponsord weet ik niet. Maar je ziet in ieder geval wel dat veel Amerikaanse sites de Xbox prefereren (omdat het van een Amerikaans bedrijf is). Of dit nu omgekocht is of gewoon onderbewust weet ik niet. Het zou kunnen van wel natuurlijk, het is zat vaak voorgekomen dat sites betaald werden voor reviews.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:51 schreef rakotto het volgende:
Ja maar IGN is ook gesponserd door Microsoft en Nintendo.
Haze vond ik ook weinig aan, en sowieso 'nectar'quote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:42 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Haze, een 4.5. Het zal echt sucken, maar een 4.5 is er erg harsh. Ze waren tegen Heavenly Sword en LAIR ook al zo harsh. Ze doen dit nooit bij de 360.
Haze krijgt een 4.5 en Turning Point een 5.0
Hehehehequote:Op woensdag 21 mei 2008 08:23 schreef Sackboy het volgende:
Gamespot heeft hem een 6 gegeven. Gewoon een middelmatige shooter a la Halo dus. Ik haal hem wel een keer van eBay voor een mooi prijsje.
Jp, ik. Maar momenteel erg weinig vanwege studie en GTAIVquote:Op woensdag 21 mei 2008 12:10 schreef janrad het volgende:
Speelt iemand hier nog Warhawk eigenlijk ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |