Een patch komt er niet. Linksys haalt z'n schouders er over op, Sony heeft er niets mee te maken.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:08 schreef Lexie het volgende:
[..]
Matig zeg, wat een gedoe. Dan zet ik de Media Center optie uit, die ga ik waarschijnlijk toch niet gebruiken. Mocht ik hem ooit gaan gebruiken, dan is er ondertussen met een beetje geluk een patch uitgebracht.
Yep, zal ook wel een hoop meuk tussen komen te staan. Voor mij dus alleen Only Developer Levels en Highest Ratedquote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:02 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
Een Youtube achtige systeem in LBP dus. Nice
quote:We have been advised that SCEE will be launching the Dual Shock 3 at the end of July in all PAL territories.
Hij had er maar 2 te koop helaas. Heb ze allebei besteld. Ik had een eerdere zoekopdracht door ebay laten volgen. je krijgt dan een email zodra er weer een veiling is met zo'n zelfde item, erg handig.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:12 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Heb je daar ook een linkje van? Ik kan ze niet goedkoper vinden namelijk.
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:16 schreef Gamer_V het volgende:
Cyberia, gij snodaard, accepteer mij eens op PSN.
Wait.. je speelt GTA op de 360? Terwijl je een PS3 hebt? Heb het ook geprobeerd van de week, ik wist niet hoe gauw ik die disc er weer uit moest halen. Spel ziet er echt dertien keer beter uit op de PS3.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:35 schreef Cyberia18 het volgende:
Het wordt eens tijd dat ik weer achter m'n PS3 kruip. Maar ja GTA IV hé....Accept je gequest straks wel
Xbox Livequote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:53 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Wait.. je speelt GTA op de 360? Terwijl je een PS3 hebt? Heb het ook geprobeerd van de week, ik wist niet hoe gauw ik die disc er weer uit moest halen. Spel ziet er echt dertien keer beter uit op de PS3.
Kan je me trouwens nog een linkje geven van die goedkope DS3 controller via Ebay?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:53 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Wait.. je speelt GTA op de 360? Terwijl je een PS3 hebt? Heb het ook geprobeerd van de week, ik wist niet hoe gauw ik die disc er weer uit moest halen. Spel ziet er echt dertien keer beter uit op de PS3.
Ja, dit is ook de eerste multiplatform game die er bij mij mooier uitziet op de PS3 dan op de X360 (Burnout Paradise heb ik niet). De anti-aliasing is veel beter op de PS3 versie, en de X360 versie heeft hele vreemde korrelige schaduwen wat er niet uitziet. Ook zit over alles wat je op middellange afstand ziet die vreemde paint-filter die je ook op de screens zag. De PS3 versie heeft dit niet.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:59 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Xbox Live. De mindere aspecten neem ik dan wel voor lief bij multiplatform games, alhoewel 90% de 360 versie het best uit de bus komt.
Maar is het verschil duidelijk zichtbaar dan? Apart.
Alstu.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:03 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Kan je me trouwens nog een linkje geven van die goedkope DS3 controller via Ebay?
quote:
Ja maar eigenlijk is het diep triest dat ze geeneens in de buurt van de 8 komen. Ik bedoel het is een exclusieve titel. Ze kunnen alle tijd in één systeem steken en dan komen ze nog met zo'n wanproduct aanzetten. De demo voorspelde dit al maar goed.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:52 schreef Govinda het volgende:
[..]
Hier heb ik even hardop om moeten lachen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |